Ausschreibung: Kroatien Medizinische Geräte 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) - HRV-Grad Medizinische Geräte Dokument Nr...: 523190-2024 (ID: 2024090201182219531) Veröffentlicht: 02.09.2024 * HRV-Grad: Kroatien Medizinische Geräte 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) 2024/S 170/2024 523190 Kroatien Medizinische Geräte 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) OJ S 170/2024 02/09/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI E-Mail: nabava@bfm.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer zentralen Regierungsbehörde kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) Beschreibung: Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) Kennung des Verfahrens: b14d9a83-45b5-4528-aff8-2f00202baaa7 Interne Kennung: 03A/2024 VV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 78 700,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Zusätzliche Informationen: Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: 09. Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) Beschreibung: Nabava opreme za potrebe funkcioniranja sredinjeg kompleksa (Automatski stroj za termodezinfekciju endoskopa) Interne Kennung: 03A/2024 VV 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33100000 Medizinische Geräte 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika za infektivne bolesti Dr. Fran Mihaljevi, Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 30/09/2024 Laufzeit: 60 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 78 700,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: NP00.C5.1.R1-I3.01.0001. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Izgradnja i opremanje klinikih izolacijskih jedinica (3., 4. i 1./5. zgrade)Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljevi Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Naruitelj kao jedan od kriterija odreuje trajanje jamstvenog roka. Maksimalan broj bodova koji se moe ostvariti po kriteriju Trajanje jamstvenog roka je 25 bodova. Minimalni jamstveni rok je 2 godine (0 bodova). Bodovi za ponuen dui jamstveni rok dodjeljivati e se u skladu sa sljedeom skalom bodova: Jamstveni rok od 3 godine: 10 bodova Jamstveni rok od 4 godine: 15 boda Jamstveni rok od 5 ili vie godina: 25 bodova Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Kvaliteta ureaja Beschreibung: Naruitelj kao jedan od kriterija odreuje kvalitetu ureaja. Maksimalan broj bodova koji se moe ostvariti po kriteriju Kvaliteta ureaja je 15 bodova. Kvaliteta ureaja e se bodovati kako je navedeno: 2. Mogunost suenja u samoj perilici: 15 bodova Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/17168 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/17168 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Temeljem lanka 214., a u skladu s lankom 215. ZJN 2016 javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. ZJN 2016. Jamstvo za ozbiljnost ponude se zahtijeva u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Jamstvo se dostavlja u obliku: 1. bjanko zadunice ili zadunice s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude (izvornik, s javnobiljeniki ovjerenim potpisom osobe ovlatene za zastupanje, popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022) ili 2. bankarske garancije (izvornik, mora biti bezuvjetna na prvi poziv i bez prigovora) ili 3. neovisno od jamstva kojeg je propisao naruitelj, gospodarski subjekt moe dati novani polog u traenom iznosu na iro-raun naruitelja (Dravni proraun Republike Hrvatske)- IBAN HR1210010051863000160, model 64, u pozivu na broj upisati: 9725-26459-23953-xxxx (evidencijski broj nabave) opis plaanja: upisati JZOP (jamstvo za ozbiljnost ponude). Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj prilae uz ponudu. Jamstva pod tokama 1 i 2 dostavljaju se u izvorniku, a nain dostave jamstva propisan je ovom Dokumentacijom: Dostava dijela/ dijelova ponude u zatvorenoj omotnici. Ponuditelj moe skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude priloiti ponudi. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, javni naruitelj obvezan je prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od pet dana. Frist für den Eingang der Angebote: 09/09/2024 11:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 180 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 09/09/2024 11:00:00 (UTC+2) Ort: Klinika za infektivne bolesti Dr. Fran Mihaljevi, Mirogojska cesta 8, 10 000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu te ovlateni predstavnici ponuditelja sukladno l. 282.st. 8. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i dr.). Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima strunog povjerenstva naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Ukoliko je na javnom otvaranju prisutna osoba po zakonu ovlatena za zastupanje ili vlasnik obrta, dovoljno je donijeti na uvid osobnu iskaznicu i izvadak iz sudskog registra ili obrtnicu. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: ja Finanzielle Vereinbarung: Nema avansnog plaanja, kao ni traenja garancija i mjeninih izjava. Naruitelj e isporuitelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata/podugovaratelju platiti isporuenu robu prema zaprimljenom neosporenom raunu u roku od 60 dana od dana zaprimanja rauna. Odabrani ponuditelj e raun izdati po izvrenoj primopredaji robe. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (Narodne novine 94/18), rauni se izdaju i zaprimaju iskljuivo u elektronikom obliku. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI DR. FRAN MIHALJEVI Registrierungsnummer: 47767714195 Postanschrift: Mirogojska cesta 8 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Sluba nabave E-Mail: nabava@bfm.hr Telefon: +385 12826345 Internetadresse: https://bfm.hr/ Profil des Erwerbers: https://bfm.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 44a42c09-dc45-40d2-92ea- 06eb36e3646e-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Naruitelj e izmijenjenu Dokumentaciju o nabavi staviti na raspolaganje svim gospodarskim subjektima putem EOJN-a RH. Ponudu je potrebno sainiti sukladno ovim izmjenama. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj izmjenuje lanak 13. Prijedloga ugovora. Sada glasi: Jamstveni rok mora biti najmanje 2 godine od dana primopredaje na ponueni ureaj. Unutar jamstvenog roka ponuditelj se obvezuje izvriti redovni servis ureaja sukladno Izjavi proizvoaa o preporuenom broju godinjih servisa i preventivni servis. Unutar jamstvenog roka ponuditelj se obvezuje odazvati u roku od 24 sata od poziva ili upuenog pisanog zahtjeva i izvriti popravak/zamjenu proizvoda u roku od 4 radna dana od dana prijave kvara. U jamstvo ne ulaze kvarovi do kojih je dolo grekom Naruitelja tj. zahvatima, nepaljivim i nestrunim rukovanjem, koritenjem neadekvatnog pribora, potronog materijala i sl. Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/08/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - Naruitelj izmjenjuje Trokovnik- Tehniku specifikaciju, kako slijedi: umjesto Dimenzije perilice max: 1700 mm x 750 mm x 750 mm sada glasi Dimenzije perilice maksimalno: 1700 mm x 750 mm x 750 mm (visina x irina x dubina) Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/08/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - Sukladno lanku 240. ZJN Naruitelj u ovom postupku nabave produljuje rok za dostavu ponuda, teslijedom navedenog mijenja toku Dokumentacije o nabavi, Datum, vrijeme i mjesto (javnog)otvaranja ponuda, kako slijedi: Umjesto: Rok za dostavu ponuda je: 06.09.2024 10:00:00 Sada glasi: Rok za dostavu ponuda je: 09.09.2024 11:00:00 Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/08/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj u toku Dijelovi ponude koji se zahtijevaju u ponudi Dokumentacije o nabavi dodaje: -Izjava proizvoaa u kojoj e ponuditelj navesti da li je ponuena perilica za termodezinfekciju pogodna za gastroskope, bronhoskope i kolonoskopex xnavedena izjava informativnog je karaktera za Naruitelja te nije predmet tehnike specifikacije i kriterija za odabir ponude, a Naruitelju e omoguiti planiranje i organizaciju rada Klinike. Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/08/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 730251eb-65a4-4bc4-a3cb-56b7fac1e630 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 29/08/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 170/2024 Datum der Veröffentlichung: 02/09/2024 Referenzen: https://bfm.hr/ https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/17168 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202409/ausschreibung-523190-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de