Ausschreibung: Kroatien Überwachung oder Eindämmung von Oberflächengewässerverschmutzungen Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine - HRV-Grad Überwachung oder Eindämmung von Oberflächengewässerverschmutzungen Dokument Nr...: 588233-2024 (ID: 2024100101194986688) Veröffentlicht: 01.10.2024 * HRV-Grad: Kroatien Überwachung oder Eindämmung von Oberflächengewässerverschmutzungen Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine 2024/S 191/2024 588233 Kroatien Überwachung oder Eindämmung von Oberflächengewässerverschmutzungen Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine OJ S 191/2024 01/10/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Institut za vode Josip Juraj Strossmayer E-Mail: opci.poslovi@institutjjs.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Umweltschutz 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine Beschreibung: Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine Kennung des Verfahrens: 42c2af9d-38bb-42b0-8705-47a6b73f9cd1 Interne Kennung: JN 24/22 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90733100 Überwachung oder Eindämmung von Oberflächengewässerverschmutzungen 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 580 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine Beschreibung: Sustavno ispitivanje kakvoe podzemnih voda na vodnom podruju rijeke Dunav u periodu od 2025. do 2027. godine Interne Kennung: JN 24/22 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90733100 Überwachung oder Eindämmung von Oberflächengewässerverschmutzungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Na podruju rijeke Dunav na lokacijama kako je navedeno u Specifikaciji usluga 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/01/2025 Laufzeit: 38 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 580 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Ukupni godinji promet Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Alati, postrojenje ili tehnika oprema Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Iskustvo strunjaka Beschreibung: Naruitelj e bodovati struno iskustvo iskljuivo tehnikog strunjaka ijim dokumentima ponuditelj/zajednica ponuditelja dokazuje uvjete tehnike i strune sposobnosti. Gewichtung (Punkte, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/20572 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/20572 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 15.000,00 eura. Jamstvo za ozbiljnost ponude moe biti u obliku bjanko ili obine zadunice (s ovjerenim potpisom ovlatenog potpisnika od strane javnog biljenika sukladno lanku 214. i lanku 215. Ovrnog zakona (NN 112/12, 25/13, 93/14, 55 /16, 73/17, 131/20, 114/22) ili bankarske garancije izdane s klauzulom bezuvjetna, neopoziva, naplativa na prvi poziv i bez prava prigovora s rokom vaenja najmanje jednakom roku valjanosti ponude. Bjanko zadunica mora biti izdana sukladno Pravilniku o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/12, 82/17 i 154/22). Dostavljeno jamstvo mora biti naplativo i sukladno uvjetima ove dokumentacije o nabavi. Rok valjanosti bankarske garancije mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja bilo koji lan iz zajednice ponuditelja, u cijelosti ili parcijalno s lanom/vima, pod uvjetom da jamstvo za ozbiljnost ponude, u bilo kojem sluaju treba biti u obliku i iznosu kako je traeno ovom tokom. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude zadrati i naplatiti u sluaju: - odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, - nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, - neprihvaanja ispravka raunske greke, - odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, - nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike ponude, u papirnatom obliku. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstvo za ozbiljnost ponude, Naruitelj je obvezan prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od Ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od 5 (pet) dana. Umjesto traenog jamstva ponuditelj moe uplatiti novani polog u traenom iznosu na raun javnog naruitelja. U tom sluaju ponuditelj dokaz o uplati novanog pologa prilae u svojoj ponudi. Dokazom o plaanju novanog pologa na temelju kojeg se moe utvrditi da je transakcija izvrena smatraju se i neovjerene preslike ili ispisi provedenih naloga za plaanje, ukljuujui i onih izdanih u elektronikom obliku. Povrat novanog pologa izvrit e se posredovanjem banke, bez kamata, uplatom naznaenog pologa na raun ponuditelja u skladu s odredbama lanka 177. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22). Naruitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno od dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Frist für den Eingang der Angebote: 24/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 150 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 24/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Institut za vode Josip Juraj Strossmayer, ubieva 29, 10000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Sukladno lanku 282. stavak 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ovlatenje mora biti potpisano od strane ovlatene osobe ponuditelja i ovjereno peatom, a ukoliko je ovlatena osoba na otvaranju ponuda, duna je umjesto ovlatenja donijeti kopiju rjeenja o registraciji / obrtnicu i kopiju identifikacijskog dokumenta te iste predati prisutnim lanovima strunog povjerenstva. Zapisnik o otvaranju ponuda Naruitelj e odmah uruiti svim ovlatenim predstavnicima Ponuditelja nazonima na javnom otvaranju. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Sukladno prijedlogu Ugovora o javnoj nabavi. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Institut za vode Josip Juraj Strossmayer TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Institut za vode Josip Juraj Strossmayer Registrierungsnummer: 04716643151 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 220 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Valentina Strumenkovski E-Mail: opci.poslovi@institutjjs.hr Telefon: +385 12066218 Internetadresse: https://institutjjs.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 8913c974-1b77-4839-a420- 13524532b708-01 Hauptgrund für die Änderung: Korrektur Beschaffer Beschreibung: Naruitelj je izmijenio dokumente Specifikacija usluga. 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Opis cjelokupnog predmeta nabave (na razini postupka) - Naruitelj je izmijenio dokumente Specifikacija usluga. Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/09/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: f5d3ce36-4092-477a-ac63-24ef3cdb6d7d - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/09/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 191/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/10/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/20572 https://institutjjs.hr/ https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202410/ausschreibung-588233-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de