Ausschreibung: Kroatien Kindergartenmöbel Nabava opreme i namjetaja za opremanje DV Neven PO MONDELACO u Rovinju - HRV-Rovinj Spielwaren Kindergartenmöbel Dokument Nr...: 207108-2025 (ID: 2025040101240121910) Veröffentlicht: 01.04.2025 * HRV-Rovinj: Kroatien Kindergartenmöbel Nabava opreme i namjetaja za opremanje DV Neven PO MONDELACO u Rovinju 2025/S 64/2025 207108 Kroatien Kindergartenmöbel Nabava opreme i namjetaja za opremanje DV Neven PO MONDELACO u Rovinju OJ S 64/2025 01/04/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ROVINJ - ROVIGNO E-Mail: dean.cvitic@rovinj-rovigno.hr Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Nabava opreme i namjetaja za opremanje DV Neven PO MONDELACO u Rovinju Beschreibung: Predmet nabave ukljuuje kupnju, isporuku i montau opreme i namjetaja do pune funkcionalnosti, za potrebe DV Neven PO MONDELACO u Rovinju u skladu s tehnikim specifikacijama i trokovnikom. Pod punom funkcionalnou podrazumijeva se kompletna montaa i ugradba sa svim spojnim i privrsnim priborom i materijalom ukljuujui mehanizme za otvaranje i zakljuavanje elemenata namjetaja, a sve u skladu s dokumentacijom, vaeim zakonima, propisima i normama, pravilima struke i zanata, te prema uputama proizvoaa. Kennung des Verfahrens: bc3acfb7-f973-484a-9c56-5fc04581754d Interne Kennung: VV-25-3 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39161000 Kindergartenmöbel 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Istarska upanija (HR036) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: DV NEVEN PO MONDELACO, ulica Roia 2, 52210 Rovinj-Rovigno 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 300 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Nabava opreme i namjetaja za opremanje DV Neven PO MONDELACO u Rovinju Beschreibung: Predmet nabave ukljuuje kupnju, isporuku i montau opreme i namjetaja do pune funkcionalnosti, za potrebe DV Neven PO MONDELACO u Rovinju u skladu s tehnikim specifikacijama i trokovnikom. Pod punom funkcionalnou podrazumijeva se kompletna montaa i ugradba sa svim spojnim i privrsnim priborom i materijalom ukljuujui mehanizme za otvaranje i zakljuavanje elemenata namjetaja, a sve u skladu s dokumentacijom, vaeim zakonima, propisima i normama, pravilima struke i zanata, te prema uputama proizvoaa. Interne Kennung: VV-25-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39161000 Kindergartenmöbel Zusätzliche Einstufung (cpv): 37520000 Spielwaren 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Istarska upanija (HR036) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: DV NEVEN PO MONDELACO, ulica Roia 2, 52210 Rovinj-Rovigno 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/07/2025 Laufzeit: 60 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 300 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Reformhilfeprogramm (einschl. Reformumsetzungsinstrument und Konvergenzfazilität) (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NPOO.C3.1.R1-I1.01.0234 Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz mehanizma za oporavak i otpornost za Projekt Nadogradnja i rekonstrukcija zgrade podrunog odjeljenja Mondelaco Djejeg vrtia Neven Rovinj-Rovigno NPOO.C3.1.R1-I1.01.0234 od 23. oujka 2023. godine Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Verringerung der Auswirkungen auf die Umwelt Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije, Kriterij za odabir ponude Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Klimaschutz 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Allgemeiner Jahresumsatz Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Muster, Beschreibungen oder Fotos mit Echtheitszertifikat für Lieferverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Duina jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka Beschreibung: Maksimalni broj bodova koji ponuditelj moe ostvariti u okviru ovog kriterija je 10,00 bodova. Kao kriterij primjenjuje se duina jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka izraena u broju mjeseci, kao cijeli broj, bez decimala. Minimalno trajanje jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za opremu je 24 mjeseca od dana uredno izvrene primopredaje opreme Ponuda s najduim jamstvenim rokom za otklanjanje nedostataka dobiva maksimalni broj bodova za kriterij duine jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/41563 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/41563 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 9.000,00 EUR u jednom od sljedeih oblika: - ili u obliku zadunice ili bjanko zadunice koja mora biti potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (NN 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17 i 154/22), - ili u obliku novanog pologa. Jamstvo za ozbiljnost ponude izdaje se na vrijeme roka valjanosti ponude iz ove Dokumentacije o nabavi, ali Ponuditelj moe dostaviti jamstvo koje ima dulji rok. Ukoliko uz ponudu nije dostavljeno jamstvo za ozbiljnost ponude, Naruitelj e ponudu odbiti kao nepravilnu jer ista nije sukladna Dokumentaciji o nabavi. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude zadrati i naplatiti u sluaju: 1. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira, od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu, zatraiti produljenje roka valjanosti ponude i jamstva, u roku od 5 dana od dana zaprimanja zahtjeva. Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadunice ili bjanko zadunice se dostavlja u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, umetnutu u prozirnu, perforiranu, plastinu kouljicu, u zatvorenoj potanskoj omotnici na adresu za dostavu ponuda te takva omotnica sadri sve traene podatke iz ove Dokumentacije o nabavi, s dodatkom Dio ponude koji se dostavlja odvojeno NE OTVARAJ. Umjesto dostavljanja jamstva za ozbiljnost ponude u obliku zadunice ili bjanko zadunice, ponuditelji su ovlateni uplatiti novani polog u traenom iznosu visine jamstva. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. Sukladno lanku 217. ZJN 2016, Naruitelj e vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od 10 (deset) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku zadunice ili bjanko zadunice odnosno isplate novanog pologa e pohraniti. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata, dunik moe biti bilo koji lan zajednice, dok ostali lanovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci. Alternativno, svaki lan zajednice moe dostaviti jamstvo za svoj dio garancije. Frist für den Eingang der Angebote: 24/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 24/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Grad Rovinj-Rovigno, Trg Matteotti 2 Zusätzliche Informationen: Na javnom otvaranju ponuda smiju biti nazoni ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Predujam je iskljuen, kao i traenje sredstava osiguranja plaanja. Preduvjet za plaanje je obostrano potpisan Zapisnik o konanoj primopredaji. Naruitelj se obvezuje da e robu koja je predmet nabave platiti na temelju ispostavljenog e-rauna u roku do 30 dana od dana dostave rauna, sa specifikacijom isporuene robe u prilogu. Naruitelj e neposredno plaati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvrio, osim ako ugovaratelj dokae da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora ve podmirene. Ugovaratelj mora svom raunu ili situaciji priloiti raune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ROVINJ - ROVIGNO Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: GRAD ROVINJ - ROVIGNO 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ROVINJ - ROVIGNO Registrierungsnummer: 25677819890 Postanschrift: Matteottijev trg - Piazza Matteotti 2 Stadt: Rovinj - Rovigno Postleitzahl: 52210 Land, Gliederung (NUTS): Istarska upanija (HR036) Land: Kroatien Kontaktperson: Dean Cviti E-Mail: dean.cvitic@rovinj-rovigno.hr Telefon: +385 52805200 Internetadresse: https://www.rovinj-rovigno.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 40f96639-20ef-4740-a8f8- 96305d805fe4-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj je izmijenio odredbe vezane za zajednicu gospodarskih subjekata kod jamstva za ozbiljnost ponude, te dopunio kod jamstva za uredno ispunjenje ugovora i jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Promjena ostalih uvjeta nabave - Naruitelj je izmijenio odredbe vezane za zajednicu gospodarskih subjekata kod jamstva za ozbiljnost ponude, te dopunio kod jamstva za uredno ispunjenje ugovora i jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/03/2025 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 371e8de0-f9f1-4da7-ab6c-5cb57afad3e5 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/03/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 64/2025 Datum der Veröffentlichung: 01/04/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/41563 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.rovinj-rovigno.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202504/ausschreibung-207108-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de