Ausschreibung: Kroatien Bereitstellung von Software Najam Trend Micro licenci - HRV-Zagreb Bereitstellung von Software Dokument Nr...: 70543-2025 (ID: 2025020301180081575) Veröffentlicht: 03.02.2025 * HRV-Zagreb: Kroatien Bereitstellung von Software Najam Trend Micro licenci 2025/S 23/2025 70543 Kroatien Bereitstellung von Software Najam Trend Micro licenci OJ S 23/2025 03/02/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. E-Mail: sonja.lamutporobic@hzinfra.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Eisenbahndienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Najam Trend Micro licenci Beschreibung: Najam Trend Micro licenci Kennung des Verfahrens: 4f97d715-b80e-4cb4-bb90-deb953298fb5 Interne Kennung: 6O52/25/SLP Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72268000 Bereitstellung von Software 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 023 576,60 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Schwere Verfehlung im Rahmen der beruflichen Tätigkeit: Teki profesionalni propust Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Najam Trend Micro licenci Beschreibung: Najam Trend Micro licenci Interne Kennung: 6O52/25/SLP 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 72268000 Bereitstellung von Software 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Sektor za informatiku, Branimirova 9a, Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 28/03/2025 Laufzeit: 36 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 023 576,60 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Ukupni godinji promet Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Drugi potencijalni ekonomski ili financijski zahtjevi Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Ovlatenje ili lanstvo Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Broj zaposlenika sa certifikatom Trend Micro Certified Professional for Deep Discovery ili jednakovrijedan Beschreibung: Ponuditelj je obvezan priloiti ovjerene ili neovjerene preslike vaeih certifikata kojima dokazuje traene kompetencije. Gewichtung (Punkte, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Broj zaposlenika sa certifikatom Trend Micro Certified Security Professional (TCSP) ApexOne ili jednakovrijedan Beschreibung: Ponuditelj je obvezan priloiti ovjerene ili neovjerene preslike vaeih certifikata kojima dokazuje traene kompetencije. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/35434 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/35434 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 30.700,00 EUR i to u jednom od vaeih oblika osiguranja plaanja: 1. Bankarska garancija na poziv koje mora biti neopoziva, bezuvjetna, plativa na prvi poziv i bez prigovora. Na bankarskoj garanciji mora biti naznaena svrha izdavanja te rok valjanosti koji ne smije biti krai od roka valjanosti ponude ili 2. obina ili bjanko zadunica potvrena/solemnizirana kod javnog biljenika u skladu s odredbama Ovrnog zakona ili 3. novani polog. U sluaju dostave bankarske garancije na poziv, u dokumentu mora biti navedeno sljedee: - da je korisnik jamstva H INFRASTRUKTURA d.o.o.; - da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika jamstva, bez prigovora isplatiti iznos od 30.700,00 EUR u sluaju: - odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, - nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN, - neprihvaanja ispravka raunske greke, - odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, - nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza. Jamstvo za ozbiljnost ponude (bankarska garancija na poziv, obina ili bjanko zadunica) dostavlja se u originalu na adresu Naruitelja prema ovoj Dokumentaciji o nabavi. Ponuda koja bude dostavljena bez jamstva za ozbiljnost ponude ili s nevaljalim jamstvom, bit e odbijena sukladno lanku 295. stavak 1. ZJN. Naruitelj e ponuditeljima vratiti jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza, a presliku jamstva e pohraniti. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude moe se dostaviti kumulativno. Ponuditelj navedeno jamstvo treba dati kao dio svoje ponude za sluaj odustajanja od iste u roku njene valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza. Trajanje dostavljenog jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva. U tu svrhu Ponuditelju e se dati primjereni rok ne krai od 5 dana. U sluaju nedostavljanja potpisanog ugovora i jamstva za uredno ispunjenje ugovora za sluaj povrede ugovornih obveza u zadanom roku, naruitelj ima pravo odmah jednostrano raskinuti ugovor i naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude bez prethodne pisane obavijesti. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti ponuditeljima sukladno 217. Zakona o javnoj nabavi. Frist für den Eingang der Angebote: 07/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 07/03/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: H INFRASTRUKTURA d.o.o., Sektor nabave, soba 13 Sarajevska 43, 10 000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Sukladno lanku 282. stavak 8. Zakona o javnoj nabavi, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici Ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ovlatenje mora biti potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja i ovjereno peatom, a ukoliko je ovlatena osoba na otvaranju ponuda, duna je umjesto ovlatenja donijeti kopiju rjeenja o registraciji / obrtnicu i kopiju identifikacijskog dokumenta te iste predati prisutnim lanovima strunog povjerenstva. Zapisnik o otvaranju ponuda Naruitelj e odmah uruiti svim ovlatenim predstavnicima Ponuditelja nazonima na javnom otvaranju, a ostalim Ponuditeljima zapisnik se dostavlja na njihov pisani zahtjev, osim ako je zapisnik javno objavljen. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: UGOVORNA KAZNA Za neispunjenje obveze, zakanjenje u ispunjenju obveze ili neuredno ispunjenje obveze ugovara se ugovorna kazna sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima i to 3 (tri promila) od ugovorene vrijednosti za svaki dan zakanjenja. Ukupni iznos ugovorne kazne ne moe biti vei od 10% (deset posto) ugovorene vrijednosti, a ukoliko Naruitelj pretrpi veu tetu ima pravo zahtijevati razliku do potpune naknade tete. Za ugovornu  kaznu i naknadu pretrpljene tete izdat e se raun ili e se umanjiti iznos rauna,  a to e biti regulirano ugovorom.     Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Ako u postupku nabave bude odabrana ponuda zajednice gospodarskih subjekata, nakon izvrnosti odluke o odabiru, a do potpisa Ugovora zajednica je duna dostaviti dokument o odreenom pravnom obliku zajednikog ustrojstva, u mjeri u kojoj je to potrebno za zadovoljavajue izvrenje Ugovora (npr. meusobni sporazum, ugovor o poslovnoj suradnji ili slino). Navedenim aktom moraju biti definirani meusobni odnosi lanova zajednice vezani uz izvravanje ugovora o javnoj nabavi, solidarna odgovornost svih lanova Zajednice gospodarskih subjekata i moraju ga potpisati svi gospodarski subjekti koji ine zajednicu. Takoer mora biti naveden lan zajednice gospodarskih subjekata s kojim se potpisuje Ugovor za predmetnu nabavu ili navod da isti potpisuju svi lanovi Zajednice gospodarskih subjekata. Navedenim pravnim aktom se trebaju rijeiti meusobni odnosi lanova zajednice ponuditelja vezani uz izvravanje ugovora o javnoj nabavi. Finanzielle Vereinbarung: Detaljni podaci nalaze se u prilogu ROK, NAIN I UVJETI PLAANJA. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: H INFRASTRUKTURA d.o.o. TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: H INFRASTRUKTURA d.o.o. Registrierungsnummer: 39901919995 Postanschrift: Mihanovieva ulica 12 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10 000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Sonja Lamut Porobi E-Mail: sonja.lamutporobic@hzinfra.hr Telefon: +385 014534535 Internetadresse: https://hzinfra.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 721cbbd2-9b59-45fd-8285-545dffeb543e - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/01/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/02/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/35434 https://hzinfra.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202502/ausschreibung-70543-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de