Ausschreibung: Kroatien Bauarbeiten für Eisenbahnlinien Radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni - HRV-Zagreb Bauarbeiten für Eisenbahnlinien Dokument Nr...: 351048-2025 (ID: 2025060205110971897) Veröffentlicht: 02.06.2025 * HRV-Zagreb: Kroatien Bauarbeiten für Eisenbahnlinien Radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni 2025/S 104/2025 351048 Kroatien Bauarbeiten für Eisenbahnlinien Radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni OJ S 104/2025 02/06/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Bauleistung 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. E-Mail: eufunds@hzinfra.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Eisenbahndienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni Beschreibung: Predmet nabave su radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni na pruzi M604 Otarije-Knin-Split. Kennung des Verfahrens: c4d97c38-9e4a-4471-90ab-e86fed137c41 Interne Kennung: 214-EU/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45234100 Bauarbeiten für Eisenbahnlinien 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): ibensko-kninska upanija (HR034) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Kolodovor Drni 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 7 000 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Direkte oder indirekte Beteiligung an der Vorbereitung des Vergabeverfahrens: Naruavanje trinog natjecanja zbog izravnog ili neizravnog sudjelovanja u pripremi ovog postupka nabave Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Schweres berufliches Fehlverhalten: Teki profesionalni propust Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni Beschreibung: Predmet nabave su radovi na rekonstrukciji kolodvora Drni na pruzi M604 Otarije-Knin-Split. Radovi obuhvaaju: rekonstrukciju kolosijene slike i prunog tijela te izgradnju odvodnje na kolodvoru izgradnju bonog perona te rekonstrukciju ureenih povrina rekonstrukciju pjeakog prilaza izgradnju novog propusta izgradnju novih svodnih cesta izmjetanje i zatita SN i NN voda rekonstrukciju postojee kabelske kanalizacije i izgradnju kabelske kanalizacije u buduem peronu rekonstrukciju postojeih prunih i lokalnih kabela ugradnju novog digitalnog kolodvorskog TK ureaja ugradnju sustava za informiranje putnika (peronske informacijske ploe, ozvuenje, satovi) rekonstrukciju rasvjete kolodvora s novim rasvjetnim tijelima i novih rasvjetnim stupovima te rekonstrukcija postojee kabelske kanalizacije Detaljan opis predmeta nabave i cjelokupnog projekta nalazi se u dokumentu Knjiga 3 - Tehnike specifikacije. Interne Kennung: 214-EU/25 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45234100 Bauarbeiten für Eisenbahnlinien 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): ibensko-kninska upanija (HR034) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Kolodovor Drni 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 04/08/2025 Laufzeit: 18 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 7 000 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Reformhilfeprogramm (einschl. Reformumsetzungsinstrument und Konvergenzfazilität) (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: MEHANIZAM ZA OPORAVAK I OTPORNOST Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Ovaj predmet nabave sufinancira se sredstvima EU iz Mehanizma za oporavak i otpornost, a sukladno Nacionalnom planu oporavka i otpornosti 2021. 2026. (NPOO). Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Durchschnittlicher Jahresumsatz Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Arbeiten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Andere wirtschaftliche oder finanzielle Anforderungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen zur Durchführung der Arbeiten Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90,00 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za izvedene radove Beschreibung: U skladu s dokumentom naziva Kriterij za odabir ponude. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10,00 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/45271 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/45271 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 200.000,00 eura i to u jednom od vaeih oblika osiguranja plaanja: 1. bankovno jamstvo koje mora biti neopozivo, bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora ili 2. novani polog. Ukoliko Ponuditelj dostavlja bankovno jamstvo, ono se dostavlja u izvorniku sukladno Obrascu 7 ili u nekom drugom obliku koji je prihvatljiv za Naruitelja, odnosno koji sadrajno odgovara navedenom obrascu, i to odvojeno od elektronike ponude, na nain kako je propisano u ovom dokumentu. U sluaju dostave bankovnog jamstva, u dokumentu mora biti navedeno sljedee: - da je