Ausschreibung: Kroatien Werbedienste Zakup oglasnog prostora - HRV-Grad Werbedienste Dokument Nr...: 388965-2024 (ID: 2024070101300881038) Veröffentlicht: 01.07.2024 * HRV-Grad: Kroatien Werbedienste Zakup oglasnog prostora 2024/S 126/2024 388965 Kroatien Werbedienste Zakup oglasnog prostora OJ S 126/2024 01/07/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: FINA E-Mail: nabava@fina.hr Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Wirtschaftliche Angelegenheiten 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Zakup oglasnog prostora Beschreibung: Nabava usluge zakupa oglasnog prostora Kennung des Verfahrens: 76d075ba-4727-4e7e-8ff6-663319a51af7 Interne Kennung: 78.1/2024/V/U Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 79341000 Werbedienste 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 278 236,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Zakup oglasnog prostora Beschreibung: Nabava usluge zakupa oglasnog prostora Interne Kennung: 78.1/2024/V/U 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 79341000 Werbedienste 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: oglasni prostor u medijima navedenim u Trokovniku 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/11/2024 Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 278 236,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehniki strunjaci ili tijela - kontrola kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehnika oprema i mjere za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Dodatne ponuene usluge (DPU) Beschreibung: Naruitelj kao drugi kriterij odreuje dodatne ponuene usluge (DPU). Maksimalni broj bodova koji valjana ponuda moe dobiti prema ovom kriteriju je 10. Bodovna vrijednost po ovom kriteriju izraunava se prema ljestvici opisanoj u zasebnom dokumentu pod nazivom: 24-02-415 Kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/13982 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/13982 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuda mora, kao jamstvo za ozbiljnost ponude, sadravati: a) bankarsku garanciju na poziv u iznosu od 8.300,00 EUR-a ili b) novani polog u iznosu od 8.300,00 EUR-a. U sluaju zajednice ponuditelja jamstvo za ozbiljnost ponude moe glasiti na jednog lana zajednice. Naruitelj e izvriti povrat bankarske garancije, odnosno novanog pologa u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora vaiti 120 dana od datuma isteka roka za dostavu ponuda. Ako istekne rok valjanosti ponude ili jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj e prije odabira traiti njihovo produenje. U tu svrhu ponuditelju se daje primjeren rok ne krai od pet dana. Bankarska garancija Bankarskom garancijom na poziv banka se obvezuje da e u korist Naruitelja na «prvi poziv» i «bez prigovora» isplatiti iznos garancije u sluaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Bankarska garancija na poziv mora sadravati naziv postupka nabave za koji se izdaje i evidencijski broj nabave. Novani polog Novani polog se uplauje na raun Financijske agencije IBAN: HR4223900011100017042, SWIFT: HPBZHR2X, sa modelom plaanja: HR05, pozivom na broj: 2592002-OIB uplatitelja i opisom plaanja: OP-24- 02/415; naziv uplatitelja. Ako novani polog uplauje gospodarski subjekt sa sjeditem izvan Republike Hrvatske kao inozemnu doznaku nije potrebno unositi model plaanja, a podatak o pozivu na broj treba unositi u opis plaanja (OP-24-02/415; naziv uplatitelja; poziv na broj). U ponudi je potrebno dostaviti dokaz o uplaenom novanom pologu na temelju kojeg se moe utvrditi da je transakcija izvrena, pri emu se dokazom smatraju i neovjerene preslike ili ispisi provedenih naloga za plaanje, ukljuujui i onih izdanih u elektronikom obliku. Naruitelj e zadrati uplaeni iznos novanog pologa u sluaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Ponuditelj koji kao jamstvo za ozbiljnost ponude uplauje novani polog, u ponudi treba navesti IBAN, model i poziv na broj s kojim e Naruitelj izvriti povrat novanog pologa. Frist für den Eingang der Angebote: 29/07/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 29/07/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: FINANCIJSKA AGENCIJA, 10000 Zagreb, Ulica grada Vukovara 70, 1. kat, dvorana 1. Zusätzliche Informationen: Otvaranju mogu prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlateni predstavnici Naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Ovlateni predstavnici ponuditelja taj status dokazuju predajom punomoi ili preslike isprave o upisu u poslovni, sudski (trgovaki), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajui registar (ovo posljednje u sluaju kada otvaranju prisustvuje osoba koja je u toj ispravi navedena kao osoba ovlatena za zastupanje ponuditelja). Prilikom otvaranja, Naruitelj e voditi zapisnik koji e odmah biti stavljen na uvid, provjeru sadraja i potpis prisutnim ovlatenim predstavnicima ponuditelja. Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ugovor izmeu Naruitelja i odabranog ponuditelja (Izvritelja), pored uvjeta koji su propisani ovom Dokumentacijom o nabavi i prihvaeni ponudom odabranog ponuditelja sadravati e, ali se nee ograniavati samo na njih, i sljedee ope odredbe:   §  Izvritelj odgovara Naruitelju za tetu uzrokovanu namjerom ili nepanjom Izvritelja. Odgovornost za tetu utvruje se u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.   §  Ugovorne strane e eventualni spor pokuati rijeiti sporazumno, a ukoliko to ne bude mogue, ugovaraju nadlenost suda u Zagrebu.   §  Ukoliko odabrani ponuditelj ne izvrava obveze u roku ili na nain kako je ugovoreno, Naruitelj ima pravo na naplatu ugovorne kazne u visini od 0,5   cijene ponude dnevno, ali ne vie od 5% cijene ponude tijekom trajanja ugovora.   §  Koliine navedene u trokovniku su predviene, te stvarno nabavljene koliine predmeta naba... Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Odabrani ponuditelj ispostavlja e-raun. Rok plaanja je 30 dana od dana zaprimanja e-rauna. Naruitelj e plaanje obavljati po izvrenoj usluzi , uplatom u korist rauna odabranog ponuditelja, odnosno u korist rauna podugovaratelja. Iznimka o navedenog je za stavke trokovnika navedene u Tablici VII. Oglasi za zapoljavanje, na strani 9. Trokovnika, za to se rauni alju odmah po ispostavljanju narudbenice. U sluaju da u predmetnom postupku bude odabrana zajednica ponuditelja, Naruitelj e plaanje obavljati neposredno svakom lanu zajednice, osim ako zajednica odredi drugaije (primjerice, dostavom meusobnog sporazuma ili zajednike obavijesti Naruitelju i sl.). Svaki lan zajednice ispostavlja raun/e za onaj dio predmeta ugovora koji je izvrio. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: FINA TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: FINA Registrierungsnummer: 85821130368 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 70 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Marko Mirt E-Mail: nabava@fina.hr Telefon: +385 01 612 8074 Internetadresse: https://www.fina.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 8015642c-9828-4852-a0ce-a617b192323e - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/06/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 126/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/13982 https://www.dkom.hr/ https://www.fina.hr https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-388965-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de