Ausschreibungen und Aufträge: Rumänien Straßenmarkierungsarbeiten Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional -autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. -S.A. Lot 1 DRDP Timioara; Lot 2 DRDP Cluj;Lot 3 DRDP Braov ;Lot 4 DRDP Iai ;Lot 5- DRDP Constana ;Lot 6 DRDP Buzau. - ROU-Bucuresti Straßenmarkierungsarbeiten Dokument Nr...: 70581-2025 (ID: 2025020301181881608) Veröffentlicht: 03.02.2025 * ROU-Bucuresti: Rumänien Straßenmarkierungsarbeiten Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional -autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. -S.A. Lot 1 DRDP Timioara; Lot 2 DRDP Cluj;Lot 3 DRDP Braov ;Lot 4 DRDP Iai ;Lot 5- DRDP Constana ;Lot 6 DRDP Buzau. 2025/S 23/2025 70581 Rumänien Straßenmarkierungsarbeiten Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 1 DRDP Timioara; Lot 2 DRDP Cluj;Lot 3 DRDP Braov ;Lot 4 DRDP Iai ;Lot 5- DRDP Constana ;Lot 6 DRDP Buzau. OJ S 23/2025 03/02/2025 Bekanntmachung vergebener Aufträge oder Zuschlagsbekanntmachung Standardregelung Bauleistung 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. E-Mail: sicapachizitii@andnet.ro Rechtsform des Erwerbers: Von einer zentralen Regierungsbehörde kontrolliertes öffentliches Unternehmen Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 1 DRDP Timioara; Lot 2 DRDP Cluj;Lot 3 DRDP Braov ;Lot 4 DRDP Iai ;Lot 5- DRDP Constana ;Lot 6 DRDP Buzau. Beschreibung: Obiectul acordurilor cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 1 D.R.D.P. Timioara; Lot 2 D.R.D.P. Cluj;Lot 3 D. R.D.P. Braov ;Lot 4 D.R.D.P. Iai ;Lot 5- D.R.D.P. Constana ;Lot 6 D.R.D.P. Buzu in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru, precum si pentru fiecare contract subsecvent (anul I, anul II, anul III si anul IV) sunt conform Anexei A la Caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 25 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Termenul de raspuns la clarificari a fost stabilit astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. Kennung des Verfahrens: 496a69b4-592e-4f21-b001-0325769e9eb5 Interne Kennung: 16054368/2023/3105/S/1+2 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 2.1.3. Wert Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 91 083 236,40 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 1 D. R.D.P. Timioara Beschreibung: Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 1 D.R.D.P. Timioara, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent: 1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile i obligaiile Executantului iniial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de ctre un alt operator economic care îndeplinete criteriile de calificare i selecie stabilite iniial, cu condiia ca aceast modificare s nu presupun alte modificri substaniale ale contractului de achiziie public i s nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016; II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu exist acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcii Regionale de Drumuri i Poduri, datorit nefinalizarii/anulrii procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrrilor de marcaje pe lot/ul/rile fr acord/uri-cadru în derulare s fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direciei Regionale de Drumuri i Poduri cea mai apropiat de amplasamentul unde se dorete executarea lucrrilor de marcaje rutiere. Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa i va executa lucrrile de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate i a cantitilor rmase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri. Astfel se va previziona o sum în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuie a marcajelor în locaia stabilit de comun acord cu Achizitorul. Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcuri, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumat, iar calculele vor fi prezentate anterior efecturii deplasrii în vederea emiterii acordului de ctre DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare. Confirmarea lucrrilor de marcaje executate se va face de ctre DRDP-ul pe raza cruia se execut marcajele rutiere. III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal; V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fr costuri suplimentare pentru Achizitor i fr a diminua perioada de garanie a lucrarilor deja executate si recepionate, în cazul în care Executantul prezint Achizitorului justificri care atest necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor. VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului. Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Timi (RO424) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: TIMISOARA 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Calitatea covoarelor antiderapante Clasa de aderenta Beschreibung: Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezint covoare antiderapante cu o clas de aderen ridicat fa de minimul din Caietul de Sarcini, dupa cum urmeaza: - pentru ofertarea clasei de aderen S4 (SRT60) nu se acorda puncte. - pentru ofertarea clasei de aderen S5 (SRT 65) se acorda 10 puncte Nota 1: In vederea acordarii punctajului, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - declaraia de performan /de conformitate întocmit de productor; - agrementul tehnic însoit de avizul tehnic în valabilitate, emise de Consiliul Tehnic Permanent Pentru Construcii sau agrement tehnic european valabil la data depunerii ofertei; - buletine de analiz i rapoarte de încercare rezultate în urma testelor efectuate în laboratoare autorizate sau acreditate potrivit specificaiilor aplicabile; - Fia tehnic a produsului. