Ausschreibung: Kroatien Laborreagenzien Specifine kemikalije NPOO - HRV-Osijek Laborreagenzien Dokument Nr...: 716172-2024 (ID: 2024112501234721297) Veröffentlicht: 25.11.2024 * HRV-Osijek: Kroatien Laborreagenzien Specifine kemikalije NPOO 2024/S 229/2024 716172 Kroatien Laborreagenzien Specifine kemikalije NPOO OJ S 229/2024 25/11/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu E-Mail: nabava@hapih.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Specifine kemikalije NPOO Beschreibung: Procijenjena vrijednost nabave je : 571.000,00 EUR bez PDV-a. U ovom postupku procijenjena vrijednost je: 8.096,09 EUR bez PDV-a. U ovome postupku predmet nabave su specifine kemikalije i ICP kemikalije za potrebe Centra za tlo, ustrojstvene jedinice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu sukladno Trokovniku-tehnikoj specifikaciji, te zahtjevima i uvjetima u cjelokupnoj Dokumentaciji za nabavu u kojima je naznaen: naziv, koliina, te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. Postupak nabave provodi se za potrebe Centra za tlo, ustrojstvene jedinice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu u okviru aktivnosti Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026., podkomponente C1.5. Unapreenje koritenja prirodnih resursa i jaanja lanaca opskrbe hranom, investicije: za reformu C1.5. R2-I2 Program trajnog praenja stanja (monitoring) poljoprivrednog zemljita. Predmet nabave podijeljen je u dvije grupe. Svaki zainteresirani gospodarski subjekt moe podnijeti ponudu u ovome postupku nabave, za jednu ili obje grupe predmeta nabave u skladu sa zahtjevima i uvjetima iz Dokumentacije o nabavi. Kennung des Verfahrens: 2d632538-4a69-44a1-b872-899d0bf84b4a Interne Kennung: N-7/2024 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 571 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 2 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 2 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Grupa 1 Specifine kemikalije Beschreibung: Predmet nabave su specifine kemikalije za potrebe Centra za tlo, ustrojstvene jedinice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu sukladno Trokovniku-tehnikoj specifikaciji, te zahtjevima i uvjetima u cjelokupnoj Dokumentaciji za nabavu u kojima je naznaen: naziv, koliina, te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. Postupak nabave provodi se u okviru aktivnosti Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026., podkomponente C1.5. Unapreenje koritenja prirodnih resursa i jaanja lanaca opskrbe hranom, investicije: za reformu C1.5. R2-I2 Program trajnog praenja stanja (monitoring) poljoprivrednog zemljita. Interne Kennung: N-7/2024-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu, Centar za tlo, Vinkovaka cesta 63c, 31 000 Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 30/12/2024 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 860,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet Zusätzliche Informationen: Isporuka predmeta nabave je sukcesivna tijekom trajanja Ugovora. Dinamiku isporuke odreuje Naruitelj sukladno potrebama. Prilikom svake isporuke robe potpisuje se dostavnica/otpremnica. Roba koja ne zadovoljava traene karakteristike iz specifikacije, biti e vraena isporuitelju uz Zapisnik u kojem e se konstatirati odstupanja. Ako se nakon primitka robe od strane Naruitelja pokae da ista ima nedostatak, Naruitelj je duan u roku od 30 dana obavijestiti Izvritelja o tim nedostacima, a skrivene nedostatke od trenutka otkrivanja nedostataka. Obavijesti se mogu dati putem telefaksa, e-maila ili preporuenom potom s povratnicom. Izvritelj je duan otkriveni nedostatak otkloniti u roku 10 dana po primitku obavijesti na nain da se nesukladan proizvod zamijeni valjanim. U sluaju neotklanjanja nedostataka od strane Izvritelja na ovdje propisani nain Naruitelj ima pravo nesukladne proizvode otkloniti na raun Izvritelja. Odabrani ponuditelj se obvezuje nakon potpisa ugovora naruitelju osigurati povrat prazne ambalae isporuenih proizvoda. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Broj bodova koje e ponuda dobiti za kriterij rok isporuke, iznosi najvie 40 bodova. Kao kriterij koristi se ponueni rok isporuke u kalendarskim danima. Ponuda, koja u usporedbi s ostalim ponudama nudi najkrai rok isporuke, dobiva najvie bodova. Rok isporuke izraava se u kalendarskim danima i rauna se od dana dostave pisane narudbenice, te ga je ponuditelj obvezan ponuditi u Izjavi o roku isporuke robe Prilog II, posebno za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu. Najdui dozvoljeni rok isporuke za predmetnu grupu je 15 kalendarskih dana. Ponude sa ponuenim duim rokom isporuke od propisanog nee biti razmatrane i odbiti e se kao nepravilne. Gewichtung (Punkte, genau): 40 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/29669 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/29669 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 30/12/2024 13:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 60 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/12/2024 13:00:00 (UTC+1) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu sukladno lanku 6. Zakona o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/2018), obvezna je zaprimati i plaati iskljuivo e-raune. Plaanje e se izvriti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Dravnog prorauna po izvrenoj usluzi, temeljem zaprimljenog elektronikog rauna u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Na raunu se Ponuditelj obvezuje istaknuti broj narudbenice. Rauni na kojima nee biti naznaeno gore navedeno nee biti plaeni, te e isti biti vraeni Ponuditelju u zakonskom roku. Traenje osiguranja plaanja je iskljueno. Ponuditelj ne moe zaraunati nikakve dodatne trokove osim onih koji su ve predvieni trokovnikom dokumentacije. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Grupa 2 ICP kemikalije Beschreibung: Predmet nabave su ICP kemikalije za potrebe Centra za tlo, ustrojstvene jedinice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu sukladno Trokovniku-tehnikoj specifikaciji, te zahtjevima i uvjetima u cjelokupnoj Dokumentaciji za nabavu u kojima je naznaen: naziv, koliina, te ostali uvjeti potrebni za sastavljanje ponude. Postupak nabave provodi se u okviru aktivnosti Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026., podkomponente C1.5. Unapreenje koritenja prirodnih resursa i jaanja lanaca opskrbe hranom, investicije: za reformu C1.5. R2-I2 Program trajnog praenja stanja (monitoring) poljoprivrednog zemljita. Interne Kennung: N-7/2024-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu, Centar za tlo, Vinkovaka cesta 63c, 31 000 Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 30/12/2024 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 6 236,09 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet Zusätzliche Informationen: Isporuka predmeta nabave je sukcesivna tijekom trajanja Ugovora. Dinamiku isporuke odreuje Naruitelj sukladno potrebama. Prilikom svake isporuke robe potpisuje se dostavnica/otpremnica. Roba koja ne zadovoljava traene karakteristike iz specifikacije, biti e vraena isporuitelju uz Zapisnik u kojem e se konstatirati odstupanja. Ako se nakon primitka robe od strane Naruitelja pokae da ista ima nedostatak, Naruitelj je duan u roku od 30 dana obavijestiti Izvritelja o tim nedostacima, a skrivene nedostatke od trenutka otkrivanja nedostataka. Obavijesti se mogu dati putem telefaksa, e-maila ili preporuenom potom s povratnicom. Izvritelj je duan otkriveni nedostatak otkloniti u roku 10 dana po primitku obavijesti na nain da se nesukladan proizvod zamijeni valjanim. U sluaju neotklanjanja nedostataka od strane Izvritelja na ovdje propisani nain Naruitelj ima pravo nesukladne proizvode otkloniti na raun Izvritelja. Odabrani ponuditelj se obvezuje nakon potpisa ugovora naruitelju osigurati povrat prazne ambalae isporuenih proizvoda. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok isporuke Beschreibung: Broj bodova koje e ponuda dobiti za kriterij rok isporuke, iznosi najvie 40 bodova. Kao kriterij koristi se ponueni rok isporuke u kalendarskim danima. Ponuda, koja u usporedbi s ostalim ponudama nudi najkrai rok isporuke, dobiva najvie bodova. Rok isporuke izraava se u kalendarskim danima i rauna se od dana dostave pisane narudbenice, te ga je ponuditelj obvezan ponuditi u Izjavi o roku isporuke robe Prilog II, posebno za svaku grupu predmeta nabave za koju podnosi ponudu. Najdui dozvoljeni rok isporuke za predmetnu grupu je 15 kalendarskih dana. Ponude sa ponuenim duim rokom isporuke od propisanog nee biti razmatrane i odbiti e se kao nepravilne. Gewichtung (Punkte, genau): 40 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/29669 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/29669 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 30/12/2024 13:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 60 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/12/2024 13:00:00 (UTC+1) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu sukladno lanku 6. Zakona o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN 94/2018), obvezna je zaprimati i plaati iskljuivo e-raune. Plaanje e se izvriti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Dravnog prorauna po izvrenoj usluzi, temeljem zaprimljenog elektronikog rauna u roku od 30 dana od dana izdavanja rauna. Na raunu se Ponuditelj obvezuje istaknuti broj narudbenice. Rauni na kojima nee biti naznaeno gore navedeno nee biti plaeni, te e isti biti vraeni Ponuditelju u zakonskom roku. Traenje osiguranja plaanja je iskljueno. Ponuditelj ne moe zaraunati nikakve dodatne trokove osim onih koji su ve predvieni trokovnikom dokumentacije. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu Registrierungsnummer: 35506269186 Postanschrift: Vinkovaka cesta 63 Stadt: Osijek Postleitzahl: 31000 Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Kontaktperson: Sluba za javnu nabavu E-Mail: nabava@hapih.hr Telefon: +385 31275721 Internetadresse: https://hapih.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: f67bc23a-f97f-4c80-89b2-957cce83bada - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 21/11/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 229/2024 Datum der Veröffentlichung: 25/11/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/29669 https://hapih.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202411/ausschreibung-716172-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de