korisnik jamstva H INFRASTRUKTURA d.o. o.; - da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika jamstva, bez prigovora isplatiti iznos od 200.000,00 eura u sluaju: - odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, - nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, -neprihvaanja ispravka raunske greke, -odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, -nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Dostava jamstva za ozbiljnost ponude: -bankovno jamstvo - u originalu na adresu Naruitelja - novani polog - potvrda o uplati se prilae elektronikoj ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira zatraiti njihovo produenje. Ponuda koja bude dostavljena bez jamstva za ozbiljnost ponude ili s nevaljalim jamstvom, bit e odbijena sukladno lanku 295. stavak 1. ZJN 2016. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na cijelu zajednicu, odnosno, jamstvo za ozbiljnost ponude mora sadravati navod da je rije o zajednici gospodarskih subjekata. Jamstvo moe dostaviti: - jedan lan zajednice gospodarskih subjekata na puni iznos propisan Dokumentacijom o nabavi (200.000,00 EUR) ili -vie lanova zajednice gospodarskih subjekata moe dostaviti pojedinana jamstva ija ukupna vrijednost mora zadovoljiti uvjet propisan Dokumentacijom o nabavi (200.000,00 EUR). U sluaju novanog pologa kao jamstva za ozbiljnost ponude, novani polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja do roka dostave ponude. Frist für den Eingang der Angebote: 10/06/2025 12:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 10/06/2025 12:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Ort: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Sarajevska cesta 43, 10000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Otvaranje ponuda je javno i zapoinje odmah nakon isteka roka za dostavu ponuda. Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ovaj predmet nabave sufinancira se sredstvima EU iz Mehanizma za oporavak i otpornost, a sukladno Nacionalnom planu oporavka i otpornosti 2021.-2026. (NPOO). Ugovorne strane sklopit e ugovor o izvoenju radova u pisanom obliku u roku od 90 dana od dana izvrnosti Odluke o odabiru. Uvoenjem izvoaa u posao poinje tei rok za izvrenje ugovornih obveza obiju ugovornih strana. Prije potpisa Ugovora odabrani ponuditelj u dogovorenom roku (odreenom od strane Naruitelja) mora Naruitelju dostaviti sljedee dokumente:   u sluaju zajednice gospodarskih subjekata - dokument o pravnom obliku ustrojstva zajednice (potpisan i ovjeren od svih lanova zajednice gospodarskih subjekata),   jamstvo za uredno ispunjenje ugovora  preliminarni vremenski plan i preliminarni Plan izvoenja radova (Obrazac 11)   Preliminarni Plan osiguranja kvalitete (Obrazac 12). Posebne uzance o graenju nee se primjenjivati.... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Ako u postupku nabave bude odabrana ponuda zajednice gospodarskih subjekata, nakon odabira, zajednica gospodarskih subjekata je duna do potpisa Ugovora dostaviti dokument o odreenom pravnom obliku zajednikog ustrojstva, u mjeri u kojoj je to potrebno za zadovoljavajue izvrenje Ugovora (npr. meusobni sporazum, ugovor o poslovnoj suradnji ili slino). Navedeni akt moraju potpisati svi gospodarski subjekti koji ine zajednicu gospodarskih subjekata. Finanzielle Vereinbarung: Rok, nain i uvjeti plaanja definirani su u dokumentu Rok, nain i uvjeti plaanja . 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Registrierungsnummer: 39901919995 Postanschrift: Mihanovieva ulica 12 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10 000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Jasmina Prvonoec i eljko Acman E-Mail: eufunds@hzinfra.hr Telefon: +385 013782668 Internetadresse: https://hzinfra.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 7fbdb990-c7dc-4836-b81d- 49c9d458ca09-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj produljuje rok za dostavu ponuda do 10.6.2025. u 12:00. Vidjeti DIO II-Upute za ponuditelje, poglavlje 4.3. Datum, vrijeme i mjesto (javnog)otvaranja ponuda. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - Naruitelj produljuje rok za dostavu ponuda do 10.6.2025. u 12:00 Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/05/2025 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: ff181d03-fb77-43bf-8374-6e7fda3dcf58 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/05/2025 18:00:00 (UTC+2) Osteuropäische Zeit, Mitteleuropäische Sommerzeit Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 104/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/06/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/45271 https://hzinfra.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202506/ausschreibung-351048-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de