Ausschreibung: Kroatien Planungsleistungen im Bauwesen Usluga izrade tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) projekta obnove zgrade Glavnog kolodvora Zagreb, Trg kralja Tomislava 12, Zagreb - HRV-Zagreb Planungsleistungen im Bauwesen Dokument Nr...: 70873-2025 (ID: 2025020301211581897) Veröffentlicht: 03.02.2025 * HRV-Zagreb: Kroatien Planungsleistungen im Bauwesen Usluga izrade tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) projekta obnove zgrade Glavnog kolodvora Zagreb, Trg kralja Tomislava 12, Zagreb 2025/S 23/2025 70873 Kroatien Planungsleistungen im Bauwesen Usluga izrade tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) projekta obnove zgrade Glavnog kolodvora Zagreb, Trg kralja Tomislava 12, Zagreb OJ S 23/2025 03/02/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. E-Mail: petra.vertlberg@hzinfra.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Eisenbahndienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Usluga izrade tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) projekta obnove zgrade Glavnog kolodvora Zagreb, Trg kralja Tomislava 12, Zagreb Beschreibung: Navedena tehnika dokumentacija sadri izradu potpune tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) sa ishoenjem svih potrebnih dozvola za kompletnu obnovu Glavnog kolodvora Zagreb sa pripadajuom okolinom i peronima (obnova same konstrukcije i energetskog dijela vezanog za samu konstrukciju, novi ureaji za proizvodnju energije i nova rasvjeta). Kennung des Verfahrens: 37bbd6c8-a4aa-4721-8e80-c3ac4f16a94d Interne Kennung: 6T25/25/PV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 71320000 Planungsleistungen im Bauwesen 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 663 614,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Schwere Verfehlung im Rahmen der beruflichen Tätigkeit: Teki profesionalni propust Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Usluga izrade tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) projekta obnove zgrade Glavnog kolodvora Zagreb, Trg kralja Tomislava 12, Zagreb Beschreibung: Navedena tehnika dokumentacija sadri izradu potpune tehnike dokumentacije (Idejni i Glavni projekt) sa ishoenjem svih potrebnih dozvola za kompletnu obnovu Glavnog kolodvora Zagreb sa pripadajuom okolinom i peronima (obnova same konstrukcije i energetskog dijela vezanog za samu konstrukciju, novi ureaji za proizvodnju energije i nova rasvjeta). Interne Kennung: 6T25/25/PV 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 71320000 Planungsleistungen im Bauwesen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/06/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 663 614,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Ukupni godinji promet Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Drugi potencijalni ekonomski ili financijski zahtjevi Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehniki strunjaci ili tijela - kontrola kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 35 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Struna sposobnost i kvaliteta Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude. Gewichtung (Punkte, genau): 65 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35231 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35231 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj e u okviru svoje ponude podnijeti jamstvo za ozbiljnost ponude u jednom od navedenih oblika: bankarska garancija na poziv koja mora biti neopoziva, bezuvjetna, plativa na prvi poziv i bez prigovora. Na bankarskoj garanciji mora biti naznaena svrha izdavanja te rok valjanosti koji ne smije biti krai od roka valjanosti ponude ili obina ili bjanko zadunica potvrena/solemnizirana kod javnog biljenika sukladno odredbama Ovrnog zakona ili novani polog. Novani polog uplauje se na raun (IBAN) Naruitelja HR7624020061500030910, Naziv banke: Erste&Steiermarkische bank d.d., Rijeka, Jadranski trg 3a, Hrvatska, BIC/Swift broj banke: ESBCHR22, pod svrhom plaanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude, navesti evidencijski broj nabave za koji se dostavlja novani polog. Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj je duan priloiti u ponudi. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na Naruitelja H INFRASTRUKTURA d. o.o., Mihanovieva ulica 12, 10000 Zagreb, OIB 39901919995, a dostavlja se u iznosu: 19.000,00 EUR. Ponuditelj navedeno jamstvo treba dati kao dio svoje ponude u sluaju odustajanja od iste u roku njene valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora, nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza. Trajanje dostavljenog jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva. U tu svrhu ponuditelju e se dati primjereni rok ne krai od 5 dana. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti ponuditelju sukladno 217. Zakona o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude moe se dostaviti kumulativno. Frist für den Eingang der Angebote: 11/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 11/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Sektor nabave Sarajevska cesta 43, soba 5 10000 ZAGREB, HRVATSKA Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja predati prije otvaranja ponuda. Ponude otvaraju najmanje dva lana strunog povjerenstva za javnu nabavu. Zapisnik o otvaranju ponuda odmah se uruuje svim ovlatenim predstavnicima ponuditelja nazonima na javnom otvaranju, a ostalim ponuditeljima dostavit e se na njihov pisani zahtjev, osim u sluaju ako je zapisnik javno objavljen. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Opi uvjeti ugovora temelje se na Zakonu o obveznim odnosima i ostalim pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske. Priopavanje odabira najpovoljnije ponude izvrit e se na nain utvren u lanku 302. Zakona o javnoj nabavi. Naruitelj e nakon izvrnosti odluke o odabiru, prijedlog ugovora uputiti ponuditelju ija je ponuda odabrana kao najpovoljnija. Ponuditelj je obvezan potpisati prijedlog ugovora u roku od deset dana od dana primitka ugovora i vratiti ga naruitelju te dostaviti traeno jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza. U sluaju nedostavljanja potpisanog ugovora i jamstva za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza u zadanom roku, naruitelj ima pravo odmah jednostrano raskinuti ugovor i naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude bez prethodne pisane obavijesti.   RASKID UGOVORA Ukoliko bilo koja ugovorna strana kri odredbe ugovora, odnosno ne izvrava preuzete ugovo... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Ako u postupku nabave bude odabrana ponuda zajednice gospodarskih subjekata, nakon odabira zajednica gospodarskih subjekata duna je dostaviti dokument o odreenom pravnom obliku zajednikog ustrojstva, u mjeri u kojoj je to potrebno za uredno izvrenje Ugovora (npr. meusobni sporazum, ugovor o poslovnoj suradnji ili slino). Navedeni akt mora biti potpisan od svih lanova zajednice gospodarskih subjekata. Navedenim pravnim aktom se trebaju rijeiti meusobni odnosi lanova zajednice ponuditelja vezani uz izvravanje ugovora o javnoj nabavi. U ponudi zajednice gospodarskih subjekata mora biti navedeno koji e dio ugovora (predmet ili koliina, vrijednost ili postotni udio) izvravati pojedini lan zajednice. Finanzielle Vereinbarung: Detaljno opisano u dokumentu Rok, nain i uvjeti plaanja u prilogu Dokumentacije o nabavi. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Registrierungsnummer: 39901919995 Postanschrift: Mihanovieva ulica 12 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10 000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Petra Vertlberg E-Mail: petra.vertlberg@hzinfra.hr Telefon: +385 01 453 4600 Internetadresse: https://hzinfra.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 12a74b5f-5436-49ba-a844-c38657052c94 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/01/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/02/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/35231 https://hzinfra.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202502/ausschreibung-70873-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de