Ausschreibung: Kroatien Personalcomputer Raunala po grupama - HRV-Grad Personalcomputer Dokument Nr...: 724357-2025 (ID: 2025110300384158518) Veröffentlicht: 03.11.2025 * HRV-Grad: Kroatien Personalcomputer Raunala po grupama 2025/S 211/2025 724357 Kroatien Personalcomputer Raunala po grupama OJ S 211/2025 03/11/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: HRT E-Mail: barbara.vlasic@hrt.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Raunala po grupama Beschreibung: RAUNALA PO GRUPAMA: A) OSOBNA RAUNALA B) PRIJENOSNA RAUNALA Kennung des Verfahrens: db7fcbe0-6897-4e86-a7e2-9171f2043e5d Interne Kennung: VV-18/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 30213000 Personalcomputer 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 629 500,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Zusätzliche Informationen: UGOVORNA KAZNA U sluaju da krivnjom odabranog ponuditelja doe do zakanjenja s isporukom robe, odabrani ponuditelj se obvezuje za svaki dan zakanjenja platiti iznos 0,1 % od ukupne cijene naruene robe, s tim da ukupna ugovorna kazna ne moe iznositi vie od 5 % ukupne cijene naruene robe. Odabrani ponuditelj se obvezuje ugovornu kaznu platiti u roku 15 dana od primitka pisanog zahtjeva naruitelja. Objedinjeni iznos koji se odnosi na mogua ukupna plaanja bez poreza na dodanu vrijednost tijekom izvrenja okvirnog sporazuma ne smije prelaziti 20% procijenjene vrijednosti grupe predmeta nabave. Objedinjeni iznos u predmetnom specifinom postupku javne nabave odnosi se na stavke ije se koliine ne mogu predvidjeti, a iznosi za grupu A: 71.600,00 EUR te za grupu B 49.000,00 EUR. Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 2 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 2 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrug: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Entrichtung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Verstoß gegen umweltrechtliche Verpflichtungen: Krenje obveza u podruju zakonodavstva o zatiti okolia Verstoß gegen sozialrechtliche Verpflichtungen: Krenje obveza u podruju socijalnog prava Verstoß gegen arbeitsrechtliche Verpflichtungen: Krenje obveza u podruju radnog prava Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Schwerwiegendes berufliches Fehlverhalten: Teki profesionalni propust Vereinbarungen mit anderen Wirtschaftsteilnehmern zur Verzerrung des Wettbewerbs: Sporazumi s drugim gospodarskim subjektima u cilju naruavanja trinog natjecanja Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Direkte oder indirekte Beteiligung an der Vorbereitung des Vergabeverfahrens: Naruavanje trinog natjecanja zbog izravnog ili neizravnog sudjelovanja u pripremi ovog postupka nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: A) Osobna raunala Beschreibung: Osobna raunala Interne Kennung: VV-18/25-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 30213000 Personalcomputer 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: centralno skladite HRT-a, Prisavlje 3, Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/01/2026 Laufzeit: 6 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 358 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja Zusätzliche Informationen: Ovaj okvirni sporazum ne obvezuje stranke na izvrenje okvirnog sporazuma. Postupak sklapanja ugovora na temelju okvirnog sporazuma: Ugovori na temelju okvirnog sporazuma dodjeljuju se prema uvjetima utvrenim u okvirnom sporazumu. U skladu s lankom 153. stavkom 3. ZJN javni naruitelj zadrava pravo u pisanom obliku od gospodarskog subjekta koji je stranka okvirnog sporazuma zatraiti da dopuni svoju ponudu, ako je to nuno. Ugovor na temelju okvirnog sporazuma sklapa se u pisanom obliku, a isti uinak moe imati i narudbenica, nalog, zakljunica, zahtjevnica i sl. ako sadrava sve bitne sastojke ugovora, u skladu s lankom 312. stavkom 4. ZJN. Naruitelj i odabrani ponuditelj sklopiti e okvirni sporazum u pisanom obliku u roku od 90 dana od dana izvrnosti odluke o odabiru. Potpisane primjerke okvirnog sporazuma odabrani ponuditelj mora vratiti u roku 7 dana od dana primitka istih. Okvirni sporazum mogue je izmijeniti tijekom njegova trajanja u skladu s odredbama lanaka 315. do 320. ZJN. U konkretnom sluaju isporuka e se izvravati na temelju ispostavljenih narudbenica sukladno sklopljenom okvirnom sporazumu, a prema pisanom zahtjevu javnog naruitelja gospodarskom subjektu da dostavi dopunu ponude ukoliko se promjene odreeni uvjeti definirani okvirnim sporazumom, u kojem e odrediti tone elemente isporuke. Obrazloenje: S obzirom da koliina raunala ovisi o potrebama proizvodnje i poslovanja HRT-a koje nije mogue tono predvidjeti, naruitelj e definirati svoju tonu potrebu ispostavljanjem narudbenice odabranom ponuditelju s preciznim koliinama i vrstama raunala. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij produenog jamstva Beschreibung: Ako ponuditelj u ponudi nudi jamstveni rok vei od minimalno traenog, ostvarit e dodatne bodove. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo od 5 godina ne ostvaruje dodatne bodove. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo u trajanju 6 godina, dobiva 10 bodova. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo u trajanju 7 godina ili vie, dobiva 20 bodova. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 20,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/62387 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/62387 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Garancija poslovne banke gospodarskog subjekta u iznosu od 7.100,00 EUR za grupu A, te 4.900,00 EUR za grupu B, s rokom dospijea 05.03.2026. Garancija mora biti obvezujua i bezuvjetna. ILI Dokaz o uplati u korist rauna HRT-a, IBAN broj HR3723600001101236921 iznosa od 7.100,00 EUR za grupu A, te 4.900,00 EUR za grupu B. U pozivu na broj obavezno navesti broj otvorenog postupka javne nabave, a pod svrhom plaanja navesti naziv otvorenog postupka javne nabave. Navedeno jamstvo trai se za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude biti e vraeno ponuditelju u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi, ako je neiskoriteno. