Ausschreibung: Kroatien Baumschnitt Sjea granja i raslinja na trasama distribucijskih nadzemnih vodova za grupu podruja Sjever - HRV-Grad Baumschnitt Dokument Nr...: 140248-2025 (ID: 2025030401195153190) Veröffentlicht: 04.03.2025 * HRV-Grad: Kroatien Baumschnitt Sjea granja i raslinja na trasama distribucijskih nadzemnih vodova za grupu podruja Sjever 2025/S 44/2025 140248 Kroatien Baumschnitt Sjea granja i raslinja na trasama distribucijskih nadzemnih vodova za grupu podruja Sjever OJ S 44/2025 04/03/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. E-Mail: HEP_ODS_EOJN@hep.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Sjea granja i raslinja na trasama distribucijskih nadzemnih vodova za grupu podruja Sjever Beschreibung: Sjea granja i raslinja na trasama distribucijskih nadzemnih vodova za grupu podruja Sjever Kennung des Verfahrens: ee344edc-991b-4ad6-a2d2-65f69827fa4d Interne Kennung: 43-V-50/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 2 999 286,86 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 9 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 9 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku Schweres berufliches Fehlverhalten: Teki profesionalni propust 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Varadin Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Varadin Interne Kennung: 43-V-50/25-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Varadin, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena (e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 281 561,50 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Genehmigung oder Mitgliedschaft in einer bestimmten Organisation erforderlich für Dienstleistungsverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 0,4 kV (NN) za podruje Elektre Varadin Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 0,4 kV (NN) za podruje Elektre Varadin Interne Kennung: 43-V-50/25-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Varadin, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena (e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 203 403,36 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Koprivnica Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Koprivnica Interne Kennung: 43-V-50/25-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Koprivnica, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena (e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 46 275,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Genehmigung oder Mitgliedschaft in einer bestimmten Organisation erforderlich für Dienstleistungsverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0004 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 0,4 kV (NN) za podruje Elektre Koprivnica Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 0,4 kV (NN) za podruje Elektre Koprivnica Interne Kennung: 43-V-50/25-4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Koprivnica, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena (e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 668 957,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0005 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Kri Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Kri Interne Kennung: 43-V-50/25-5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Kri, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena(e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 460 050,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Genehmigung oder Mitgliedschaft in einer bestimmten Organisation erforderlich für Dienstleistungsverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0006 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 0,4 kV (NN) za podruje Elektre Kri Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 0,4 kV (NN) za podruje Elektre Kri Interne Kennung: 43-V-50/25-6 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Kri, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena(e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 139 540,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0007 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Karlovac Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Karlovac Interne Kennung: 43-V-50/25-7 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Karlovac, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena (e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 669 500,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Genehmigung oder Mitgliedschaft in einer bestimmten Organisation erforderlich für Dienstleistungsverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0008 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Sisak - TJ Sisak 1 i 2 i TJ Petrinja Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Sisak - TJ Sisak 1 i 2 i TJ Petrinja Interne Kennung: 43-V-50/25-8 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Sisak - TJ Sisak 1 i 2 i TJ Petrinja, odnosno tona (e) lokacija(e) navedena(e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 265 100,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Genehmigung oder Mitgliedschaft in einer bestimmten Organisation erforderlich für Dienstleistungsverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 5.1. Los: LOT-0009 Titel: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Sisak - TJ Glina i TJ Hrvatska Kostajnica Beschreibung: Sjea raslinja i ienje trasa distribucijskih nadzemnih vodova 1-35 kV (DV) za podruje Elektre Sisak - TJ Glina i TJ Hrvatska Kostajnica Interne Kennung: 43-V-50/25-9 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 77341000 Baumschnitt 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: podruje Elektre Sisak - TJ Glina i TJ Hrvatska Kostajnica, odnosno tona(e) lokacija(e) navedena(e) u pojedinanoj Narudbenici 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 31/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 264 900,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Genehmigung oder Mitgliedschaft in einer bestimmten Organisation erforderlich für Dienstleistungsverträge Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Dienstleistungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Techniker oder technische Stellen für die Qualitätskontrolle Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Relevante Bildungs- und Berufsqualifikationen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Werkzeuge, Anlagen oder technische Ausrüstung Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Beschreibung: Specifino radno iskustvo tehnikih strunjaka (rukovatelj motornom pilom) Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/38949 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Kao jamstvo za ozbiljnosti ponude ponuditelj dostavlja: a) bjanko zadunicu potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika u skladu sa odredbama Ovrnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili zadunicu (Zadunica kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) potvrenu (solemniziranu) kod javnog biljenika i popunjenu u skladu s odredbama Ovrnog zakona odnosno Pravilnika o obliku i sadraju zadunice (NN br. 115/2012, 82/2017, 154/2022) za ponude za grupe 2, 3, 6, 8 i 9 odnosno b) bankarsku garanciju, za ponudu za grupe 1, 4, 5 i 7. (Garancija banke kao jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja HEP Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB:46830600751) Garancija banke mora biti neopoziva, plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna. NAPOMENA: U sluaju dostave ponude zajednice gospodarskih subjekata, prihvatljivo jamstvo za ozbiljnost ponude moe za ponuditelja dati bilo koji lan zajednice na ukupno traeni iznos ili neki ili svi lanovi zajednice sveukupno do ukupno traenog iznosa. Trajanje jamstva ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako se ponuditelj usuglasi sa zahtjevom Naruitelja za produenje valjanosti ponude, jamstvo za ozbiljnost ponude mora se produiti u skladu s produenjem roka valjanosti ponude. U tu e se svrhu ponuditelju dati primjereni rok. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se za svaku grupu zasebno. Naruitelj moe polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u sluaju: a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata u skladu s lankom 263. ZJN 2016 c) neprihvaanja ispravka raunske greke d) odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije treba taksativno navesti sve prethodno naznaene sluajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude. Naruitelj e ponuditeljima ija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana stupanja okvirnog sporazuma na snagu, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma. Frist für den Eingang der Angebote: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 03/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Ort: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., ELEKTRA Bjelovar, Petra Bikupa-Vene 5, 43000 Bjelovar, sala za sastanke (soba 103). Zusätzliche Informationen: U skladu s lankom 282. stavkom 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva Naruitelja koji provode javno otvaranje ponuda neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ako je predstavnik ponuditelja na javnom otvaranju osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Prijedlog Okvirnog sporazuma_Sjea_2025 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: HEP- Operator distribucijskog sustava d.o.o. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. Registrierungsnummer: 46830600751 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 37 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Kontaktperson: Sektor za nabavu HEP ODS-a E-Mail: HEP_ODS_EOJN@hep.hr Telefon: +385 43273079 Internetadresse: https://www.hep.hr/ Profil des Erwerbers: https://www.hep.hr/ods/hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: be5584d0-1e80-43bc-b2e2-5d4880ff20f1 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/02/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 44/2025 Datum der Veröffentlichung: 04/03/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/38949 https://www.dkom.hr/ https://www.hep.hr/ https://www.hep.hr/ods/hr https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202503/ausschreibung-140248-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de