Ausschreibung: Kroatien Umbau von Gebäuden IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA - HRV-Grad Umbau von Gebäuden Dokument Nr...: 390751-2024 (ID: 2024070201173882920) Veröffentlicht: 02.07.2024 * HRV-Grad: Kroatien Umbau von Gebäuden IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA 2024/S 127/2024 390751 Kroatien Umbau von Gebäuden IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA OJ S 127/2024 02/07/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Bauleistung 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Rechtsform des Erwerbers: Regionale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Stomatoloka poliklinika Zagreb E-Mail: kontakt@spz.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer regionalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA Beschreibung: IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI ZGRADE POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA. CPV: 45262700-8 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Kennung des Verfahrens: 203728f4-0843-41d8-85c3-5aa2cc53f269 Interne Kennung: 009-037-10-2023-EVV Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45262700 Umbau von Gebäuden 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 7 007 764,28 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Interessenkonflikt aufgrund seiner Teilnahme an dem Vergabeverfahren: Sukob interesa koji proizlazi iz sudjelovanja u postupku nabave Vorzeitige Beendigung, Schadensersatz oder andere vergleichbare Sanktionen: Prijevremeni raskid, naknada tete ili druge usporedive sankcije Falsche Angaben, verweigerte Informationen, die nicht in der Lage sind, die erforderlichen Unterlagen vorzulegen, und haben vertrauliche Informationen über dieses Verfahren erhalten.: Lano prikazivanje, prikrivanje informacija, nemogunost podnoenja traenih dokumenata i prikupljanje povjerljivih informacija o ovom postupku 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA Beschreibung: IZVEDBA SVIH RADOVA NA CJELOVITOJ OBNOVI ZGRADE POLIKLINIKE OD POTRESA SUKLADNO PROJEKTNOJ PRIJAVI PO POZIVU MINISTARSTVA ZDRAVSTVA. CPV: 45262700-8 Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno Interne Kennung: 009-037-10-2023-EVV 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45262700 Umbau von Gebäuden 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: GRAD ZAGREB, Ulica Ivana Perkovca br. 3. 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/09/2024 Laufzeit: 18 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 7 007 764,28 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union (2021/2027) Kennung der EU-Mittel: FSEU i NPOO Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Naruitelj provodi nabavu radova na cjelovitoj obnovi zgrade Stomatoloke poliklinike Zagreb stradale u potresu, sukladno glavnom projektu cjelovite obnove. Nabava se provodi u okviru projekta SPZ za nove generacije , a financira se sredstvima FSEU i NPOO. Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Verringerung der Auswirkungen auf die Umwelt Beschreibung: Aspekti se odnose na: Tehnike specifikacije Ziel der strategischen Auftragsvergabe: Erfüllung sozialer Zielsetzungen Beschreibung: Aspekti se odnose na: Posebni uvjeti za izvrenje ugovora Konzept zur Verringerung der Umweltauswirkungen: Sonstiges Gefördertes soziales Ziel: Gleichstellung der Geschlechter Gefördertes soziales Ziel: Gleichstellung von ethnischen Gruppen Gefördertes soziales Ziel: Zugang für alle 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis radova Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Specifino iskustvo strunjaka Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok Beschreibung: Detaljno opisano u prilogu Kriterij za odabir ponude Beschreibung der anzuwendenden Methode, wenn die Gewichtung nicht durch Kriterien ausgedrückt werden kann: Nain izrauna kriterija za odabir najpovoljnije ponude je opisan u dokumentaciji o nabavi 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/8498 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/8498 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 100.000,00 (stotisuaeura). U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna naruitelja. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105, Predmet nabave: Izvedba svih radova na cjelovitoj obnovi zgrade Poliklinike od potresa sukladno projektnoj prijavi po Pozivu Ministarstva zdravstva, evidencijski broj nabave: 009-037-10-2023-EVV - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Umjesto jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije, ponuditelj moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 Model: HR68 Poziv na broj: 9016-OIB uplatioca-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Ukoliko gospodarski subjekt nema poslovni nastan u RH, odnosno nema dodijeljen OIB, moe dati novani polog u traenom iznosu u korist rauna, kako slijedi: Primatelj uplate: Grad Zagreb IBAN: HR3423600001813300007 SWIFT CODE: ZABAHR2X Model: HR68 Poziv na broj: 9016- 61817894937-01 Opis plaanja pristojbe: obavezno navesti evidencijski broj postupka Potvrdu o uplati novanog pologa ponuditelji dostavljaju u sklopu e-ponude Frist für den Eingang der Angebote: 16/07/2024 11:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 16/07/2024 11:00:00 (UTC+2) Ort: Grad Zagreb, Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101 Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati prije otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Detalji u dokumentu Opi podaci o predmetu nabave i upute za ponuditelje-dodatno 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: GRAD ZAGREB TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: GRAD ZAGREB Registrierungsnummer: 61817894937 Postanschrift: Trg Stjepana Radia 1 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Javna nabava E-Mail: javna.nabava@zagreb.hr Telefon: +385 16506578 Internetadresse: https://www.zagreb.hr Profil des Erwerbers: https://www.zagreb.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Zentrale Beschaffungsstelle, die öffentliche Aufträge oder Rahmenvereinbarungen im Zusammenhang mit für andere Beschaffer bestimmten Bauleistungen, Lieferungen oder Dienstleistungen vergibt/abschließt Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Stomatoloka poliklinika Zagreb Registrierungsnummer: 82593285099 Postanschrift: Ulica Ivana Perkovca 3 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Tamara Levai Zeli E-Mail: kontakt@spz.hr Telefon: +385 14803 219 Internetadresse: http://spz.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 9af33477-cce4-4ead-a860- 9878ed6bed80-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Novi rok za dostavu i otvaranje ponuda je: 16. srpnja 2024. u 11,00 sati. Naruitelj je putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima novi trokovnik. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - Novi rok za dostavu i otvaranje ponuda je: 16. srpnja 2024. u 11,00 sati. Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/06/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - Naruitelj je putem internetskih stranica Elektronikog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske objavio i stavio na raspolaganje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima novi trokovnik. Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/06/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: dfad7957-7c48-4b35-8575-f86745c28b7a - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/06/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 127/2024 Datum der Veröffentlichung: 02/07/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/8498 http://spz.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.zagreb.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-390751-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de