Ausschreibung: Kroatien Straßentransport/-beförderung Distribucija namjenskih vrea i vezica - HRV-Grad Straßentransport/-beförderung Dokument Nr...: 1117-2025 (ID: 2025010201191309642) Veröffentlicht: 02.01.2025 * HRV-Grad: Kroatien Straßentransport/-beförderung Distribucija namjenskih vrea i vezica 2025/S 1/2025 1117 Kroatien Straßentransport/-beförderung Distribucija namjenskih vrea i vezica OJ S 1/2025 02/01/2025 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Fond za zatitu okolia i energetsku uinkovitost E-Mail: nabava@fzoeu.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Umweltschutz 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Distribucija namjenskih vrea i vezica Beschreibung: Usluga zaprimanja, skladitenja, prepakiranja i distribucije LDPE vrea s logom Fonda za PET, Al/Fe i stakleni ambalani otpad i sigurnosnih vezica. Kennung des Verfahrens: 0f3ea1ba-3d57-48d1-a457-2a07bfe6e345 Interne Kennung: E-VV-5/2024 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 60100000 Straßentransport/-beförderung 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 240 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Distribucija namjenskih vrea i vezica Beschreibung: Usluga zaprimanja, skladitenja, prepakiranja i distribucije LDPE vrea s logom Fonda za PET, Al/Fe i stakleni ambalani otpad i sigurnosnih vezica. Interne Kennung: E-VV-5/2024 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 60100000 Straßentransport/-beförderung 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Zaprimanje, skladitenje i prepakiranje u skladitu Ponuditelja na podruju Grada Zagreba ili Zagrebake upanije. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 18/03/2025 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 240 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet Zusätzliche Informationen: Ako za vrijeme trajanja ugovornog odnosa sklopljenog na temelju ove javne nabave stupe na snagu novi pozitivni propisi ili se promjene pozitivni propisi i upute Fonda o postupanju sa spremnicima i sigurnosnim vezicama, temeljem kojih je sklopljen ovaj Ugovor, a pitanja regulirana ovim Ugovorom su ureena na drugaiji nain, ugovor e se raskinuti i prije roka na koji je sklopljen. S obzirom na nove provedbene propise (Zakon o gospodarenju otpadom, Pravilnik o ambalai i otpadnoj ambalai, plastinim proizvodima za jednokratnu uporabu i ribolovnom alatu koji sadrava plastiku te Uredbe o naknadi gospodarenja i povratnoj naknadi koja se oekuje do kraja godine) mogue je da se uspostavi novi sustav nabave vrea i vezica te je u tom sluaju potrebno omoguiti raskid ugovora za nabavu distribucije vrea i vezica bez penalizacije. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Ukupni godinji promet Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Alati, postrojenje ili tehnika oprema Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok plaanja Beschreibung: Maksimalni broj bodova za Kriterij K2 Rok plaanja iznosi 10,00 bodova. Izraun broja bodova po ovom kriteriju se obavlja prema sljedeoj formuli: K2=Rp/Rmaxx10 pri emu je: K2 broj bodova za kriterij rok plaanja Rmax najdui ponueni rok plaanja Rp rok plaanja ocjenjivane ponude Minimalan rok plaanja je 30 dana, a maksimalan 60 dana. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/31946 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/31946 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Jamstvo za ozbiljnost ponude naruitelj odreuje u apsolutnom iznosu (do 3% procijenjene vrijednosti nabave bez PDV-a) i iznosi 5.000,00 eura. Kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se zadunica ili bjanko zadunica koja mora biti potvrena kod javnog biljenika te ispostavljena sukladno Pravilniku o registru zadunica i bjanko zadunica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjena sukladno Pravilniku o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilniku o obliku i sadraju zadunice (NN 115/2012, 82/2017 i 154/2022). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj: 1. