Ausschreibung: Rumänien Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial Consumabile pentru analiza transcriptomica -in cadrul Proiectului de cercetare PNRR 760067/23.05.2023 - ROU-Cluj-Napoca Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial Dokument Nr...: 523415-2024 (ID: 2024090201195319748) Veröffentlicht: 02.09.2024 * ROU-Cluj-Napoca: Rumänien Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial Consumabile pentru analiza transcriptomica -in cadrul Proiectului de cercetare PNRR 760067/23.05.2023 2024/S 170/2024 523415 Rumänien Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial Consumabile pentru analiza transcriptomica -in cadrul Proiectului de cercetare PNRR 760067/23.05.2023 OJ S 170/2024 02/09/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca E-Mail: obutnar@umfcluj.ro Rechtsform des Erwerbers: Zentrale Regierungsbehörde Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Bildung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Consumabile pentru analiza transcriptomica -in cadrul Proiectului de cercetare PNRR 760067/23.05.2023 Beschreibung: Consumabile pentru analiza transcriptomica : Lame microarray evaluare expresie genica Kennung des Verfahrens: 9254d086-6af5-4c3e-be77-29b61a96991c Interne Kennung: 4288047/2P/ 16971/27.06.2023/PNRR 760067/23.05.2023 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33141000 Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 41 120,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Zusätzliche Informationen: În situatia în care pe primul loc se claseaza 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret comisia va solicita clarificari prin intermediul facilitatilor SEAP , încarcarea de catre ofertantii în cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 Autoritea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 11 a zi, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: Consumabile pentru analiza transcriptomica : Lame microarray evaluare expresie genica, 2 seturi a cate 2 lame fiecare set Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33141000 Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Cluj (RO113) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Depozit Reactivi, str. Pssteur, nr. 4, Parter, Loc. Cluj-Napoca, jud. Cluj 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 60 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein Zusätzliche Informationen: În situatia în care pe primul loc se claseaza doua sau mai multe oferte cu acelasi pret comisia va solicita clarificari prin intermediul facilitatilor SEAP , încarcarea de catre ofertantii în cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Candidatii/Ofertantii/ vor dovedi neincadrarea in prevederile art 164 /Lege 98 /2016, Art. 165/Legea 98/2016, Art. 167/Legea 98/2016, modalitatea de indeplinire fiind prezentarea DUAE cf. art. 193/alin. 1/ legea 98/2016; Candidatii/Ofertantii/ vor completa in DUAE neincadrarea in prevederile art. 58-60 din Legea 98/2016. Prin completarea formularului DUAE ofertantul declara pe proprie raspundere , completand cu DA sau NU la rubrica aferenta de la cap. III, lit. C, daca se afla/nu se afla in conflict de interese care decurge din participarea la prezenta procedura de achizitie publica. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de ofertantii clasati pe primul loc in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documente justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE sunt: 1.Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat de stat, valabile la momentul prezentarii, pentru sediul principal iar pentru sediile secundare/punctele de lucru o declaratie pe proprie raspundere privind indeplniraea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat. 2.cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al celor care au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul contatator emis de ONRC/actul constitutiv. 3.Dupa caz, documente care sa se demonstreze faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin(2), ART 171 din legea 98/2016; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector -Prof. Univ. dr. Anca -Dana Buzoianu Prorector-Prof. Univ. dr. Carmen-Mihaela Mihu Prorector -Prof. dr. Mihaela Felicia Bciu Prorector -Prof. dr. Man Sorin Caludiu Prorector -Prof. dr. Radu Nicolae Oprean Prorector -Prof. dr. Nicolae Crisan Director interimar CSUD -Prof. dr. Nadim Al Hajjar Decan Facultatea de Medicin -Prof. dr. oimia Mihaela Suciu Decan Facultatea de Medicin Dentar- Conf. dr. Cristian Mihail Dinu Decan Facultatea de Farmacie- Prof. dr. Gianina Cristina Crian Director general administrativ Ec. Dr. Valentin Mihai Mudura Director general administrativ adjunct interimar Ec. Liviu Lazea CFP: ec. Lucia Mihaela Trif Director economic interimar - Ramona -Persida Gherasim Director Achizitii Publice -Ing. Nicoleta Albu Sef Serviciu produse/aprovizionare/gestionari- Ec. Olimpia Maria Butnar Sef Oficiu Juridic - Loredana Iulia Szakacs Director de proiect: Netea Maier Romana Teodora Cercetator cu experienta/ Responsabil proiect UMF- Neagoe Berindean Ioana Responsabil financiar- Mariana Simona Pop Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta 1: Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei de îndeplinire : completare DUAE, urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise în tara de rezidenta, sa fie prezentat la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatii referitoare la DUAE regasiti in formularul Instructiuni /1. Instructiuni privind DUAE. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Criteriul de atribuire este preul cel mai sczut - clasamentul ofertelor se stabilete prin ordonarea cresctoare în funcie de preul total al fiecrei oferte, oferta de primul loc fiind cea cu preul cel mai mic. 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100184118 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/10/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 3 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/10/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Informationen über die Überprüfungsfristen: Conf. art. 8 alin.1, lit. b din Legea nr. 101/2016 - 7 zile începând cu ziua urmtoare lurii la cunotin despre actul Autoritii Contractante considerat nelegal, in cazul in care valoarea estimata a procedurii de achizitie publica este mai mica decat pragurile valorice in raport cu care este obligatorie transmiterea spre publicare catre JOUE a anunturilor de participare potrivit legislatiei privind achizitiile publice 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Oficiul juridic Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca Organisation, die Angebote bearbeitet: Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca TED eSender: Operator SEAP 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca Registrierungsnummer: 4288047 Postanschrift: Strada: Victor Babes, nr. 8 Stadt: Cluj-Napoca Postleitzahl: 400023 Land, Gliederung (NUTS): Cluj (RO113) Land: Rumänien Kontaktperson: Butnar Olimpia E-Mail: obutnar@umfcluj.ro Telefon: +40 751964835 Fax: +40 264597257 Internetadresse: https://www.umfcluj.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: Oficiul juridic Registrierungsnummer: 4288047_3 Postanschrift: str. Victor Babes, nr. 8 Stadt: Cluj-Napoca Postleitzahl: 0 Land, Gliederung (NUTS): Cluj (RO113) Land: Rumänien E-Mail: loredana.Szakacs@umfcluj.ro Telefon: +40 264597256 Fax: +40 264597257 Internetadresse: https://www.umfcluj.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Fax: +40 3052889 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 6b1c7181-e63c-463b-aa49-f0fe664a5e27 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 30/08/2024 17:45:51 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 30/08/2024 15:01:17 (UTC+3) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 170/2024 Datum der Veröffentlichung: 02/09/2024 Referenzen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100184118 https://www.adr.gov.ro/ https://www.e-licitatie.ro https://www.umfcluj.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202409/ausschreibung-523415-2024-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de