Ausschreibung: Rumänien Dienstleistungen von Wäschereien und chemischen Reinigungen ACORD-CADRU servicii de spalare, dezinfecie, uscare, clcare a inventarului moale in cadrul Spitalului Judeean de Urgen Reia - ROU-Resita Dienstleistungen von Wäschereien und chemischen Reinigungen Dokument Nr...: 1295-2025 (ID: 2025010201224309940) Veröffentlicht: 02.01.2025 * ROU-Resita: Rumänien Dienstleistungen von Wäschereien und chemischen Reinigungen ACORD-CADRU servicii de spalare, dezinfecie, uscare, clcare a inventarului moale in cadrul Spitalului Judeean de Urgen Reia 2025/S 1/2025 1295 Rumänien Dienstleistungen von Wäschereien und chemischen Reinigungen ACORD-CADRU servicii de spalare, dezinfecie, uscare, clcare a inventarului moale in cadrul Spitalului Judeean de Urgen Reia OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA E-Mail: compartimentachizitii@gmail.com Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: ACORD-CADRU servicii de spalare, dezinfecie, uscare, clcare a inventarului moale in cadrul Spitalului Judeean de Urgen Reia Beschreibung: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Spitalul Judetean de Urgenta Resita, intentioneaza sa achizitioneze pentru activitatea proprie si in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie Servicii de spalare, dezinfecie, uscare, clcare a inventarului moale in cadrul Spitalului Judeean de Urgen Reia, necesare pentru desfasurarea activitatii curente care include colectarea si transportul ( intre Stationare) acestora la sediul autoritatii contractante si punerea la dispozitie si asigurarea continuitatii serviciului. Termen de raspuns autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor 20 zile Kennung des Verfahrens: ffc4f496-afab-426e-b418-4a7668d0cfe4 Interne Kennung: 1061626_2024_PAAPD1518660 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 98310000 Dienstleistungen von Wäschereien und chemischen Reinigungen 2.1.3. Wert Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 3 600 000,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Zusätzliche Informationen: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Spitalul Judetean de Urgenta Resita, intentioneaza sa achizitioneze pentru activitatea proprie si in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie Servicii de spalare, dezinfecie, uscare, clcare a inventarului moale in cadrul Spitalului Judeean de Urgen Reia, necesare pentru desfasurarea activitatii curente care include colectarea si transportul acestora de la sediul autoritatii contractante si punerea la dispozitie si asigurarea continuitatii servicului. Cantitate minima CS: 230.000 kg Cantitate Maxima CS : 300.000 kg Cantitate Min. AC : 460.000 kg Cantiatea Max.AC: 600.000 kg Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 98310000 Dienstleistungen von Wäschereien und chemischen Reinigungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Cara-Severin (RO422) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Spitalul Judetean de Urgenta Resita - Stationar 1, str. Fagarasului, nr. 18; - Stationar 2, str. Spitalului , nr. 36 - Stationar 3, str. Crisan, nr. 13., 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Cerina nr. 1 Operatorul economic ofertant individual, membru al unei asocieri, subcontractant, sau orice persoan care este membru al consiliului/organului de administrare, de conducere sau de supervizare al acestuia sau care are putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia nu se afl în niciuna dintre situaiile menionate la art. 164, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, privind motivele de excludere referitoare la condamnrile penale. Autoritatea Contractant are dreptul, conform prevederilor art. 166, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, în situaii excepionale, i pentru motive imperative de interes general, precum sntatea public sau protecia mediului, s nu exclud un Operator Economic aflat în situaiile de mai sus. Cerinta nr.2 Operatorul economic ofertant individual, membru al unei asocieri, subcontractant nu se afl în niciuna dintre situaiile menionate la art. 165, alin. (1) i alin. (2) din Legea nr. 98/2016, privind motivele de excludere referitoare la plata impozitelor sau a contribuiilor la asigurrile sociale. Motivele de excludere pentru înclcarea obligaiilor privind plata taxelor, impozitelor i a contribuiilor la bugetul de stat (meionate la art. 165, alin (1) i alin (2) din Legea nr. 98/2016) se aplic Operatorilor Economici pentru care s-a stabilit aceast înclcare prin hotrâre judecatoreasc definitiv sau decizie administrativ având caracter definitiv i obligatoriu în conformitate cu legea statului în care respectivul operator economic este înfiinat sau pentru care Autoritatea Contractant poate demonstra prin mijloace adecvate situaia de înclcare a obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat. Operatorul economic nu este exclus din procedur, dac a fcut plata acestor obligaii sau a stins obligaiile prin alte modaliti de stingere ori beneficiaz de ealonare la plat sau alte faciliti de stingere a acestor obligaii, în condiiile specificate la art. 165, alin. (3) din Legea nr. 98/2016, înainte ca Autoritatea Contractant s formuleze decizia de excludere. Autoritatea Contractant are dreptul, conform prevederilor art. 166, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, de a menine un Operator Economic în procedura de atribuire, chiar dac se gsete în situaiile descrise la art. 165, alin (1) i (2) când cuantumul acestor obligaiide plat sunt sub 10.000 lei sau când sunt peste 10.000 lei, îns reprezint mai puin de 5% din volumul acestor obligaii la ultima scaden de plat. Operatorul economic (ofertant individual, membru al unei asocieri, subcontractant nu se afl în niciuna dintre situaiile menionate la art. 167, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, privind motivele de excludere referitoare la procedura de insolven, conflicte de interese sau abateri profesionale. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: dr.Librimir Cosmin; Director medical Dr. Beg Gheorghe. Contabil: ec. Milos Adina ; Sef Serviciu Achizitii: ec. Craciun Andreia, Director Ingrijiri Susa Delia , Sef Serv.Administrativ ing.Popovici Cristian Pentru verificarea informatiilor din DUAE se solicita urmatoarele documente: -Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat) la momentul prezentarii; -Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin.(2), art 167 alin. (2), art.171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; Se vor depune o data cu DUAE urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia,a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere,dupa caz. În cazul în care ofertantul/candidatul demonstreaz îndeplinirea criteriilor referitoare la situaia economic i financiar ori privind capacitatea tehnic i profesional bazându-se pe capacitile altor entiti, invocând, dup caz, susinerea unui ter, DUAE, împreun cu angajamentul de susinere, trebuie s fie completat separat i de ctre terul/terii susintor (i) pe a cror capacitate se bazeaz ofertantul/candidatul. La finalizarea evaluarii ofertelor, documentele de mai sus vor fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar. Toate documentele trebuie semnate electronic cu semnatura extinsa. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: 1Orice Operator Economic participant la procedur, indiferent dac este Ofertant individual, membru al unei asocieri, Subcontractant trebuie s demonstreze capacitatea de exercitare a activitii sale profesionale, prin: i. înscrierea într-un registru profesional relevant ii. înscrierea în registrul comerului. Se solicita completarea DUAE Pentru verificarea informatiilor din DUAE se solicita urmatoarele documente: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Informatiile din certificat trebuie sa fie valabile la momentul prezentarii. In cazul operatorilor economici straini se depun documente echivalente emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. La finalizarea evaluarii ofertelor, documentele de mai sus, vor fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa conform art. 60, alin 4. Din HG 395/2016 Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: In vederea demonstrarii experientei similare se solicita in temeiul art.179 lit.b) din Legea nr..98/2016, Lista principalelor servicii similare prestate cel mult in ultimii 3 ani,cu indicarea valorilor, datelor si beneficiarilor publici sau privati. Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea DUAE. Beschreibung: Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat si a dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani , servicii similare in valoare cumulata de minim 1.800.000 lei fr TVA , la nivelul unuia sau cel mult 3 contracte . Prin servicii similare se intelege servicii de spalatorie si de curatatorie din care in cel putin printr-un contract sa fi fost prestate servicii aferente unor unitati medicale. Pentru a demonstra îndeplinirea cerinei minime privind experiena similar, orice Operator Economic Ofertant are dreptul: a. s participe în comun cu ali Operatori Economici la Procedura de Atribuire, în condiiile art. 53 din Legea nr. 98/2016 Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE: Lista principalelor servicii similare prestate cel mult in ultimii 3 ani,cu indicarea valorilor, datelor si beneficiarilor publici sau privati; cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de catre o autoritate ori de clientul beneficiar (recomandari,documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale sau echivalente), din care sa reiasa indeplinirea corespunzatoare a contractului. La finalizarea evaluarii ofertelor, documentele de mai sus vor fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de ofertantii clasati pe primul loc in clasamentul intermediar. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa conform art.60, alin. (4) din HG 395/2016 Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: In temeiul art.179 lit.i) din Legea nr. 98/2016, Declaratie privind numarul mediu anual de personal care presteaza serviciile si numarul personalului de conducere din ultimii 3 ani Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea DUAE Beschreibung: La finalizarea evaluarii ofertelor, Declaratia privind numarul mediu anual de personal care presteaza serviciile si numarul personalului de conducere din ultimii 3 ani va fi prezentata la solicitarea autoritatii contractante doar de ofertantii clasat pe primul loc in clasamentul intermediar. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa conform art.60, alin. (4) din HG 395/2016 Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Cerinta 3 In temeiul art.179 lit.k) din LG nr.98/2016, se solicita informatii privind partea din acordul cadru pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea DUAE Beschreibung: Se solicita Acordul de subcontractare.De retinut ca, in cazul in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte din acordul cadru si se bazeaza pe capacitatile subcontractantului pentru executarea partii respective, trebuie sa se completeze un DUAE separat pentru subcontractant. Subcontractantul propus poate fi inlocuit o singura data in cazul in care autoritatea contractanta constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si profesionala necesara pentru partea din acordul cadru pe care acesta urmeaza sa o indeplineasca.Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa conform art. 60, alin. (4) din HG 395/2016 Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 70 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Asigurarea continuitatii fluxului operational, exprimat in ore Beschreibung: Algoritm de calcul: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare Asigurarea continuitatii fluxului operational, se acord astfel: a) pentru cea mai mica perioad de timp ofertat (exprimata in ore) pentru raspunsul la solicitarea beneficiarului privind asigurarea continuitatii fluxului operational (in cazul duminicilor si sarbatorilor legale) serviciilor ce fac obiectul contractului, se acord punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 30 de puncte. b) pentru alta perioad de timp ofertata decât cea prevzut la lit. a) punctajul se acord astfel: A=[perioada de timp minima ofertata /perioada de timp ofertata (n)] x punctajul maxim alocat [30] Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100187314 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 20/01/2025 15:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 3 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 20/01/2025 15:00:00 (UTC+2) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: membrii comisiei de evaluare Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Finanzielle Vereinbarung: -fonduri bugetare - plata conform legislatiei in vigoare 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA TED eSender: Operator SEAP 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA Registrierungsnummer: 1061626 Postanschrift: Strada: Fgraului, nr. 18 Stadt: Resita Postleitzahl: 320210 Land, Gliederung (NUTS): Cara-Severin (RO422) Land: Rumänien Kontaktperson: andreia craciun E-Mail: compartimentachizitii@gmail.com Telefon: +40 255227830 Fax: +40 255218760 Internetadresse: https://www.spitaluljudeteanresita.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Fax: +40 3052889 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: a6634eda-fa42-4f23-aa08-0ac18fff8da1- 01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Conform decizie privind prelungire termen de depunere nr. 18139/31.12.2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: IV.2.2) Termen limita pentru primirea ofertelor - data Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Oferta trebuie sa fie valabila pana la data de Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Data deschiderii Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/12/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 98012c8c-8c0f-4a98-89b7-1e50b22ee5dc - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/11/2024 14:36:15 (UTC+2) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/12/2024 12:01:07 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100187314 https://www.adr.gov.ro/ https://www.e-licitatie.ro https://www.spitaluljudeteanresita.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-1295-2025-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de