Ausschreibung: Kroatien Kraftfahrzeuge für den Gütertransport Dugoroni najam viliara - HRV-Velika Kraftfahrzeuge für den Gütertransport Dokument Nr...: 36-2025 (ID: 2025010201301910601) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Velika: Kroatien Kraftfahrzeuge für den Gütertransport Dugoroni najam viliara 2025/S 1/2025 36 Kroatien Kraftfahrzeuge für den Gütertransport Dugoroni najam viliara OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: HP - Hrvatska pota d.d. E-Mail: info.javnanabava@posta.hr Rechtsform des Erwerbers: Öffentliches Unternehmen Tätigkeit des Auftraggebers: Postdienste 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Dugoroni najam viliara Beschreibung: Predmet nabave je dugoroni najam viliara na razdoblje od 60 mjeseci (5 godina), sukladno detaljnom opisu, vrstama i koliinama odreenim u Opisu predmeta nabave, Tehnikim specifikacijama, Trokovniku, Planu distribucije viliara i Dokumentaciji o nabavi. Kennung des Verfahrens: 01370b5b-8746-4b0e-974d-2b422aee2888 Interne Kennung: 04.04.07. Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34130000 Kraftfahrzeuge für den Gütertransport 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 500 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Dugoroni najam viliara Beschreibung: Predmet nabave je dugoroni najam viliara na razdoblje od 60 mjeseci (5 godina), sukladno detaljnom opisu, vrstama i koliinama odreenim u Opisu predmeta nabave, Tehnikim specifikacijama, Trokovniku, Planu distribucije viliara i Dokumentaciji o nabavi. Interne Kennung: 04.04.07. 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34130000 Kraftfahrzeuge für den Gütertransport 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Extra-Regio NUTS 3 (HRZZZ) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Viliari se isporuuju po mjestima isporuke u gradovima: Velika Gorica, Rijeka, Osijek i Zadar, sukladno Planu distribucije viliara. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/04/2025 Laufzeit: 61 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 500 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Drugi potencijalni ekonomski ili financijski zahtjevi Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehnika oprema i mjere za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Dodatne mobilne servisne jedinice Beschreibung: Naruitelj kao drugi kriterij odreuje Dodatne mobilne servisne jedinice. Dodatne mobilne servisne jedinice e postati ugovorna obveza odabranog ponuditelja. Nain bodovanja: Maksimalni broj bodova koji valjana ponuda moe dobiti prema ovom kriteriju je 10. Ukoliko ponuditelj ne iskae predmetni kriterij, smatrati e se da ne nudi dodatne mobilne servisne jedinice i ostvarit e 0 bodova. U Dodatne mobilne servisne jedinice ne rauna se i ne boduje se obvezna mobilna servisna jedinica s kojom ponuditelj mora raspolagati u sklopu cjelokupnog ponuenog predmeta nabave, a u skladu ovom Dokumentacijom o nabavi. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/33249 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/33249 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Gospodarski subjekt dostavlja jamstvo za ozbiljnost ponude za sluajeve: a) odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, b) nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona, c) neprihvaanja ispravka raunske greke, d) odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili e) nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude je najmanje 150 dana od dana isteka roka za dostavu ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Ponuditelji mogu kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostaviti kako slijedi: - bankarsku garanciju ili - uplatiti novani polog. BANKARSKA GARANCIJA Ako ponuditelj kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja bankarsku garanciju, ista mora sadravati: - naziv korisnika garancije (HP-Hrvatska pota d.d., Velika Gorica, Potanska ulica 9, OIB 87311810356), - naznaku predmeta nabave, - naznaku da se ista daje za sluajeve nabrojane pod alinejama od a) do e) ove toke Dokumentacije o nabavi, - izriiti navod da je bankarska garancija: neopoziva, bezuvjetna i na prvi poziv. U bankarskoj garanciji nije doputeno uvjetovanje isplate putem tree osobe (npr. poslovne banke korisnika ili sl.) kao niti zahtjev za dostavom dokaza o ostvarenju uvjeta za naplatu garancije. U sluaju dostave bankarske garancije, ista se dostavlja u izvorniku u papirnatom obliku. Izvornik u papirnatom obliku se trai u svrhu ispravnog postupanja u sluaju postavljanja zahtjeva za isplatu iznosa iz garancije odnosno sigurne naplate istoga od banke. Frist für den Eingang der Angebote: 04/02/2025 13:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 150 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 04/02/2025 13:00:00 (UTC+1) Ort: HP-Hrvatska pota d.d., Potanska ulica 9, Velika Gorica. Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: 1.      IZJAVA O ELEKTRONIKOM POTPISU UGOVORA Ponuditelj je u ponudi obvezan dostaviti pisanu Izjavu kojom ovlatena osoba ponuditelja u njegovo ime potvruje da e, ako Naruitelj odabere ponuditeljevu ponudu kao ekonomski najpovoljniju, ugovor o javnoj nabavi u njegovo ime i za njegov raun potpisati osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili punomonik uz dostavu javnobiljeniki ovjerene punomoi za potpisivanje na jedan od sljedeih naina: 1.     kvalificiranim elektronikim potpisom, sve u skladu sa zakonskim, podzakonskim aktima Republike Hrvatske i aktima Europske unije, ili  2.     vlastorunim potpisom. Obrazac Izjave je sastavni dio Dokumentacije o nabavi. Dostavom predmetne Izjave omoguava se primjena naela funkcionalne jednakosti i naina sklapanja ugovora o javnoj nabavi uz potivanje zakonskih regulativa i EU normi (eIDAS ) kojima je reguliran jednak pravni ui... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Dokument Rok, nain i uvjeti plaanja je sastavni dio Dokumentacije o nabavi. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: HP - Hrvatska pota d.d. TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: HP - Hrvatska pota d.d. Registrierungsnummer: 87311810356 Postanschrift: Potanska ulica 9 Stadt: Velika Gorica Postleitzahl: 10410 Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Kontaktperson: Ured za nabavu E-Mail: info.javnanabava@posta.hr Telefon: +385 14981079 Internetadresse: https://www.posta.hr/ Profil des Erwerbers: https://www.posta.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 636c822b-7a49-43c6-ba2c-45258030c08a - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/33249 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.posta.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-36-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de