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 2 D. R.D.P. Cluj Beschreibung: Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 2 D.R.D.P. Cluj, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent: 1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile i obligaiile Executantului iniial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de ctre un alt operator economic care îndeplinete criteriile de calificare i selecie stabilite iniial, cu condiia ca aceast modificare s nu presupun alte modificri substaniale ale contractului de achiziie public i s nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016; II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu exist acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcii Regionale de Drumuri i Poduri, datorit nefinalizarii/anulrii procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrrilor de marcaje pe lot/ul/rile fr acord/uri-cadru în derulare s fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direciei Regionale de Drumuri i Poduri cea mai apropiat de amplasamentul unde se dorete executarea lucrrilor de marcaje rutiere. Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa i va executa lucrrile de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate i a cantitilor rmase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri. Astfel se va previziona o sum în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuie a marcajelor în locaia stabilit de comun acord cu Achizitorul. Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcuri, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumat, iar calculele vor fi prezentate anterior efecturii deplasrii în vederea emiterii acordului de ctre DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare. Confirmarea lucrrilor de marcaje executate se va face de ctre DRDP-ul pe raza cruia se execut marcajele rutiere. III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal; V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fr costuri suplimentare pentru Achizitor i fr a diminua perioada de garanie a lucrarilor deja executate si recepionate, în cazul în care Executantul prezint Achizitorului justificri care atest necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor. VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului. Interne Kennung: 2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Cluj (RO113) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: CLUJ 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Calitatea covoarelor antiderapante Clasa de aderenta Beschreibung: Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezint covoare antiderapante cu o clas de aderen ridicat fa de minimul din Caietul de Sarcini, dupa cum urmeaza: - pentru ofertarea clasei de aderen S4 (SRT60) nu se acorda puncte. - pentru ofertarea clasei de aderen S5 (SRT 65) se acorda 10 puncte Nota 1: In vederea acordarii punctajului, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - declaraia de performan /de conformitate întocmit de productor; - agrementul tehnic însoit de avizul tehnic în valabilitate, emise de Consiliul Tehnic Permanent Pentru Construcii sau agrement tehnic european valabil la data depunerii ofertei; - buletine de analiz i rapoarte de încercare rezultate în urma testelor efectuate în laboratoare autorizate sau acreditate potrivit specificaiilor aplicabile; - Fia tehnic a produsului. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A Lot 3 D.R. D.P. Braov Beschreibung: Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 3 D.R.D.P. Brasov, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent: 1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile i obligaiile Executantului iniial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de ctre un alt operator economic care îndeplinete criteriile de calificare i selecie stabilite iniial, cu condiia ca aceast modificare s nu presupun alte modificri substaniale ale contractului de achiziie public i s nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016; II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu exist acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcii Regionale de Drumuri i Poduri, datorit nefinalizarii/anulrii procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrrilor de marcaje pe lot/ul/rile fr acord/uri-cadru în derulare s fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direciei Regionale de Drumuri i Poduri cea mai apropiat de amplasamentul unde se dorete executarea lucrrilor de marcaje rutiere. Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa i va executa lucrrile de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate i a cantitilor rmase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri. Astfel se va previziona o sum în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuie a marcajelor în locaia stabilit de comun acord cu Achizitorul. Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcuri, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumat, iar calculele vor fi prezentate anterior efecturii deplasrii în vederea emiterii acordului de ctre DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare. Confirmarea lucrrilor de marcaje executate se va face de ctre DRDP-ul pe raza cruia se execut marcajele rutiere. III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal; V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fr costuri suplimentare pentru Achizitor i fr a diminua perioada de garanie a lucrarilor deja executate si recepionate, în cazul în care Executantul prezint Achizitorului justificri care atest necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor. VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului. Interne Kennung: 3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Braov (RO122) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: BRASOV 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Calitatea covoarelor antiderapante Clasa de aderenta Beschreibung: Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezint covoare antiderapante cu o clas de aderen ridicat fa de minimul din Caietul de Sarcini, dupa cum urmeaza: - pentru ofertarea clasei de aderen S4 (SRT60) nu se acorda puncte. - pentru ofertarea clasei de aderen S5 (SRT 65) se acorda 10 puncte Nota 1: In vederea acordarii punctajului, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - declaraia de performan /de conformitate întocmit de productor; - agrementul tehnic însoit de avizul tehnic în valabilitate, emise de Consiliul Tehnic Permanent Pentru Construcii sau agrement tehnic european valabil la data depunerii ofertei; - buletine de analiz i rapoarte de încercare rezultate în urma testelor efectuate în laboratoare autorizate sau acreditate potrivit specificaiilor aplicabile; - Fia tehnic a produsului. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0004 Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 4 D. R.D.P. Iai Beschreibung: Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 4 D.R.D.P. Iasi, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent: 1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile i obligaiile Executantului iniial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de ctre un alt operator economic care îndeplinete criteriile de calificare i selecie stabilite iniial, cu condiia ca aceast modificare s nu presupun alte modificri substaniale ale contractului de achiziie public i s nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016; II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu exist acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcii Regionale de Drumuri i Poduri, datorit nefinalizarii/anulrii procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrrilor de marcaje pe lot/ul/rile fr acord/uri-cadru în derulare s fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direciei Regionale de Drumuri i Poduri cea mai apropiat de amplasamentul unde se dorete executarea lucrrilor de marcaje rutiere. Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa i va executa lucrrile de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate i a cantitilor rmase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri. Astfel se va previziona o sum în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuie a marcajelor în locaia stabilit de comun acord cu Achizitorul. Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcuri, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumat, iar calculele vor fi prezentate anterior efecturii deplasrii în vederea emiterii acordului de ctre DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare. Confirmarea lucrrilor de marcaje executate se va face de ctre DRDP-ul pe raza cruia se execut marcajele rutiere. III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal; V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fr costuri suplimentare pentru Achizitor i fr a diminua perioada de garanie a lucrarilor deja executate si recepionate, în cazul în care Executantul prezint Achizitorului justificri care atest necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor. VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului. Interne Kennung: 4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Iai (RO213) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: IASI 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Calitatea covoarelor antiderapante Clasa de aderenta Beschreibung: Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezint covoare antiderapante cu o clas de aderen ridicat fa de minimul din Caietul de Sarcini, dupa cum urmeaza: - pentru ofertarea clasei de aderen S4 (SRT60) nu se acorda puncte. - pentru ofertarea clasei de aderen S5 (SRT 65) se acorda 10 puncte Nota 1: In vederea acordarii punctajului, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - declaraia de performan /de conformitate întocmit de productor; - agrementul tehnic însoit de avizul tehnic în valabilitate, emise de Consiliul Tehnic Permanent Pentru Construcii sau agrement tehnic european valabil la data depunerii ofertei; - buletine de analiz i rapoarte de încercare rezultate în urma testelor efectuate în laboratoare autorizate sau acreditate potrivit specificaiilor aplicabile; - Fia tehnic a produsului. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0005 Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 5- D.R. D.P. Constana Beschreibung: Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 5 D.R.D.P. Constanta, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent: 1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile i obligaiile Executantului iniial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de ctre un alt operator economic care îndeplinete criteriile de calificare i selecie stabilite iniial, cu condiia ca aceast modificare s nu presupun alte modificri substaniale ale contractului de achiziie public i s nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016; II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu exist acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcii Regionale de Drumuri i Poduri, datorit nefinalizarii/anulrii procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrrilor de marcaje pe lot/ul/rile fr acord/uri-cadru în derulare s fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direciei Regionale de Drumuri i Poduri cea mai apropiat de amplasamentul unde se dorete executarea lucrrilor de marcaje rutiere. Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa i va executa lucrrile de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate i a cantitilor rmase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri. Astfel se va previziona o sum în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuie a marcajelor în locaia stabilit de comun acord cu Achizitorul. Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcuri, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumat, iar calculele vor fi prezentate anterior efecturii deplasrii în vederea emiterii acordului de ctre DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare. Confirmarea lucrrilor de marcaje executate se va face de ctre DRDP-ul pe raza cruia se execut marcajele rutiere. III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal; V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fr costuri suplimentare pentru Achizitor i fr a diminua perioada de garanie a lucrarilor deja executate si recepionate, în cazul în care Executantul prezint Achizitorului justificri care atest necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor. VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului. Interne Kennung: 5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: CONSTANTA 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Calitatea covoarelor antiderapante Clasa de aderenta Beschreibung: Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezint covoare antiderapante cu o clas de aderen ridicat fa de minimul din Caietul de Sarcini, dupa cum urmeaza: - pentru ofertarea clasei de aderen S4 (SRT60) nu se acorda puncte. - pentru ofertarea clasei de aderen S5 (SRT 65) se acorda 10 puncte Nota 1: In vederea acordarii punctajului, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - declaraia de performan /de conformitate întocmit de productor; - agrementul tehnic însoit de avizul tehnic în valabilitate, emise de Consiliul Tehnic Permanent Pentru Construcii sau agrement tehnic european valabil la data depunerii ofertei; - buletine de analiz i rapoarte de încercare rezultate în urma testelor efectuate în laboratoare autorizate sau acreditate potrivit specificaiilor aplicabile; - Fia tehnic a produsului. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0006 Titel: Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 6 D. R.D.P. Buzu Beschreibung: Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrri de marcaje rutiere prefabricate i covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naional - autostrzi, drumuri expres, drumuri internaionale «E», drumuri naionale principale, drumuri naionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A. Lot 6 D.R.D.P. Buzau, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent: 1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile i obligaiile Executantului iniial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de ctre un alt operator economic care îndeplinete criteriile de calificare i selecie stabilite iniial, cu condiia ca aceast modificare s nu presupun alte modificri substaniale ale contractului de achiziie public i s nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016; II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu exist acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcii Regionale de Drumuri i Poduri, datorit nefinalizarii/anulrii procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrrilor de marcaje pe lot/ul/rile fr acord/uri-cadru în derulare s fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direciei Regionale de Drumuri i Poduri cea mai apropiat de amplasamentul unde se dorete executarea lucrrilor de marcaje rutiere. Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa i va executa lucrrile de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate i a cantitilor rmase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri. Astfel se va previziona o sum în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuie a marcajelor în locaia stabilit de comun acord cu Achizitorul. Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcuri, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumat, iar calculele vor fi prezentate anterior efecturii deplasrii în vederea emiterii acordului de ctre DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare. Confirmarea lucrrilor de marcaje executate se va face de ctre DRDP-ul pe raza cruia se execut marcajele rutiere. III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal; V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fr costuri suplimentare pentru Achizitor i fr a diminua perioada de garanie a lucrarilor deja executate si recepionate, în cazul în care Executantul prezint Achizitorului justificri care atest necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor. VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului. Interne Kennung: 6 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45233221 Straßenmarkierungsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Buzu (RO222) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: BUZAU 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Calitatea covoarelor antiderapante Clasa de aderenta Beschreibung: Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezint covoare antiderapante cu o clas de aderen ridicat fa de minimul din Caietul de Sarcini, dupa cum urmeaza: - pentru ofertarea clasei de aderen S4 (SRT60) nu se acorda puncte. - pentru ofertarea clasei de aderen S5 (SRT 65) se acorda 10 puncte Nota 1: In vederea acordarii punctajului, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - declaraia de performan /de conformitate întocmit de productor; - agrementul tehnic însoit de avizul tehnic în valabilitate, emise de Consiliul Tehnic Permanent Pentru Construcii sau agrement tehnic european valabil la data depunerii ofertei; - buletine de analiz i rapoarte de încercare rezultate în urma testelor efectuate în laboratoare autorizate sau acreditate potrivit specificaiilor aplicabile; - Fia tehnic a produsului. