Ausschreibung: Rumänien Orthopädische Implantate Materiale i consumabile pentru bloc operator Ortopedie....8 loturi - ROU-Sfantu Orthopädische Implantate Dokument Nr...: 389848-2024 (ID: 2024070101381081940) Veröffentlicht: 01.07.2024 * ROU-Sfantu: Rumänien Orthopädische Implantate Materiale i consumabile pentru bloc operator Ortopedie....8 loturi 2024/S 126/2024 389848 Rumänien Orthopädische Implantate Materiale i consumabile pentru bloc operator Ortopedie....8 loturi OJ S 126/2024 01/07/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE E-Mail: aprovizionare@administrativ.spitfog.ro Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Materiale i consumabile pentru bloc operator Ortopedie....8 loturi Beschreibung: Materiale i consumabile pentru bloc operator Ortopedie....8 loturi.Cerintele tehnice din Caietul de Sarcini sunt minime si obligatorii. Kennung des Verfahrens: 67407a09-8476-47e2-ad60-cfe5cfd4290c Interne Kennung: 8470 / 21.06.2024 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 2.1.3. Wert Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 2 506 500,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 8 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 8 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Plci anatomice mici pentru tratamentul chirurgical al traumatismelor membrelor Beschreibung: 1. Plac angular stabil mn i picior Cantitate maxima 100 buc valoare estimativa / buc 117 lei valoare totala / lot 130000 Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0002 Titel: LOT II Plci anatomice medii pentru tratamentul chirurgical al traumatismelor membrelor Beschreibung: LOT II Plci anatomice medii pentru tratamentul chirurgical al traumatismelor membrelor, conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0003 Titel: LOT III Plci anatomice mari pentru tratamentul chirurgical al traumatismelor membrelor Beschreibung: LOT III Plci anatomice mari pentru tratamentul chirurgical al traumatismelor conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0004 Titel: LOT IV Tije pentru osteosinteza centromedular al membrului superior Beschreibung: LOT IV Tije pentru osteosinteza centromedular al membrului superior, conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 4 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0005 Titel: LOT V Tije pentru osteosinteza centromedular al membrului inferior Beschreibung: LOT V Tije pentru osteosinteza centromedular al membrului inferior, conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 5 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0006 Titel: LOT VI Material generic pentru osteosintez Beschreibung: LOT VI Material generic pentru osteosintez, conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 6 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0007 Titel: LOT VII Tije elastice pentru osteosinteza fracturilor pediatrice Beschreibung: LOT VII Tije elastice pentru osteosinteza fracturilor conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 7 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0008 Titel: LOT VIII implanturi pentru tratamentul instabilitilor articulare Beschreibung: LOT VIII implanturi pentru tratamentul instabilitilor conform cerintelor din CS, care sunt minime si obligatorii. Interne Kennung: 8 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33183100 Orthopädische Implantate 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SPITALUL JUDEEAN DE URGEN dr.Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, terii susintori i subcontractantii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Aceste documente pot fi: a. Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) la momentul prezentrii sau raport privind lipsa datoriilor restante. b. Cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONTC/act constitutiv; c. Dup caz, Documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art.166 al.(2),art.167 al.(2), art 171 din Legea 98 /2016 privind achiziiile publice; d. Alte documente edificatoare, dup caz. 17. Pentru realizarea procedurii de achiziie au fost identificate urmtoarele persoane: Ing.Becsek Attila ef Secie Logistic , Administrativ Preedinte Ec. Balog Eva - Director financiar contabil - Membru Dr. Incze -Bartha Sandor - ef secie Ortopedie - Membru Vasvári Alpár Responsabil achiziie Membru Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Informaii i formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: - Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractulul. Modalitate prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: SE VA COMPLETA DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Cerin obligatorie: Documente care dovedesc o form de înregistrare / atestare ori apartenena din punct de vedere profesional/ Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate /respectiv: - Certificat Constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden,. 3.3.3. Capacitatea tehnic i/sau profesional - Aviz MSF pentru produsele ofertate. Informaii si formaliti necesare pentru evaluarea respectrii cerinelor menionate: Se va solicita completarea DUAE in conformitate cu Notificarea nr.237/2016 si 240/2016. Documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE vor fi prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc /LOT in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluri ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitii Beschreibung: - Aviz MSF sau aviz ANMDF pentru produsele ofertate. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Pretul cel mai scazut este singurul criteriu 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100181747 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 12 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 02/08/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: Reprezentanti legali ai operatoriilor participanti la licitatie. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE TED eSender: Operator SEAP 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE Registrierungsnummer: 4202010 Postanschrift: Strada: Stadionului, nr. 1 Stadt: Sfantu Gheorghe Postleitzahl: 520064 Land, Gliederung (NUTS): Covasna (RO123) Land: Rumänien Kontaktperson: ATTILA BECSEK E-Mail: aprovizionare@administrativ.spitfog.ro Telefon: +40 367730040 Fax: +40 367730040 Internetadresse: https://www.spitfog.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 7d3d1b99-ad37-4299-8422-fdb2c197b118 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/06/2024 10:48:19 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 28/06/2024 08:00:04 (UTC+3) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 126/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2024 Referenzen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100181747 https://www.adr.gov.ro/ https://www.e-licitatie.ro https://www.spitfog.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-389848-2024-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de