Ausschreibung: Sustav za kvantnu distribuciju kljueva - HRV-Grad Kommunikationsanlage Dokument Nr...: 1374-2025 (ID: 2025010201221609911) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Grad: Kroatien Kommunikationsanlage Laboratorijska oprema nabavka: Sustav za kvantnu distribuciju kljueva 2025/S 1/2025 1374 Kroatien Kommunikationsanlage Laboratorijska oprema nabavka: Sustav za kvantnu distribuciju kljueva OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: INSTITUT RUER BOKOVI E-Mail: alma.vereget@irb.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Laboratorijska oprema nabavka: Sustav za kvantnu distribuciju kljueva Beschreibung: Nabava sustava za kvantnu distribuciju simetrinih kriptografskih kljueva (Quantum Key Distribution - QKD) izmeu dva komunikacijska vora Kennung des Verfahrens: 25b28193-6ae6-4168-bfbe-d2603c77a8c3 Interne Kennung: 02.236 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 32570000 Kommunikationsanlage 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 200 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Laboratorijska oprema nabavka: Sustav za kvantnu distribuciju kljueva Beschreibung: Nabava sustava za kvantnu distribuciju simetrinih kriptografskih kljueva (Quantum Key Distribution - QKD) izmeu dva komunikacijska vora Interne Kennung: 02.236 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 32570000 Kommunikationsanlage 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Institut Ruer Bokovi, Bijenika cesta 54, Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 14/02/2025 Laufzeit: 120 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 200 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Programm Digitales Europa (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: DIGITAL-2021-QCI-01 Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Nabava predmeta nabave provodi se u okviru EU projekta Croatian Quantum Communication Infrastructure CroQCI, sufinanciran u okviru programa Digital Europe Programme (DIGITAL) iz poziva EU Secure Quantum Communication Infrastructure (DIGITAL-2021-QCI-01). https://www.croris.hr/projekti/projekt /8405 Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Prilikom definiranja predmeta nabave naruitelj nije uzimao u obzir kriterije dostupnosti za osobe s invaliditetom(lanak 208. stavak 1 Zakona o javnoj nabavi) budui da u planiranju i prijavi Projekta nije predvieno da e predmet nabave koristiti osobe s invaliditetom. Naruitelj je prilikom planiranja Projekta znao koje e tono osobe koristiti predmetnu opremu, a meu njima nisu osobe s invaliditetom, a osobito nisu osobe koje imaju specifinu invalidnost za koju je potrebna prilagodba predmeta nabave. Osobe koje e koristiti predmetnu opremu su zaposlenici koji rade na radnim mjestima s posebnim uvjetima rada, te za iste moraju ispuniti uvjete Zakona o zatiti na radu (Narodnenovine, br.71/14, 118/14, 154 /14 , 94/18, 96/18). 11/15/24, 2:32 PM Izmjena - Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama https:// 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 70 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Za ovaj kriterij ponuditelj moe dobiti najvie 15 bodova. Minimalno ponueni jamstveni rok je 2 godine, Jamstveni rok je mogue iskazivati iskljuivo cijelim brojem u godinama. Gewichtung (Punkte, genau): 15 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Dodatni protokoli-ETSI GS QKD 015 Beschreibung: Ponude koje u potpunosti zadovoljavaju minimalnu tehniku specifikaciju ureaja iz Priloga 1., mogu s osnova ovog dodatnog funkcionalnog svojstva (dodatna neobvezatna znaajka ureaja) ostvariti maksimalno 10 bodova. Gewichtung (Punkte, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Dodatni protokol-ETSI GS QKD 004 Beschreibung: Ponude koje u potpunosti zadovoljavaju minimalnu tehniku specifikaciju ureaja iz Priloga 1., mogu s osnova ovog dodatnog funkcionalnog svojstva (dodatna neobvezatna znaajka ureaja) ostvariti maksimalno 5 bodova. Gewichtung (Punkte, genau): 5 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/32758 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/32758 