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili 5. nedostavljanje jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, odnosno u skladu s tokom 5.2. dokumentacije o nabavi. U sluaju Zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude mogu dostaviti svi lanovi zajednice svaki za svoj dio posla, ili samo jedan od lanova Zajednice u svoje ime i u ime svih ostalih lanova zajednice. Ukoliko svi lanovi zajednice dostavljaju pojedinano jamstvo, ukupan zbroj svih pojedinanih jamstava mora odgovarati iznosu traenog jamstva za ozbiljnost ponude. U jamstvu za ozbiljnost ponude moraju biti navedeni svi lanovi Zajednice ponuditelja. lan zajednice koji dostavlja jamstvo upisuje se kao dunik, a ostali lanovi zajednice upisuju se kao jamac-platac na 2. stranici zadunice / bjanko zadunice. Naruitelj moe predmetno jamstvo naplatiti neovisno o tome koji je lan zajednice ponuditelja dao jamstvo i neovisno o odnosu na kojeg se lana zajednice ponuditelja ostvare osigurani sluajevi navedeni u jamstvu. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku zadunice ili bjanko zadunice, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu elektronike ponude. Za naplatu jamstva za ozbiljnost ponude dovoljno je da se u odnosu na ponuditelja ostvari jedan (bilo koji) od prethodno navedenih uvjeta. Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaeno, naruitelj se obvezuje vratiti ponuditeljima izvornik jamstva u roku od 10 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti. Iznos jamstva (EUR): 5.000,00 Novani polog Gospodarski subjekt moe umjesto traenog sredstva jamstva dati novani polog u traenom iznosu. Podaci za uplatu novanog pologa Naziv primatelja: FOND ZA ZATITU OKOLIA I ENERGETSKU UINKOVITOST IBAN primatelja: HR5424020061100971754 SWIFT CODE: ESBCHR22 Model: 00 Poziv na broj: OIB ponuditelja Opis plaanja: jamstvo za ozbiljnost ponude, E-VV-5/2024 U sluaju da ponuditelj uplauje novani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilae / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaanju pologa, naruitelj provjerava izvrenje uplate na raunu naruitelja. Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Frist für den Eingang der Angebote: 15/01/2025 13:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 15/01/2025 13:00:00 (UTC+1) Ort: Sjedite naruitelja, Radnika c. 80, Zagreb Zusätzliche Informationen: Luka Balen, dipl.oec., direktor Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Plaanje se obavlja na temelju ispostavljenih mjesenih elektronikih rauna priznatih od strane Naruitelja za uredno izvren predmet nabave uz sljedeu popratnu dokumentaciju: otpremnice koje su ispravne i ovjerene od prodavatelja /reciklanih dvorita kao i specifikacije isporuka za razdoblje za koje se izdaje raun sukladno roku iz Izjave o ponuenom roku plaanja ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu, a raunajui od dana zaprimanja cjelovite uredno dostavljene dokumentacije. eRaun treba nasloviti na toan naziv Naruitelja s naznakom naziva ugovora s pozivom na broj ugovora iz registra ugovora, klasu i urudbeni broj ugovora. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Fond za zatitu okolia i energetsku uinkovitost TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Fond za zatitu okolia i energetsku uinkovitost Registrierungsnummer: 85828625994 Postanschrift: Radnika cesta 80 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Samostalna sluba za nabavu E-Mail: nabava@fzoeu.hr Telefon: +385 15391800 Internetadresse: https://www.fzoeu.hr/ Profil des Erwerbers: https://www.fzoeu.hr/hr/javna-nabava-8468/8468 Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: fe1817e2-b2a9-4663-86a0- 860e41328a7b-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Temeljem auriranih izjava o sprjeavanju sukoba interesa, dodana su jo 2 gospodarska subjekta: FIRDA d.o.o. i ZAKOTA d.o.o. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Dodana su tri gospodarska subjekta vezano za sukob interesa: FIRDA d.o.o., OIB:08237292792, ZAKOTA d.o.o., OIB:73942262361 i FINI ZRAK d.o. o., OIB:22937423675 Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/01/2025 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: ecbfc529-8957-4731-be4c-765adb80f91e - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/12/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 1/2025 Datum der Veröffentlichung: 02/01/2025 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/31946 https://www.dkom.hr/ https://www.fzoeu.hr/ https://www.fzoeu.hr/hr/javna-nabava-8468/8468 https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202501/ausschreibung-1117-2025-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de