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Frist für den Eingang der Angebote: 05/12/2025 11:00:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 05/12/2025 11:00:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: soba 2.43, B3o, HRT, Prisavlje 3, Zagreb Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja temeljem pisane ovlasti o zastupanju i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: u roku 30 dana od dana primitka valjanog elektronikog rauna (eRaun) sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/18) na kojem obavezno treba naznaiti broj okvirnog sporazuma i narudbenice, temeljem uredno izvrene pojedinane isporuke. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HRT Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HRT 5.1. Los: LOT-0002 Titel: B) Prijenosna raunala Beschreibung: Prijenosna raunala Interne Kennung: VV-18/25-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 30213000 Personalcomputer 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: centralno skladite HRT-a, Prisavlje 3, Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/01/2026 Laufzeit: 6 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 245 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja Zusätzliche Informationen: Ovaj okvirni sporazum ne obvezuje stranke na izvrenje okvirnog sporazuma. Postupak sklapanja ugovora na temelju okvirnog sporazuma: Ugovori na temelju okvirnog sporazuma dodjeljuju se prema uvjetima utvrenim u okvirnom sporazumu. U skladu s lankom 153. stavkom 3. ZJN javni naruitelj zadrava pravo u pisanom obliku od gospodarskog subjekta koji je stranka okvirnog sporazuma zatraiti da dopuni svoju ponudu, ako je to nuno. Ugovor na temelju okvirnog sporazuma sklapa se u pisanom obliku, a isti uinak moe imati i narudbenica, nalog, zakljunica, zahtjevnica i sl. ako sadrava sve bitne sastojke ugovora, u skladu s lankom 312. stavkom 4. ZJN. Naruitelj i odabrani ponuditelj sklopiti e okvirni sporazum u pisanom obliku u roku od 90 dana od dana izvrnosti odluke o odabiru. Potpisane primjerke okvirnog sporazuma odabrani ponuditelj mora vratiti u roku 7 dana od dana primitka istih. Okvirni sporazum mogue je izmijeniti tijekom njegova trajanja u skladu s odredbama lanaka 315. do 320. ZJN. U konkretnom sluaju isporuka e se izvravati na temelju ispostavljenih narudbenica sukladno sklopljenom okvirnom sporazumu, a prema pisanom zahtjevu javnog naruitelja gospodarskom subjektu da dostavi dopunu ponude ukoliko se promjene odreeni uvjeti definirani okvirnim sporazumom, u kojem e odrediti tone elemente isporuke. Obrazloenje: S obzirom da koliina raunala ovisi o potrebama proizvodnje i poslovanja HRT-a koje nije mogue tono predvidjeti, naruitelj e definirati svoju tonu potrebu ispostavljanjem narudbenice odabranom ponuditelju s preciznim koliinama i vrstama raunala. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij produenog jamstva Beschreibung: Ako ponuditelj u ponudi nudi jamstveni rok vei od minimalno traenog, ostvarit e dodatne bodove. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo od 5 godina ne ostvaruje dodatne bodove. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo u trajanju 6 godina, dobiva 10 bodova. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo u trajanju 7 godina ili vie, dobiva 20 bodova. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 20,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/62387 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/62387 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Garancija poslovne banke gospodarskog subjekta u iznosu od 7.100,00 EUR za grupu A, te 4.900,00 EUR za grupu B, s rokom dospijea 05.03.2026. Garancija mora biti obvezujua i bezuvjetna. ILI Dokaz o uplati u korist rauna HRT-a, IBAN broj HR3723600001101236921 iznosa od 7.100,00 EUR za grupu A, te 4.900,00 EUR za grupu B. U pozivu na broj obavezno navesti broj otvorenog postupka javne nabave, a pod svrhom plaanja navesti naziv otvorenog postupka javne nabave. Navedeno jamstvo trai se za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude biti e vraeno ponuditelju u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi, ako je neiskoriteno. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Frist für den Eingang der Angebote: 05/12/2025 11:00:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 05/12/2025 11:00:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: soba 2.43, B3o, HRT, Prisavlje 3, Zagreb Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja temeljem pisane ovlasti o zastupanju i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: u roku 30 dana od dana primitka valjanog elektronikog rauna (eRaun) sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/18) na kojem obavezno treba naznaiti broj okvirnog sporazuma i narudbenice, temeljem uredno izvrene pojedinane isporuke. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HRT Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HRT 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: HRT Registrierungsnummer: 68419124305 Postanschrift: Prisavlje 3 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Barbara Vlai E-Mail: barbara.vlasic@hrt.hr Telefon: +385 16342241 Internetadresse: https://www.hrt.hr Profil des Erwerbers: https://www.hrt.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: bfba7bba-ba62-4b50-bdd7-38a01e55a164 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/10/2025 18:00:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 211/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/11/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/62387 https://www.dkom.hr/ https://www.hrt.hr https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202511/ausschreibung-724357-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de