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Gospodarski subjekt je u ponudi obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude, za sluaj ako: - odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti; - ne dostavi aurirane popratne dokumente sukladno lanku 263. ZJN; - ne prihvati ispravak raunske pogreke; - odbije potpisati ugovor o javnoj nabavi; - ne dostavi traeno jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Za naplatu jamstva za ozbiljnost ponude dovoljno je da se u odnosu na gospodarskog subjekta ostvari jedan (bilo koji) od prethodno navedenih uvjeta. Jamstvo se dostavlja u obliku bezuvjetne bankarske garancije na traeni iznos, s rokom valjanosti najmanje jednakom roku valjanosti ponude te koja sadri naznaku/klauzulu plativo na prvi poziv ili bez prigovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, upapirnatom obliku, preporuenom potom ili neposredno u zatvorenoj omotnici. Jamstvo mora biti neoteeno, odnosno ne smije se ni na koji nain probuiti, zaklamati, lijepiti,presavijati ili otetiti na neki drugi nain. Jamstvo mora glasiti na valutu ponude (ne moe glasiti na stranu valutu). Doputeno je da zajednica gospodarskih subjekata uz ponudu priloi jamstvo za ozbiljnost ponude koje se sastoji od vie jamstava za ozbiljnost ponude, koje daju lanovi zajednice gospodarskih subjekata, a koje u ukupnom zbroju predstavljaju traenu visinu jamstva ili moe jedan lan zajednice priloiti jamstvo u ukupnom traenom iznosu koje e se odnositi na sve lanove zajednice gospodarskih subjekata. U navedenom sluaju kada lanovi zajednice dostavljaju jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ista treba sadravati jasan i nedvosmislen navod otome tko je ponuditelj, tj. u jamstvu za ozbiljnost ponude se trebaju nalaziti podaci o svim lanovima zajednice ponuditelja bez obzira na to koji od lanova zajednice ponuditelja dostavlja jamstvo u sklopu ponude. U sluaju nedostavljanja jamstva za ozbiljnost ponude ili novani polog nije uplaen, Naruitelj je obvezan odbiti ponudu temeljem odredbe lanka 295. stavka 1. ZJN. Naruitelj e vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva e pohraniti. Frist für den Eingang der Angebote: 28/01/2025 10:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 28/01/2025 10:00:00 (UTC+1) Ort: Institut Ruer Bokovi, Bijenika cesta 54, Zagreb Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja svoj status dokazuju predajom punomoi ili preslikom isprave o upisu u poslovni, sudski (trgovaki), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajui registar u sluaju kada otvaranju prisustvuje osoba koja je u toj ispravi navedena kao osoba ovlatena za zastupanje istog te osobnom iskaznicom. Obvezno se sastavlja zapisnik o javnom otvaranju ponuda koji se odmah uruuje svim ovlatenim predstavnicima ponuditelja nazonima na javnom otvaranju ponuda, a ostalima zapisnik o otvaranju ponuda se dostavlja javnom objavom u EOJN RH nakon zavretka postupka javnog otvaranja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Plaanje se obavlja u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka rauna kojeg e odabrani gospodarski subjekt ispostaviti naruitelju za isporuenu opremu. Uz raun treba biti priloena otpremnica i primopredajni zapisniki potpisan i ovjeren od predstavnika Naruitelja i odabranog ponuditelja za isporuenu opremu. Raun se dostavlja u obliku elektronikog rauna sukladno Zakonu o izdavanju elektronikog rauna u javnoj nabavi (NN 94/18). 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: INSTITUT RUER BOKOVI TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: INSTITUT RUER BOKOVI Registrierungsnummer: 69715301002 Postanschrift: Bijenika cesta 54 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Alma Vereget E-Mail: alma.vereget@irb.hr Telefon: +385 014571-452 Internetadresse: https://www.irb.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: bc0731ee-e24e-496b-ae33-a4c3b8107a11 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/32758 https://www.dkom.hr/ https://www.irb.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-1374-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de