Ausschreibung: Kroatien Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör OSOBNA ZATITNA OPREMA - HRV-Grad Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör Dokument Nr...: 724239-2025 (ID: 2025110300371358347) Veröffentlicht: 03.11.2025 * HRV-Grad: Kroatien Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör OSOBNA ZATITNA OPREMA 2025/S 211/2025 724239 Kroatien Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör OSOBNA ZATITNA OPREMA OJ S 211/2025 03/11/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Rechtsform des Erwerbers: Regionale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: ZAGREBAKI ELEKTRINI TRAMVAJ d.o.o. E-Mail: zeljka.mesic@zet.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer lokalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: OSOBNA ZATITNA OPREMA Beschreibung: Predmet nabave je OSOBNA ZATITNA OPREMA. Naruitelj je obvezan prema odredbama Zakona o zatiti na radu (NN 71/14, 118/14, 154/14, 94/18 i 96/18) osigurati radnicima odgovarajuu osobnu zatitnu opremu i osigurati da je radnici pri obavljanju poslova koriste na propisani nain. Naime, prilikom obavljanja razliitih poslova, potrebno je zbog ugroene sigurnosti i zdravlja radnika koristiti osobnu zatitnu opremu. U skladu s potrebama, Naruitelj nabavlja potrebnu osobnu zatitnu opremu koja se koristi pri obavljanju poslova gdje postoje rizici za radnika. Ponude se mogu dostaviti za jednu, nekoliko ili za sve grupe predmeta nabave. CPV oznaka i naziv: 18100000-0 Radna odjea, posebna radna oprema i pribor CPV je isti za sve grupe predmeta nabave. Kennung des Verfahrens: d290b365-ee24-492e-9f33-0ac8422e3aa5 Interne Kennung: 026-49-2025-EVV Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 100 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 5 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 5 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrug: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Entrichtung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: RADNA ODJEA (rezervirani ugovor) Beschreibung: Grupa 1 - RADNA ODJEA (rezervirani ugovor) Predmet nabave je OSOBNA ZATITNA OPREMA. Naruitelj je obvezan prema odredbama Zakona o zatiti na radu (NN 71 /14, 118/14, 154/14, 94/18 i 96/18) osigurati radnicima odgovarajuu osobnu zatitnu opremu i osigurati da je radnici pri obavljanju poslova koriste na propisani nain. Naime, prilikom obavljanja razliitih poslova, potrebno je zbog ugroene sigurnosti i zdravlja radnika koristiti osobnu zatitnu opremu. U skladu s potrebama, Naruitelj nabavlja potrebnu osobnu zatitnu opremu koja se koristi pri obavljanju poslova gdje postoje rizici za radnika. Ponude se mogu dostaviti za jednu, nekoliko ili za sve grupe predmeta nabave. Interne Kennung: 026-49-2025-EVV-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/01/2026 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 350 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Die Teilnahme ist geschützten Werkstätten und Wirtschaftsteilnehmern, die auf die soziale und berufliche Integration von Menschen mit Behinderungen oder benachteiligten Personen abzielen, vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja Zusätzliche Informationen: REZERVIRANI UGOVOR za grupu 1 predmeta nabave Prema lanku 51. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16, 114/2022) Naruitelj moe rezervirati pravo sudjelovanja u postupcima javne nabave kod: zatitnih radionica, gospodarskih subjekata iji je osnovni cilj drutvena i profesionalna integracija osoba s invaliditetom, gospodarskih subjekata iji je osnovni cilj drutvena i profesionalna integracija osoba u nepovoljnom poloaju ili moe odrediti za takve ugovore da se izvravaju u kontekstu zatienih programa zapoljavanja. U sluaju rezerviranja prava na sudjelovanje ponuditelji moraju imati najmanje 51 % zaposlenih osoba u tim radionicama, gospodarskim subjektima ili programima koje predstavljaju radnici koji su osobe s invaliditetom ili radnici u nepovoljnom poloaju. Naruitelj mora u pozivu na nadmetanje naznaiti da se dodjeljuje rezervirani ugovor sukladno ovome lanku. Gospodarski subjekti moraju dokazati naruitelju da udovoljavaju uvjetima upisom u odgovarajui registar, potvrdom nadlenog tijela ili na drugi prikladan nain. Iznimno, subjekti za koje je rezervirano pravo sudjelovanja u postupcima javne nabave mogu najvie 20 % vrijednosti rezerviranog ugovora dati podugovarateljima koji ne ispunjavaju uvjete propisane istim stavkom. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von Qualitätskontrollinstituten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Minimalan rok isporuke je 10 dana, a maksimalan rok isporuke je 40 dana od dana zaprimanja pisane narudbenice za koliine definirane predmetnom narudbenicom. Ponueni rok isporuke mora se iskazati kao jedinstveni rok isporuke posebno za svaku grupu predmeta nabave. