Ausschreibung: Kroatien Dienstleistungen im Eisenbahnbau Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom - HRV-Zagreb Dienstleistungen im Eisenbahnbau Dokument Nr...: 140121-2025 (ID: 2025030401173352983) Veröffentlicht: 04.03.2025 * HRV-Zagreb: Kroatien Dienstleistungen im Eisenbahnbau Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom 2025/S 44/2025 140121 Kroatien Dienstleistungen im Eisenbahnbau Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom OJ S 44/2025 04/03/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. E-Mail: antonija.rukavina@hzinfra.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Eisenbahndienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom Beschreibung: Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom. Provjera geometrijskog uporabnog stanja kolosijeka kojom se stjee uvid u ispravnost tehnikog stanja kolosijeka i odstupanja od vrijednosti propisanih normama HRN EN, pravilnicima i uputama. Navedena provjera obavlja se tranikom mjernim vozilom za snimanje kolosijene geometrije. Kennung des Verfahrens: d705b821-572f-4d13-ab99-1ca08b6e46a3 Interne Kennung: 4N22/25/AR Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 71311230 Dienstleistungen im Eisenbahnbau 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Republika Hrvastka 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 300 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Schweres berufliches Fehlverhalten: Teki profesionalni propust Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom Beschreibung: Mjerenje geometrijskih karakteristika pruge mjernim vlakom. Provjera geometrijskog uporabnog stanja kolosijeka kojom se stjee uvid u ispravnost tehnikog stanja kolosijeka i odstupanja od vrijednosti propisanih normama HRN EN, pravilnicima i uputama. Navedena provjera obavlja se tranikom mjernim vozilom za snimanje kolosijene geometrije. Interne Kennung: 4N22/25/AR 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 71311230 Dienstleistungen im Eisenbahnbau 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Republika Hrvastka 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/05/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 300 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Allgemeiner Jahresumsatz Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Andere wirtschaftliche oder finanzielle Anforderungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Zertifikate von unabhängigen Stellen über Qualitätssicherungsstandards Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Iskustvo mjerenja geometrije kolosijeka tranikim mjernim vozilom jednog lana posade Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE Kategorie des Gewicht-Zuschlagskriteriums: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/39361 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/39361 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj e u okviru svoje ponude podnijeti jamstvo za ozbiljnost ponude u jednom od navedenih oblika: bankarska garancija na poziv koja mora biti neopoziva, bezuvjetna, plativa na prvi poziv i bez prigovora. Na bankarskoj garanciji na poziv mora biti naznaena svrha izdavanja te rok valjanosti koji ne smije biti krai od roka valjanosti ponude ili obina ili bjanko zadunica potvrena/solemnizirana kod javnog biljenika u skladu s odredbama Ovrnog zakona ili novani polog. Novani polog uplauje se na raun (IBAN) Naruitelja HR7624020061500030910, Naziv banke: Erste&Steiermarkische bank d.d., Rijeka, Jadranski trg 3a, Hrvatska, BIC/Swift broj banke: ESBCHR22, pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude, navesti evidencijski broj nabave za koji se dostavlja novani polog. Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj je duan priloiti u ponudi. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja (H INFRASTRUKTURA d.o.o. Mihanovieva ulica 12, 10000 Zagreb, OIB 39901919995), a dostavlja se u iznosu: 38.000,00 EUR. Ponuditelj navedeno jamstvo treba dati kao dio svoje ponude u sluaju odustajanja od iste u roku njene valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma. Trajanje dostavljenog jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva. U tu svrhu ponuditelju e se dati primjereni rok ne krai od 5 dana. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti ponuditelju sukladno 217. Zakona o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, na nain kako je odreeno ovom Dokumentacijom o nabavi. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude moe se dostaviti kumulativno. Frist für den Eingang der Angebote: 08/04/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/04/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Sarajevska cesta 43, Zagreb, prizemlje, soba broj 5. Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja predati prije otvaranja ponuda. Zapisnik o otvaranju ponuda odmah se uruuje svim ovlatenim predstavnicima ponuditelja nazonima na javnom otvaranju, a ostalim ponuditeljima dostavit e se na njihov pisani zahtjev, osim u sluaju ako je zapisnik javno objavljen. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Okvirni sporazum sklapa se na razdoblje do dvije (2) godine s jednim gospodarskim subjektom koji ne obvezuje na dodjelu pojedinanih ugovora/izdavanje pojedinanih narudbenica. Tijekom trajanja okvirnog sporazuma predvia se sklapanje jednog ili vie pojedinanih ugovora /izdavanje jedne ili vie pojedinanih narudbenica s odabranim ponuditeljem. Pojedinani ugovori/pojedinane narudbenice dodjeljivat e se sukladno Okvirnom sporazumu, odabranoj ponudi i stvarnim sredstvima. Opi uvjeti ugovora temelje se na Zakonu o obveznim odnosima i ostalim pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske. Priopavanje odabira najpovoljnije ponude izvrit e se na nain utvren u lanku 302. Zakona o javnoj nabavi. Naruitelj e nakon izvrnosti odluke o odabiru, prijedlog okvirnog sporazuma uputiti ponuditelju ija je ponuda odabrana kao najpovoljnija. Ponuditelj je obvezan potpisati prijedlog okvirnog sporazuma u roku od deset (10) dana od dana primitka okvirnog sporazum... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Ako u postupku nabave bude odabrana ponuda zajednice gospodarskih subjekata, nakon odabira, zajednica je duna dostaviti dokument o odreenom pravnom obliku zajednikog ustrojstva, u mjeri u kojoj je to potrebno za zadovoljavajue izvrenje Ugovora (npr. meusobni sporazum, ugovor o poslovnoj suradnji ili slino). Navedenim aktom moraju biti definirani meusobni odnosi lanova zajednice vezani uz izvravanje ugovora o javnoj nabavi i moraju ga potpisati svi gospodarski subjekti koji ine zajednicu. U zajednikoj ponudi zajednice gospodarskih subjekata mora biti navedeno koji e dio ugovora izvravati pojedini lan zajednice (predmet, koliina, vrijednost i postotni dio). Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u prilogu: ROK, NAIN I UVJETI PLAANJA. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Registrierungsnummer: 39901919995 Postanschrift: Mihanovieva ulica 12 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10 000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Antonija Rukavina E-Mail: antonija.rukavina@hzinfra.hr Telefon: +385 01 453 4600 Internetadresse: https://hzinfra.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 0114483d-83ed-4e63-93bf-d3aa055da91d - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/02/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 44/2025 Datum der Veröffentlichung: 04/03/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/39361 https://hzinfra.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202503/ausschreibung-140121-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de