Ausschreibung: Kroatien Medizinische Geräte 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Mikroskopi) - HRV-Grad Medizinische Geräte Dokument Nr...: 588276-2024 (ID: 2024100101200686736) Veröffentlicht: 01.10.2024 * HRV-Grad: Kroatien Medizinische Geräte 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Mikroskopi) 2024/S 191/2024 588276 Kroatien Medizinische Geräte 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Mikroskopi) OJ S 191/2024 01/10/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI E-Mail: nabava@bfm.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer zentralen Regierungsbehörde kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Mikroskopi) Beschreibung: Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Mikroskopi) Kennung des Verfahrens: befd7828-421d-4d0d-b9e4-a6d8a5329f47 Interne Kennung: 03U/2024 VV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 11 078 683,96 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 5 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 5 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Grupa predmeta nabave 1 Beschreibung: Grupa predmeta nabave 1 Interne Kennung: 03U/2024 VV-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 08/11/2024 Laufzeit: 45 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 15 434,20 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NP00.C5.1.R1-I3.01.0001. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Izgradnja i opremanje klinikih izolacijskih jedinica (3., 4. i 1./5. zgrade) Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Naruitelj kao jedan od kriterija odreuje trajanje jamstvenog roka. Maksimalan broj bodova koji se moe ostvariti po kriteriju Trajanje jamstvenog roka je 20 bodova. Minimalni jamstveni rok je 2 godine (0 bodova). Bodovi za ponuen dui jamstveni rok dodjeljivati e se u skladu sa sljedeom skalom bodova: Jamstveni rok od 3 godine: 5 bodova Jamstveni rok od 4 godine: 10 bodova Jamstveni rok od 5 ili vie godina: 20 bodova Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij kvalitete Beschreibung: Opis kriterija za odabir ponude, nain bodovanja i dokaze za kriterije za odabir ponude Naruitelj je naveo u obrascu ENP kriteriji , kojeg je objavio uz ovu Dokumentaciju o nabavi i ini njezin sastavni dio. Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Temeljem lanka 214., a u skladu s lankom 215. ZJN 2016 javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. ZJN 2016. Iznos jamstva po grupama predmeta nabave: GRUPA 1-400,00 EUR GRUPA 2-1.000,00 EUR GRUPA 3- 300,00 EUR GRUPA 4- 700,00 EUR GRUPA 5- 600,00 EUR Jamstvo za ozbiljnost ponude se zahtijeva u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Jamstvo se dostavlja u obliku: 1. bjanko zadunice ili zadunice s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude (izvornik, s javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili 2. bankarske garancije (izvornik, mora biti bezuvjetna na prvi poziv i bez prigovora) ili 3. neovisno od jamstva kojeg je propisao naruitelj, gospodarski subjekt moe dati novani polog u traenom iznosu na iro-raun naruitelja (Dravni proraun Republike Hrvatske)- IBAN HR1210010051863000160, model 64, u pozivu na broj upisati: 9725-26459-23953-xxxx (evidencijski broj nabave) opis plaanja: upisati JZOP (jamstvo za ozbiljnost ponude). Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj prilae uz ponudu. Jamstva pod tokama 1 i 2 dostavljaju se u izvorniku, a nain dostave jamstva propisan je ovom Dokumentacijom: Dostava dijela/ dijelova ponude u zatvorenoj omotnici. Ponuditelj moe skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude priloiti ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od pet dana. Napomena (ako je predmet nabave podijeljen na grupe): Ponuditelj moe dostaviti zbirno jamstvo za vie grupa predmeta nabave pri emu treba voditi rauna da ukupan iznos jamstva odgovara zbirnom iznosu svih grupa predmeta nabave za koje se dostavlja ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 180 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb, Upravna zgrada, 1. kat, Sluba nabave, Odsjek za postupke javne nabave Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu te ovlateni predstavnici ponuditelja sukladno l. 282.st. 8. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i dr.). Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ukoliko je na javnom otvaranju prisutna osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid osobnu iskaznicu i izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: ja Finanzielle Vereinbarung: Nema avansnog plaanja, kao ni traenja garancija i mjeninih izjava. Naruitelj e isporuitelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata/podugovaratelju platiti isporuenu robu prema zaprimljenom neosporenom raunu u roku od 60 dana od dana zaprimanja rauna. Odabrani ponuditelj e raun izdati po izvrenoj primopredaji robe. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Grupa predmeta nabave 2 Beschreibung: Grupa predmeta nabave 2 Interne Kennung: 03U/2024 VV-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 08/11/2024 Laufzeit: 45 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 34 960,60 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NP00.C5.1.R1-I3.01.0001. