Ausschreibung: Rumänien Diverse Softwarepakete und Computersysteme Achiztia de Echipamente IT i Platforma Software - ROU-Alexandria Fotokopierer Tragbare Computer Computerspeichereinheiten Videokonferenzeinrichtungen Netzwerkserver Diverse Softwarepakete und Computersysteme Dokument Nr...: 1733-2025 (ID: 2025010201281210427) Veröffentlicht: 02.01.2025 * ROU-Alexandria: Rumänien Diverse Softwarepakete und Computersysteme Achiztia de Echipamente IT i Platforma Software 2025/S 1/2025 1733 Rumänien Diverse Softwarepakete und Computersysteme Achiztia de Echipamente IT i Platforma Software OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN E-Mail: aaii@dsptr.ro Rechtsform des Erwerbers: Von einer regionalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Achiztia de Echipamente IT i Platforma Software Beschreibung: Achiztia urmrete demararea unui proces de digitalizare în vederea dezvoltrii unor module informatice noi care s deserveasc activitatea Direciei de Sntate Public Teleorman, prin achiziionarea i instalarea echipamentelor necesare (echipamente IT, echipamente pentru comunicaii, echipamente conexe, inclusiv licene), migrarea de date ctre noi sisteme i infrastructuri, dezvoltare de aplicaii informatice aferente i instruirea personalului tehnic la nivelul unitii Numrul de zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data limit de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractant va rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificri în a 11-a zi înainte de data limit de depunere a ofertelor Kennung des Verfahrens: ffc0e42c-2781-4642-95b7-b9337e583018 Interne Kennung: 1 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 48900000 Diverse Softwarepakete und Computersysteme 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 832 635,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 2 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 2 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Achizitie echipamente IT Beschreibung: echiapemnte IT necesare implementarii proiectului Modernizare prin digitalizare contract de finantare 1394/37/13.2/15.04.2024 Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 48821000 Netzwerkserver Zusätzliche Einstufung (cpv): 30121100 Fotokopierer, 30213100 Tragbare Computer, 30233100 Computerspeichereinheiten, 32232000 Videokonferenzeinrichtungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Teleorman (RO317) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Str. Al. Colfescu, Nr. 79, Cod postal 140048, Alexandria, Jud. Teleorman 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 3 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016. Operatorii economici participani au obligatia completrii DUAE de ctre ofertani/candidai (inclusiv pentru asociai /subcontractani/teri susintori) ca prima dovad a neîncadrarii în situaiile de excludere. Ofertantul clasat pe locul I dup aplicarea criteriului de atribuire va face dovada neîncadrrii în situaiile de excludere, prin prezentarea, la solicitarea autoritatii contractante, a urmtoarelor informaii i documente: pentru sediul principal, certificate fiscale cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentrii, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere; cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul emis de ONRC / actul constitutiv, valabil la momentul prezentarii. În cazul ofertelor depuse de persoane juridice straine, acestea vor prezenta orice documente edificatoare, în conformitate cu cerinele legale din ara în care este stabilit operatorul economic. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante sunt: Ancu Florentina Director Executiv Neagu Mirela Director executiv adjunct economic Chircu Alin- Mihai Inspector superior - Presedinte Comisie Tepus Beniamin Inspector de specialitate gradul I membru in comisia de evaluare Constantin Ionut-Ciprian Consilier superior membru in comisia de evaluare Vladulescu Bogdan (expert coptat) Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator/subcontractant) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, sunt obligatorii sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire. Daca este cazul, se va depune angajamentul ferm al tertului sustinator odata cu oferta din care rezulta modul in care se va materializa sustinerea acestuia, sau dupa caz, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere. Nedepunerea odata cu oferta si DUAE, a angajamentului ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, sau dupa caz, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE. Dup stabilirea clasamentului ofertelor sau, dup caz, dup finalizarea etapei de licitaie electronic, comisia de evaluare va solicita prezentarea documentului care conine informaiile cu privire la beneficiarul real al fondurilor alocate din PNRR odat cu documentele suport/dovezile aferente informaiilor din DUAE depuse de ofertantul clasat pe primul loc, aspecte ce se vor meniona în procesele verbale aferente îndeplinirii criteriilor de calificare i selecie, întocmite în conformitate cu prevederile din normele metodologice ale actelor normative anterior menionate. Colectarea parial a datelor solicitate de art. 22 din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European i a Consiliului sau absena lor atrage dup sine respingerea ofertei câtigtoare sau, dup caz, anularea procedurii de achiziie public, în situaia depunerii unei singure oferte. Sub rezerva prevederilor art. 56 i 57 din Legea nr. 129/2019 i completat prin Legea 315/2021, persoanele juridice supuse obligaiei de înregistrare în registrul comerului au, totodat, obligaia