Ausschreibungen und Aufträge: Rumänien Bearbeitung und Clearing von Finanzgeschäften Servicii de colectare plati prin intermediul terminalelor de plata neasistate, precum si servicii de inchiriere terminale de plata neasistate - ROU-Bucuresti Bearbeitung und Clearing von Finanzgeschäften Dokument Nr...: 207490-2025 (ID: 2025040101283322347) Veröffentlicht: 01.04.2025 * ROU-Bucuresti: Rumänien Bearbeitung und Clearing von Finanzgeschäften Servicii de colectare plati prin intermediul terminalelor de plata neasistate, precum si servicii de inchiriere terminale de plata neasistate 2025/S 64/2025 207490 Rumänien Bearbeitung und Clearing von Finanzgeschäften Servicii de colectare plati prin intermediul terminalelor de plata neasistate, precum si servicii de inchiriere terminale de plata neasistate OJ S 64/2025 01/04/2025 Bekanntmachung vergebener Aufträge oder Zuschlagsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6 E-Mail: achizitiipublice@taxelocale6.ro Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Servicii de colectare plati prin intermediul terminalelor de plata neasistate, precum si servicii de inchiriere terminale de plata neasistate Beschreibung: Una dintre principalele preocupri ale Direciei Generale de Impozite i Taxe Locale Sector 6 este legat de creterea gradului de colectare a impozitelor i taxelor locale. În acest sens, se dorete încheierea unui acord-cadru pentru o perioad de 12 luni pentru achiziia de Servicii de colectare pli prin intermediul terminalelor de plat neasistate, precum i servicii de închiriere terminale de plat neasistate pentru încasarea impozitelor i taxelor locale, amenzilor, majorrilor de întârziere i a altor obligaii de plat datorate bugetului local de ctre contribuabili persoane fizice, persoane fizice autorizate i persoane juridice cu numerar sau card bancar prin intermediul terminalelor de plat de tip self-service, conform O. U.G nr. 193/2002 i H.G. nr 949/2017 privind aprobarea Normelor Metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanei de Urgen a Guvernului nr.193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plat. Numr zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data limit de depunere a ofertelor: 18. Autoritatea contractant va rspunde solicitrilor de clarificri în a-11-a zi înainte de data limit de depunere a ofertelor. Kennung des Verfahrens: 3c4d9abc-ee2f-4e53-8e4e-351853f68d31 Interne Kennung: 12380248_2024_PAAPD1474309 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 66172000 Bearbeitung und Clearing von Finanzgeschäften 2.1.3. Wert Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 2 399 740,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: Pentru încasarea creanelor fiscale cuvenite bugetului local prin sisteme electronice de plat, de la persoane fizice, persoane fizice autorizate i persoane juridice, cu numerar sau card bancar prin intermediul terminalelor de plat de tip self-service este necesar achiziia unor servicii de colectare pli prin intermediul terminalelor de plat neasistate, precum i servicii de închiriere terminale de plat neasistate. Valoarea total estimat a acordului-cadru cu durata de 12 luni este 2.399.740 lei fr TVA, din care 1.591.000 lei fr TVA pentru pli comisioane (valoare estimat pentru tranzacii în valoare de 93.588.233 lei) + 808.740 lei fr TVA pentru închiriere terminale de plat neasistate (valoare estimat pentru un nr. maxim de 36 terminale de plat neasistate, conform caietului de sarcini). Contractele subsecvente se vor încheia lunar, autoritatea contractant rezervându- i dreptul de a încheia contracte subsecvente ori de câte ori este nevoie, condiionat de existena fondurilor bugetare. Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 66172000 Bearbeitung und Clearing von Finanzgeschäften 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Sector 6, Bucuresti 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein Zusätzliche Informationen: Punctaj total: 80 puncte componenta financiar + 10 puncte componenta tehnic - grad de acoperire pe raza sectorului 6 - terminale de plat neasistate + 5 puncte componenta tehnic - grad de acoperire pe raza municipiului Bucureti (cu excepia sector 6) - terminale de plat neasistate + 5 puncte componenta tehnic - grad de acoperire pe teritoriul României (cu excepia sector 6 i mun. Bucureti) - terminale de plat neasistate = 100 puncte Motivare alegere factori de evaluare componente tehnice: Prin aplicarea acestor factori de evaluare se obine un avantaj pentru autoritatea contractant, în sensul unei bune coordonri a activitilor care au loc în vederea prestrii serviciilor ce fac obiectul acordului - cadru ce urmeaz a fi încheiat, iar riscul ca acesta s nu poat fi dus la îndeplinire se diminueaz. În ceea ce privete factorii de evaluare care se refer la componenta tehnic, facem urmtoarele precizri: 1) Factorii de evaluare care se refer la gradul de acoperire (componenta tehnic) vizeaz reeaua operatorului economic/ofertantului la momentul depunerii ofertei i nu se refer la terminalele de plat neasistate pe care autoritatea contractant urmeaz a le închiria pe durata acordului cadru. 