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Izgradnja i opremanje klinikih izolacijskih jedinica (3., 4. i 1./5. zgrade) Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Naruitelj kao jedan od kriterija odreuje trajanje jamstvenog roka. Maksimalan broj bodova koji se moe ostvariti po kriteriju Trajanje jamstvenog roka je 10 bodova. Minimalni jamstveni rok je 2 godine (0 bodova). Bodovi za ponuen dui jamstveni rok dodjeljivati e se u skladu sa sljedeom skalom bodova: Jamstveni rok od 3 godine: 2 bodova Jamstveni rok od 4 godine: 5 bodova Jamstveni rok od 5 ili vie godina: 10 bodova Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij kvalitete Beschreibung: Opis kriterija za odabir ponude, nain bodovanja i dokaze za kriterije za odabir ponude Naruitelj je naveo u obrascu ENP kriteriji , kojeg je objavio uz ovu Dokumentaciju o nabavi i ini njezin sastavni dio. Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Temeljem lanka 214., a u skladu s lankom 215. ZJN 2016 javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. ZJN 2016. Iznos jamstva po grupama predmeta nabave: GRUPA 1-400,00 EUR GRUPA 2-1.000,00 EUR GRUPA 3- 300,00 EUR GRUPA 4- 700,00 EUR GRUPA 5- 600,00 EUR Jamstvo za ozbiljnost ponude se zahtijeva u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Jamstvo se dostavlja u obliku: 1. bjanko zadunice ili zadunice s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude (izvornik, s javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili 2. bankarske garancije (izvornik, mora biti bezuvjetna na prvi poziv i bez prigovora) ili 3. neovisno od jamstva kojeg je propisao naruitelj, gospodarski subjekt moe dati novani polog u traenom iznosu na iro-raun naruitelja (Dravni proraun Republike Hrvatske)- IBAN HR1210010051863000160, model 64, u pozivu na broj upisati: 9725-26459-23953-xxxx (evidencijski broj nabave) opis plaanja: upisati JZOP (jamstvo za ozbiljnost ponude). Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj prilae uz ponudu. Jamstva pod tokama 1 i 2 dostavljaju se u izvorniku, a nain dostave jamstva propisan je ovom Dokumentacijom: Dostava dijela/ dijelova ponude u zatvorenoj omotnici. Ponuditelj moe skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude priloiti ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od pet dana. Napomena (ako je predmet nabave podijeljen na grupe): Ponuditelj moe dostaviti zbirno jamstvo za vie grupa predmeta nabave pri emu treba voditi rauna da ukupan iznos jamstva odgovara zbirnom iznosu svih grupa predmeta nabave za koje se dostavlja ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 180 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb, Upravna zgrada, 1. kat, Sluba nabave, Odsjek za postupke javne nabave Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu te ovlateni predstavnici ponuditelja sukladno l. 282.st. 8. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i dr.). Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ukoliko je na javnom otvaranju prisutna osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid osobnu iskaznicu i izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: ja Finanzielle Vereinbarung: Nema avansnog plaanja, kao ni traenja garancija i mjeninih izjava. Naruitelj e isporuitelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata/podugovaratelju platiti isporuenu robu prema zaprimljenom neosporenom raunu u roku od 60 dana od dana zaprimanja rauna. Odabrani ponuditelj e raun izdati po izvrenoj primopredaji robe. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Grupa predmeta nabave 3 Beschreibung: Grupa predmeta nabave 3 Interne Kennung: 03U/2024 VV-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 08/11/2024 Laufzeit: 45 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 12 500,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NP00.C5.1.R1-I3.01.0001. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Izgradnja i opremanje klinikih izolacijskih jedinica (3., 4. i 1./5. zgrade) Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Naruitelj kao jedan od kriterija odreuje trajanje jamstvenog roka. Maksimalan broj bodova koji se moe ostvariti po kriteriju Trajanje jamstvenog roka je 10 bodova. Minimalni jamstveni rok je 2 godine (0 bodova). Bodovi za ponuen dui jamstveni rok dodjeljivati e se u skladu sa sljedeom skalom bodova: Jamstveni rok od 3 godine: 2 bodova Jamstveni rok od 4 godine: 5 bodova Jamstveni rok od 5 ili vie godina: 10 bodova Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij kvalitete Beschreibung: Opis kriterija za odabir ponude, nain bodovanja i dokaze za kriterije za odabir ponude Naruitelj je naveo u obrascu ENP kriteriji , kojeg je objavio uz ovu Dokumentaciju o nabavi i ini njezin sastavni dio. Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Temeljem lanka 214., a u skladu s lankom 215. ZJN 2016 javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. ZJN 2016. Iznos jamstva po grupama predmeta nabave: GRUPA 1-400,00 EUR GRUPA 2-1.000,00 EUR GRUPA 3- 300,00 EUR GRUPA 4- 700,00 EUR GRUPA 5- 600,00 EUR Jamstvo za ozbiljnost ponude se zahtijeva u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Jamstvo se dostavlja u obliku: 1. bjanko zadunice ili zadunice s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude (izvornik, s javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili 2. bankarske garancije (izvornik, mora biti bezuvjetna na prvi poziv i bez prigovora) ili 3. neovisno od jamstva kojeg je propisao naruitelj, gospodarski subjekt moe dati novani polog u traenom iznosu na iro-raun naruitelja (Dravni proraun Republike Hrvatske)- IBAN HR1210010051863000160, model 64, u pozivu na broj upisati: 9725-26459-23953-xxxx (evidencijski broj nabave) opis plaanja: upisati JZOP (jamstvo za ozbiljnost ponude). Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj prilae uz ponudu. Jamstva pod tokama 1 i 2 dostavljaju se u izvorniku, a nain dostave jamstva propisan je ovom Dokumentacijom: Dostava dijela/ dijelova ponude u zatvorenoj omotnici. Ponuditelj moe skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude priloiti ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od pet dana. Napomena (ako je predmet nabave podijeljen na grupe): Ponuditelj moe dostaviti zbirno jamstvo za vie grupa predmeta nabave pri emu treba voditi rauna da ukupan iznos jamstva odgovara zbirnom iznosu svih grupa predmeta nabave za koje se dostavlja ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 180 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb, Upravna zgrada, 1. kat, Sluba nabave, Odsjek za postupke javne nabave Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu te ovlateni predstavnici ponuditelja sukladno l. 282.st. 8. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i dr.). Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ukoliko je na javnom otvaranju prisutna osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid osobnu iskaznicu i izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: ja Finanzielle Vereinbarung: Nema avansnog plaanja, kao ni traenja garancija i mjeninih izjava. Naruitelj e isporuitelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata/podugovaratelju platiti isporuenu robu prema zaprimljenom neosporenom raunu u roku od 60 dana od dana zaprimanja rauna. Odabrani ponuditelj e raun izdati po izvrenoj primopredaji robe. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0004 Titel: Grupa predmeta nabave 4 Beschreibung: Grupa predmeta nabave 4 Interne Kennung: 03U/2024 VV-4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 08/11/2024 Laufzeit: 45 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 25 100,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NP00.C5.1.R1-I3.01.0001. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Izgradnja i opremanje klinikih izolacijskih jedinica (3., 4. i 1./5.zgrade)Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij kvalitete Beschreibung: Opis kriterija za odabir ponude, nain bodovanja i dokaze za kriterije za odabir ponude Naruitelj je naveo u obrascu ENP kriteriji , kojeg je objavio uz ovu Dokumentaciju o nabavi i ini njezin sastavni dio. Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Temeljem lanka 214., a u skladu s lankom 215. ZJN 2016 javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. ZJN 2016. Iznos jamstva po grupama predmeta nabave: GRUPA 1-400,00 EUR GRUPA 2-1.000,00 EUR GRUPA 3- 300,00 EUR GRUPA 4- 700,00 EUR GRUPA 5- 600,00 EUR Jamstvo za ozbiljnost ponude se zahtijeva u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Jamstvo se dostavlja u obliku: 1. bjanko zadunice ili zadunice s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude (izvornik, s javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili 2. bankarske garancije (izvornik, mora biti bezuvjetna na prvi poziv i bez prigovora) ili 3. neovisno od jamstva kojeg je propisao naruitelj, gospodarski subjekt moe dati novani polog u traenom iznosu na iro-raun naruitelja (Dravni proraun Republike Hrvatske)- IBAN HR1210010051863000160, model 64, u pozivu na broj upisati: 9725-26459-23953-xxxx (evidencijski broj nabave) opis plaanja: upisati JZOP (jamstvo za ozbiljnost ponude). Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj prilae uz ponudu. Jamstva pod tokama 1 i 2 dostavljaju se u izvorniku, a nain dostave jamstva propisan je ovom Dokumentacijom: Dostava dijela/ dijelova ponude u zatvorenoj omotnici. Ponuditelj moe skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude priloiti ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od pet dana. Napomena (ako je predmet nabave podijeljen na grupe): Ponuditelj moe dostaviti zbirno jamstvo za vie grupa predmeta nabave pri emu treba voditi rauna da ukupan iznos jamstva odgovara zbirnom iznosu svih grupa predmeta nabave za koje se dostavlja ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 180 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb, Upravna zgrada, 1. kat, Sluba nabave, Odsjek za postupke javne nabave Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu te ovlateni predstavnici ponuditelja sukladno l. 282.st. 8. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i dr.). Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ukoliko je na javnom otvaranju prisutna osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid osobnu iskaznicu i izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: ja Finanzielle Vereinbarung: Nema avansnog plaanja, kao ni traenja garancija i mjeninih izjava. Naruitelj e isporuitelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata/podugovaratelju platiti isporuenu robu prema zaprimljenom neosporenom raunu u roku od 60 dana od dana zaprimanja rauna. Odabrani ponuditelj e raun izdati po izvrenoj primopredaji robe. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0005 Titel: Grupa predmeta nabave 5 Beschreibung: Grupa predmeta nabave 5 Interne Kennung: 03U/2024 VV-5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 08/11/2024 Laufzeit: 45 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 20 850,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NP00.C5.1.R1-I3.01.0001. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Izgradnja i opremanje klinikih izolacijskih jedinica (3., 4. i 1./5. zgrade) Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Naruitelj kao jedan od kriterija odreuje trajanje jamstvenog roka. Maksimalan broj bodova koji se moe ostvariti po kriteriju Trajanje jamstvenog roka je 10 bodova. Minimalni jamstveni rok je 2 godine (0 bodova). Bodovi za ponuen dui jamstveni rok dodjeljivati e se u skladu sa sljedeom skalom bodova: Jamstveni rok od 3 godine: 2 bodova Jamstveni rok od 4 godine: 5 bodova Jamstveni rok od 5 ili vie godina: 10 bodova Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kriterij kvalitete Beschreibung: Opis kriterija za odabir ponude, nain bodovanja i dokaze za kriterije za odabir ponude Naruitelj je naveo u obrascu ENP kriteriji , kojeg je objavio uz ovu Dokumentaciju o nabavi i ini njezin sastavni dio. Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/21243 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Temeljem lanka 214., a u skladu s lankom 215. ZJN 2016 javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. ZJN 2016. Iznos jamstva po grupama predmeta nabave: GRUPA 1-400,00 EUR GRUPA 2-1.000,00 EUR GRUPA 3- 300,00 EUR GRUPA 4- 700,00 EUR GRUPA 5- 600,00 EUR Jamstvo za ozbiljnost ponude se zahtijeva u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Jamstvo se dostavlja u obliku: 1. bjanko zadunice ili zadunice s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude (izvornik, s javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili 2. bankarske garancije (izvornik, mora biti bezuvjetna na prvi poziv i bez prigovora) ili 3. neovisno od jamstva kojeg je propisao naruitelj, gospodarski subjekt moe dati novani polog u traenom iznosu na iro-raun naruitelja (Dravni proraun Republike Hrvatske)- IBAN HR1210010051863000160, model 64, u pozivu na broj upisati: 9725-26459-23953-xxxx (evidencijski broj nabave) opis plaanja: upisati JZOP (jamstvo za ozbiljnost ponude). Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj prilae uz ponudu. Jamstva pod tokama 1 i 2 dostavljaju se u izvorniku, a nain dostave jamstva propisan je ovom Dokumentacijom: Dostava dijela/ dijelova ponude u zatvorenoj omotnici. Ponuditelj moe skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude priloiti ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od pet dana. Napomena (ako je predmet nabave podijeljen na grupe): Ponuditelj moe dostaviti zbirno jamstvo za vie grupa predmeta nabave pri emu treba voditi rauna da ukupan iznos jamstva odgovara zbirnom iznosu svih grupa predmeta nabave za koje se dostavlja ponuda. Frist für den Eingang der Angebote: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 180 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 30/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Klinika za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi , Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb, Upravna zgrada, 1. kat, Sluba nabave, Odsjek za postupke javne nabave Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu te ovlateni predstavnici ponuditelja sukladno l. 282.st. 8. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i dr.). Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ukoliko je na javnom otvaranju prisutna osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid osobnu iskaznicu i izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: ja Finanzielle Vereinbarung: Nema avansnog plaanja, kao ni traenja garancija i mjeninih izjava. Naruitelj e isporuitelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata/podugovaratelju platiti isporuenu robu prema zaprimljenom neosporenom raunu u roku od 60 dana od dana zaprimanja rauna. Odabrani ponuditelj e raun izdati po izvrenoj primopredaji robe. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI Registrierungsnummer: 47767714195 Postanschrift: Mirogojska cesta 8 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Sluba nabave E-Mail: nabava@bfm.hr Telefon: +385 12826345 Internetadresse: https://bfm.hr/ Profil des Erwerbers: https://bfm.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 7c3c0fa8-4fa9-40cc-819a-387e6f2a57f1 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/09/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 191/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/10/2024 Referenzen: https://bfm.hr/ https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/21243 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202410/ausschreibung-588276-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de