Ausschreibung: Kroatien Dienstleistungen des Veterinärwesens Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja - HRV-Sveti Dienstleistungen des Veterinärwesens Dokument Nr...: 468-2025 (ID: 2025010201312810718) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Sveti: Kroatien Dienstleistungen des Veterinärwesens Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja 2025/S 1/2025 468 Kroatien Dienstleistungen des Veterinärwesens Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD SVETI IVAN ZELINA E-Mail: ivana.koscec@zelina.hr Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja Beschreibung: Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja s podruja Grada Svetog Ivana Zeline Kennung des Verfahrens: 9e123d5b-f84a-46fc-be87-df8c2e42ba3e Interne Kennung: 127/24 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 85200000 Dienstleistungen des Veterinärwesens 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 350 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja Beschreibung: Usluga sakupljanja i zbrinjavanja naputenih ili izgubljenih ivotinja s podruja Grada Svetog Ivana Zeline sukladno odredbama Zakona o zatiti ivotinja (NN 102/17, 32/19, 78/24), Zakona o veterinarstvu (NN 82/13, 148/13, 115/18, 52/21), Zakona o zdravlju ivotinja (NN 152/22, 154/22) i drugih pozitivnih zakonskih i podzakonskih propisa, a prema stavkama iz ponudbenog trokovnika. Interne Kennung: 127/24 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 85200000 Dienstleistungen des Veterinärwesens 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Administrativno podruje Grada Svetog Ivana Zeline 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 10/02/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 350 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Ovlatenje ili lanstvo Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Vrijeme odaziva Beschreibung: Naruitelj e dodatno bodovati ponudu ponuditelja kroz vrijeme odaziva u sluaju ukazane potrebe za izlaskom na teren na temelju zaprimljene dojave. Maksimalan broj bodova koji ponuditelj moe ostvariti u okviru ovog kriterija je 20 bodova. Gewichtung (Punkte, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/33196 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/33196 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja aurnih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bjanko zadunice ili zadunice sa javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadraju bjanko zadunice/zadunice (Narodne novine, broj 115/12, 82 /17 i 154/22) vaeem u trenutku izdavanja jamstva. Jamstvo mora biti s rokom valjanosti koji ne smije biti krai od roka valjanosti ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike ponude, u papirnatom obliku, u skladu s ovom Dokumentacijom o nabavi. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata: - ili se kao dunik navodi bilo koji lan zajednice, dok ostali lanovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci, u tom sluaju vjerovnik (naruitelj) moe po svom izboru zahtijevati naplatu svoje trabine od dunika ili jamaca plataca, ili i od dunika i jamaca plataca - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj dio (zbroj svih iznosa mora odgovarati traenom iznosu jamstva). Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstvo za ozbiljnost ponude, Naruitelj je obvezan prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od Ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjernom roku ne kraem od 5 dana. Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti. Umjesto traenog jamstva ponuditelj moe uplatiti novani polog u traenom iznosu na raun javnog naruitelja. U tom sluaju ponuditelj dokaz o uplati novanog pologa prilae u svojoj ponudi. Dokazom o plaanju novanog pologa na temelju kojeg se moe utvrditi da je transakcija izvrena smatraju se i neovjerene preslike ili ispisi provedenih naloga za plaanje, ukljuujui i onih izdanih u elektronikom obliku. Novani polog-depozit vraa se ponuditelju, bez kamata, neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Frist für den Eingang der Angebote: 30/01/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/01/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: U prostorijama Naruitelja, na adresi Trg A. Starevia 12, 10380, Sveti Ivan Zelina Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Sukladno l. 282. st. 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ovlatenje mora biti potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja i ovjereno peatom, a ukoliko je ovlatena osoba na otvaranju ponuda, duna je umjesto ovlatenja donijeti kopiju rjeenja o registraciji / obrtnicu i kopiju identifikacijskog dokumenta te iste predati prisutnim lanovima strunog povjerenstva. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN br. 94/2018) gospodarski subjekt je duan ispostavljati iskljuivo e-Raun (elektroniki raun) i pratee isprave izdane sukladno europskoj normi. Predujam je iskljuen kao i traenje od naruitelja sredstava osiguranja plaanja. Odabrani ponuditelj ispostavljat e mjesene raune za usluge izvrene u prethodnom mjesecu. Raunu e obvezno biti priloena specifikacija usluge. Plaanja se vre temeljem ispostavljenog valjanog rauna, na raun/e odabranog ponuditelja, u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Naruitelj ima pravo prigovora na raun ako utvrdi nepravilnosti te pozvati Isporuitelja da uoene nepravilnosti otkloni i objasni. U tom sluaju rok plaanja poinje tei od dana kada je Naruitelj zaprimio pisano objanjenje s otklonjenim uoenim nepravilnostima. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD SVETI IVAN ZELINA TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD SVETI IVAN ZELINA Registrierungsnummer: 49654336134 Postanschrift: Trg Ante Starevia 12 Stadt: Sveti Ivan Zelina Postleitzahl: 10380 Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Kontaktperson: Ivana Koec Jardas E-Mail: ivana.koscec@zelina.hr Telefon: +385 12019209 Internetadresse: https://zelina.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: d297720d-595f-458e-8906-9e8913526108 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/33196 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://zelina.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-468-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de