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii TED eSender: Operator SEAP 6. Ergebnisse Wert aller in dieser Bekanntmachung vergebenen Verträge: 4 320 209,52 RON Höchstwert der Rahmenvereinbarungen in diesem Verfahren: 76 010 524,46 RON Ungefährer Wert der Rahmenvereinbarungen: 91 083 236,40 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0003 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 14 248 880,00 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 17 834 796,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0003/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0003 Wert der Ausschreibung: 413 040,12 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 365 Datum des Vertragsabschlusses: 30/12/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0003/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0003 Wert der Ausschreibung: 298 847,32 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 236 Datum des Vertragsabschlusses: 30/08/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0003/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0003 Wert der Ausschreibung: 14 248 880,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 153 Datum des Vertragsabschlusses: 20/05/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 413 040,12 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 17 235 496,00 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0002 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 10 764 438,00 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 13 583 808,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: LOIAL IMPEX Offizielle Bezeichnung: SC EDIL CONTRACT SRL Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0002/CIF: RO3176126 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0002 Wert der Ausschreibung: 336 134,45 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 24/1001/2 Datum des Vertragsabschlusses: 07/11/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: LOIAL IMPEX Offizielle Bezeichnung: SC EDIL CONTRACT SRL Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0002/CIF: RO3176126 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0002 Wert der Ausschreibung: 10 764 438,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 24/1001 Datum des Vertragsabschlusses: 13/05/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: LOIAL IMPEX Offizielle Bezeichnung: SC EDIL CONTRACT SRL Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0002/CIF: RO3176126 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0002 Wert der Ausschreibung: 399 886,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 24/1001/1 Datum des Vertragsabschlusses: 05/07/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 336 134,45 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 12 617 708,00 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0004 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 12 742 015,00 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 16 055 766,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: LOIAL IMPEX Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0004/CIF: RO3176126 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0004 Wert der Ausschreibung: 12 742 015,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 96/mai 2024 Datum des Vertragsabschlusses: 14/05/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: LOIAL IMPEX Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0004/CIF: RO3176126 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0004 Wert der Ausschreibung: 840 264,40 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 131/iulie 2024 Datum des Vertragsabschlusses: 30/07/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 12 742 015,00 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 14 947 316,00 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0005 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 18 299 608,16 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 20 740 017,60 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0005/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0005 Wert der Ausschreibung: 18 299 608,16 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 62/19600 Datum des Vertragsabschlusses: 10/05/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0005/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0005 Wert der Ausschreibung: 1 446 297,67 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 1/123/36727 Datum des Vertragsabschlusses: 30/08/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 2 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 2 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 2 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 18 299 608,16 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 18 680 197,60 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0001 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 11 726 999,30 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 13 567 564,80 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0001/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0001 Wert der Ausschreibung: 11 726 999,30 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 