Ausschreibung: Kroatien Varia Infuzijske otopine - HRV-Zabok Varia Infusionslösungen Dokument Nr...: 139418-2025 (ID: 2025030301490152215) Veröffentlicht: 03.03.2025 * HRV-Zabok: Kroatien Varia Infuzijske otopine 2025/S 43/2025 139418 Kroatien Varia Infuzijske otopine OJ S 43/2025 03/03/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana E-Mail: valentina.kovacic@bolnica-zabok.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer zentralen Regierungsbehörde kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Infuzijske otopine Beschreibung: Prema DON-u Kennung des Verfahrens: 8573789b-259d-4fd2-b71e-c4aa401ab14b Interne Kennung: EMV:11/25 Verfahrensart: Offenes Verfahren Das Verfahren wird beschleunigt: nein Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33690000 Varia 2.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 262 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 5 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 5 2.1.6. Ausschlussgründe Quellen der Ausschlussgründe: Auftragsunterlagen, Bekanntmachung Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Steuern: Plaanje poreza Verstoß gegen die Verpflichtung zur Zahlung von Sozialversicherungsbeiträgen: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Grupa 1 Beschreibung: Grupa 1 Interne Kennung: EMV:11/25-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33690000 Varia Zusätzliche Einstufung (cpv): 33692100 Infusionslösungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 18 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Maksimalni doputeni rok isporuke je 96 sati od primitka pisane narudbe. U rok se ne rauna subota, nedjelja i blagdani. Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi Izjavu o roku isporuke dodijelit e mu se 0 bodova. $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude gospodarski subjekt moe dostaviti ili bankarsku garanciju poslovne banke ili zadunicu ili bjanko zadunicu sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17), u visini do 3% (tri posto) procijenjene vrijednosti predmeta nabave. Rok trajanja jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, Naruitelj e traiti od gospodarskog subjekta produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. U tu svrhu naruitelj gospodarskom subjektu daje primjeren rok. Naruitelj ima pravo od odabranog ponuditelja traiti produenje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku u roku za dostavu ponuda, koji ne smije biti ni na koji nain oteen (buenjem, klamanjem, i slino). Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, potom ili osobnom dostavom, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno toki 1.7.4. ove Dokumentacije te u roku za dostavu ponuda, a skenirano jamstvo dostavlja se kao dio elektronike ponude. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma, a presliku bankovnog jamstva pohraniti sukladno lanku 217. ZJN 2016. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima novani polog ponude neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Sukladno Zakonu o javnoj nabavi, bez obzira koje sredstvo jamstva za ozbiljnost ponude javni naruitelj odredio, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Novani polog se uplauje na raun Ope bolnice Zabok i bolnice hrvatskih veterana, IBAN: HR9823600001101310416 ZABA, OIB uplatitelja, svrha doznake: jamstvo za ozbiljnost ponude za grupu___ ev.br.: EVV:___/25. Pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude i navesti evidencijski broj nabave. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana, prvi kat, uprava, soba javna nabava Zusätzliche Informationen: Andreja Filija, dr.med.spec. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: 60 dana od dana primitka valjanog e-rauna. Predujam iskljuen. Plaanje se obavlja na poslovni raun odabranog gospodarskog subjekta. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Grupa 2 Beschreibung: Opis predmeta nabave sadran u Trokovniku Interne Kennung: EMV:11/25-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33690000 Varia 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 182 500,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi Izjavu o roku isporuke dodijelit e mu se 0 bodova. Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Funkcionalna karakteristika Beschreibung: Za sve stavke: Ukoliko ponuditelj ponudi dva odvojena otvora na epu boce, za dodavanje lijekova i spajanje infuzijskih sistema, oba promjera minimalno 5mm - dobiva 15 bodova Ukoliko ponuditelj ne ponudi dva odvojena otvora na epu boce, za dodavanje lijekova i spajanje infuzijskih sistema, oba promjera minimalno 5mm - dobiva 0 bodova Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude gospodarski subjekt moe dostaviti ili bankarsku garanciju poslovne banke ili zadunicu ili bjanko zadunicu sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17), u visini do 3% (tri posto) procijenjene vrijednosti predmeta nabave. Rok trajanja jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, Naruitelj e traiti od gospodarskog subjekta produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. U tu svrhu naruitelj gospodarskom subjektu daje primjeren rok. Naruitelj ima pravo od odabranog ponuditelja traiti produenje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku u roku za dostavu ponuda, koji ne smije biti ni na koji nain oteen (buenjem, klamanjem, i slino). Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, potom ili osobnom dostavom, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno toki 1.7.4. ove Dokumentacije te u roku za dostavu ponuda, a skenirano jamstvo dostavlja se kao dio elektronike ponude. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma, a presliku bankovnog jamstva pohraniti sukladno lanku 217. ZJN 2016. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima novani polog ponude neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Sukladno Zakonu o javnoj nabavi, bez obzira koje sredstvo jamstva za ozbiljnost ponude javni naruitelj odredio, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Novani polog se uplauje na raun Ope bolnice Zabok i bolnice hrvatskih veterana, IBAN: HR9823600001101310416 ZABA, OIB uplatitelja, svrha doznake: jamstvo za ozbiljnost ponude za grupu___ ev.br.: EVV:___/25. Pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude i navesti evidencijski broj nabave. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana, prvi kat, uprava, soba javna nabava Zusätzliche Informationen: Andreja Filija, dr.med.spec. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: 60 dana od dana primitka valjanog e-rauna. Predujam iskljuen. Plaanje se obavlja na poslovni raun odabranog gospodarskog subjekta. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Grupa 3 Beschreibung: Detaljan opis predmeta nabave nalazi se u Trokovniku. Interne Kennung: EMV:11/25-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33690000 Varia 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 22 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi Izjavu o roku isporuke dodijelit e mu se 0 bodova. $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude gospodarski subjekt moe dostaviti ili bankarsku garanciju poslovne banke ili zadunicu ili bjanko zadunicu sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17), u visini do 3% (tri posto) procijenjene vrijednosti predmeta nabave. Rok trajanja jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, Naruitelj e traiti od gospodarskog subjekta produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. U tu svrhu naruitelj gospodarskom subjektu daje primjeren rok. Naruitelj ima pravo od odabranog ponuditelja traiti produenje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku u roku za dostavu ponuda, koji ne smije biti ni na koji nain oteen (buenjem, klamanjem, i slino). Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, potom ili osobnom dostavom, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno toki 1.7.4. ove Dokumentacije te u roku za dostavu ponuda, a skenirano jamstvo dostavlja se kao dio elektronike ponude. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma, a presliku bankovnog jamstva pohraniti sukladno lanku 217. ZJN 2016. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima novani polog ponude neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Sukladno Zakonu o javnoj nabavi, bez obzira koje sredstvo jamstva za ozbiljnost ponude javni naruitelj odredio, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Novani polog se uplauje na raun Ope bolnice Zabok i bolnice hrvatskih veterana, IBAN: HR9823600001101310416 ZABA, OIB uplatitelja, svrha doznake: jamstvo za ozbiljnost ponude za grupu___ ev.br.: EVV:___/25. Pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude i navesti evidencijski broj nabave. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana, prvi kat, uprava, soba javna nabava Zusätzliche Informationen: Andreja Filija, dr.med.spec. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: 60 dana od dana primitka valjanog e-rauna. Predujam iskljuen. Plaanje se obavlja na poslovni raun odabranog gospodarskog subjekta. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1. Los: LOT-0004 Titel: Grupa 4 Beschreibung: Detaljan opis predmeta nabave nalazi se u Trikovniku Interne Kennung: EMV:11/25-4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33690000 Varia 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 22 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi Izjavu o roku isporuke dodijelit e mu se 0 bodova. $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude gospodarski subjekt moe dostaviti ili bankarsku garanciju poslovne banke ili zadunicu ili bjanko zadunicu sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17), u visini do 3% (tri posto) procijenjene vrijednosti predmeta nabave. Rok trajanja jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, Naruitelj e traiti od gospodarskog subjekta produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. U tu svrhu naruitelj gospodarskom subjektu daje primjeren rok. Naruitelj ima pravo od odabranog ponuditelja traiti produenje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku u roku za dostavu ponuda, koji ne smije biti ni na koji nain oteen (buenjem, klamanjem, i slino). Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, potom ili osobnom dostavom, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno toki 1.7.4. ove Dokumentacije te u roku za dostavu ponuda, a skenirano jamstvo dostavlja se kao dio elektronike ponude. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma, a presliku bankovnog jamstva pohraniti sukladno lanku 217. ZJN 2016. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima novani polog ponude neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Sukladno Zakonu o javnoj nabavi, bez obzira koje sredstvo jamstva za ozbiljnost ponude javni naruitelj odredio, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Novani polog se uplauje na raun Ope bolnice Zabok i bolnice hrvatskih veterana, IBAN: HR9823600001101310416 ZABA, OIB uplatitelja, svrha doznake: jamstvo za ozbiljnost ponude za grupu___ ev.br.: EVV:___/25. Pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude i navesti evidencijski broj nabave. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana, prvi kat, uprava, soba javna nabava Zusätzliche Informationen: Andreja Filija, dr.med.spec. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: 60 dana od dana primitka valjanog e-rauna. Predujam iskljuen. Plaanje se obavlja na poslovni raun odabranog gospodarskog subjekta. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1. Los: LOT-0005 Titel: Grupa 5 Beschreibung: Prema DON-u Interne Kennung: EMV:11/25-5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33690000 Varia 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 17 500,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet: ja 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Quellen der Auswahlkriterien: Bekanntmachung, Auftragsunterlagen Kriterium: Eintragung in das Handelsregister Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Kriterium: Referenzen zu bestimmten Lieferungen Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi Izjavu o roku isporuke, dodijelit e mu se 0 bodova. $text_award-criterion-weight-dimension_deu: Gewichtung (Punkte, genau) Zuschlagskriterium Zahl: 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35553 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude gospodarski subjekt moe dostaviti ili bankarsku garanciju poslovne banke ili zadunicu ili bjanko zadunicu sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17), u visini do 3% (tri posto) procijenjene vrijednosti predmeta nabave. Rok trajanja jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, Naruitelj e traiti od gospodarskog subjekta produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. U tu svrhu naruitelj gospodarskom subjektu daje primjeren rok. Naruitelj ima pravo od odabranog ponuditelja traiti produenje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku u roku za dostavu ponuda, koji ne smije biti ni na koji nain oteen (buenjem, klamanjem, i slino). Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, potom ili osobnom dostavom, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno toki 1.7.4. ove Dokumentacije te u roku za dostavu ponuda, a skenirano jamstvo dostavlja se kao dio elektronike ponude. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma, a presliku bankovnog jamstva pohraniti sukladno lanku 217. ZJN 2016. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima novani polog ponude neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Sukladno Zakonu o javnoj nabavi, bez obzira koje sredstvo jamstva za ozbiljnost ponude javni naruitelj odredio, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu. Novani polog se uplauje na raun Ope bolnice Zabok i bolnice hrvatskih veterana, IBAN: HR9823600001101310416 ZABA, OIB uplatitelja, svrha doznake: jamstvo za ozbiljnost ponude za grupu___ ev.br.: EVV:___/25. Pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude i navesti evidencijski broj nabave. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 14/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana, prvi kat, uprava, soba javna nabava Zusätzliche Informationen: Andreja Filija, dr.med.spec. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: 60 dana od dana primitka valjanog e-rauna. Predujam iskljuen. Plaanje se obavlja na poslovni raun odabranog gospodarskog subjekta. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Registrierungsnummer: 34938158599 Postanschrift: Braak 8 Stadt: Zabok Postleitzahl: 49210 Land, Gliederung (NUTS): Krapinsko-zagorska upanija (HR064) Land: Kroatien Kontaktperson: Valentina Kovai E-Mail: valentina.kovacic@bolnica-zabok.hr Telefon: +385 49204040 Internetadresse: https://www.bolnica-zabok.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: eb723020-446c-4f18-b045- a2830955290b-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Mijenjaju se Trokovnici u svim grupama iz razloga da se omogui ponuditeljima iskazivanje jedininih cijena na etiri decimale. Takoer se dodaje Izjava o funkcionalnoj karakteristici za Grupu 2 koja predstavlja kriterij odabira te e se njegova bodovna vrijednost utvrditi sukladno Dokumentaciji o nabavi. Sukladno navedenom mijenja se i rok za dostavu ponuda. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Abschnittskennung: LOT-0004 Abschnittskennung: LOT-0005 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - S obzirom na navedene izmjene dokumentacije o nabavi, Naruitelj produuje rok za dostavu ponuda. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/03/2025 Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 1f9ffe9a-37fe-4298-8a53-e83da2889678 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/02/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch ABl. S Nummer der Ausgabe: 43/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/03/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/35553 https://www.bolnica-zabok.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202503/ausschreibung-139418-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de