Ausschreibung: Kroatien Dienstleistungen für medizinische Abfälle USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA - HRV-Grad Dienstleistungen für medizinische Abfälle Dokument Nr...: 116-2025 (ID: 2025010201202509744) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Grad: Kroatien Dienstleistungen für medizinische Abfälle USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA 2025/S 1/2025 116 Kroatien Dienstleistungen für medizinische Abfälle USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Rechtsform des Erwerbers: Regionale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO DR. ANDRIJA TAMPAR E-Mail: sanja.kovacevic@stampar.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer lokalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA Beschreibung: USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA. CPV oznaka i naziv:90524000-6 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje- dodatno Kennung des Verfahrens: 21a06519-a88f-4b86-8b33-4a2dcfa3e5eb Interne Kennung: 009-021-36-2024-EVV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90524000 Dienstleistungen für medizinische Abfälle 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 272 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 2 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 2 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Usluge gospodarenja opasnim i neopasnim otpadom Beschreibung: Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje- dodatno Interne Kennung: 009-021-36-2024-EVV-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90524000 Dienstleistungen für medizinische Abfälle 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Mjesto izvrenja ugovora je grad Zagreb. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 233 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Ovlatenje ili lanstvo Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Norme za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Sustavi ili norme upravljanja okoliem Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok izvrenja Beschreibung: Minimalni rok izvrenja je 24 sata, a maksimalni rok je 48 sati po pozivu Naruitelja. Ponueni rok izvrenja mora se iskazati kao jedinstveni rok izvrenja posebno za svaku grupu predmeta nabave koju ponuditelj nudi. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/33023 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/33023 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPA 1 - u iznosu od 6.000,00 (esttisuaeura). GRUPA 2 - u iznosu od 1.000,00 (tisuaeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata: zadunica/bjanko zadunica moe glasiti na bilo kojeg lana zajednice, a ostali lanovi moraju biti navedeni kao jamci platci. U tom sluaju sredinje tijelo za nabavu moe po svom izboru zahtijevati naplatu od dunika ili jamaca plataca, ili i od dunika i jamaca plataca u isto vrijeme. Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja ili u obliku zadunice/bjanko zadunice, potpisane i ovjerene po javnom biljeniku.Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma, Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije i u obliku zadunice/bjanko zadunice dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA, grupa____evidencijski broj nabave: 009-021-36-2024-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije i u obliku zadunice/bjanko zadunice, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 Model: HR68 Poziv na broj: 9016-OIB uplatioca-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Ukoliko gospodarski subjekt nema poslovni nastan u RH, odnosno nema dodijeljen OIB, moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 SWIFT CODE: ZABAHR2X Model: HR68 Poziv na broj: 9016- 61817894937-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 27/01/2025 09:30:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 27/01/2025 09:30:00 (UTC+1) Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Usluge gospodarenja otpadnim papirom i kartonom Beschreibung: Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje- dodatno Interne Kennung: 009-021-36-2024-EVV-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90524000 Dienstleistungen für medizinische Abfälle 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Mjesto izvrenja ugovora je grad Zagreb. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 03/03/2025 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 39 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Ovlatenje ili lanstvo Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Norme za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Sustavi ili norme upravljanja okoliem Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok izvrenja Beschreibung: Minimalni rok izvrenja je 24 sata, a maksimalni rok je 48 sati po pozivu Naruitelja. Ponueni rok izvrenja mora se iskazati kao jedinstveni rok izvrenja posebno za svaku grupu predmeta nabave koju ponuditelj nudi. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/33023 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/33023 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu, i to za: GRUPA 1 - u iznosu od 6.000,00 (esttisuaeura). GRUPA 2 - u iznosu od 1.000,00 (tisuaeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata: zadunica/bjanko zadunica moe glasiti na bilo kojeg lana zajednice, a ostali lanovi moraju biti navedeni kao jamci platci. U tom sluaju sredinje tijelo za nabavu moe po svom izboru zahtijevati naplatu od dunika ili jamaca plataca, ili i od dunika i jamaca plataca u isto vrijeme. Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist: Grad Zagreb, Zagreb, Trg Stjepana Radia 1, OIB: 61817894937. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja ili u obliku zadunice/bjanko zadunice, potpisane i ovjerene po javnom biljeniku.Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 4 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma, Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije i u obliku zadunice/bjanko zadunice dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave USLUGE ZBRINJAVANJA OPASNOG I NEOPASNOG OTPADA, grupa____evidencijski broj nabave: 009-021-36-2024-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije i u obliku zadunice/bjanko zadunice, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 Model: HR68 Poziv na broj: 9016-OIB uplatioca-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Ukoliko gospodarski subjekt nema poslovni nastan u RH, odnosno nema dodijeljen OIB, moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 SWIFT CODE: ZABAHR2X Model: HR68 Poziv na broj: 9016- 61817894937-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 27/01/2025 09:30:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 27/01/2025 09:30:00 (UTC+1) Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB Registrierungsnummer: 61817894937 Postanschrift: Trg Stjepana Radia 1 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Javna nabava E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Telefon: +385 16506578 Internetadresse: https://www.zagreb.hr Profil des Erwerbers: https://www.zagreb.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Zentrale Beschaffungsstelle, die öffentliche Aufträge oder Rahmenvereinbarungen im Zusammenhang mit für andere Beschaffer bestimmten Bauleistungen, Lieferungen oder Dienstleistungen vergibt/abschließt Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO DR. ANDRIJA TAMPAR Registrierungsnummer: 33392005961 Postanschrift: Mirogojska Cesta 16 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Sanja Kovaevi E-Mail: sanja.kovacevic@stampar.hr Telefon: +385 014696101 Internetadresse: https://stampar.hr Profil des Erwerbers: https://stampar.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 0bae688e-113d-4f0d-82d1- 78314231d5c5-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj je sukladno lanku 200. st. 6. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/2016, 114/2022) putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske uskladio podatke iz osnovne objave, odnosno objavio ispravan evidencijski broj nabave, umjesto 099-021-36-2024-EVV, ispravan evidencijski broj nabave je: 009-021-36-2024-EVV. Izmjena - Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama bit e objavljena tek nakon njegove objave u Tenders Electronic Daily-u (TED) dodatku Slubenom listu Europske unije, odnosno poslije 48 sati nakon primitka potvrde primitka o obavijesti ako se naruitelja nije izvijestilo o objavi. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0001 Abschnittskennung: LOT-0002 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj je ispravio evidencijski broj nabave. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/01/2025 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 444134c2-dad6-4047-967e-64f662cd1fa7 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/33023 https://stampar.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.zagreb.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-116-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de