Ausschreibung: Kroatien Bauarbeiten für Kindergärten Izgradnja novog djejeg vrtia u Vukovaru - HRV-Vukovar Bauarbeiten für Kindergärten Installation von elektrischen Leitungen Maschinentechnische Installationsarbeiten Dokument Nr...: 1687-2025 (ID: 2025010201253810208) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Vukovar: Kroatien Bauarbeiten für Kindergärten Izgradnja novog djejeg vrtia u Vukovaru 2025/S 1/2025 1687 Kroatien Bauarbeiten für Kindergärten Izgradnja novog djejeg vrtia u Vukovaru OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Bauleistung 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD VUKOVAR E-Mail: domagoj.centner@vukovar.hr Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Izgradnja novog djejeg vrtia u Vukovaru Beschreibung: Izgradnja novog djejeg vrtia. Kennung des Verfahrens: 56804596-d1a1-462e-b212-33461ace01f5 Interne Kennung: MV-24-36 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45214100 Bauarbeiten für Kindergärten 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 4 850 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Izgradnja novog djejeg vrtia u Vukovaru Beschreibung: Izvoenje radova na izgradnji novog djejeg vrtia u Vukovaru na k.. br. 1705 /16, k.o. Vukovar. Zgrada djejeg vrtia projektirana je s etrnaest skupnih soba od kojih su etiri za jasliku dob i deset za vrtiku. Pored skupnih soba u zgradi se nalaze i sljedei prostori: prostori za vie namjena uz ulazni prostor, prostori za odgojno obrazovne djelatnike, prostori kuhinjskog bloka i pomoni prostori. Bruto povrina planirane zgrade je 3.070,28 m2 Osim zgrade planirano je ureenje cijele graevne estice povrine 7.505 m2 sa ureenjem prometnih povrina i hortikulturnim ureenjem. Za predmetni zahvat izraena je projektno- tehnika dokumentacija: glavni projekt zajednike oznake: 01/24-GP i izvedbeni projekt zajednike oznake: 01/24-IP, izraeni od Zavod za urbanizam i izgradnju d.d., Osijek, glavni projektant Darija Benja, dipl.ing.arh te je ishoena graevinska dozvola. Interne Kennung: MV-24-36 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45214100 Bauarbeiten für Kindergärten Zusätzliche Einstufung (cpv): 45310000 Installation von elektrischen Leitungen, 45351000 Maschinentechnische Installationsarbeiten 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Vukovarsko-srijemska upanija (HR026) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Vukovar, Olajnica bb na k.. br. 1705/16 k.o. Vukovar 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 10/04/2025 Laufzeit: 14 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 4 850 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NPOO.C3.1.R1-I1.02.0007 Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Projekt se odnosi na izgradnju novog djejeg vrtia, a sufinancira ga Europska unija iz Mehanizma za oporavak i otpornost. Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Verringerung der Auswirkungen auf die Umwelt Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Erfüllung sozialer Zielsetzungen Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Der Übergang zu einer Kreislaufwirtschaft Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Anpassung an den Klimawandel Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Klimaschutz Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Vermeidung und Verminderung der Umweltverschmutzung Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Die nachhaltige Nutzung und Schutz von Wasser- und Meeresressourcen Gefördertes soziales Ziel: Zugang für alle 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis radova Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 85 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Jamstveni rok se odnosi na izvedene radove i isporuenu i/ili montiranu /ugraenu opremu/ureaje. Naruitelj e valjanim ponudama na temelju kriterija jamstvenog roka dodijeliti do najvie 15 bodova. Minimalan jamstveni rok je 2 (dvije) godine. Bodovanje jamstvenog roka vri se prema sljedeoj tablici: Jamstveni rok Bodovi 2 godine 0 3 godine 5 4 godine 10 5 godina i vie 15 Gewichtung (Punkte, genau): 15 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/33163 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/33163 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu 75.000,00 EUR. Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja aurnih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku zadunice ili bjanko zadunice, koja mora biti potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (Narodne novine br. 115/12, 82/17 i 154/22) odnosno Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (Narodne novine br. 115/12, 82/17 i 154/22). Rok valjanosti zadunice ili bjanko zadunice mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt moe dostaviti zadunicu ili bjanko zadunicu koja je dua od roka valjanosti ponude. Umjesto prethodno navedenog, ponuditelj moe dati jamstvo u vidu novanog pologa u traenom iznosu na raun Naruitelja broj HR7525000091851800005, MODEL: HR 68, POZIV NA BROJ 9016 - OIB (PLATITELJA). Opis plaanja: polog jamstva za ozbiljnost ponude, evidencijski broj MV-24-36. Polog mora biti evidentiran na raunu Naruitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude moe dostaviti bilo koji lan zajednice, u cijelosti ili parcijalno s lanom/vima u ukupno traenom iznosu. Naruitelj e ponuditeljima vratiti jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno lanku 217. ZJN 2016. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, u roku za dostavu ponuda, u zatvorenoj omotnici na adresu: Grad Vukovar, Dr. Franje Tumana 1, 32000 Vukovar. Na prednjoj strani omotnice mora biti naznaeno: GRAD VUKOVAR Dr. Franje Tumana 1, 32 000 VUKOVAR, Republika Hrvatska IZGRADNJA NOVOG DJEJEG VRTIA U VUKOVARU Evidencijski broj nabave: MV-24-36 Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno «NE OTVARAJ». Na poleini ili u gornjem lijevom kutu omotnice ponude mora biti naznaeno: Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata U sluaju dostave dijela/dijelova ponude odvojeno u papirnatom obliku, kao vrijeme dostave ponude uzima se vrijeme zaprimanja ponude putem EOJN RH. Dijelovi ponude koji se dostavljaju sredstvima komunikacije koja nisu elektronika e se smatrati pristiglim kad stvarno stignu naruitelju, a potrebno ih je dostaviti Naruitelju prije isteka roka za dostavu ponude. Dakle, nije dostatno da pismeno bude predano ovlatenom potanskom posredniku u roku za dostavu ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 04/02/2025 10:05:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 60 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 04/02/2025 10:05:00 (UTC+1) Ort: Grad Vukovar, Dr. Franje Tumana br. 1, II. kat, ured br. 20 Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda, sukladno lanku 282. ZJN 2016, imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje potpisano i ovjereno peatom (ukoliko je primjenjivo) predati lanovima strunog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Plaanje unaprijed je iskljueno, kao i traenje sredstava osiguranja plaanja. Plaanja se vre temeljem ispostavljenog rauna te ispostavljenih privremenih i okonane situacije po zavrnom obraunu radova. Raune i ovjerene privremene situacije Ugovaratelj e ispostaviti Naruitelju do 10. u mjesecu za prethodni mjesec, a ovjerenu okonanu situaciju i raun uz okonanu situaciju ispostaviti e se po okonanom obraunu. Naruitelj e plaanje neosporenog dijela situacije platiti na raun/e Ugovaratelja u roku do 30 dana od dana izdavanja rauna. Plaanje po privremenim situacijama vrit e se najvie do iznosa od 95% (devedesetpet posto) ukupno ugovorenog iznosa po ovom ugovoru, a preostali iznos platit e se nakon izvrene primopredaje radova i dostave jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Zbog ogranienog prostora detaljnije je propisano u prijedlogu ugovora. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD VUKOVAR TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD VUKOVAR Registrierungsnummer: 50041264710 Postanschrift: Dr. Franje Tumana 1 Stadt: Vukovar Postleitzahl: 32000 Land, Gliederung (NUTS): Vukovarsko-srijemska upanija (HR026) Land: Kroatien Kontaktperson: Domagoj Centner E-Mail: domagoj.centner@vukovar.hr Telefon: +385 32456597 Internetadresse: https://www.vukovar.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 96110835-1ccd-4bf7-b5e5-ec2d2d90be5b - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/33163 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.vukovar.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-1687-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de