Ausschreibung: Kroatien Baustellenüberwachung Usluga strunog nadzora i kontrolnih ispitivanja za radove na rekonstrukciji kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije -Knin - Split - HRV-Zagreb Baustellenüberwachung Dokument Nr...: 206619-2025 (ID: 2025040101185821394) Veröffentlicht: 01.04.2025 * HRV-Zagreb: Kroatien Baustellenüberwachung Usluga strunog nadzora i kontrolnih ispitivanja za radove na rekonstrukciji kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije -Knin - Split 2025/S 64/2025 206619 Kroatien Baustellenüberwachung Usluga strunog nadzora i kontrolnih ispitivanja za radove na rekonstrukciji kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije - Knin - Split OJ S 64/2025 01/04/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. E-Mail: eufunds@hzinfra.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Eisenbahndienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Usluga strunog nadzora i kontrolnih ispitivanja za radove na rekonstrukciji kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije - Knin - Split Beschreibung: Predmet ove usluge strunog nadzora i kontrole kvalitete radova je pruanje usluge strunog nadzora za graevinske, elektrotehnike, strojarske i geodetske radove, kontrole kvalitete radova (provoenjem kontrolnih ispitivanja) i usluga koordinatora zatite na radu u fazi izvoenja radova rekonstrukcije kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski. Kennung des Verfahrens: 546659a9-afae-4331-b5c1-9f89cd57080b Interne Kennung: 212-EU/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 71521000 Baustellenüberwachung 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Kolodvori Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije - Knin - Split 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 320 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Schweres berufliches Fehlverhalten: Teki profesionalni propust Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Usluga strunog nadzora i kontrolnih ispitivanja za radove na rekonstrukciji kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije - Knin - Split Beschreibung: Predmet ove usluge strunog nadzora i kontrole kvalitete radova je pruanje usluge strunog nadzora za graevinske, elektrotehnike, strojarske i geodetske radove, kontrole kvalitete radova (provoenjem kontrolnih ispitivanja) i usluga koordinatora zatite na radu u fazi izvoenja radova rekonstrukcije kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski. Interne Kennung: 212-EU/25 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 71521000 Baustellenüberwachung 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Kolodvori Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije - Knin - Split 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/10/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 320 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Reformhilfeprogramm (einschl. Reformumsetzungsinstrument und Konvergenzfazilität) (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: Radovi na rekonstrukciji kolodvora Perkovi i Labin Dalmatinski na pruzi M604 Otarije - Knin - Split Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Ovaj predmet nabave sufinancira se sredstvima EU iz Mehanizma za oporavak i otpornost, a sukladno Nacionalnom planu oporavka i otpornosti 2021. 2026. (NPOO). Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Durchschnittlicher Jahresumsatz Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Andere wirtschaftliche oder finanzielle Anforderungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 65 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino iskustvo strunjaka Beschreibung: U skladu s dokumentom naziva Kriterij za odabir ponude. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 35 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/39046 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/39046 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 9.000,00 eura i to u jednom od vaeih oblika osiguranja plaanja: 1. bankovno jamstvo koje mora biti neopozivo, bezuvjetno, na prvi poziv i bez prigovora ili 2. novani polog. Ukoliko Ponuditelj dostavlja bankovno jamstvo, ono se dostavlja u izvorniku sukladno Obrascu 7 ili u nekom drugom obliku koji je prihvatljiv za Naruitelja, odnosno koji sadrajno odgovara navedenom obrascu, i to odvojeno od elektronike ponude, na nain kako je propisano u ovom dokumentu. U sluaju dostave bankovnog jamstva, u dokumentu mora biti navedeno sljedee: - da je korisnik jamstva H INFRASTRUKTURA d.o. o.; - da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika jamstva, bez prigovora isplatiti iznos od 9.000,00 eura u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude (ako je u obliku bankovne garancije) dostavlja se u originalu prema uputama o dostavi ponuda. U sluaju novanog pologa kao jamstva za ozbiljnost ponude, novani polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja do roka dostave ponude. Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije donoenja odluke o odabiru zatraiti njihovo produenje. Ponuda koja bude dostavljena bez jamstva za ozbiljnost ponude bit e odbijena sukladno lanku 295. stavku 1. ZJN 2016. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude: moe dostaviti jedan gospodarski subjekt - lan zajednice na puni iznos propisan ovim Uputama ponuditeljima (9.000,00 EUR) ili vie gospodarskih subjekata lanova zajednice moe dostaviti pojedinana jamstva ija ukupna vrijednost mora zadovoljiti uvjet propisan Dokumentacijom o nabavi (9.000,00 EUR). U svakom sluaju, bankovno jamstvo mora sadravati navod o tome da ponudu podnosi zajednica gospodarskih subjekata i koji gospodarski subjekti ine tu zajednicu. Frist für den Eingang der Angebote: 28/04/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 28/04/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Sarajevska cesta 43, 10000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Otvaranje ponuda je javno i zapoinje odmah nakon isteka roka za dostavu ponuda. Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovorne strane sklopit e ugovor o pruanju usluga u pisanom obliku u roku od 90 dana od dana izvrnosti Odluke o odabiru. Provedba ugovornih aktivnosti zapoinje od datuma uvoenja Ugovaratelja u posao (odnosno od datuma na koji Ugovaratelj dobije pisani nalog Naruitelja o poetku izvrenja usluga) i traje sve do uspjeno okonanih tehnikih pregleda (bez primjedbi). Predvien rok izvrenja usluge nadzora i kontrolnih ispitivanja je 24 mjeseca od dana uvoenja izvoaa u posao. Krajnji rok zavretka je ovisan o okolnostima tijekom izvoenja radova i moguim nepredvidivim dogaajima i aktivnostima koji bi mogli utjecati na produljenje trajanja radova. Ukoliko se iz opravdanih razloga produi trajanje ugovora za izvoenje predmetnih radova, trajanje ugovora za obavljanje ove Usluge nadzora e se takoer vremenski produiti.  Plan odvijanja pruanja ove Usluge nadzora ovisi o Planu izvoenja radova od strane Izvoaa. Prije potpisa Ugovor... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Ako u postupku nabave bude odabrana ponuda zajednice gospodarskih subjekata, nakon odabira, zajednica gospodarskih subjekata je duna do potpisa Ugovora dostaviti dokument o odreenom pravnom obliku zajednikog ustrojstva, u mjeri u kojoj je to potrebno za zadovoljavajue izvrenje Ugovora (npr. meusobni sporazum, ugovor o poslovnoj suradnji ili slino). Navedeni akt moraju potpisati svi gospodarski subjekti koji ine zajednicu gospodarskih subjekata. Finanzielle Vereinbarung: Sukladno dokumentu Rok, nain i uvjeti plaanja. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Registrierungsnummer: 39901919995 Postanschrift: Mihanovieva ulica 12 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10 000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kristina Mandi i eljko Acman E-Mail: eufunds@hzinfra.hr Telefon: +385 13782668 Internetadresse: https://hzinfra.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 43da1f78-3732-483b-9e6e-8af31f68c397 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/03/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 64/2025 Datum der Veröffentlichung: 01/04/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/39046 https://hzinfra.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202504/ausschreibung-206619-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de