2) Pentru terminalele de plat neasistate care fac parte din reeaua operatorului economic/ofertantului ca fiind disponibile la momentul depunerii ofertei (nesolicitate de autoritatea contractant a fi închiriate i instalate contra cost într-o anumit locaie) i care vor fi punctate la nivelul factorilor de evaluare, autoritatea contractant nu va plti chirie. 3) Prin depunerea ofertei, operatorul economic /ofertantul îi asum c va fi capabil i se oblig ca odat cu semnarea contractului subsecvent s pun la dispoziia autoritii contractante un numr de maxim 36 de terminale de plat neasistate conform caietului de sarcini, separat de cele care fac parte din reeaua operatorului economic/ofertantului disponibil la momentul depunerii ofertei. 4) Terminalele de plat neasistate care se menioneaz c vor putea fi închiriate de autoritatea contractant pe parcursul derulrii acordului-cadru sunt terminale de plat neasistate care se vor instala acolo unde solicit autoritatea contractant, distinct de cele existente în reeaua operatorului economic/ofertantului la momentul depunerii ofertei. 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Prozentanteil, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Grad de acoperire pe raza sector 6 -terminale de plat neasistate Beschreibung: A1) Pentru oferta cu cele mai multe terminale de plat neasistate pe raza sector 6 se acord punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; B1) pentru oferta cu un nr. de terminale de plat neasistate mai mic decât cel de la lit. A1), punctajul se calculeaz, astfel: T1 = ( FO / Fn) x punctaj maxim alocat (10 puncte) unde: FO = oferta analizat; Fn = oferta cu cele mai multe terminale de plat neasistate pe raza sector 6. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Prozentanteil, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Grad de acoperire pe raza mun.Bucureti (cu excepia sector 6) -terminale de plat neasistate Beschreibung: A2) Pentru oferta cu cele mai multe terminale de plat neasistate pe raza municipiului Bucureti (cu excepia sector 6) se acord punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 5 puncte; B2) pentru oferta cu un nr. de terminale de plat neasistate mai mic decât cel de la lit. A2), punctajul se calculeaz, astfel: T2 = ( FO / Fn) x punctaj maxim alocat (5 puncte) unde: FO = oferta analizat; Fn = oferta cu cele mai multe terminale de plat neasistate pe raza municipiului Bucureti (cu excepia sector 6). Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Prozentanteil, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 5 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Grad de acoperire pe raza mun.Bucureti (cu excepia sector 6 i mun. Bucureti) -terminale de plat neasistate Beschreibung: A3) Pentru oferta cu cele mai multe terminale de plat neasistate pe pe teritoriul României (cu excepia sector 6 i mun. Bucureti) se acord punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 5 puncte; B3) pentru oferta cu un nr. de terminale de plat neasistate mai mic decât cel de la lit. A3), punctajul se calculeaz, astfel: T3 = ( FO / Fn) x punctaj maxim alocat (5 puncte) unde: FO = oferta analizat; Fn = oferta cu cele mai multe terminale de plat neasistate pe teritoriul României (cu excepia sector 6 i mun. Bucureti). Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Prozentanteil, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 5 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6 Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6 TED eSender: Operator SEAP 6. Ergebnisse Wert aller in dieser Bekanntmachung vergebenen Verträge: 1 286 824,40 RON Höchstwert der Rahmenvereinbarungen in diesem Verfahren: 2 399 739,96 RON Ungefährer Wert der Rahmenvereinbarungen: 2 399 740,00 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0000 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 2 399 739,96 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 2 399 740,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: SALT BANK Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1137191/CIF: RO10318789 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0000 Wert der Ausschreibung: 274 843,23 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 4/27924 Datum des Vertragsabschlusses: 31/01/2025 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Bekanntmachung, die die Rahmenvereinbarung geschaffen hat: 00854e7e-076b-4204-844f- 45dbb0c24627-01 Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: SALT BANK Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1137191/CIF: RO10318789 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0000 Wert der Ausschreibung: 390 517,64 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 3/377433 Datum des Vertragsabschlusses: 20/12/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Bekanntmachung, die die Rahmenvereinbarung geschaffen hat: 00854e7e-076b-4204-844f- 45dbb0c24627-01 Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: SALT BANK Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1137191/CIF: RO10318789 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0000 Wert der Ausschreibung: 103 302,32 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 1/309812 Datum des Vertragsabschlusses: 22/10/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Bekanntmachung, die die Rahmenvereinbarung geschaffen hat: 00854e7e-076b-4204-844f- 45dbb0c24627-01 Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: SALT BANK Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1137191/CIF: RO10318789 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0000 Wert der Ausschreibung: 2 399 739,96 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 309797 Datum des Vertragsabschlusses: 22/10/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: SALT BANK Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1137191/CIF: RO10318789 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0000 Wert der Ausschreibung: 126 961,21 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 2/352693 Datum des Vertragsabschlusses: 28/11/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Bekanntmachung, die die Rahmenvereinbarung geschaffen hat: 00854e7e-076b-4204-844f- 45dbb0c24627-01 Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: SALT BANK Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1137191/CIF: RO10318789 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0000 Wert der Ausschreibung: 391 200,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 5 Datum des Vertragsabschlusses: 28/02/2025 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Bekanntmachung, die die Rahmenvereinbarung geschaffen hat: 00854e7e-076b-4204-844f- 45dbb0c24627-01 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 1 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 1 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Bietern, die in anderen Ländern des Europäischen Wirtschaftsraums registriert sind als dem Land des Beschaffers Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 0 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Bieter aus Ländern außerhalb des Europäischen Wirtschaftsraums Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 0 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 1 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 274 843,23 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 274 843,23 RON 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6 Registrierungsnummer: 12380248 Postanschrift: Strada: Drumul Taberei, nr. 18 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 061385 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: DGITL S6 Biroul Achizitii E-Mail: achizitiipublice@taxelocale6.ro Telefon: +40 214137790 Fax: +40 214137789 Internetadresse: https://www.taxelocale6.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6 Registrierungsnummer: 12380248_3 Postanschrift: Drumul Taberei nr. 18, Sector 6 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 061385 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: achizitiipublice@taxelocale6.ro Telefon: +40 214137790 Fax: +40 214137789 Internetadresse: www.taxelocale6.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italiana, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: - Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 213032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 8.1. ORG-9000 Offizielle Bezeichnung: SALT BANK Größe des Wirtschaftsteilnehmers: Großunternehmen Registrierungsnummer: RO10318789 Postanschrift: Strada Pompeiu Dimitrie, mat., Nr. 5-7, Sector: 2 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020335 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: licitatii@saltbank.ro Telefon: +40 744816802 Internetadresse: https://salt.bank Rollen dieser Organisation: Bieter Federführendes Mitglied Gewinner dieser Lose: LOT-0000 8.1. ORG-9001 Offizielle Bezeichnung: SELFPAY Größe des Wirtschaftsteilnehmers: Mittleres Unternehmen Registrierungsnummer: RO26067497 Postanschrift: Strada Dacia, Nr. 153-155, Sector: 2 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020057 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: dezvoltare@selfpay.ro Telefon: +40 372776060 Fax: +40 372879493 Internetadresse: https://www.selfpay.ro Rollen dieser Organisation: Bieter Gewinner dieser Lose: LOT-0000 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: bee34dad-490e-499a-992a-e6c094fd6942 - 01 Formulartyp: Ergebnis Art der Bekanntmachung: Bekanntmachung vergebener Aufträge oder Zuschlagsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 29 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 31/03/2025 17:45:47 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/03/2025 15:01:55 (UTC+3) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 64/2025 Datum der Veröffentlichung: 01/04/2025 Referenzen: https://salt.bank https://www.adr.gov.ro/ https://www.e-licitatie.ro https://www.selfpay.ro https://www.taxelocale6.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202504/ausschreibung-207490-2025-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de