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 2 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 3 - u iznosu od 1.600,00 (tisuuestoeura), GRUPU 4 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura), GRUPU 5 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke ili odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OSOBNA ZATITNA OPREMA, grupa __, evidencijski broj nabave: 026-49-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung mit erneutem Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 3 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 5.1. Los: LOT-0002 Titel: ZATITNA ODJEA POSEBNI UVJETI Beschreibung: Grupa 2 - ZATITNA ODJEA POSEBNI UVJETI Predmet nabave je OSOBNA ZATITNA OPREMA. Naruitelj je obvezan prema odredbama Zakona o zatiti na radu (NN 71/14, 118/14, 154/14, 94/18 i 96/18) osigurati radnicima odgovarajuu osobnu zatitnu opremu i osigurati da je radnici pri obavljanju poslova koriste na propisani nain. Naime, prilikom obavljanja razliitih poslova, potrebno je zbog ugroene sigurnosti i zdravlja radnika koristiti osobnu zatitnu opremu. U skladu s potrebama, Naruitelj nabavlja potrebnu osobnu zatitnu opremu koja se koristi pri obavljanju poslova gdje postoje rizici za radnika. Ponude se mogu dostaviti za jednu, nekoliko ili za sve grupe predmeta nabave. Interne Kennung: 026-49-2025-EVV-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/01/2026 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 350 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Die Teilnahme ist geschützten Werkstätten und Wirtschaftsteilnehmern, die auf die soziale und berufliche Integration von Menschen mit Behinderungen oder benachteiligten Personen abzielen, vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von Qualitätskontrollinstituten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Minimalan rok isporuke je 10 dana, a maksimalan rok isporuke je 40 dana od dana zaprimanja pisane narudbenice za koliine definirane predmetnom narudbenicom. Ponueni rok isporuke mora se iskazati kao jedinstveni rok isporuke posebno za svaku grupu predmeta nabave. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 2 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 3 - u iznosu od 1.600,00 (tisuuestoeura), GRUPU 4 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura), GRUPU 5 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke ili odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OSOBNA ZATITNA OPREMA, grupa __, evidencijski broj nabave: 026-49-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung mit erneutem Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 3 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 5.1. Los: LOT-0003 Titel: RADNA I ZATITNA OBUA Beschreibung: Grupa 3 - RADNA I ZATITNA OBUA Predmet nabave je OSOBNA ZATITNA OPREMA. Naruitelj je obvezan prema odredbama Zakona o zatiti na radu (NN 71 /14, 118/14, 154/14, 94/18 i 96/18) osigurati radnicima odgovarajuu osobnu zatitnu opremu i osigurati da je radnici pri obavljanju poslova koriste na propisani nain. Naime, prilikom obavljanja razliitih poslova, potrebno je zbog ugroene sigurnosti i zdravlja radnika koristiti osobnu zatitnu opremu. U skladu s potrebama, Naruitelj nabavlja potrebnu osobnu zatitnu opremu koja se koristi pri obavljanju poslova gdje postoje rizici za radnika. Ponude se mogu dostaviti za jednu, nekoliko ili za sve grupe predmeta nabave. Interne Kennung: 026-49-2025-EVV-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/01/2026 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 160 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Die Teilnahme ist geschützten Werkstätten und Wirtschaftsteilnehmern, die auf die soziale und berufliche Integration von Menschen mit Behinderungen oder benachteiligten Personen abzielen, vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von Qualitätskontrollinstituten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Minimalan rok isporuke je 10 dana, a maksimalan rok isporuke je 40 dana od dana zaprimanja pisane narudbenice za koliine definirane predmetnom narudbenicom. Ponueni rok isporuke mora se iskazati kao jedinstveni rok isporuke posebno za svaku grupu predmeta nabave. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 2 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 3 - u iznosu od 1.600,00 (tisuuestoeura), GRUPU 4 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura), GRUPU 5 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke ili odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OSOBNA ZATITNA OPREMA, grupa __, evidencijski broj nabave: 026-49-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung mit erneutem Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 3 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 5.1. Los: LOT-0004 Titel: ZATITNE RUKAVICE Beschreibung: Grupa 4 - ZATITNE RUKAVICE Predmet nabave je OSOBNA ZATITNA OPREMA. Naruitelj je obvezan prema odredbama Zakona o zatiti na radu (NN 71/14, 118 /14, 154/14, 94/18 i 96/18) osigurati radnicima odgovarajuu osobnu zatitnu opremu i osigurati da je radnici pri obavljanju poslova koriste na propisani nain. Naime, prilikom obavljanja razliitih poslova, potrebno je zbog ugroene sigurnosti i zdravlja radnika koristiti osobnu zatitnu opremu. U skladu s potrebama, Naruitelj nabavlja potrebnu osobnu zatitnu opremu koja se koristi pri obavljanju poslova gdje postoje rizici za radnika. Ponude se mogu dostaviti za jednu, nekoliko ili za sve grupe predmeta nabave. Interne Kennung: 026-49-2025-EVV-4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/01/2026 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 120 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Die Teilnahme ist geschützten Werkstätten und Wirtschaftsteilnehmern, die auf die soziale und berufliche Integration von Menschen mit Behinderungen oder benachteiligten Personen abzielen, vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von Qualitätskontrollinstituten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Minimalan rok isporuke je 10 dana, a maksimalan rok isporuke je 40 dana od dana zaprimanja pisane narudbenice za koliine definirane predmetnom narudbenicom. Ponueni rok isporuke mora se iskazati kao jedinstveni rok isporuke posebno za svaku grupu predmeta nabave. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 2 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 3 - u iznosu od 1.600,00 (tisuuestoeura), GRUPU 4 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura), GRUPU 5 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke ili odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OSOBNA ZATITNA OPREMA, grupa __, evidencijski broj nabave: 026-49-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung mit erneutem Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 3 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 5.1. Los: LOT-0005 Titel: ZATITA GLAVE I DINIH PUTEVA Beschreibung: Grupa 5 - ZATITA GLAVE I DINIH PUTEVA Predmet nabave je OSOBNA ZATITNA OPREMA. Naruitelj je obvezan prema odredbama Zakona o zatiti na radu (NN 71 /14, 118/14, 154/14, 94/18 i 96/18) osigurati radnicima odgovarajuu osobnu zatitnu opremu i osigurati da je radnici pri obavljanju poslova koriste na propisani nain. Naime, prilikom obavljanja razliitih poslova, potrebno je zbog ugroene sigurnosti i zdravlja radnika koristiti osobnu zatitnu opremu. U skladu s potrebama, Naruitelj nabavlja potrebnu osobnu zatitnu opremu koja se koristi pri obavljanju poslova gdje postoje rizici za radnika. Ponude se mogu dostaviti za jednu, nekoliko ili za sve grupe predmeta nabave. Interne Kennung: 026-49-2025-EVV-5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/01/2026 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 120 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Die Teilnahme ist geschützten Werkstätten und Wirtschaftsteilnehmern, die auf die soziale und berufliche Integration von Menschen mit Behinderungen oder benachteiligten Personen abzielen, vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von Qualitätskontrollinstituten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Minimalan rok isporuke je 10 dana, a maksimalan rok isporuke je 40 dana od dana zaprimanja pisane narudbenice za koliine definirane predmetnom narudbenicom. Ponueni rok isporuke mora se iskazati kao jedinstveni rok isporuke posebno za svaku grupu predmeta nabave. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/61046 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 2 - u iznosu od 3.500,00 (tritisuepetstoeura), GRUPU 3 - u iznosu od 1.600,00 (tisuuestoeura), GRUPU 4 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura), GRUPU 5 - u iznosu od 1.200,00 (tisuudvjestoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke ili odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OSOBNA ZATITNA OPREMA, grupa __, evidencijski broj nabave: 026-49-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/11/2025 09:30:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung mit erneutem Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 3 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB Registrierungsnummer: 61817894937 Postanschrift: Trg Stjepana Radia 1 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Javna nabava E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Telefon: +385 16506578 Internetadresse: https://www.zagreb.hr Profil des Erwerbers: https://www.zagreb.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Zentrale Beschaffungsstelle, die öffentliche Aufträge oder Rahmenvereinbarungen im Zusammenhang mit für andere Beschaffer bestimmten Bauleistungen, Lieferungen oder Dienstleistungen vergibt/abschließt Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: ZAGREBAKI ELEKTRINI TRAMVAJ d.o.o. Registrierungsnummer: 82031999604 Postanschrift: Ozaljska ulica 105 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: eljka Mesic E-Mail: zeljka.mesic@zet.hr Telefon: +385 013651936 Internetadresse: https://zet.hr Profil des Erwerbers: https://zet.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 2bc20ab7-f175-4bd2-96fb- 4569bfa75461-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj je uvidio potrebu usklaenja trokovnika za grupu 3, 4 i 5 te je sukladno l. 200. st. 6. i l. 240. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/2016, 114/2022) putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima nove trokovnike. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0003 Abschnittskennung: LOT-0004 Abschnittskennung: LOT-0005 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - Naruitelj je objavio nove trokovnike za grupu 3, 4 i 5 Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/11/2025 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 7b13ecb1-2aec-4af8-8371-bcfd9b0b201d - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/10/2025 18:00:00 (UTC+01:00) Mitteleuropäische Zeit, Westeuropäische Sommerzeit Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 211/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/11/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/61046 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.zagreb.hr https://zet.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202511/ausschreibung-724239-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de