actualizrii informaiilor de fiecare dat când are loc o modificare a acestora, sub rezerva aplicrii sanciunilor contravenionale i a dizolvrii societii. În cazul subcontractanilor, autoritatea contractant va colecta informaiile privind numele acestora, acordând atenie modificrii subcontractanilor/numrului de subcontractani i nevoii de actualizare a acestor informaii pe toat perioada de implementare a proiectului, actualizând informaiile în sistemul integrat de management i control al PNRR (e_SMC i modulele aferente). Furnizarea datelor i informaiilor privind beneficiarii reali ai contractorilor se realizeaz de ctre acetia din urm prin transmiterea acestor informaii ctre ONRC. Contractanii au obligaia de a informa ONRC de fiecare dat când are loc o modificare a informaiilor privind beneficiarul real, pe durata angajamentelor legale încheiate în cadrul PNRR. 1) Ofertanii declarai câtigtori ai procedurilor de achiziii publice sunt obligai s pun la dispoziia Autritatii contractante informatii cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR, în înelesul art. 3 pct. 6 din Directiva (UE) 2015/849 A Parlamentului European i a Consiliului, aa cum, sunt ele reglementate de obligaiile impuse de art. 22 alin. 2 lit. d din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European i a Consiliului. În acest sens, datele privind beneficiarul real vor fi colectate de la ofertani înc din faza depunerii ofertelor/documentelor suport DUAE In termen de o zi lucratoarea de la momentul stabilirii ofertantului clasat pe primul loc conform prevederilor art 196 alin (2) din Legea 98/2016 se vor solicita documentele doveditoare conform celor declarate in DUAE dup caz, documente prin care se demonstreaz faptul c operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziiile publice. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: 1) Operatorii economici ce depun ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în conditiile legii din ara de reziden, din care s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Cerinta se aplica inclusiv pentru asociati/subcontractanti care completeaza informatiile aferente situatiei lor acestia vor completa cu DA sau NU DUAE. Modalitatea de indeplinire: la termenul limita de depunere a ofertelor se va completa DUAE, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului sau orice alt document echivalent care s dovedeasc forma de înregistrare; In cazul ofertelor depuse de persoane juridice straine, acestea vor prezenta orice document edificator, in conformitate cu cerintele legale din tara in care este stabilit operatorul economic. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 40 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Memoria RAM pentru Server Beschreibung: ((Capacitate RAM ofertata- Cerinta minima Ram din caietul de sarcini)/ (Capacitate RAM maxim ofertata-Cerinta minima Ram din caietul de sarcini ))x10 Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Perioada de garantie extinsa pentru server Beschreibung: Garantie (( Garantie ofertata- garantia minima solicitata)/ (garantia maxima solicitata- garantia minima solicitata))x 20 p Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Termenul de livrare cel mai scurt Beschreibung: Pentru cel mai scurt termen de livare se va acorda punctajul maxim alocat. Pentru celelalte termene de livare ofertate se va calcula astfel: Termenul supus evaluarii=( termenul minim ofertat/ termenul supus evaluarii)x punctajul maxim alocat Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Consum de energie în modurile stare de veghe i inactive pentru server Beschreibung: Pentru cel mai radus consum se va acorda punctajul maximncelelalte punctaje vor fi acordate astfel:Consumul supus evaluarii=( consumul minim ofertat/ consumul supus evaluarii)x punctajul maxim alocat Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Ambalaje din materiale reciclabile Beschreibung: Pentru ofertele ce contin mai mult de 10 % ambalaje reciclate sim ai putin de 50%, punctajul se va acorda conform formulei: (Proportia ofertatax 10 puncte)/ proportia maxima (50%) Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen: 19/12/2024 15:00:00 (UTC+2) Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.e-licitatie.ro 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 08/01/2025 15:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 3 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/01/2025 15:00:00 (UTC+2) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Finanzielle Vereinbarung: Plata se va face în termen de maximum 30 de zile dup primirea facturii, ulterior semnrii fr obieciuni a procesului verbal de recepie final. Documentele în baza crora se va face plata vor fi: procesul-verbal de recepie a produselor semnat fr obieciuni i factura fiscal. Beneficiarul datoreaz penaliti pentru nerespectarea termenului de plat, numai dac plata nu s-a fcut în termenii i condiiile cumulative prevzute la alineatul anterior Informationen über die Überprüfungsfristen: termenul pentru contestare este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritii contractante considerat nelegal, pentru documentatia de atribuire termenul incepe sa curga incepand cu urmatoarea zi lucratoare dupa publicarea anuntului 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: ja Beschreibung: Autoritatea contractant va utiliza etapa suplimentar de licitaie electronic in vederea reofertarii pretului, aceasta se va desfasura intr-o singura etapa. Nu se va utiliza pasul de licitare. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va începe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica. Durata unei runde: 1 (una) zi. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 131-138 din Legea 98/2016. 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia de Sanatate publica Teleorman Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN Organisation, die Angebote bearbeitet: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Solutie software inclusiv instalare, configurare si instruire personal Beschreibung: Solutie software inclusiv instalare, configurare si instruire personal pentru implementare proiectului Modernizare prin digitalizare contract de finantare 1394/37/13.2/15. 04.2024 Interne Kennung: 2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 48900000 Diverse Softwarepakete und Computersysteme 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Teleorman (RO317) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Str. Al. Colfescu, Nr. 79, Cod postal 140048, Alexandria, Jud. Teleorman 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 3 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016. Operatorii economici participani au obligatia completrii DUAE de ctre ofertani/candidai (inclusiv pentru asociai /subcontractani/teri susintori) ca prima dovad a neîncadrarii în situaiile de excludere. Ofertantul clasat pe locul I dup aplicarea criteriului de atribuire va face dovada neîncadrrii în situaiile de excludere, prin prezentarea, la solicitarea autoritatii contractante, a urmtoarelor informaii i documente: pentru sediul principal, certificate fiscale cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentrii, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere; cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul emis de ONRC / actul constitutiv, valabil la momentul prezentarii. În cazul ofertelor depuse de persoane juridice straine, acestea vor prezenta orice documente edificatoare, în conformitate cu cerinele legale din ara în care este stabilit operatorul economic. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante sunt: Ancu Florentina Director Executiv Neagu Mirela Director executiv adjunct economic Chircu Alin- Mihai Inspector superior - Presedinte Comisie Tepus Beniamin Inspector de specialitate gradul I membru in comisia de evaluare Constantin Ionut-Ciprian Consilier superior membru in comisia de evaluare Vladulescu Bogdan (expert coptat) Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator/subcontractant) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, sunt obligatorii sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire. Daca este cazul, se va depune angajamentul ferm al tertului sustinator odata cu oferta din care rezulta modul in care se va materializa sustinerea acestuia, sau dupa caz, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere. Nedepunerea odata cu oferta si DUAE, a angajamentului ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, sau dupa caz, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE. Dup stabilirea clasamentului ofertelor sau, dup caz, dup finalizarea etapei de licitaie electronic, comisia de evaluare va solicita prezentarea documentului care conine informaiile cu privire la beneficiarul real al fondurilor alocate din PNRR odat cu documentele suport/dovezile aferente informaiilor din DUAE depuse de ofertantul clasat pe primul loc, aspecte ce se vor meniona în procesele verbale aferente îndeplinirii criteriilor de calificare i selecie, întocmite în conformitate cu prevederile din normele metodologice ale actelor normative anterior menionate. Colectarea parial a datelor solicitate de art. 22 din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European i a Consiliului sau absena lor atrage dup sine respingerea ofertei câtigtoare sau, dup caz, anularea procedurii de achiziie public, în situaia depunerii unei singure oferte. Sub rezerva prevederilor art. 56 i 57 din Legea nr. 129/2019 i completat prin Legea 315/2021, persoanele juridice supuse obligaiei de înregistrare în registrul comerului au, totodat, obligaia actualizrii informaiilor de fiecare dat când are loc o modificare a acestora, sub rezerva aplicrii sanciunilor contravenionale i a dizolvrii societii. În cazul subcontractanilor, autoritatea contractant va colecta informaiile privind numele acestora, acordând atenie modificrii subcontractanilor/numrului de subcontractani i nevoii de actualizare a acestor informaii pe toat perioada de implementare a proiectului, actualizând informaiile în sistemul integrat de management i control al PNRR (e_SMC i modulele aferente). Furnizarea datelor i informaiilor privind beneficiarii reali ai contractorilor se realizeaz de ctre acetia din urm prin transmiterea acestor informaii ctre ONRC. Contractanii au obligaia de a informa ONRC de fiecare dat când are loc o modificare a informaiilor privind beneficiarul real, pe durata angajamentelor legale încheiate în cadrul PNRR. 1) Ofertanii declarai câtigtori ai procedurilor de achiziii publice sunt obligai s pun la dispoziia Autritatii contractante informatii cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR, în înelesul art. 3 pct. 6 din Directiva (UE) 2015/849 A Parlamentului European i a Consiliului, aa cum, sunt ele reglementate de obligaiile impuse de art. 22 alin. 2 lit. d din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European i a Consiliului. În acest sens, datele privind beneficiarul real vor fi colectate de la ofertani înc din faza depunerii ofertelor/documentelor suport DUAE In termen de o zi lucratoarea de la momentul stabilirii ofertantului clasat pe primul loc conform prevederilor art 196 alin (2) din Legea 98/2016 se vor solicita documentele doveditoare conform celor declarate in DUAE dup caz, documente prin care se demonstreaz faptul c operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziiile publice. