Ausschreibung: Kroatien Elektrobusse NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. - HRV-Grad Elektrobusse Dokument Nr...: 422319-2025 (ID: 2025070100353544860) Veröffentlicht: 01.07.2025 * HRV-Grad: Kroatien Elektrobusse NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. 2025/S 123/2025 422319 Kroatien Elektrobusse NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. OJ S 123/2025 01/07/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Rechtsform des Erwerbers: Regionale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: ZAGREBAKI ELEKTRINI TRAMVAJ d.o.o. E-Mail: zeljka.mesic@zet.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer lokalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. Beschreibung: Opis: NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. po grupama CPV oznaka i naziv: CPV: 34144910 elektrini autobusi CPV je isti za sve grupe predmeta nabave. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Kennung des Verfahrens: 81137a7e-d6b9-4818-bee4-2eefc818968f Interne Kennung: 026-11-2025-EVV Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34144910 Elektrobusse 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 50 000 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 3 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 3 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrug: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Entrichtung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: KLASINI ELEKTRINI AUTOBUS Beschreibung: Grupa 1 - KLASINI ELEKTRINI AUTOBUS CPV oznaka i naziv: CPV: 34144910 elektrini autobusi Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Interne Kennung: 026-11-2025-EVV-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34144910 Elektrobusse 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/10/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 23 600 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Verringerung der Auswirkungen auf die Umwelt Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Klimaschutz Die Auftragsvergabe fällt in den Anwendungsbereich der Richtlinie 2009/33/EG des Europäischen Parlaments und des Rates (Richtlinie zur Förderung sauberer Fahrzeuge CVD)) Die Rechtsgrundlage für CVD, um den anzuwendenden Typ von Vergabeverfahren festzulegen: Kauf, Leasing oder Miete von Fahrzeugen 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kapacitet baterije (KB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstvo na cjelokupno vozilo (JCV) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstvo na tehniku ispravnost baterije (JTIB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Modularnost spremnika elektrine energije (MSEE) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Pristupanost i sigurnost baterija (PSB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Broj sjedeih mjesta (BSM) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Potronja elektrine energije (PEE) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/48593 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/48593 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: Grupa 1 u iznosu od 700.000,00 (sedamstotisuaeura) Grupa 2 u iznosu od 690.000,00 (estodevedesettisuaeura) Grupa 3 u iznosu od 90.000,00 (devedesettisuaeura) U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma, Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. , GRUPA___evidencijski broj nabave:026-11-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 08/07/2025 08:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/07/2025 08:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 5.1. Los: LOT-0002 Titel: ZGLOBNI ELEKTRINI AUTOBUS Beschreibung: Grupa 2 - ZGLOBNI ELEKTRINI AUTOBUS CPV oznaka i naziv: CPV: 34144910 elektrini autobusi Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Interne Kennung: 026-11-2025-EVV-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34144910 Elektrobusse 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/10/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 23 200 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Verringerung der Auswirkungen auf die Umwelt Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Klimaschutz Die Auftragsvergabe fällt in den Anwendungsbereich der Richtlinie 2009/33/EG des Europäischen Parlaments und des Rates (Richtlinie zur Förderung sauberer Fahrzeuge CVD)) Die Rechtsgrundlage für CVD, um den anzuwendenden Typ von Vergabeverfahren festzulegen: Kauf, Leasing oder Miete von Fahrzeugen 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kapacitet baterije (KB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstvo na cjelokupno vozilo (JCV) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstvo na tehniku ispravnost baterije (JTIB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Modularnost spremnika elektrine energije (MSEE) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Pristupanost i sigurnost baterija (PSB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Broj sjedeih mjesta (BSM) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Potronja elektrine energije (PEE) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/48593 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/48593 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: Grupa 1 u iznosu od 700.000,00 (sedamstotisuaeura) Grupa 2 u iznosu od 690.000,00 (estodevedesettisuaeura) Grupa 3 u iznosu od 90.000,00 (devedesettisuaeura) U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma, Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. , GRUPA___evidencijski broj nabave:026-11-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 08/07/2025 08:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/07/2025 08:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 5.1. Los: LOT-0003 Titel: MIDI ELEKTRINI AUTOBUS Beschreibung: Grupa 3 - MIDI ELEKTRINI AUTOBUS CPV oznaka i naziv: CPV: 34144910 elektrini autobusi Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje- dodatno Interne Kennung: 026-11-2025-EVV-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34144910 Elektrobusse 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/10/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 3 200 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Verringerung der Auswirkungen auf die Umwelt Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Klimaschutz Die Auftragsvergabe fällt in den Anwendungsbereich der Richtlinie 2009/33/EG des Europäischen Parlaments und des Rates (Richtlinie zur Förderung sauberer Fahrzeuge CVD)) Die Rechtsgrundlage für CVD, um den anzuwendenden Typ von Vergabeverfahren festzulegen: Kauf, Leasing oder Miete von Fahrzeugen 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kapacitet baterije (KB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstvo na cjelokupno vozilo (JCV) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstvo na tehniku ispravnost baterije (JTIB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Modularnost spremnika elektrine energije (MSEE) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Pristupanost i sigurnost baterija (PSB) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Broj sjedeih mjesta (BSM) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Potronja elektrine energije (PEE) Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/48593 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/48593 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: Grupa 1 u iznosu od 700.000,00 (sedamstotisuaeura) Grupa 2 u iznosu od 690.000,00 (estodevedesettisuaeura) Grupa 3 u iznosu od 90.000,00 (devedesettisuaeura) U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma, Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave NABAVA ELEKTRINIH AUTOBUSA ZA ZET D.O.O. , GRUPA___evidencijski broj nabave:026-11-2025-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 08/07/2025 08:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/07/2025 08:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der Teilnehmer: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB Registrierungsnummer: 61817894937 Postanschrift: Trg Stjepana Radia 1 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Javna nabava E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Telefon: +385 16506578 Internetadresse: https://www.zagreb.hr Profil des Erwerbers: https://www.zagreb.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Zentrale Beschaffungsstelle, die öffentliche Aufträge oder Rahmenvereinbarungen im Zusammenhang mit für andere Beschaffer bestimmten Bauleistungen, Lieferungen oder Dienstleistungen vergibt/abschließt Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: ZAGREBAKI ELEKTRINI TRAMVAJ d.o.o. Registrierungsnummer: 82031999604 Postanschrift: Ozaljska ulica 105 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: eljka Mesic E-Mail: zeljka.mesic@zet.hr Telefon: +385 013651936 Internetadresse: https://zet.hr Profil des Erwerbers: https://zet.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: d65ff91d-38c5-400c-9d8e- 976ec19301a0-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj je uvidio potrebu usklaenja tehnikih specifikacija za grupu 1, 2 i 3, dokumenta Kriteriji za odabir ponude i dokumenta Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje dodatno te je sukladno l. 200. st. 6. i l. 240. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/2016, 114/2022) putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima nove dokumente. Slijedom zakonskih odredbi iz lanka 240. st.1. toka 2. i st. 2. Zakona o javnoj nabavi, naruitelj je produljio rok za dostavu i otvaranje ponuda Ispravkom - Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama u Elektronikom oglasniku javne nabave RH. Ispravak - Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama bit e objavljen tek nakon njegove objave u Tenders Electronic Daily-u (TED) dodatku Slubenom listu Europske unije, odnosno poslije 48 sati nakon primitka potvrde o obavijesti ako se naruitelja nije izvijestilo o objavi. Novi rok za dostavu i otvaranje ponuda je: 08. srpnja 2025. u 08,00 sati. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - Novi rok za dostavu i otvaranje ponuda je: 08. srpnja 2025. u 08,00 sati. Änderung der Auftragsunterlagen am: 29/06/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Beschreibung der Änderungen: Promjena kriterija za odabir najpovoljnije ponude - Naruitelj je objavio novi dokument Kriteriji za odabir ponude te uskladio DIO II upute za ponuditelje (toka 3.1.4., 3.2.4. i 3.3.4.) Änderung der Auftragsunterlagen am: 29/06/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj je objavio nove tehnike specifikacije i novi dokument Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje dodatno. Änderung der Auftragsunterlagen am: 29/06/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj je aurirao DIO II upute za ponuditelje - sadraj i nain izrade ponude Änderung der Auftragsunterlagen am: 29/06/2025 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 51b6df34-8540-4822-a9d8-8f907e4a40c9 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/06/2025 18:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 123/2025 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/48593 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.zagreb.hr https://zet.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202507/ausschreibung-422319-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de