Ausschreibung: Kroatien Informationstechnologiedienste Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja - HRV-Zagreb Teile für elektronische Baugruppen Programmierung von Anwendersoftware Entwicklung von Software für den Plattformenverbund Entwicklung von IT-Software Entwicklung von Entwicklungssoftware Informationstechnologiedienste Dokument Nr...: 351431-2025 (ID: 2025060205150572331) Veröffentlicht: 02.06.2025 * HRV-Zagreb: Kroatien Informationstechnologiedienste Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja 2025/S 104/2025 351431 Kroatien Informationstechnologiedienste Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja OJ S 104/2025 02/06/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. E-Mail: EUfunds@hzinfra.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Eisenbahndienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja Beschreibung: Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja Kennung des Verfahrens: 31e7bf46-1f42-405f-8d5d-440e4b2791c8 Interne Kennung: 217-EU/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72222300 Informationstechnologiedienste 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Republika Hrvatska 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 2 691 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Schweres berufliches Fehlverhalten: Teki profesionalni propust Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja Beschreibung: Usluga nabave i implementacije nacionalne telematske aplikacije za upravljanje kapacitetima, izradu voznog reda i razmjenu podataka pomou TAF/TAP TSI suelja Interne Kennung: 217-EU/25 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72222300 Informationstechnologiedienste Zusätzliche Einstufung (cpv): 72212983 Entwicklung von Entwicklungssoftware, 72212517 Entwicklung von IT-Software, 72212211 Entwicklung von Software für den Plattformenverbund , 72212000 Programmierung von Anwendersoftware, 31711500 Teile für elektronische Baugruppen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Republika Hrvatska 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 05/01/2026 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 2 691 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Fazilität Connecting Europe (CEF) (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: Upravljanje digitalnim kapacitetima Implementacija 2021-2027 Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Ovaj predmet nabave sufinancira se sredstvima iz fondova EU u sklopu Instrumenta za povezivanje Europe (CEF). Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Durchschnittlicher Jahresumsatz Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Andere wirtschaftliche oder finanzielle Anforderungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Produeno jamstvo Beschreibung: U skladu s dokumentom naziva Kriterij za odabir ponude. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Broj implementiranih aktivnih sustava za izradu voznog reda u primjeni Beschreibung: U skladu s dokumentom naziva Kriterij za odabir ponude. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/48086 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/48086 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 80.000,00 eura i to u jednom od vaeih oblika osiguranja plaanja: 1. bankovno jamstvo koje mora biti neopozivo, bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora ili 2. novani polog. Ukoliko Ponuditelj dostavlja bankovno jamstvo, ono se dostavlja u izvorniku sukladno Obrascu 8 ili u nekom drugom obliku koji je prihvatljiv za Naruitelja, odnosno koji sadrajno odgovara navedenom obrascu, i to odvojeno od elektronike ponude, na nain kako je propisano u ovom dokumentu. U sluaju dostave bankovnog jamstva, u dokumentu mora biti navedeno sljedee: - da je korisnik jamstva H INFRASTRUKTURA d.o. o.; - da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika jamstva, bez prigovora isplatiti iznos od 80.000,00 eura u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude (ako je u obliku bankovne garancije) dostavlja se u originalu prema uputama o dostavi ponuda. U sluaju novanog pologa kao jamstva za ozbiljnost ponude, novani polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja do roka dostave ponude. Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije donoenja odluke o odabiru zatraiti njihovo produenje. Ponuda koja bude dostavljena bez jamstva za ozbiljnost ponude bit e odbijena sukladno lanku 295. stavku 1. ZJN 2016. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude: moe dostaviti jedan gospodarski subjekt - lan zajednice na puni iznos propisan ovim Uputama ponuditeljima (80.000,00 EUR) ili vie gospodarskih subjekata lanova zajednice moe dostaviti pojedinana jamstva ija ukupna vrijednost mora zadovoljiti uvjet propisan Dokumentacijom o nabavi (80.000,00 EUR). U svakom sluaju, bankovno jamstvo mora sadravati navod o tome da ponudu podnosi zajednica gospodarskih subjekata i koji gospodarski subjekti ine tu zajednicu. Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaeno, Naruitelj e ga vratiti ponuditelju u roku od 10 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora, a presliku e pohraniti. Frist für den Eingang der Angebote: 03/07/2025 12:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/07/2025 12:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Ort: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Sarajevska cesta 43, 10000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Otvaranje ponuda je javno i zapoinje odmah nakon isteka roka za dostavu ponuda. Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovorne strane sklopit e ugovor o pruanju usluga u pisanom obliku u roku od 90 dana od dana izvrnosti Odluke o odabiru. Provedba ugovornih aktivnosti zapoinje prvog sljedeeg dana nakon to obje ugovorne strane potpiu ugovor. Prije potpisa Ugovora odabrani ponuditelj u dogovorenom roku (odreenom od strane Naruitelja) mora Naruitelju dostaviti sljedee dokumente:   u sluaju zajednice gospodarskih subjekata - dokument o pravnom obliku ustrojstva zajednice (potpisan i ovjeren od svih lanova zajednice gospodarskih subjekata),   jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Za uspjenu provedbu ugovora od svih strunjaka trai se dobro poznavanje hrvatskog jezika. Ukoliko neki od strunjaka ne udovoljava ovom uvjetu, odabrani ponuditelj mora zbog bolje komunikacije (usmene i pisane) i specifine strune terminologije osigurati (o svom troku) struno prevoenje na hrvatski jezik. Za odravanje implementirano... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Ako u postupku nabave bude odabrana ponuda zajednice gospodarskih subjekata, nakon odabira, zajednica gospodarskih subjekata je duna dostaviti dokument o odreenom pravnom obliku zajednikog ustrojstva, u mjeri u kojoj je to potrebno za zadovoljavajue izvrenje Ugovora (npr. meusobni sporazum, ugovor o poslovnoj suradnji ili slino). Navedeni akt moraju potpisati svi gospodarski subjekti koji ine zajednicu gospodarskih subjekata. Finanzielle Vereinbarung: Rok, nain i uvjeti plaanja su definirani u dokumentu Specifikacija korisnikih zahtjeva. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Registrierungsnummer: 39901919995 Postanschrift: Mihanovieva ulica 12 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10 000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kristina Mandi E-Mail: EUfunds@hzinfra.hr Telefon: +385 14532217 Internetadresse: https://hzinfra.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 5be1fe21-6a3c-4de9-bb30-098f1fe1a48d - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/05/2025 18:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 104/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/06/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/48086 https://hzinfra.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202506/ausschreibung-351431-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de