Ausschreibung: Rumänien Patienten-Fernüberwachungssystem Acord-cadru de achizitie public de dispozitive medicale specifice diabetului zaharat, divizate pe 10 loturi - ROU-Suceava Patienten-Fernüberwachungssystem Dokument Nr...: 588087-2024 (ID: 2024100101184386504) Veröffentlicht: 01.10.2024 * ROU-Suceava: Rumänien Patienten-Fernüberwachungssystem Acord-cadru de achizitie public de dispozitive medicale specifice diabetului zaharat, divizate pe 10 loturi 2024/S 191/2024 588087 Rumänien Patienten-Fernüberwachungssystem Acord-cadru de achizitie public de dispozitive medicale specifice diabetului zaharat, divizate pe 10 loturi OJ S 191/2024 01/10/2024 Vorinformation oder eine regelmäßige nicht verbindliche Bekanntmachung nur zu Informationszwecken Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA E-Mail: licitatii@spjsv.ro Rechtsform des Erwerbers: Von einer regionalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Acord-cadru de achizitie public de dispozitive medicale specifice diabetului zaharat, divizate pe 10 loturi Beschreibung: Acord-cadru de achizitie public de dispozitive medicale specifice diabetului zaharat, divizate pe 10 loturi, pentru 24 luni 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 6 879 981,60 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 3. Teil 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0002 Titel: Initiere sisteme de monitorizare continua a glicemiei Medrtonic 4 Beschreibung: Poz 1.1. Senzori de monitorizare continua Guardian 4:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -600-2,400buc/117,240.00-468,960.00 lei fara TVA Poz 1.2. Transmiter Guardian 4:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -40-160 buc/101,600.00-406,400.00 lei fara TVA Cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent,lei fara TVA/lot- 65652 lei. Interne Kennung: 1 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 875 360,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0003 Titel: Initiere sisteme de monitorizare continua a glicemiei DEXCOME ONE Plus Beschreibung: Senzori de monitorizare continua Dexcome One plus:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -540-1,800 buc / 158,824.80- 529,416.00 lei fara TVA Cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent,lei fara TVA/lot- 79412,40 lei. Interne Kennung: 2 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 529 416,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0004 Titel: Initiere sistem de monitorizare continua SIMPLERA Beschreibung: Senzori de monitorizare continua SIMPLERA :cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -900- 1,800 buc / 225,000.00-450,000.00 lei fara TVA Cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent, lei fara TVA/lot- 11250 lei. Interne Kennung: 3 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 450 000,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0005 Titel: Initiere pompa de insulina 720 G Beschreibung: POZ 4.1 Rezervoare pompa de insulina 720 G:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC lei fara TVA-180-600 buc/2,088.00-6,960.00lei Poz 4.2 Catetere pompa de insulina 720:cantitate min-max AC/ val. min-max AC -180-600 buc/5,868.00-19,560.00lei Poz 4.3 Pompa de insulina 720:cantitate min-max AC/ val. min-max AC -6-20 buc/41,400.00- 138,000.00 lei Cantitati min - max contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Val. maxima estimata ctr subsecvent,lei fara TVA/lot- 49356 lei. Interne Kennung: 4 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 164 520,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0006 Titel: Initiere pompa de insulina augmentata cu senzori Minimed 740 G Beschreibung: POZ 5.1 Pompa de insulina 740 G Poz 5.2 Catetere pompa de insulina 740 G Poz 5.3 Rezervoare pompa de insulina 740 G Poz 5.4 Senzori Guardian 3 Poz 5.5 Transmiter Guardian Link 3 Cantitati min-max AC / valori min-max AC si cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent, lei fara TVA/lot- 177228 lei. Interne Kennung: 5 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 708 912,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0007 Titel: Initiere pompa de insulina augmentata cu senzori Minimed 780 G Beschreibung: Poz 6.1 Pompa de insulina 780 G Poz 6.2 Catetere pompa de insulina 780 G Poz 6.3 Rezervoare pompa de insulina 780 G Poz 6.4 