Ausschreibung: Kroatien Sturzhelme Kaciga zatitna - HRV-GRAD Sturzhelme Dokument Nr...: 140738-2025 (ID: 2025030401263453807) Veröffentlicht: 04.03.2025 * HRV-GRAD: Kroatien Sturzhelme Kaciga zatitna 2025/S 44/2025 140738 Kroatien Sturzhelme Kaciga zatitna OJ S 44/2025 04/03/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA E-Mail: kbarac@mup.hr Rechtsform des Erwerbers: Zentrale Regierungsbehörde Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Öffentliche Ordnung und Sicherheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Kaciga zatitna Beschreibung: Nabava kaciga zatitnih u skladu s priloenim tehnikim specifikacijama, trokovniku, grupama te ostalim traenim uvjetima naznaenima u ovoj dokumentaciji. Kennung des Verfahrens: 06391a9e-e093-46f3-81dc-d6c404057eb6 Interne Kennung: 140/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18444111 Sturzhelme 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 090 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 2 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 2 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Grupa 1 - Kaciga zatitna tipa A Beschreibung: Nabava kaciga zatitnih tipa A u skladu s priloenom tehnikom specifikacijom, trokovniku te ostalim traenim uvjetima naznaenima u ovoj dokumentaciji. Interne Kennung: 140/25-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18444111 Sturzhelme 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Logistiki centar Ravnateljstva civilne zatite, Ulica Ivane Brli Maurani bb, 10450 Jastrebarsko. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 21/04/2025 Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 450 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Isporuka robe na lokaciju naruitelja. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von unabhängigen Stellen über Qualitätssicherungsstandards Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Tehnika sposobnost Beschreibung: Za tehniku sposobnost ponuda koja je skupila najvie bodova u tehnikoj specifikaciji ocjenjuje se sa ocjenom 100, a ocjena tehnike sposobnosti ostalih ponuda izraunava se proporcionalno sa najboljom ponudom. Formula je: SAKUPLJENI BROJ BODOVA PONUDE X 100 BODOVA SAKUPLJENI BROJ BODOVA TEHNIKI NAJBOLJE PONUDE Isto je pojanjeno u Prilogu 1 - Kriterij za izraun ekonomski najpovoljnije ponude za Grupu 1. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/39331 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/39331 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Jamstvo za ozbiljnost ponude, gospodarski subjekt je obvezan uz ponudu predati bankovno jamstvo za ozbiljnost ponude i to: Za Grupu 1 u iznosu od 13.000,00 EUR Za Grupu 2 u iznosu od 19.000,00 EUR Jamstvo banke za ozbiljnost ponude u sluaju zajednice gospodarskih subjekata: 1. Jamstvo mora glasiti na sve lanove zajednice (svi lanovi zajednice GS su nalogodavci na bankarskoj garanciji). 2. Jedan lan zajednice moe biti nalogodavac, meutim jamstvo mora sadravati navod o tome daje rije o zajednici GS i navedeni lanovi zajednice GS. 3. Svaki lan zajednice GS dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo banke za ozbiljnost ponude mora sadravati evidencijski broj nabave naruitelja, naziv nadmetanja za koje se izdaje. Jamstvo banke mora vaiti do isteka roka valjanosti ponude i mora sadravati obvezu da e banka na prvi poziv i bez prigovora isplatiti iznos jamstva u sluaju: a. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti b. nedostavljanja aurnih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona c. neprihvaanja ispravka raunske greke d. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi e. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Nain dostave jamstva: Jamstvo banke za ozbiljnost ponude, koje u ovom trenutku nije mogue slati i primati kao elektroniki dokument, gospodarski subjekt dostavlja naruitelju u roku za dostavu ponuda u zatvorenoj potanskoj omotnici na nain i adresu kao to je navedeno u ovoj dokumentacije o nabavi. Javni naruitelj obvezan je vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od 10 (deset)dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti od ponuditelja produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude. Frist für den Eingang der Angebote: 01/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 01/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Ilica 335, Zagreb, objekt 1., 1. kat, soba za sastanke br. 218. Zusätzliche Informationen: Ukoliko gospodarski subjekti osobno dolaze na javno otvaranje ponuda u obvezi su dostaviti popunjenu Ovlast za zastupanje i sudjelovanje koja se nalazi u prilogu 6. ove dokumentacije. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Plaanje se vri doznakom na raun (IBAN) ugovaratelja otvorenog kod________ u roku do 30 dana od dana urednog ispunjenja ugovorne obveze, sve pod bitnim uvjetom da je naruitelju prethodno dostavljeno jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, kako je obrazloeno u lanku 6. priloenog Ugovora. Kako je i navedeno u priloenom ugovoru ugovaratelj je po urednom izvrenju ovog Ugovora duan ispostaviti naruitelju svoj raun. U razmjeni podataka koristit e se dostava eRauna PKI ili OTHER metodom. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Grupa 2 Kaciga zatitna tipa B Beschreibung: Kaciga zatitna tipa B u skladu s traenim u priloenoj tehnikoj specifikaciji, trokovniku i ostali uvjetima traenim ovom dokumentacijom. Interne Kennung: 140/25-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 18444111 Sturzhelme 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Logistiki centar Ravnateljstva civilne zatite, Ulica Ivane Brli Maurani bb, 10450 Jastrebarsko. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 21/04/2025 Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 640 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Isporuka robe na lokaciju naruitelja. 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von unabhängigen Stellen über Qualitätssicherungsstandards Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Tehnika sposobnost Beschreibung: Za tehniku sposobnost ponuda koja je skupila najvie bodova u tehnikoj specifikaciji ocjenjuje se sa ocjenom 100, a ocjena tehnike sposobnosti ostalih ponuda izraunava se proporcionalno sa najboljom ponudom. Formula je: SAKUPLJENI BROJ BODOVA PONUDE X 100 BODOVA SAKUPLJENI BROJ BODOVA TEHNIKI NAJBOLJE PONUDE KONANA OCJENA: Konanu ocjenu svaka ponuda dobiva dodjeljivanjem svakom kriteriju relativno uee u konanoj ocjeni. Ovaj model tehnikoj sposobnosti daje 20%, cijeni daje 80%. Formula za konanu ocjenu: = (OCJENA TEHNIKE SPOSOBNOSTI x 0,20) + (OCJENA ZA CIJENU x 0,80) Zavrno, sve ponude rangirane su prema ukupnom broju prikupljenih bodova. Ekonomski najpovoljnija ponuda je ona koja je prikupila najvie bodova. Isto je pojanjeno u Prilogu 2 - Kriterij za izraun ekonomski najpovoljnije ponude za Grupu 2. Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/39331 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/39331 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Jamstvo za ozbiljnost ponude, gospodarski subjekt je obvezan uz ponudu predati bankovno jamstvo za ozbiljnost ponude i to: Za Grupu 1 u iznosu od 13.000,00 EUR Za Grupu 2 u iznosu od 19.000,00 EUR Jamstvo banke za ozbiljnost ponude u sluaju zajednice gospodarskih subjekata: 1. Jamstvo mora glasiti na sve lanove zajednice (svi lanovi zajednice GS su nalogodavci na bankarskoj garanciji). 2. Jedan lan zajednice moe biti nalogodavac, meutim jamstvo mora sadravati navod o tome daje rije o zajednici GS i navedeni lanovi zajednice GS. 3. Svaki lan zajednice GS dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo banke za ozbiljnost ponude mora sadravati evidencijski broj nabave naruitelja, naziv nadmetanja za koje se izdaje. Jamstvo banke mora vaiti do isteka roka valjanosti ponude i mora sadravati obvezu da e banka na prvi poziv i bez prigovora isplatiti iznos jamstva u sluaju: a. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti b. nedostavljanja aurnih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona c. neprihvaanja ispravka raunske greke d. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi e. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Nain dostave jamstva: Jamstvo banke za ozbiljnost ponude, koje u ovom trenutku nije mogue slati i primati kao elektroniki dokument, gospodarski subjekt dostavlja naruitelju u roku za dostavu ponuda u zatvorenoj potanskoj omotnici na nain i adresu kao to je navedeno u ovoj dokumentacije o nabavi. Javni naruitelj obvezan je vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od 10 (deset)dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti od ponuditelja produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude. Frist für den Eingang der Angebote: 01/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 01/04/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Ilica 335, Zagreb, objekt 1., 1. kat, soba za sastanke br. 218. Zusätzliche Informationen: Ukoliko gospodarski subjekti osobno dolaze na javno otvaranje ponuda u obvezi su dostaviti popunjenu Ovlast za zastupanje i sudjelovanje koja se nalazi u prilogu 6. ove dokumentacije. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Plaanje se vri doznakom na raun (IBAN) ugovaratelja otvorenog kod________ u roku do 30 dana od dana urednog ispunjenja ugovorne obveze, sve pod bitnim uvjetom da je naruitelju prethodno dostavljeno jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, kako je obrazloeno u lanku 6. priloenog Ugovora. Kako je i navedeno u priloenom ugovoru ugovaratelj je po urednom izvrenju ovog Ugovora duan ispostaviti naruitelju svoj raun. U razmjeni podataka koristit e se dostava eRauna PKI ili OTHER metodom. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA Registrierungsnummer: 36162371878 Postanschrift: ULICA GRADA VUKOVARA 33 Stadt: GRAD ZAGREB Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kristina Bara E-Mail: kbarac@mup.hr Telefon: +385 13788867 Internetadresse: https://mup.gov.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 9fcc2365-cc26-49c9-a7af-eb11677bb210 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/02/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 44/2025 Datum der Veröffentlichung: 04/03/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/39331 https://mup.gov.hr/ https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202503/ausschreibung-140738-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de