Ausschreibung: Kroatien Büromöbel Namjetaj za uredske prostore (2 grupe) - HRV-Velika Büromöbel Dokument Nr...: 450-2025 (ID: 2025010201313610733) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Velika: Kroatien Büromöbel Namjetaj za uredske prostore (2 grupe) 2025/S 1/2025 450 Kroatien Büromöbel Namjetaj za uredske prostore (2 grupe) OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. E-Mail: nabava.namjestaj@crocontrol.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Namjetaj za uredske prostore (2 grupe) Beschreibung: Namjetaj za uredske prostore (2 grupe) Kennung des Verfahrens: ac7bf26a-570c-488f-a428-bddcc3b48696 Interne Kennung: P-24-2024-07-020 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39130000 Büromöbel 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 354 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 2 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 2 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Uredski stolovi i ormari Beschreibung: Uredski stolovi i ormari Interne Kennung: P-24-2024-07-020-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39130000 Büromöbel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Velika Gorica te Podrunica Dubrovnik i Podrunica Split 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 10/02/2025 Laufzeit: 120 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 234 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Kriterij jamstveni rok (Jb) - bodovi se utvruju na sljedei nain (maksimalan mogui broj bodova 20): Bodovi za kriterij jamstveni rok dodjeljivat e se na sljedei nain: a) 2 godine 0 bodova b) 3 godine 5 bodova c) 4 godine 10 bodova d) 5 godina 20 bodova Kako bi ostvario bodove po ovom kriteriju, ponuditelj u ponudi prilae popunjenu izjavu o jamstvenom roku, iz priloga ove dokumentacije. Ako ne priloi izjavu, smatrat e se da nudi minimalni jamstveni rok od 2 godine te nee ostvariti bodove po ovom kriteriju. Gewichtung (Punkte, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/30174 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/30174 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Naruitelj zahtijeva jamstvo za ozbiljnost ponude: - za Grupu 1 i u tu svrhu ponuditelj je duan uz ponudu dostaviti neopozivu, bezuvjetnu, plativu na prvi poziv i bez prigovora bankarsku garanciju na iznos 7.000,00 EUR, s rokom valjanosti najmanje do roka va-ljanosti ponude. - za Grupu 2 i u tu svrhu ponuditelj je duan uz ponudu dostaviti neopozivu, bezuvjetnu, plativu na prvi poziv i bez prigovora bankarsku garanciju na iznos 3.600,00 EUR, s rokom valjanosti najmanje do roka valjanosti ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Jamstvo se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naruitelja - Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o., 10410 Velika Gorica, Rudolfa Fizira 2, p.p. 103, Hrvatska ili neposrednom dostavom u pisarnicu naruitelja: Rudolfa Fizira 2, Velika Gorica, soba broj 112/I kat, s naznakom ne otvaraj. Na prednjoj strani omotnice stavlja se: - naziv i adresa naruitelja, - evidencijski broj nabave, - naziv predmeta nabave, - naznaka dio ponude koji se dostavlja odvojeno i ne otvaraj. Na poleini ili u gornjem lijevom kutu omotnice stavlja se: - naziv i adresa ponuditelja/zajednice ponuditelja. Dijelovi ponude koji se dostavljaju sredstvima komunikacije koja nisu elektronika moraju biti dostavljeni prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra dostavljenom u trenutku dostave ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 15/01/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 15/01/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o., Velika Gorica, Rudolfa Fizira 2. Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Sukladno lanku 282. stavku 8. Zakona o javnoj nabavi, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja (uz predoenje pisane i ovjerene punomoi - pisanog dokaza o ovlasti). Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Bitni uvjeti ugovora -       Uvjeti plaanja sukladno dokumentaciji o nabavi; -       Mjesto isporuke robe sukladno dokumentaciji o nabavi; -       Rok  izvrenja ugovora sukladno dokumentacijio nabavi; -       Minimalni jamstveni rok je 2 (dvije) godine od datuma preuzimanja namjetaja, tj. od datuma obostranog potpisa primopredajnog zapisnika o isporuci i montai namjetaja u cijelosti. Jamstveno pravo osigurava se prijavom kvara odabranom ponuditelju/izvritelju; -       Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora; -       Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku; -       Odabrani ponuditelj/Izvritelj obvezan je prije isporuke uredskog namjetaja izvriti izmjeru prostora na licu mjesta i ukoliko je potrebno korigirati dimenzije specificirane u Trokovniku.  Na temelju izvrene izmjere prostora, odabr... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj e plaanje izvriti u roku od 30 dana od dana primitka mjesenog rauna temeljenog na isporuci robe (za pojedinu grupu). Uz mjeseni raun potrebno je priloiti pripadajue potpisane izdatnice. Uz zavrni raun treba biti dostavljen obostrano potpisan primopredajni zapisnik i jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Ponuditelj se obvezuje prilikom izdavanja rauna u rubriku rauna opis plaanja navesti: P-24-2024-07-020. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Uredske stolice Beschreibung: Uredske stolice Interne Kennung: P-24-2024-07-020-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39130000 Büromöbel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Velika Gorica te Podrunica Split, Podrunica Zadar i Podrunica Dubrovnik 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 10/02/2025 Laufzeit: 120 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 120 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Kriterij jamstveni rok (Jb) - bodovi se utvruju na sljedei nain (maksimalan mogui broj bodova 20): Bodovi za kriterij jamstveni rok dodjeljivat e se na sljedei nain: a) 2 godine 0 bodova b) 3 godine 5 bodova c) 4 godine 10 bodova d) 5 godina 20 bodova Kako bi ostvario bodove po ovom kriteriju, ponuditelj u ponudi prilae popunjenu izjavu o jamstvenom roku, iz priloga ove dokumentacije. Ako ne priloi izjavu, smatrat e se da nudi minimalni jamstveni rok od 2 godine te nee ostvariti bodove po ovom kriteriju. Gewichtung (Punkte, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/30174 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/30174 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Naruitelj zahtijeva jamstvo za ozbiljnost ponude: - za Grupu 1 i u tu svrhu ponuditelj je duan uz ponudu dostaviti neopozivu, bezuvjetnu, plativu na prvi poziv i bez prigovora bankarsku garanciju na iznos 7.000,00 EUR, s rokom valjanosti najmanje do roka va-ljanosti ponude. - za Grupu 2 i u tu svrhu ponuditelj je duan uz ponudu dostaviti neopozivu, bezuvjetnu, plativu na prvi poziv i bez prigovora bankarsku garanciju na iznos 3.600,00 EUR, s rokom valjanosti najmanje do roka valjanosti ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Jamstvo se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naruitelja - Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o., 10410 Velika Gorica, Rudolfa Fizira 2, p.p. 103, Hrvatska ili neposrednom dostavom u pisarnicu naruitelja: Rudolfa Fizira 2, Velika Gorica, soba broj 112/I kat, s naznakom ne otvaraj. Na prednjoj strani omotnice stavlja se: - naziv i adresa naruitelja, - evidencijski broj nabave, - naziv predmeta nabave, - naznaka dio ponude koji se dostavlja odvojeno i ne otvaraj. Na poleini ili u gornjem lijevom kutu omotnice stavlja se: - naziv i adresa ponuditelja/zajednice ponuditelja. Dijelovi ponude koji se dostavljaju sredstvima komunikacije koja nisu elektronika moraju biti dostavljeni prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra dostavljenom u trenutku dostave ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 15/01/2025 12:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 15/01/2025 12:00:00 (UTC+1) Ort: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o., Velika Gorica, Rudolfa Fizira 2. Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Sukladno lanku 282. stavku 8. Zakona o javnoj nabavi, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja (uz predoenje pisane i ovjerene punomoi - pisanog dokaza o ovlasti). Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Bitni uvjeti ugovora -       Uvjeti plaanja sukladno dokumentaciji o nabavi; -       Mjesto isporuke robe sukladno dokumentaciji o nabavi; -       Rok  izvrenja ugovora sukladno dokumentacijio nabavi; -       Minimalni jamstveni rok je 2 (dvije) godine od datuma preuzimanja namjetaja, tj. od datuma obostranog potpisa primopredajnog zapisnika o isporuci i montai namjetaja u cijelosti. Jamstveno pravo osigurava se prijavom kvara odabranom ponuditelju/izvritelju; -       Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora; -       Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku; -       Odabrani ponuditelj/Izvritelj obvezan je prije isporuke uredskog namjetaja izvriti izmjeru prostora na licu mjesta i ukoliko je potrebno korigirati dimenzije specificirane u Trokovniku.  Na temelju izvrene izmjere prostora, odabr... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj e plaanje izvriti u roku od 30 dana od dana primitka mjesenog rauna temeljenog na isporuci robe (za pojedinu grupu). Uz mjeseni raun potrebno je priloiti pripadajue potpisane izdatnice. Uz zavrni raun treba biti dostavljen obostrano potpisan primopredajni zapisnik i jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Ponuditelj se obvezuje prilikom izdavanja rauna u rubriku rauna opis plaanja navesti: P-24-2024-07-020. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. Registrierungsnummer: 33052761319 Postanschrift: Ulica Rudolfa Fizira 2 Stadt: Velika Gorica Postleitzahl: 10410 Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Kontaktperson: Odsjek graevinske infrastrukture E-Mail: nabava.namjestaj@crocontrol.hr Telefon: +385 16259367 Internetadresse: https://crocontrol.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 7f9bf9d8-6e04-4fc9-acea-b3f18a057f4f- 01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Temeljem upita gospodarskog subjekta Naruitelj mijenja trokovnik za Grupu I. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - Temeljem upita gospodarskog subjketa Naruitelj mijenja trokovnik za Grupu I. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/01/2025 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 519ba571-096b-46e5-9e51-d9d95c06bd79 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://crocontrol.hr https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/30174 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-450-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de