Ausschreibung: Kroatien Medizinische Geräte OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK - HRV-Grad Computerbezogene Geräte Medizinische Geräte Diverse Möbel und Einrichtungen Dokument Nr...: 70454-2025 (ID: 2025020301171181489) Veröffentlicht: 03.02.2025 * HRV-Grad: Kroatien Medizinische Geräte OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK 2025/S 23/2025 70454 Kroatien Medizinische Geräte OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK OJ S 23/2025 03/02/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Rechtsform des Erwerbers: Regionale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK Beschreibung: Opis: OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK CPV oznaka i naziv: 33100000-1 GRUPA 1 - 33100000-1 GRUPA 2 - 39150000-8 GRUPA 3 - 30230000-0 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Kennung des Verfahrens: a5979bbd-f816-49f3-81bc-adfde477652f Interne Kennung: 2128-2024-EVV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 3 200 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 3 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 3 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: MEDICINSKA OPREMA Beschreibung: MEDICINSKA OPREMA CPV oznaka i naziv: 33100000-1 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Interne Kennung: 2128-2024-EVV-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/05/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 2 200 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Norme za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 85 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka Beschreibung: Minimalan jamstveni rok je 24 mjeseca, a maksimalni rok koji se uzima u obzir je 60 mjeseci. Ponueni jamstveni rok mora se iskazati kao jedinstveni jamstveni rok posebno za svaku grupu predmeta nabave koju ponuditelj nudi. Gewichtung (Punkte, genau): 15 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/34011 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/34011 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 65.000,00 (ezdesetpettisuaeura), GRUPU 2 - u iznosu od 25.000,00 (dvadesetpettisuaeura), GRUPU 3 - u iznosu od 2.500,00 (dvijetisuepetstoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK, grupa __, evidencijski broj nabave: 2128-2024-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 17/02/2025 09:30:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/02/2025 09:30:00 (UTC+1) Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, 10000 Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: NAMJETAJ Beschreibung: NAMJETAJ CPV oznaka i naziv: 39150000-8 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Interne Kennung: 2128-2024-EVV-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte Zusätzliche Einstufung (cpv): 39150000 Diverse Möbel und Einrichtungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/05/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 900 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 85 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka Beschreibung: Minimalan jamstveni rok je 24 mjeseca, a maksimalni rok koji se uzima u obzir je 60 mjeseci. Ponueni jamstveni rok mora se iskazati kao jedinstveni jamstveni rok posebno za svaku grupu predmeta nabave koju ponuditelj nudi. Gewichtung (Punkte, genau): 15 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/34011 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/34011 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 65.000,00 (ezdesetpettisuaeura), GRUPU 2 - u iznosu od 25.000,00 (dvadesetpettisuaeura), GRUPU 3 - u iznosu od 2.500,00 (dvijetisuepetstoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK, grupa __, evidencijski broj nabave: 2128-2024-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 17/02/2025 09:30:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/02/2025 09:30:00 (UTC+1) Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, 10000 Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0003 Titel: INFORMATIKA OPREMA Beschreibung: INFORMATIKA OPREMA CPV oznaka i naziv: 30230000-0 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Interne Kennung: 2128-2024-EVV-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte Zusätzliche Einstufung (cpv): 30230000 Computerbezogene Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Grad Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/05/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 100 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 85 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka Beschreibung: Minimalan jamstveni rok je 24 mjeseca, a maksimalni rok koji se uzima u obzir je 60 mjeseci. Ponueni jamstveni rok mora se iskazati kao jedinstveni jamstveni rok posebno za svaku grupu predmeta nabave koju ponuditelj nudi. Jamstveni rok se ne odnosi na Microsoft 365 apps for business licenca godinja koja se trai u Grupi 3 (stavka 1 i 5). Gewichtung (Punkte, genau): 15 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/34011 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/34011 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPU 1 - u iznosu od 65.000,00 (ezdesetpettisuaeura), GRUPU 2 - u iznosu od 25.000,00 (dvadesetpettisuaeura), GRUPU 3 - u iznosu od 2.500,00 (dvijetisuepetstoeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave OPREMANJE DJEJE BOLNICE SREBRNJAK, grupa __, evidencijski broj nabave: 2128-2024-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 17/02/2025 09:30:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 17/02/2025 09:30:00 (UTC+1) Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, 10000 Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, dvorana 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB Registrierungsnummer: 61817894937 Postanschrift: Trg Stjepana Radia 1 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Javna nabava E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Telefon: +385 16506578 Internetadresse: https://www.zagreb.hr Profil des Erwerbers: https://www.zagreb.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: b264e264-591f-4a40-be47- 235d2d001964-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj je uvidio potrebu usklaenja podataka iz osnovne objave (Dio II Upute za ponuditelje izmjena toke 3.3.4.), priloga OPI PODACI O PREDMETU NABAVE I UPUTE ZA PONUDITELJE-DODATNO, trokovnika za grupu 1. i grupu 3. i tehnike specifikacije za grupu 1. te je sukladno l. 200. st. 6. i l. 240. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/2016, 114/2022) putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima izmijenjene podatke iz osnovne objave (Dio II Upute za ponuditelje izmjena toke 3.3.4.), novi prilog OPI PODACI O PREDMETU NABAVE I UPUTE ZA PONUDITELJE-DODATNO. trokovnik za grupu 1. i grupu 3. i tehniku specifikaciju za grupu 1. Upuuju se svi zainteresirani gospodarski subjekti da s navedenih internetskih stranica preuzmu izmijenjene podatke iz osnovne objave, novi prilog, trokovnik za grupu 1. i grupu 3. i tehniku specifikaciju za grupu 1. 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Opis cjelokupnog predmeta nabave (na razini postupka) - Naruitelj je objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima izmijenjene podatke iz osnovne objave -Dio II Upute za ponuditelje izmjena toke 3.3.4. - Grupa 3. predmeta nabave, Kriterij za odabir ponude te ralitivni ponder kriterija (Detaljnji opis kriterija: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka) Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/02/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0003 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - Naruitelj je objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima nove trokovnike za grupu 1. i 3. predmeta nabave. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/02/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj je objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima novu tehniku specifikaciju za grupu 1. predmeta nabave. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/02/2025 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Abschnittskennung: LOT-0003 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj je objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima novi prilog OPI PODACI O PREDMETU NABAVE I UPUTE ZA PONUDITELJE-DODATNO za sve tri grupe predmeta nabave. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/02/2025 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 9f73787e-48b8-48c5-9b12-59894425bf8f - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/01/2025 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2025 Datum der Veröffentlichung: 03/02/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/34011 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.zagreb.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202502/ausschreibung-70454-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de