Ausschreibung: Kroatien Beratung im Bereich Finanzverwaltung USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. - HRV-Grad Beratung im Bereich Finanzverwaltung Dokument Nr...: 588802-2024 (ID: 2024100101225987239) Veröffentlicht: 01.10.2024 * HRV-Grad: Kroatien Beratung im Bereich Finanzverwaltung USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. 2024/S 191/2024 588802 Kroatien Beratung im Bereich Finanzverwaltung USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. OJ S 191/2024 01/10/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Rechtsform des Erwerbers: Regionale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. Beschreibung: Predmet nabave je USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. prema trokovniku i projektnom zadatku CPV oznaka i naziv:79412000-5 Kennung des Verfahrens: fbf37b28-faf6-4b57-bdb8-d96c6b2fc9c4 Interne Kennung: 2238-2024- EVV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 79412000 Beratung im Bereich Finanzverwaltung 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 490 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. Beschreibung: Predmet nabave je USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. prema trokovniku i projektnom zadatku CPV oznaka i naziv:79412000-5 Interne Kennung: 2238-2024- EVV 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 79412000 Beratung im Bereich Finanzverwaltung 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Mjesto izvrenja ugovora je grad Zagreb. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/12/2024 Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 490 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden mit folgender Begründung nicht berücksichtigt Begründung: Pri izradi tehnikih specifikacija nisu uzeti u obzir kriteriji dostupnosti za osobe s invaliditetom. 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Ukupni godinji promet Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Dodatno specifino iskustvo Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/20586 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/20586 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 14.000,00 (etrnaesttisuaeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave: USLUGA FINANCIJSKOG SAVJETOVANJA U VEZI RASKIDA UGOVORA O KONCESIJI SA ZAGREBAKIM OTPADNIM VODAMA D.O.O. , evidencijski broj nabave: 2238-2024 EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 Model: HR68 Poziv na broj: 9016-OIB uplatioca-0801 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Ukoliko gospodarski subjekt nema poslovni nastan u RH, odnosno nema dodijeljen OIB, moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 SWIFT CODE: ZABAHR2X Model: HR68 Poziv na broj: 9016-61817894937-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e- ponude Frist für den Eingang der Angebote: 22/10/2024 09:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 22/10/2024 09:00:00 (UTC+2) Ort: Gradski ured za financije i javnu nabavu, Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB Registrierungsnummer: 61817894937 Postanschrift: Trg Stjepana Radia 1 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Javna nabava E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Telefon: +385 16506578 Internetadresse: https://www.zagreb.hr Profil des Erwerbers: https://www.zagreb.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: b84b858d-26a7-45ad-b16b- 04e1f874d660-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Obavjetavamo Vas da je naruitelj sukladno lanku 200. st. 6. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/2016, 114/2022) putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/) objavio nove dokumente Obrazac 2 Iskustvo strunjaka 3, Obrazac 2 Iskustvo strunjaka 4, Obrazac 2 iskustvo dodatni strunjak, Kriteriji za odabir ponude, Opi podaci o predmetu nabave i uputa za ponuditelje dodatno te izmijenjene podatke iz osnovne objave u dijelu Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta i Dokumentacija o nabavi Dio II Upute za ponuditelje. Upuuju se svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su ve preuzeli navedeno da s internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave RH preuzmu nove dokumente. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Promjena kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta - Naruitelj usklauje uvjete - popis pruenih usluga i nain dokazivanja - obrazovne i strune kvalifikacije u Kriterijima za odabir gospodarskog subjekta Änderung der Auftragsunterlagen am: 29/09/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj mijenja Dokumentaciju o nabavi Dio II - upute za ponuditelje (jamstvo za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, dokazi potrebni za provjeru) Änderung der Auftragsunterlagen am: 29/09/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 2b746c80-96c2-4e57-b1e2-00471fef0a0e - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/09/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 191/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/10/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/20586 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.zagreb.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202410/ausschreibung-588802-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de