Ausschreibung: Kroatien Server EXODUS WP3 -nabava HW - HRV-Velika Server Dokument Nr...: 587793-2024 (ID: 2024100101170786242) Veröffentlicht: 01.10.2024 * HRV-Velika: Kroatien Server EXODUS WP3 -nabava HW 2024/S 191/2024 587793 Kroatien Server EXODUS WP3 - nabava HW OJ S 191/2024 01/10/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. E-Mail: zlatko.bayer@crocontrol.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: EXODUS WP3 - nabava HW Beschreibung: EXODUS WP3 nabava HW, sukladno Tehnikoj specifikaciji i Trokovniku iz priloga ove Dokumentacije o nabavi. Predmet nabave ukljuuje isporuku robe, montau, instalaciju i trening na lokaciji HKZP. Ukoliko ponuditelj nudi jednakovrijedan proizvod obavezan je na mjesto predvieno u Trokovniku isto i upisati sukladno uputi u Trokovniku. Kao dokaz jednakovrijednosti ponuditelj je duan u ponudi dostaviti tehniku specifikaciju/ kataloge nuenih proizvoda ili u Trokovnik upisati valjani link putem kojeg se moe izvriti provjera. Ponuditelj je obvezan naruitelju ponuditi i u cijelosti isporuiti robu sljedeih karakteristika: - nova, nekoritena, zapakirana i neoteena roba, - originalna roba specificiranog proizvoaa iji proizvod nosi originalni logo proizvoaa. - za svu robu mora biti ponueno minimalno jamstvo sukladno navedenom u Tehnikoj specifikaciji, pri emu je trajanje jamstva kriterij ekonomski najpovoljnije ponude, te njegovo trajanje moe biti i dulje, ovisno o ponuenom jamstvenom roku Kennung des Verfahrens: 7974c40e-4d9a-44ac-8220-72b7834c8274 Interne Kennung: P-24-DO-01-3-01 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 48820000 Server 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 385 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: EXODUS WP3 - nabava HW Beschreibung: EXODUS WP3 nabava HW, sukladno Tehnikoj specifikaciji i Trokovniku iz priloga ove Dokumentacije o nabavi. Predmet nabave ukljuuje isporuku robe, montau, instalaciju i trening na lokaciji HKZP. Ponuditelj je obvezan naruitelju ponuditi i u cijelosti isporuiti robu sljedeih karakteristika: - nova, nekoritena, zapakirana i neoteena roba, - originalna roba specificiranog proizvoaa iji proizvod nosi originalni logo proizvoaa. - za svu robu mora biti ponueno minimalno jamstvo sukladno navedenom u Tehnikoj specifikaciji, pri emu je trajanje jamstva kriterij ekonomski najpovoljnije ponude, te njegovo trajanje moe biti i dulje, ovisno o ponuenom jamstvenom roku Ukoliko ponuditelj nudi jednakovrijedan proizvod obvezan je na mjesto predvieno u Trokovniku isto i upisati sukladno uputi u Trokovniku. Kao dokaz jednakovrijednosti ponuditelj je duan dostaviti tehniku specifikaciju/katalog nuenih proizvoda ili u Trokovnik upisati valjani link putem kojeg se moe izvriti provjera. Interne Kennung: P-24-DO-01-3-01 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 48820000 Server 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Sjedite Hrvatske kontrola zrane plovidbe d.o.o., Rudolfa Fizira 2, Velika Gorica 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 20/11/2024 Laufzeit: 9 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 385 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Trajanje jamstvenog roka Beschreibung: Sukladno dokumentu Kriterij za odabir ponude Gewichtung (Punkte, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Rok Isporuke Beschreibung: Sukladno dokumentu Kriterij za odabir ponude Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/21175 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/21175 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch, Englisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Naruitelj zahtijeva jamstvo za ozbiljnost ponude i u tu svrhu ponuditelj je duan uz ponudu dostaviti neopozivu, bezuvjetnu, plativu na prvi poziv i bez prigovora bankarsku garanciju, s rokom valjanosti najmanje do roka valjanosti ponude, na iznos od 11.500,00 eura. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, naruitelj e prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od 5 (pet) dana. Naruitelj e jamstvo za ozbiljnost ponude naplatiti u sluaju: 1. odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno tokama ove dokumentacije, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Jamstvo se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naruitelja Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o., 10410 Velika Gorica, Rudolfa Fizira 2, p. p. 103, Hrvatska ili neposrednom dostavom u pisarnicu naruitelja: Rudolfa Fizira 2, Velika Gorica, s naznakom ne otvaraj. Na prednjoj strani omotnice stavlja se: - naziv i adresa naruitelja, - evidencijski broj nabave, - naziv predmeta nabave, - naznaka dio ponude koji se dostavlja odvojeno i ne otvaraj. Na poleini ili u gornjem lijevom kutu omotnice stavlja se: - naziv i adresa ponuditelja/zajednice ponuditelja. Dijelovi ponude koji se dostavljaju sredstvima komunikacije koja nisu elektronika moraju biti dostavljeni prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra dostavljanom u trenutku dostave ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 29/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 29/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Sjedite Hrvatske kontrola zrane plovidbe d.o.o., Rudolfa Fizira 2, Velika Gorica. Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Sukladno lanku 282. stavku 8. Zakona o javnoj nabavi, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja (uz predoenje pisane i ovjerene punomoi - pisanog dokaza o ovlasti). Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovor o javnoj nabavi izmeu naruitelja i odabranog ponuditelja, pored uvjeta koji su propisani ovom dokumentacijom i prihvaeni ponudom odabranog ponuditelja sadravat e, ali se nee ograniavati samo na njih, sljedee odredbe:   -       Uvjeti plaanja  -       Mjesto isporuke  -       U sluaju spora nadlean je sud u Zagrebu. Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj e izvriti plaanje u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka rauna temeljenog na isporuci opreme u cijelosti. Uz raun ponuditelj je obvezan dostaviti otpremnicu. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Hrvatska kontrola zrane plovidbe d.o.o. Registrierungsnummer: 33052761319 Postanschrift: Ulica Rudolfa Fizira 2 Stadt: Velika Gorica Postleitzahl: 10410 Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Kontaktperson: Zlatko Bayer E-Mail: zlatko.bayer@crocontrol.hr Telefon: +385 16259320 Internetadresse: https://crocontrol.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 68fa1f82-89c7-4c43-a432-9ca1976ea5f0 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/09/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 191/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/10/2024 Referenzen: https://crocontrol.hr https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/21175 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202410/ausschreibung-587793-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de