Ausschreibung: Rumänien Reparatur und Wartung von Kesseln Reparaie nivel 4 la Cazanul de Ap Fierbinte nr.4 prin inlocuirea sistemului convectiv - ROU-Timisoara Reparatur und Wartung von Kesseln Dokument Nr...: 388276-2024 (ID: 2024070101253980396) Veröffentlicht: 01.07.2024 * ROU-Timisoara: Rumänien Reparatur und Wartung von Kesseln Reparaie nivel 4 la Cazanul de Ap Fierbinte nr.4 prin inlocuirea sistemului convectiv 2024/S 126/2024 388276 Rumänien Reparatur und Wartung von Kesseln Reparaie nivel 4 la Cazanul de Ap Fierbinte nr.4 prin inlocuirea sistemului convectiv OJ S 126/2024 01/07/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA E-Mail: camelia.jicu@colterm.ro Rechtsform des Erwerbers: Von einer lokalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des Auftraggebers: , Erzeugung, Fortleitung oder Abgabe von Gas oder Wärme 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Reparaie nivel 4 la Cazanul de Ap Fierbinte nr.4 prin inlocuirea sistemului convectiv Beschreibung: Reparaie nivel 4 la Cazanul de Ap Fierbinte nr.4 prin inlocuirea sistemului convectiv, conform caietului de sarcini nr.8644/16.05.2024 Kennung des Verfahrens: 8e20537c-7b79-44b3-95ba-db5da424ce27 Interne Kennung: 16063013_2024_PAAPD_1460279 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50531100 Reparatur und Wartung von Kesseln 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 6 491 210,79 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Zusätzliche Informationen: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. - Evaluarea ofertelor se va face prin compararea punctajului total al fiecarei oferte conforme in parte si stabilirea clasamentului in ordinea descrescatoare a punctajului. Punctajul total rezulta prin aplicarea pentru fiecare oferta a formulei : Pn = An + Bn. Oferta cu punctajul final cel mai mare va fi considerata castigatoare. Departajarea eventualelor oferte admisibile cu punctaje egale, clasate pe primul loc al clasamentului, se va face astfel: daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, oferta declarata castigatoare va fi cea care are cel mai mic pret. Pentru vizualizarea Documentatiei de Atribuire (DA) incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). - Pentru vizualizarea DA incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). - Mod de comunicare: Solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la sectiunea Întrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari din cadrul anuntului de participare simplificat si la sectiunea Intrebari , entitatea contractanta urmând sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate decât cea stabilita. - DUAE se completeaza in SEAP, la procedura aferenta acestei achizitii. Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: Reparaie nivel 4 la Cazanul de Ap Fierbinte nr.4 prin inlocuirea sistemului convectiv, conform caietului de sarcini nr.8644/16.05.2024. Numar zile pân la care operatorii economici pot solicita clarificri înainte de data limit de depunere a ofertelor: 20 de zile. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit si mentionat mai sus. Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50531100 Reparatur und Wartung von Kesseln 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Timi (RO424) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: CET Sud Timisoara, Calea Sagului nr.201 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 9 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Ofertantii, tertii sustinatori, subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.177, 178, 180 din Legea nr.99/2016, actualizata. Se va prezenta DUAE conform art.202, alin.1, din Legea nr.99/2016, actualizata, si Formularul 12D - Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.73 din Legea nr.99/2016, actualizata, privind achizitiile sectoriale. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea entitatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: a) certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc). valabile la momentul prezentarii. Persoanele juridice/fizice straine, ce doresc a participa la procedura, vor prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara în care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca îndeplinirea obligatiilor restante cu privire la plata impozitelor si a asigurarilor sociale, valabile la momentul prezentarii acestora; b) cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; c) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.179, alin (2), art.180, alin (2), art.184 din Legea nr.99 /2016, actualizata, privind achizitiile sectoriale; d) alte documente edificatoare, dupa caz. Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara: 1. Amza Alexandru-Cristian Administrator Special 2. Nenu Petre- Florinel Director General 3. Heredea Cristian Director Distributie 4. Batinas Dan Director Tehnic 5. Dinis Gabriel Contabil Sef 6. Stoicnescu Alina Laura Sef Oficiu Juridic 7. Sabau Ana-Angelica Sef Birou Incasari Urmarire Debitori 8. Furdea Luminita Sef Serviciu Comercial 9. Jicu-Cioran Camelia Sef Birou Achiziii Vanzari 10. Iovanescu Gina Anca Expert Achizitii Birou Achizitii Vanzari 11. Mereuta Silviu - Inginer Birou Investitii Mentenanta 12. Samoila Marta - Inginer Birou Investitii Mentenanta 13. Roman Dorina - Inginer Birou Investitii Mentenanta 14. Baros Lury - Inginer Birou Investitii Mentenanta 15. Sandescu Roxana - Inginer Birou Investitii Mentenanta 16. Aungurencei Angela Economist Departament Financiar 17. Crienescu Claudia Consilier Juridic Oficiu Juridic 18. Ghenea Victor Consilier Juridic Oficiu Juridic In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, in asociere, acordul de asociere (Formularul 1A) se va semna de catre fiecare asociat si se va preciza leader-ul asocierii, cu identificarea din punct de vedere fizic a partii din contract care va fi indeplinita de fiecare asociat. Acordul de asociere se va legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si se va prezenta la semnarea contractului. În cazul depunerii unei oferte comune, DUAE va fi completat separat, de catre fiecare asociat. Odata cu depunerea DUAE se va depune si acordul de asociere. In cazul in care exista subcontractanti, se va prezenta DUAE separat, de catre fiecare subcontractant. Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul de subcontractare (Formularul nr.3) incheiat intre parti. Documentele privind asociatii (daca este cazul) si/sau subcontractantii (daca este cazul) se vor prezenta la solicitarea entitatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantul are obligatia de a cuprinde în oferta sa denumirea subcontractantilor si datele de contact ale acestora, partea/partile din contract care urmeaza a fi îndeplinite de catre acestia, valoarea la care se ridica partea/partile respective, precum si acordul subcontractantilor cu privire la aceste aspecte. DUAE se va prezenta, separat, de catre fiecare subcontractant. Documentele privind subcontractantii vor fi prezentate, obligatoriu, la solicitarea entitatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar de catre ofertantul situat pe primul loc. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea entitatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul locul la finalizarea evaluarii ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Beschreibung: Cerin minim: Operatorii economici participanti la procedura de atribuire vor demonstra c au executat lucrri sau servicii de construcii montaj / furnizare i montaj în ultimii 5 ani in valoare de minim 6.000.000,0 lei fr TVA la nivelul unui singur contract sau cumulat la nivelul a maxim 3 contracte. Vor fi luate în considerare ca i experien doar acele servicii/lucrri/furnizri duse la bun sfârit, respectiv servicii/lucrri/furnizri recepionate de beneficiar cu proces verbal de recepie la terminarea lucrrilor/proces verbal de furnizare, montaj i punere in functiune. Atunci când un grup de operatori economici depun ofert comun, capacitatea tehnic i profesional se demonstreaz prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire, prin raportare la contractele executate in trecut, corespunzatoare cerinelor entitii contractante vor preciza informaii referitoare la: numrul, data i denumirea contractului invocat drept experien similar, serviciile prestate/lucrrile executate/produsele furnizate in baza contractului, data si nr. documentului de receptie a serviciilor/lucrrilor/furnizrilor prezentate ca i experien similar, data începerii i data finalizrii, valoarea fr TVA a serviciilor/lucrrilor/furnizrilor recepionate fr obiectiuni de catre beneficiar, precum si beneficiarul contractului. Modalitatea de indeplinire Documentele pentru indeplinirea cerintei vor fi prezentate obligatoriu la solicitarea entitatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertanului clasat pe primul loc. Acestea vor fi: 1. Prti relevante din contracte care sa cuprind cel puin: prtile contractante, preul contractului, obiectul contractului i pagina cu semnturi, însoite de procese verbale de recepie care s ateste faptul c serviciile/lucrrile au fost executate/produsele au fost furnizate, montate i puse in funciune în conformitate cu normele legale în domeniu i c au fost duse la bun sfârit; sau 2. Orice alte documente relevante din care sa reiese: beneficiarul, natura si valoarea lucrrilor executate, locul i perioada execuiei lucrrilor, faptul ca lucrrile au fost duse la bun sfârit i au fost recepionate de beneficiar. In situatia in care este depusa o oferta de catre operatori economici care participa in comun la procedura de atribuire, fiecare dintre acestia va demonstra indeplinirea nivelului criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala, proportional cu cota de implicare in executarea contractului sectorial - Se va completa DUAE. - În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza îndeplinirea cerintei invocând sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.196 din Legea nr.99/19.05.2016, actualizata), se va prezenta DUAE distinct de catre tertul sustinator. Odata cu depunerea DUAE, se va prezenta angajamentul tertului sustinator (Formular 2S-Angajament privind sustinerea tehnica a ofertantului cu Anexa nr.1, Declaratie tert sustinator tehnic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate (material rulant), precum si documente transmise acestuia de catre tertul/ tertii sustinatori, din care sa rezulte modul efectiv prin care acesta/acestia va/vor asigura indeplinirea propriului angajament de sustinere, documente care se vor constitui anexe la respectivul angajament. Documentele pentru indeplinirea cerintei vor fi prezentate obligatoriu la solicitarea entitatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertanului clasat pe primul loc. - Se va completa DUAE distinct de catre fiecare subcontractant. Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul de subcontractare incheiat intre parti. Documentele justificative care probeaza cele asumate in acordul de subcontractare se vor prezenta la solicitarea entitatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertanului clasat pe primul loc. - Se va completa DUAE distinct de catre fiecare asociat. Se va prezenta acordul de asociere (Formular 1A) odata cu depunerea DUAE. Documentele justificative care probeaza cele asumate in acordul de asociere se va prezenta la solicitarea entitatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar pentru ofertantul situat pe primul loc Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Înscrierea în registrul comerului Beschreibung: . Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 70 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Garania tehnica acordata pentru reparatie Beschreibung: Algoritm de calcul: Punctajul se acorda astfel: a) pentru garania tehnic cea mai mare (Gmax) ofertat se acorda punctajul maxim alocat; b) pentru celelalte garanii ofertate, punctajul B(n) se calculeaz proporional, astfel: B(n)=(Gn/Gmax) x punctaj maxim alocat (30); Gn garania acordat (n); Gmax cea mai mare garanie ofertat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100180511 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 15/07/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 3 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 15/07/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art.66 din Legea nr.99/2016, actualizata, privind achizitiile sectoriale. Finanzielle Vereinbarung: - Informationen über die Überprüfungsfristen: 10 zile, conform art.8, alin.1, lit.a, din Legea nr.101 /2016, actualizata. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Oficiu Juridic - Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timsoara Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA Organisation, die Angebote bearbeitet: COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TED eSender: Operator SEAP 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA Registrierungsnummer: RO 16063013 Postanschrift: Strada Episcop Joseph Lonovici nr.4 Stadt: Timisoara Postleitzahl: 300092 Land, Gliederung (NUTS): Timi (RO424) Land: Rumänien Kontaktperson: CAMELIA JICU E-Mail: camelia.jicu@colterm.ro Telefon: +40 0256258335 Fax: +40 0256430631 Internetadresse: https://www.colterm.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: Oficiu Juridic - Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timsoara Registrierungsnummer: 16063013 Postanschrift: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 Stadt: Timisoara Postleitzahl: 300092 Land, Gliederung (NUTS): Timi (RO424) Land: Rumänien E-Mail: camelia.jicu@colterm.ro Telefon: +40 256258335 Fax: +40 256430631 Internetadresse: https://www.colterm.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 3a580b46-5ed6-48b9-90c0- fd8bfdc6fbc3-01 Hauptgrund für die Änderung: Korrektur Beschaffer Beschreibung: Prelungire procedura conform art.163, alin.(1), lit.b, din Legea nr.99, actualizata: Entitatea contractant prelungete perioada stabilit în invitaia de participare la o procedur concurenial de ofertare sau în documentele achiziiei pentru depunerea ofertelor /solicitrilor de participare, în urmtoarele cazuri: b) în cazul în care se modific semnificativ documentele achiziiei. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: IV.2.2) Termen limita pentru primirea ofertelor - data 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Oferta trebuie sa fie valabila pana la data de 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Data deschiderii 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 6aa1504c-9553-4d85-9d8d-7b368104011b - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 17 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/05/2024 12:21:04 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 27/06/2024 17:01:34 (UTC+3) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 126/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2024 Referenzen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100180511 https://www.adr.gov.ro/ https://www.colterm.ro https://www.e-licitatie.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-388276-2024-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de