Senzori Guardian 4 Poz 6.5 Transmiter compatibil cu pompa 780 g Cantitati min-max AC / valori min-max AC si cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent,lei fara TVA/lot- 68840,40 lei. Interne Kennung: 6 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 688 404,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0008 Titel: Initiere pompa Omnipod Dash Beschreibung: Poz 7.1 Poduri pentru pompa de insulina Omnipod Dash:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -1200-4800 buc/181,512.00 -726,048.00 lei fara TVA Poz 7.2 PDM Omnipod Dash:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -40-160 buc/121,008.40- 484,033.60 lei fara TVA Cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent,lei fara TVA/lot- 22689,03 lei. Interne Kennung: 7 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 1 210 081,60 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0009 Titel: Continuare Consumabile compatibile cu pompa de insulina Omnipod DASH Beschreibung: Poduri pentru pompa de insulina Omnipod Dash:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -2,400-4,800 buc / 363,024.00-726,048.00 lei fara TVA Cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent, lei fara TVA/lot- 54453,60 lei. Interne Kennung: 8 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 726 048,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0010 Titel: Continuare pompa de insulina augmentata cu senzori Minimed 780 G Beschreibung: Poz 9.1 Rezervoare pompa 780G Poz 9.2 Catetere pompa 780G Poz 9.3 Senzori Guardian 4 Poz 9.4 Transmiter compatibil cu pompa 780G Cantitati min-max AC / valori min-max AC si cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent,lei fara TVA/lot- 34572 lei. Interne Kennung: 9 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 702 240,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 3.1. Technische ID des Teils: PAR-0011 Titel: Continuare Sisitem de monitorizare continua SIMPLERA Beschreibung: Senzori de monitorizare continua SIMPLERA:cantitate min-max AC/ valoare min-max AC -1,650-3,300 buc / 412,500.00-825,000.00 lei fara TVA Cantitati minime - maxime contract subsecvent -conform caiet de sarcini. Valoare maxima estimata contract subsecvent, lei fara TVA/lot- 41250 lei. Interne Kennung: 10 3.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 3.1.3. Dauer Laufzeit: 24 Monate 3.1.4. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 825 000,00 RON 3.1.5. Allgemeine Informationen Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja 3.1.8. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb 3.1.9. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SFANTUL IOAN CEL NOU SUCEAVA Registrierungsnummer: 4243983 Abteilung: Serviciul Licitatii, Contractare, Aprovizionare Postanschrift: B-dul 1 Mai, Nr. 18 Stadt: Suceava Postleitzahl: 720224 Land, Gliederung (NUTS): Suceava (RO215) Land: Rumänien Kontaktperson: Daniela Crap E-Mail: licitatii@spjsv.ro Telefon: +40 0230510659 Internetadresse: www.spitaluljudeteansuceava.ro Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): https://www.spitaluljudeteansuceava.ro/ Profil des Erwerbers: https://www.spitaluljudeteansuceava.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0000 Offizielle Bezeichnung: Publications Office of the European Union Registrierungsnummer: PUBL Stadt: Luxembourg Postleitzahl: 2417 Land, Gliederung (NUTS): Luxembourg (LU000) Land: Luxemburg E-Mail: ted@publications.europa.eu Telefon: +352 29291 Internetadresse: https://op.europa.eu Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 89c23c75-005c-4b6a-828f-ce8082ca572c - 01 Formulartyp: Planung Art der Bekanntmachung: Vorinformation oder eine regelmäßige nicht verbindliche Bekanntmachung nur zu Informationszwecken Unterart der Bekanntmachung: 4 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/09/2024 11:10:52 (UTC) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 191/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/10/2024 Voraussichtliches Datum der Veröffentlichung einer Auftragsbekanntmachung im Rahmen dieses Verfahrens: 03/10/2024 Referenzen: https://www.spitaluljudeteansuceava.ro https://www.spitaluljudeteansuceava.ro/ http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202410/ausschreibung-588087-2024-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de