Ausschreibung: Kroatien Multimediaausrüstung Opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom - HRV-Sisak Multimediaausrüstung Dokument Nr...: 716037-2024 (ID: 2024112501212521102) Veröffentlicht: 25.11.2024 * HRV-Sisak: Kroatien Multimediaausrüstung Opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom 2024/S 229/2024 716037 Kroatien Multimediaausrüstung Opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom OJ S 229/2024 25/11/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD SISAK E-Mail: tamara.novosel@sisak.hr Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom Beschreibung: Predmet nabave je opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom koja se sastoji od audio i video opreme, rasvjete, kablova i scenske tehnike Kennung des Verfahrens: ce9da1bc-81d5-459b-b0e8-22793dfbda14 Interne Kennung: 21/24-5 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 32322000 Multimediaausrüstung 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 850 015,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom Beschreibung: Predmet nabave je opremanje Kazalita 21 tehnikom opremom koja se sastoji od audio i video opreme, rasvjete, kablova i scenske tehnike Interne Kennung: 21/24-5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 32322000 Multimediaausrüstung 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Sisako-moslavaka upanija (HR028) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Isporuku predmeta ugovora odabrani ponuditelj e izvriti na lokaciji koja se oprema u Sisku, Kazalite 21, Trg grada Heidenheima 3, k..br. 1603/1, k.o. Sisak Stari. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 07/01/2025 Laufzeit: 30 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 850 015,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Maksimalni broj bodova koji ponuditelj moe dobiti prema ovom kriteriju je 20 bodova. Duljina roka na koji se ponuditelj obvee dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku mora biti minimalno na rok od 24 mjeseca, a duljina roka na koje se ponuditelj obvee dostaviti jamstvo je jedan od kriterija koji se boduje za odabir ekonomski najpovoljnije ponude. Ponuda u kojoj je iskazan najdui jamstveni rok dobiva 20 bodova, a ostale ponude e dobiti manje bodova prema formuli. Gewichtung (Punkte, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/29690 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/29690 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 25.000,00 s rokom valjanosti najmanje jednakom roku valjanosti ponude u kojoj je Naruitelj naveden kao korisnik iste u jednom od navedenih oblika: - u obliku zadunice ili bjanko zadunice koja mora biti sastavljena u obliku pisane isprave, na unaprijed definiranom obrascu te potvrena (solemnizirana) kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (Narodne novine broj 115/12, 82/17 i 154 /22) ili - poloiti depozit na raun Naruitelja broj IBAN: HR7924070001839100007, model: HR68, poziv na broj: 7781-OIB uplatitelja, opis plaanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude, Evidencijski broj nabave: 21/24-5. U tom sluaju ponuditelj svojoj ponudi obvezno prilae dokaz o uplati novanog pologa. U sluaju javljanja zajednice gospodarskih subjekata jamstvo uz ponudu prilae nositelj ponude ili svi lanovi zajednice solidarno ili jedan lan zajednice gospodarskih subjekata na ukupan iznos. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude zadrati i naplatiti u sluaju: - odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, - neprihvaanja ispravka raunske greke, - odbijanja potpisivanja ugovora o nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o nabavi, odnosno - odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje. Naruitelj e vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o nabavi ili okvirnog sporazuma, odnosno dostave jamstva za uredno izvrenje ugovora o nabavi. Ako tijekom postupka nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio najpovoljniju ponudu u primjerenom roku. Ukoliko s odabranim ponuditeljem ne doe do zakljuivanja ugovora krivnjom ponuditelja, naruitelj zadrava pravo naplate jamevine temeljem jamstva za ozbiljnost ponude Frist für den Eingang der Angebote: 24/12/2024 09:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 24/12/2024 09:00:00 (UTC+1) Ort: Ulicu Ljudevita Gaja 2A. Zusätzliche Informationen: Za provoenje postupka javne nabave i postupak otvaranja imenuje se struno povjerenstvo u sastavu: 1. Romana otari Gomba, lanica odgovorna za tehniki dio dokumentacije i trokovnik, 2. Ivan Buterin, lan odgovoran za tehniki dio dokumentacije i trokovnik, 3. Tamara Novosel, lanica s vaeim certifikatom u podruju javne nabave. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Na sva pitanja koja se tiu ponuda, uvjeta, naina i postupka nabave, a nisu regulirana ovom Dokumentacijom o nabavi primjenjivati e se odredbe ZJN 2016., Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave (Narodne novine br. 65/2017) te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi Republike Hrvatske. Na ostale bitne uvjete u vezi s predmetom nadmetanja i ugovorom o javnoj nabavi s odabranim ponuditeljem odgovarajue e se primjenjivati odredbe Zakona o obveznim odnosima te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi koji reguliraju izvrenje predmetne vrste ugovora.   Ispunjenje uvjeta temeljem odluka i uredbi vijea europske unije   Odlukom Vijea Europske unije 2022/578 o izmjeni Odluke 2014/512/ZVSP o mjerama ograniavanja s obzirom na djelovanja Rusije kojima se destabilizira stanje u Ukrajini l.1.h.  (Link:  https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/?uri=uriserv% 3AOJ.L_.2022.111.01.0... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Nije predvieno plaanje predujma. Plaanje e se vriti za isporuenu i/ili ugraenu robu temeljem ispostavljenog rauna, u roku od trideset (30) dana od dana od dana ovjere rauna od strane predstavnika Naruitelja (maksimalni rok za ovjeru rauna od trenutka izdavanja je 15 dana) za stvarno isporuenu robu, na iro raun / IBAN isporuitelja. Isporuitelj se obvezuje prilikom ispostavljanja rauna priloiti specifikaciju iz koje je evidentno koje isporuke je obavio. Isporuenom i/ili ugraenom robom smatra se roba koja je dostavljena, montirana i stavljena u funkciju. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine broj 94/18) Ponuditelj, odnosno Izvritelj usluge obavezan je Naruitelju slati iskljuivo e-Raun sa svim pripadajuim prilozima. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD SISAK TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD SISAK Registrierungsnummer: 08686015790 Postanschrift: Rimska 26 Stadt: Sisak Postleitzahl: 44000 Land, Gliederung (NUTS): Sisako-moslavaka upanija (HR028) Land: Kroatien Kontaktperson: Tamara Novosel E-Mail: tamara.novosel@sisak.hr Telefon: +385 44510114 Internetadresse: https://www.sisak.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 2004f6d8-9133-44a9-9605-88285438fb5d - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 21/11/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 229/2024 Datum der Veröffentlichung: 25/11/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/29690 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.sisak.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202411/ausschreibung-716037-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de