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: 1) Operatorii economici ce depun ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în conditiile legii din ara de reziden, din care s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Cerinta se aplica inclusiv pentru asociati/subcontractanti care completeaza informatiile aferente situatiei lor acestia vor completa cu DA sau NU DUAE. Modalitatea de indeplinire: la termenul limita de depunere a ofertelor se va completa DUAE, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului sau orice alt document echivalent care s dovedeasc forma de înregistrare; In cazul ofertelor depuse de persoane juridice straine, acestea vor prezenta orice document edificator, in conformitate cu cerintele legale din tara in care este stabilit operatorul economic. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 70 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Perioada de garantie extinsa Beschreibung: {(Garantia ofertat- garantia minim solicitat)/(garantia maxim solicitat- garantia minim solicitat)}x 20 Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Termenul de livrare cel mai scurt Beschreibung: Pentru cel mai scurt termen de livare se va acorda punctajul maxim alocat. Pentru celelalte termene de livare ofertate se va calcula astfel: T(n)= (Termen minim ofertat/ T (n))Xpunctaj maxim alocat Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen: 19/12/2024 15:00:00 (UTC+2) Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.e-licitatie.ro 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 08/01/2025 15:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 3 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 08/01/2025 15:00:00 (UTC+2) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Finanzielle Vereinbarung: Plata se va face în termen de maximum 30 de zile dup primirea facturii, ulterior semnrii fr obieciuni a procesului verbal de recepie final. Documentele în baza crora se va face plata vor fi: procesul-verbal de recepie a produselor semnat fr obieciuni i factura fiscal. Beneficiarul datoreaz penaliti pentru nerespectarea termenului de plat, numai dac plata nu s-a fcut în termenii i condiiile cumulative prevzute la alineatul anterior Informationen über die Überprüfungsfristen: termenul pentru contestare este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritii contractante considerat nelegal, pentru documentatia de atribuire termenul incepe sa curga incepand cu urmatoarea zi lucratoare dupa publicarea anuntului 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: ja Beschreibung: Autoritatea contractant va utiliza etapa suplimentar de licitaie electronic in vederea reofertarii pretului, aceasta se va desfasura intr-o singura etapa. Nu se va utiliza pasul de licitare. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va începe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica. Durata unei runde: 1 (una) zi. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 131-138 din Legea 98/2016. 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Directia de Sanatate publica Teleorman Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN Organisation, die Angebote bearbeitet: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN TED eSender: Operator SEAP 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA TELEORMAN Registrierungsnummer: 4567980 Postanschrift: Strada: Av. Alexandru Colfescu, nr. 79 Stadt: Alexandria Postleitzahl: 140048 Land, Gliederung (NUTS): Teleorman (RO317) Land: Rumänien Kontaktperson: SORIN SFERLE E-Mail: aaii@dsptr.ro Telefon: 0247317144 Fax: +40 247312224 Internetadresse: https://www.dsptr.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: Directia de Sanatate publica Teleorman Registrierungsnummer: 4567980_3 Postanschrift: Str. Av Alex Colfescu nr 79 Stadt: Alexandria Postleitzahl: 140048 Land, Gliederung (NUTS): Teleorman (RO317) Land: Rumänien E-Mail: secretariat@dsptr.ro Telefon: +40 247311211 Internetadresse: http://www.dsptr.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Fax: +40 3052889 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: e10e8979-81af-4a73-bd26- 602e7ed658ca-01 Hauptgrund für die Änderung: Korrektur Beschaffer Beschreibung: conform aviz ANAP 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Perioada de garantie extinsa pentru server Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Direct proportional la Perioada de garantie extinsa pentru server Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Termenul de livrare cel mai scurt Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Consum de energie în modurile stare de veghe i inactive pentru server Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Ambalaje din materiale reciclabile Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0002 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Termenul de livrare cel mai scurt Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: ab25ed55-3629-4aa2-bb39-291a5631f9f4 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 05/12/2024 13:37:46 (UTC+2) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/12/2024 14:01:57 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://www.adr.gov.ro/ https://www.dsptr.ro https://www.e-licitatie.ro http://www.cnsc.ro http://www.dsptr.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-1733-2025-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de