550/170 Datum des Vertragsabschlusses: 12/06/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0001/CIF: RO 5891142 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0001 Wert der Ausschreibung: 585 739,56 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 550/245 Datum des Vertragsabschlusses: 01/08/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 3 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 11 726 999,30 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 12 482 054,80 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0006 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 8 228 584,00 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 9 301 284,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Offizielle Bezeichnung: GAMIDA EUROMARK Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1126447/LOT-0006/CIF: RO 13980054 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0006 Wert der Ausschreibung: 8 228 584,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Konzession Wert: Vergabe von Unteraufträgen: Nein Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 338 Datum des Vertragsabschlusses: 10/05/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein 6.1.4. Statistische Informationen: Eingegangene Angebote oder Teilnahmeanträge: Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 2 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Kleinst-, kleinen oder mittleren Unternehmen Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 2 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Bietern, die in anderen Ländern des Europäischen Wirtschaftsraums registriert sind als dem Land des Beschaffers Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 0 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote von Bieter aus Ländern außerhalb des Europäischen Wirtschaftsraums Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 0 Art der eingegangenen Einreichungen: Angebote auf elektronischem Wege eingereicht Anzahl der eingegangenen Angebote oder Teilnahmeanträge: 2 Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 8 109 330,56 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 8 228 584,00 RON 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Registrierungsnummer: 16054368 Postanschrift: Strada: Golescu Dinicu, nr. 38 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 010873 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Alin Ilie E-Mail: sicapachizitii@andnet.ro Telefon: +40 212643202 Fax: +40 213120984 Internetadresse: https://www.cnadnr.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii Registrierungsnummer: 16054368_3 Postanschrift: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 010873 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: alin.ilie@andnet.ro Telefon: +40 212643255 Fax: +40 21264329 Internetadresse: https://www.cnadnr.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italiana, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: - Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 213032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 8.1. ORG-9001 Offizielle Bezeichnung: SC EDIL CONTRACT SRL Größe des Wirtschaftsteilnehmers: Kleines Unternehmen Registrierungsnummer: RO15746395 Postanschrift: Strada Capitan Grigore Ignat, Nr. 99-101 Stadt: Cluj-Napoca Postleitzahl: 407280 Land, Gliederung (NUTS): Cluj (RO113) Land: Rumänien E-Mail: edilcontract@yahoo.com Telefon: +40 740412600 Rollen dieser Organisation: Bieter Gewinner dieser Lose: LOT-0002 8.1. ORG-9002 Offizielle Bezeichnung: LOIAL IMPEX Größe des Wirtschaftsteilnehmers: Mittleres Unternehmen Registrierungsnummer: RO3176126 Postanschrift: Strada OBORULUI, Nr. 75A Stadt: Scheia Postleitzahl: 727525 Land, Gliederung (NUTS): Suceava (RO215) Land: Rumänien E-Mail: seap@loial.ro Telefon: +40 230526800 Fax: +40 230526900 Internetadresse: https://www.loial.ro Rollen dieser Organisation: Bieter Federführendes Mitglied Gewinner dieser Lose: LOT-0004, LOT-0002 8.1. ORG-9003 Offizielle Bezeichnung: VESTA INVESTMENT Größe des Wirtschaftsteilnehmers: Mittleres Unternehmen Registrierungsnummer: RO 5891142 Postanschrift: Strada Calea Bucurestilor, Nr. 1 Stadt: Otopeni Postleitzahl: 075100 Land, Gliederung (NUTS): Ilfov (RO322) Land: Rumänien E-Mail: licitatii@vesta.ro Telefon: +40 213510975 Fax: +40 213510973 Internetadresse: https://www.vesta.ro Rollen dieser Organisation: Bieter Gewinner dieser Lose: LOT-0003, LOT-0005, LOT-0001 8.1. ORG-9000 Offizielle Bezeichnung: GAMIDA EUROMARK Größe des Wirtschaftsteilnehmers: Kleines Unternehmen Registrierungsnummer: RO 13980054 Postanschrift: Strada Popescu Stoian, Nr. 10-12, Sector: 6 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 060482 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: OFFICE@GAMIDA.RO Telefon: +40 0788596933 Fax: +40 0217774733 Rollen dieser Organisation: Bieter Gewinner dieser Lose: LOT-0006 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 2ef155fa-66e9-4948-b3a8-b19f8caabf95 - 01 Formulartyp: Ergebnis Art der Bekanntmachung: Bekanntmachung vergebener Aufträge oder Zuschlagsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 29 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 31/01/2025 11:51:56 (UTC+2) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/01/2025 12:03:21 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/02/2025 Referenzen: https://www.adr.gov.ro/ https://www.cnadnr.ro https://www.e-licitatie.ro https://www.loial.ro https://www.vesta.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202502/ausschreibung-70581-2025-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de