Ausschreibung: Kroatien Möbel Opremanje Medicinske kole Karlovac - HRV-Karlovac Möbel Dokument Nr...: 207411-2025 (ID: 2025040101252622056) Veröffentlicht: 01.04.2025 * HRV-Karlovac: Kroatien Möbel Opremanje Medicinske kole Karlovac 2025/S 64/2025 207411 Kroatien Möbel Opremanje Medicinske kole Karlovac OJ S 64/2025 01/04/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Medicinska kola Karlovac E-Mail: medicinska.skola@ka.t-com.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Bildung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Opremanje Medicinske kole Karlovac Beschreibung: Opremanje novih prostora kolske zgrade Medicinske kole u Karlovcu Kennung des Verfahrens: 347e7aa8-0796-40b9-b3e3-d4f537ffbd5e Interne Kennung: 01/2025 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39100000 Möbel 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Karlovaka upanija (HR027) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 799 942,50 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 4 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 4 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Namjetaj i oprema Beschreibung: Nabava namjetaja i ostale opreme za opremanje prostorija kolske zgrade Medicinske kole u Karlovcu Interne Kennung: 01/2025-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39100000 Möbel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Karlovaka upanija (HR027) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Ul. Andrije tampara 5, 47000 Karlovac 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 21/04/2025 Enddatum der Laufzeit: 15/07/2025 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 169 220,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka Beschreibung: Minimalno trajanje jamstva je 24 mjeseca. Nueno jamstvo mora biti izraeno umjesecima. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku daje se za svu opremu. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj e u okviru ponude podnijeti jamstvo za ozbiljnost ponude u jednom od navedenih oblika: a. izvorno bankovno jamstvo koje mora biti bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora s naznakom o svrsi izdavanja garancije ili b. zadunica ili bjanko zadunica potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom i obliku i sadraju bjanko zadunice (NN broj 115/12 i 82/17) i Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (Narodne novine broj 115/12 i 82/17). Jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja Sukladno lanku 214. stavku 1. toki 1. ZJN, Naruitelj e naplatiti iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sljedeim sluajevima: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti nedostavljanje auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi neprihvaanje ispravka raunske greke odbijanje potpisivanja ugovora o javnoj nabavi nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za ozbiljnost ponude biti e vraeno ponuditeljima sukladno lanku 217.ZJN. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude moe dostaviti jedan lan zajednice gospodarskih subjekata za sve ili svaki lan zajednice moe dostaviti jamstvo za svoj dio jamstva. Frist für den Eingang der Angebote: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Medicinska kola Vatrogasna 5 47000 Karlovac Napomena: Medicinska kola trenutno djeluju u umarsko drvodjelskoj koli u Karlovcu Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smijuprisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanjana javnom otvaranju ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovorna kazna Odabrani ponuditelj radi proputanja radnji i nepotivanja obveza iz Ugovora snosi odgovornost ipreuzima obvezu plaanja ugovorne kazne i naknade eventualne tete prema Naruitelju i treim osobama. Ako odabrani ponuditelj ne izvri ugovoreni posao u roku, Naruitelj ima pravo obraunati, a Isporuitelj se obvezuje platiti Naruitelju ugovornu kaznu u visini od tri promila(3) od ukupne vrijednosti ugovora za svaki dan kanjenja, te nadoknaditi Naruitelju sveeventualne trokove i tetu koja bi iz toga proizala. Ukupan iznos ugovorne kazne ne moe bitivei od 5% ugovorene vrijednosti robe, to ne iskljuuje pravo Naruitelja na podnoenje zahtjevaza naknadu pretrpljene tete. Plaanje ugovorne kazne Naruitelj ima pravo realizirati do okonanjakonanog obrauna,odnosno za iznos ugovorne kazne umanjiti e se odabranom ponuditeljukonani iznos za plaanje. Ako odabrani ponuditelj ne zapone s isporukom u ugovorenom roku ili zapoeto prekine ili ne dovri, N... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Odabrani ponuditelj dostavlja raun u obliku e-rauna elektronikim putem sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/18). Naruitelj e eraune plaati u roku od 30 dana na poslovni raun odabranog ponuditelja od dana zaprimanja e-rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Opremanje laboratorija Beschreibung: Nabava opreme za potrebe opremanja laboratorija Medicinske kole u Karlovcu Interne Kennung: 01/2025-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39100000 Möbel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Karlovaka upanija (HR027) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Ul. Andrije tampara 5, 47000 Karlovac 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 21/04/2025 Enddatum der Laufzeit: 15/07/2025 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 195 801,76 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka Beschreibung: Minimalno trajanje jamstva je 24 mjeseca. Nueno jamstvo mora biti izraeno umjesecima. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku daje se za svu opremu. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj e u okviru ponude podnijeti jamstvo za ozbiljnost ponude u jednom od navedenih oblika: a. izvorno bankovno jamstvo koje mora biti bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora s naznakom o svrsi izdavanja garancije ili b. zadunica ili bjanko zadunica potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom i obliku i sadraju bjanko zadunice (NN broj 115/12 i 82/17) i Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (Narodne novine broj 115/12 i 82/17). Jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja Sukladno lanku 214. stavku 1. toki 1. ZJN, Naruitelj e naplatiti iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sljedeim sluajevima: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti nedostavljanje auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi neprihvaanje ispravka raunske greke odbijanje potpisivanja ugovora o javnoj nabavi nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za ozbiljnost ponude biti e vraeno ponuditeljima sukladno lanku 217.ZJN. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude moe dostaviti jedan lan zajednice gospodarskih subjekata za sve ili svaki lan zajednice moe dostaviti jamstvo za svoj dio jamstva. Frist für den Eingang der Angebote: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Medicinska kola Vatrogasna 5 47000 Karlovac Napomena: Medicinska kola trenutno djeluju u umarsko drvodjelskoj koli u Karlovcu Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smijuprisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanjana javnom otvaranju ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovorna kazna Odabrani ponuditelj radi proputanja radnji i nepotivanja obveza iz Ugovora snosi odgovornost ipreuzima obvezu plaanja ugovorne kazne i naknade eventualne tete prema Naruitelju i treim osobama. Ako odabrani ponuditelj ne izvri ugovoreni posao u roku, Naruitelj ima pravo obraunati, a Isporuitelj se obvezuje platiti Naruitelju ugovornu kaznu u visini od tri promila(3) od ukupne vrijednosti ugovora za svaki dan kanjenja, te nadoknaditi Naruitelju sveeventualne trokove i tetu koja bi iz toga proizala. Ukupan iznos ugovorne kazne ne moe bitivei od 5% ugovorene vrijednosti robe, to ne iskljuuje pravo Naruitelja na podnoenje zahtjevaza naknadu pretrpljene tete. Plaanje ugovorne kazne Naruitelj ima pravo realizirati do okonanjakonanog obrauna,odnosno za iznos ugovorne kazne umanjiti e se odabranom ponuditeljukonani iznos za plaanje. Ako odabrani ponuditelj ne zapone s isporukom u ugovorenom roku ili zapoeto prekine ili ne dovri, N... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Odabrani ponuditelj dostavlja raun u obliku e-rauna elektronikim putem sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/18). Naruitelj e eraune plaati u roku od 30 dana na poslovni raun odabranog ponuditelja od dana zaprimanja e-rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Opremanje kabineta Beschreibung: Opremanje kabineta za potrebe Medicinske kole u Karlovcu Interne Kennung: 01/2025-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39100000 Möbel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Karlovaka upanija (HR027) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Ul. Andrije tampara 5, 47000 Karlovac 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 21/04/2025 Enddatum der Laufzeit: 15/07/2025 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 328 629,74 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: jamstveni rok Beschreibung: Minimalno trajanje jamstva je 24 mjeseca. Nueno jamstvo mora biti izraeno umjesecima. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku daje se za svu opremu. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj e u okviru ponude podnijeti jamstvo za ozbiljnost ponude u jednom od navedenih oblika: a. izvorno bankovno jamstvo koje mora biti bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora s naznakom o svrsi izdavanja garancije ili b. zadunica ili bjanko zadunica potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom i obliku i sadraju bjanko zadunice (NN broj 115/12 i 82/17) i Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (Narodne novine broj 115/12 i 82/17). Jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja Sukladno lanku 214. stavku 1. toki 1. ZJN, Naruitelj e naplatiti iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sljedeim sluajevima: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti nedostavljanje auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi neprihvaanje ispravka raunske greke odbijanje potpisivanja ugovora o javnoj nabavi nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za ozbiljnost ponude biti e vraeno ponuditeljima sukladno lanku 217.ZJN. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude moe dostaviti jedan lan zajednice gospodarskih subjekata za sve ili svaki lan zajednice moe dostaviti jamstvo za svoj dio jamstva. Frist für den Eingang der Angebote: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Medicinska kola Vatrogasna 5 47000 Karlovac Napomena: Medicinska kola trenutno djeluju u umarsko drvodjelskoj koli u Karlovcu Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smijuprisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanjana javnom otvaranju ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovorna kazna Odabrani ponuditelj radi proputanja radnji i nepotivanja obveza iz Ugovora snosi odgovornost ipreuzima obvezu plaanja ugovorne kazne i naknade eventualne tete prema Naruitelju i treim osobama. Ako odabrani ponuditelj ne izvri ugovoreni posao u roku, Naruitelj ima pravo obraunati, a Isporuitelj se obvezuje platiti Naruitelju ugovornu kaznu u visini od tri promila(3) od ukupne vrijednosti ugovora za svaki dan kanjenja, te nadoknaditi Naruitelju sveeventualne trokove i tetu koja bi iz toga proizala. Ukupan iznos ugovorne kazne ne moe bitivei od 5% ugovorene vrijednosti robe, to ne iskljuuje pravo Naruitelja na podnoenje zahtjevaza naknadu pretrpljene tete. Plaanje ugovorne kazne Naruitelj ima pravo realizirati do okonanjakonanog obrauna,odnosno za iznos ugovorne kazne umanjiti e se odabranom ponuditeljukonani iznos za plaanje. Ako odabrani ponuditelj ne zapone s isporukom u ugovorenom roku ili zapoeto prekine ili ne dovri, N... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Odabrani ponuditelj dostavlja raun u obliku e-rauna elektronikim putem sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/18). Naruitelj e eraune plaati u roku od 30 dana na poslovni raun odabranog ponuditelja od dana zaprimanja e-rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac 5.1. Los: LOT-0004 Titel: Opremanje kuhinje Beschreibung: Opremanje kuhinje Medicinske kole Karlovac Interne Kennung: 01/2025-4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39100000 Möbel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Karlovaka upanija (HR027) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Ul. Andrije tampara 5, 47000 Karlovac 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 21/04/2025 Enddatum der Laufzeit: 15/07/2025 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 106 291,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: jamstveni rok Beschreibung: Minimalno trajanje jamstva je 24 mjeseca. Nueno jamstvo mora biti izraeno umjesecima. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku daje se za svu opremu. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/37987 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj e u okviru ponude podnijeti jamstvo za ozbiljnost ponude u jednom od navedenih oblika: a. izvorno bankovno jamstvo koje mora biti bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora s naznakom o svrsi izdavanja garancije ili b. zadunica ili bjanko zadunica potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom i obliku i sadraju bjanko zadunice (NN broj 115/12 i 82/17) i Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (Narodne novine broj 115/12 i 82/17). Jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja Sukladno lanku 214. stavku 1. toki 1. ZJN, Naruitelj e naplatiti iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sljedeim sluajevima: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti nedostavljanje auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi neprihvaanje ispravka raunske greke odbijanje potpisivanja ugovora o javnoj nabavi nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za ozbiljnost ponude biti e vraeno ponuditeljima sukladno lanku 217.ZJN. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude moe dostaviti jedan lan zajednice gospodarskih subjekata za sve ili svaki lan zajednice moe dostaviti jamstvo za svoj dio jamstva. Frist für den Eingang der Angebote: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Medicinska kola Vatrogasna 5 47000 Karlovac Napomena: Medicinska kola trenutno djeluju u umarsko drvodjelskoj koli u Karlovcu Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smijuprisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanjana javnom otvaranju ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovorna kazna Odabrani ponuditelj radi proputanja radnji i nepotivanja obveza iz Ugovora snosi odgovornost ipreuzima obvezu plaanja ugovorne kazne i naknade eventualne tete prema Naruitelju i treim osobama. Ako odabrani ponuditelj ne izvri ugovoreni posao u roku, Naruitelj ima pravo obraunati, a Isporuitelj se obvezuje platiti Naruitelju ugovornu kaznu u visini od tri promila(3) od ukupne vrijednosti ugovora za svaki dan kanjenja, te nadoknaditi Naruitelju sveeventualne trokove i tetu koja bi iz toga proizala. Ukupan iznos ugovorne kazne ne moe bitivei od 5% ugovorene vrijednosti robe, to ne iskljuuje pravo Naruitelja na podnoenje zahtjevaza naknadu pretrpljene tete. Plaanje ugovorne kazne Naruitelj ima pravo realizirati do okonanjakonanog obrauna,odnosno za iznos ugovorne kazne umanjiti e se odabranom ponuditeljukonani iznos za plaanje. Ako odabrani ponuditelj ne zapone s isporukom u ugovorenom roku ili zapoeto prekine ili ne dovri, N... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Odabrani ponuditelj dostavlja raun u obliku e-rauna elektronikim putem sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/18). Naruitelj e eraune plaati u roku od 30 dana na poslovni raun odabranog ponuditelja od dana zaprimanja e-rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Medicinska kola Karlovac 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Medicinska kola Karlovac Registrierungsnummer: 91734340338 Postanschrift: Dr. Andrije tampara 5 Stadt: Karlovac Postleitzahl: 47000 Land, Gliederung (NUTS): Karlovaka upanija (HR027) Land: Kroatien Kontaktperson: JASMINKA TAJCER E-Mail: medicinska.skola@ka.t-com.hr Telefon: +38547 431371 Internetadresse: https://medicinskaskola-ka.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 0b403785-04a3-4d2f-a351- a3ec5ddddfb7-01 Hauptgrund für die Änderung: Korrektur Beschaffer Beschreibung: uitana sheme pregrade, uitan novi trokovnik za Grupu 1 i Grupu 2, te se mijenja rok za dostavu ponuda, novi rok je 8.04.2025. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Abschnittskennung: LOT-0004 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - novi rok za dostavu ponuda je 8.04.2025. Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/03/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Abschnittskennung: LOT-0004 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - uitana shema pregrade, uitan novi trokovnik za Grupu 1 i Grupu 2 Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/03/2025 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: bbe5e91b-6764-4319-a4af-9d31d4c785ad - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/03/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 64/2025 Datum der Veröffentlichung: 01/04/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/37987 https://medicinskaskola-ka.hr/ https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202504/ausschreibung-207411-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de