Ausschreibung: Kroatien Wartung von Informationstechnologiesoftware Odravanje informacijskih sustava ( Agris IT , KONTO, eGOP, eREP ) - HRV-Osijek Wartung von Informationstechnologiesoftware Dokument Nr...: 207117-2025 (ID: 2025040101235821904) Veröffentlicht: 01.04.2025 * HRV-Osijek: Kroatien Wartung von Informationstechnologiesoftware Odravanje informacijskih sustava ( Agris IT , KONTO, eGOP, eREP ) 2025/S 64/2025 207117 Kroatien Wartung von Informationstechnologiesoftware Odravanje informacijskih sustava ( Agris IT , KONTO, eGOP, eREP ) OJ S 64/2025 01/04/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu E-Mail: nabava@hapih.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Odravanje informacijskih sustava ( Agris IT , KONTO, eGOP, eREP ) Beschreibung: Procijenjena vrijednost nabave je 340.636,00 EUR bez PDV-a U ovom postupku procijenjena vrijednost je 213.500,00 EUR bez PDV-a Predmet nabave je je nabava usluga odravanja informacijskih sustava Naruitelja Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu, sukladno uvjetima i zahtjevima u propisanim u Tehnikim specifikacijama i Trokovnicima i cjelokupnoj Dokumentaciji za nabavu, u kojima je naznaeni naziv, koliina te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. Postupak se provodi s ciljem sklapanja ugovora s jednim gospodarskom subjektom u po grupama predmeta nabave. Trajanje ugovora je 12 mjeseci. Predmet nabave podijeljen je u etiri grupe. Ponuditelj moe podnijeti ponudu za jednu, vie ili sve grupe predmeta nabave. Kennung des Verfahrens: fb972646-5c8c-492c-907a-736976cee016 Interne Kennung: N-8/2025 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72267100 Wartung von Informationstechnologiesoftware 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 340 636,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 4 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 4 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Grupa 1 Odravanje Agris IT sustava Beschreibung: Predmet nabave je nabava usluga odravanja i podrke integriranom IT sustavu Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu Agris-IT u skladu s Tehnikom specifikacijom, Trokovnikom te cjelokupnom natjeajnom dokumentacijom, u kojima su naznaeni naziv, koliina te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. Usluga odravanja i podrke integriranom IT sustavu Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu Agris-IT odnosi se na podrku informatikim servisima Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu navedenim u Prilogu I G-1 Tehnike specifikacije Agris IT. S obzirom da naruitelj nije vlasnik izvornog programskog koda za aplikacijski sustav odabrani ponuditelj mora osigurati sve pravne i tehnike pretpostavke (ovlatenja, osposobljavanje i sl.) za koritenje izvornog koda i projektne dokumentacije te rad na navedenom aplikacijskom sustavu. Dostavlja se Prilog IV G- 1 Izjava o koritenju izvornog koda Agris IT Interne Kennung: N-8/2025-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72267100 Wartung von Informationstechnologiesoftware 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: HRVATSKA AGENCIJA ZA POLJOPRIVREDU I HRANU Ulica kardinala Alojzija Stepinca 17, 31 000 Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/06/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 99 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Vrijeme odaziva na intervencije Beschreibung: Broj bodova koji e ponuda ostvariti za kriterij vrijeme odaziva na intervenciju, iznosi najvie 40 bodova . Kao kriterij koristi se ponueno vrijeme odaziva u satima od prijave problema od strane naruitelja. Vrijeme odaziva na intervencije izraava se cjelobrojno u satima te ga je ponuditelj obavezan ponuditi u Prilogu III G-1 Izjavi o odazivu na intervenciju Agris IT Ponude za kriterij vrijeme odaziva na intervenciju ostvaruju bodove prema vrijednostima navedenim u tablici: Ponueno vrijeme odaziva na Ostvareni broj bodova intervenciju u satima 1 do 4 40 5 do 6 32 7 do 8 24 9 do 10 16 11 do 12 8 Ponude sa ponuenim vremenom odaziva na intervenciju duljim od 12 sati nee se razmatrati te e biti odbijene kao nepravilne. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 40 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 30 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu sukladno lanku 6. Zakona o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/2018), obvezna je zaprimati i plaati iskljuivo e-raune. Plaanje e se izvriti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Dravnog prorauna po isporuenoj robi, temeljem zaprimljenog elektronikog rauna u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Na raunu se Ponuditelj obvezuje istaknuti broj ugovora Rauni na kojima nee biti naznaeno gore navedeno nee biti plaeni, te e isti biti vraeni Ponuditelju u zakonskom roku. Traenje osiguranja plaanja je iskljueno. Ponuditelj ne moe zaraunati nikakve dodatne trokove osim onih koji su ve predvieni trokovnikom dokumentacije. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Grupa 2 Odravanje Konto IT sustava Beschreibung: Predmet nabave je nabava usluge odravanja aplikacije Konto, Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu, u skladu s Tehnikom specifikacijom Trokovnikom, te cjelokupnom dokumentacijom u kojima su naznaeni naziv, koliina te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. S obzirom da naruitelj nije vlasnik izvornog programskog koda za aplikacijski sustav odabrani ponuditelj mora osigurati sve pravne i tehnike pretpostavke (ovlatenja, osposobljavanje i sl.) za koritenje izvornog koda i projektne dokumentacije te rad na navedenom aplikacijskom sustavu. Dostavlja se izjava Prilog IV G 2- Izjava o koritenju izvornog koda_ KONTO Interne Kennung: N-8/2025-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72267100 Wartung von Informationstechnologiesoftware 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: HRVATSKA AGENCIJA ZA POLJOPRIVREDU I HRANU Ulica kardinala Alojzija Stepinca 17, 31 000 Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/06/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 26 500,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Vrijeme odaziva na intervenciju Beschreibung: Broj bodova koji e ponuda ostvariti za kriterij vrijeme odaziva na intervenciju iznosi najvie 20 bodova. Kao kriterij koristi se ponueno vrijeme odaziva na intervenciju od prijave problema od strane naruitelja, te ga je ponuditelj obavezan ponuditi u Prilogu III G-2 Izjava o odazivu na intervenciju, koji ini sastavni dio ponude. Ponude za kriterij rok odaziva na intervenciju ostvaruju bodove prema vrijednostima navedenim u tablici: Ponueno vrijeme odaziva Ostvareni broj bodova na intervenciju u satima do 4 20 5 do 6 16 7 do 8 12 9 do 10 8 11 do 12 4 Ponude sa ponuenim vremenom odaziva na intervenciju duljim od 12 sati nee se razmatrati te e biti odbijene kao nepravilne. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 30 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu sukladno lanku 6. Zakona o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/2018), obvezna je zaprimati i plaati iskljuivo e-raune. Plaanje e se izvriti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Dravnog prorauna po isporuenoj robi, temeljem zaprimljenog elektronikog rauna u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Na raunu se Ponuditelj obvezuje istaknuti broj ugovora Rauni na kojima nee biti naznaeno gore navedeno nee biti plaeni, te e isti biti vraeni Ponuditelju u zakonskom roku. Traenje osiguranja plaanja je iskljueno. Ponuditelj ne moe zaraunati nikakve dodatne trokove osim onih koji su ve predvieni trokovnikom dokumentacije. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Grupa 3 Odravanje eGOP IT sustava Beschreibung: Predmet nabave je nabava usluge odravanja softvera za digitalizaciju poslovnih procesa i uredsko poslovanje Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu u skladu s Tehnikom specifikacijom, Trokovnikom te cjelokupnom natjeajnom dokumentacijom, u kojima su naznaeni naziv, koliina te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. S obzirom da Naruitelj nije vlasnik izvornog programskog koda za aplikacijski sustav odabrani ponuditelj mora osigurati sve pravne i tehnike pretpostavke (ovlatenja, osposobljavanje i sl.) za koritenje izvornog koda i projektne dokumentacije te rad na navedenom aplikacijskom sustavu, dostavlja se Prilog IV G-3 Izjava o koritenju izvornog koda eGOP Interne Kennung: N-8/2025-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72267100 Wartung von Informationstechnologiesoftware 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: HRVATSKA AGENCIJA ZA POLJOPRIVREDU I HRANU Ulica kardinala Alojzija Stepinca 17, 31 000 Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/06/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 28 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von unabhängigen Stellen über Qualitätssicherungsstandards Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Vrijeme odaziva Beschreibung: Maksimalan broj bodova (20 bodova) dodijelit e se ponudi u kojoj je iskazano najkrae vrijeme odaziva na intervencije. Vrijeme odaziva na intervencije podrazumijeva odaziv na intervenciju ponuditelja od prijave problema od strane naruitelja, izraava se u satima te ga je ponuditelj obavezan ponuditi u Prilogu III G-3 Izjavu o odazivu na intervenciju eGOP. Ponude za kriterij vrijeme odaziva na intervenciju ostvaruju bodove prema vrijednostima navedenim u tablici: Ponueno vrijeme odaziva na Ostvareni broj bodova intervenciju u satima do 4 20 5 do 6 16 7 do 8 12 9 do 10 8 11 do 12 4 Ponude sa ponuenim vremenom odaziva na intervenciju duljim od 12 sati nee se razmatrati te e biti odbijene kao nepravilne. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 30 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu sukladno lanku 6. Zakona o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/2018), obvezna je zaprimati i plaati iskljuivo e-raune. Plaanje e se izvriti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Dravnog prorauna po isporuenoj robi, temeljem zaprimljenog elektronikog rauna u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Na raunu se Ponuditelj obvezuje istaknuti broj ugovora Rauni na kojima nee biti naznaeno gore navedeno nee biti plaeni, te e isti biti vraeni Ponuditelju u zakonskom roku. Traenje osiguranja plaanja je iskljueno. Ponuditelj ne moe zaraunati nikakve dodatne trokove osim onih koji su ve predvieni trokovnikom dokumentacije. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu 5.1. Los: LOT-0004 Titel: Grupa 4. Odravanje eREP IT sustava CSR Beschreibung: Predmet nabave je odravanje eREP IT informacijskog sustava Centra za sjemenarstvo (CSR) ustrojstvene jedinice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu u skladu s Tehnikom specifikacijom, Trokovnikom te cjelokupnom natjeajnom dokumentacijom, u kojima su naznaeni naziv, koliina te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. Interne Kennung: N-8/2025-4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72267100 Wartung von Informationstechnologiesoftware 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: HRVATSKA AGENCIJA ZA POLJOPRIVREDU I HRANU Usorska 19, Brijest, 31 000 Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/06/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 60 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von unabhängigen Stellen über Qualitätssicherungsstandards Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 70 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Profesionalno iskustvo strunjaka Beschreibung: Pod kriterijem profesionalnog iskustva strunjaka Naruitelj e kod Ponuditelja vrednovati: Iskustvo jednog strunjaka na poslovima voenja projekta i poslovne analize sustava. Dodatno e se vrednovati voenje projekata koji podravaju poslovne procese vezane uz priznavanje sorti, nadzor sjemenskih usjeva i izdavanje certifikata. Iskustvo jednog strunjaka na razvoju i implementaciji informatikih sustava. Dodatno e se vrednovati iskustvo na razvoju i implementaciji informatikih sustava koji podravaju poslovne procese vezano uz priznavanje sorti, nadzor sjemenskih usjeva i izdavanje certifikata. Iskustvo jednog strunjaka na testiranju i korisnikoj podrci informatikim sustavima. Dodatno e se vrednovati iskustvo strunjaka na testiranju i korisnikoj podrci informatikih sustava koji podravaju poslovne procese vezane uz priznavanje sorti, nadzor sjemenskih usjeva i izdavanje certifikata. Obzirom na procijenjenu vrijednost nabave, sloenost i vanost poslovnog informacijskog sustava Centra za sjemenarstvo i rasadniarstvo, ponuditelj treba dokazati da strunjaci kojima raspolae imaju prethodna profesionalna iskustva potrebna za provoenje aktivnosti koje su sastavni dio izvrenja predmeta nabave. Ponuditelj steeno profesionalno iskustvo nominiranog strunjaka u svojoj ponudi dokazuje Popisom koji sadri jasne navode i opise profesionalnog iskustva (naziv i krati sadraj (opis) projekta, naziv gospodarskog subjekta tj. naruitelja, toan datum poetka i zavretka rada na projektu, podaci o kontakt osobi naruitelja projekta). Strunjaci pod tokama 1., 2. i 3. ne mogu iste osobe. Dostavlja se: Kao dokaz profesionalnog iskustva nominiranih strunjaka dostavlja se ispunjeni Prilog VI G-4 eREP IT CSR Izjava i predloci- profesionalno iskustvo strunjaka, iz koje su jasno i nedvojbeno razvidni traeni podaci. Najvei broj bodova (30 bodova) dodijelit e se ponudi u kojoj je iskazano najdue profesionalno iskustvo prema tablici koja je priloena dokumentaciji o nabavi u Prilogu Kriterij za odabir ponude Grupa 4 Odravanje eREP IT sustava CSR Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 30 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/42325 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 30 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 06/05/2025 08:00:00 (UTC+1) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu sukladno lanku 6. Zakona o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/2018), obvezna je zaprimati i plaati iskljuivo e-raune. Plaanje e se izvriti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Dravnog prorauna po isporuenoj robi, temeljem zaprimljenog elektronikog rauna u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Na raunu se Ponuditelj obvezuje istaknuti broj ugovora Rauni na kojima nee biti naznaeno gore navedeno nee biti plaeni, te e isti biti vraeni Ponuditelju u zakonskom roku. Traenje osiguranja plaanja je iskljueno. Ponuditelj ne moe zaraunati nikakve dodatne trokove osim onih koji su ve predvieni trokovnikom dokumentacije. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu Registrierungsnummer: 35506269186 Postanschrift: Ulica kardinala Alojzija Stepinca 17 Stadt: Osijek Postleitzahl: 31000 Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Kontaktperson: Sluba za javnu nabavu E-Mail: nabava@hapih.hr Telefon: +385 31275721 Internetadresse: https://hapih.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: c014e970-5e7b-4fd6-830b-94f9b8975544 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/03/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 64/2025 Datum der Veröffentlichung: 01/04/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/42325 https://hapih.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202504/ausschreibung-207117-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de