Ausschreibung: Kroatien Laborreagenzien Laboratorijski reagensi I - HRV-Grad Laborreagenzien Dokument Nr...: 388169-2024 (ID: 2024070101251180325) Veröffentlicht: 01.07.2024 * HRV-Grad: Kroatien Laborreagenzien Laboratorijski reagensi I 2024/S 126/2024 388169 Kroatien Laborreagenzien Laboratorijski reagensi I OJ S 126/2024 01/07/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: KLINIKA BOLNICA SVETI DUH E-Mail: javna_nabava@kbsd.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer regionalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Laboratorijski reagensi I Beschreibung: Laboratorijski reagensi Kennung des Verfahrens: 8c007b24-ee97-4c0a-b224-a1660ebdc47e Interne Kennung: 009-2024-LAB Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 640 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.5. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann: 3 Auftragsbedingungen: Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können: 3 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: Potroni materijal za kiselinsko bazine analize za potrebe Zavoda za medicinsko- laboratorijsku dijagnostiku Beschreibung: Potroni materijal za kiselinsko bazine analize Interne Kennung: 009-2024-LAB-1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika bolnica Sveti Duh , Sveti Duh 64, 10000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/09/2024 Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 200 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Godinji promet u odreenom poslovnom podruju Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Direktna aspiracija uzoraka iz kapilara, trcaljki i primarnih epruveta (za odreivanje ABS parametara iz seruma ili plazme) Beschreibung: Analizatori omoguuju direktnu aspiraciju uzoraka iz kapilara, trcaljki i primarnih epruveta (za odreivanje ABS parametara iz seruma ili plazme). Gewichtung (Punkte, genau): 40 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/14022 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/14022 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za: grupu 1 u iznosu od 6.000 EUR-a grupu 2 u iznosu od 3.600 EUR-a grupu 3 u iznosu od 9.600 EUR-a U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Klinika bolnica Sveti Duh , Sveti Duh 64, 10000 Zagreb, Predmet nabave LABORATORIJSKI REAGENSI I, grupa XXX, evidencijski broj nabave: 009-2024-LAB - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 07/08/2024 12:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 07/08/2024 12:00:00 (UTC+2) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Obraun i naplata izvrenih isporuka robe obavit e se nakon potpisom prihvaenih rauna od strane naruitelja, a sve temeljem jedininih cijena iz ponudbenog trokovnika i stvarno izvrenih isporuka robe. Ponuditelj mora svom raunu obvezno priloiti raune svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio. Naruitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio rauna platiti ponuditelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata u roku 60 (ezdeset) dana od dana primitka rauna. Naruitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio rauna platiti podugovaratelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 (ezdeset) dana od dana primitka rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA BOLNICA SVETI DUH TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0002 Titel: Potroni materijal za nefelometar za potrebe Zavoda za medicinsko-laboratorijsku dijagnostiku Beschreibung: Potroni materijal za nefelometar za potrebe Zavoda za medicinsko- laboratorijsku dijagnostiku Interne Kennung: 009-2024-LAB-2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika bolnica Sveti Duh , Sveti Duh 64, 10000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/09/2024 Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 120 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Godinji promet u odreenom poslovnom podruju Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Mogunost postavljanja najmanje 60 test protokola na analizator Beschreibung: Mogunost postavljanja najmanje 60 test protokola na analizator Gewichtung (Punkte, genau): 20 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Mogunost analiziranja razliitih vrsta uzoraka u tzv. random access modu Beschreibung: Mogunost analiziranja razliitih vrsta uzoraka u tzv. random access modu Gewichtung (Punkte, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/14022 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/14022 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za: grupu 1 u iznosu od 6.000 EUR-a grupu 2 u iznosu od 3.600 EUR-a grupu 3 u iznosu od 9.600 EUR-a U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Klinika bolnica Sveti Duh , Sveti Duh 64, 10000 Zagreb, Predmet nabave LABORATORIJSKI REAGENSI I, grupa XXX, evidencijski broj nabave: 009-2024-LAB - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 07/08/2024 12:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 07/08/2024 12:00:00 (UTC+2) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Obraun i naplata izvrenih isporuka robe obavit e se nakon potpisom prihvaenih rauna od strane naruitelja, a sve temeljem jedininih cijena iz ponudbenog trokovnika i stvarno izvrenih isporuka robe. Ponuditelj mora svom raunu obvezno priloiti raune svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio. Naruitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio rauna platiti ponuditelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata u roku 60 (ezdeset) dana od dana primitka rauna. Naruitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio rauna platiti podugovaratelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 (ezdeset) dana od dana primitka rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA BOLNICA SVETI DUH TED eSender: Narodne novine d.d. 5.1. Los: LOT-0003 Titel: Potroni materijal za odreivanje autoimunih antitijela i rekombinantnih alergena za potrebe Zavoda za medicinsko-laboratorijsku dijagnostiku Beschreibung: Potroni materijal za odreivanje autoimunih antitijela i rekombinantnih alergena Interne Kennung: 009-2024-LAB-3 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 33696500 Laborreagenzien 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Klinika bolnica Sveti Duh , Sveti Duh 64, 10000 Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/09/2024 Laufzeit: 48 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 320 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Zugänglichkeitskriterien für Menschen mit Behinderungen wurden berücksichtigt 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Godinji promet u odreenom poslovnom podruju Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Obrazovne i strune kvalifikacije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Mogunost refleksnog testiranja Beschreibung: Mogunost refleksnog testiranja Gewichtung (Punkte, genau): 40 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/14022 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/14022 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je duan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude za: grupu 1 u iznosu od 6.000 EUR-a grupu 2 u iznosu od 3.600 EUR-a grupu 3 u iznosu od 9.600 EUR-a U sluaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo: - ili mora glasiti na sve lanove zajednice, a ne samo na jednog lana zajednice gospodarskih subjekata (svi lanovi zajednice gospodarskih subjekata su nalogodavci na bankarskoj garanciji) - ili jedan lan ili vie lanova zajednice moe/mogu biti nalogodavac, a jamstvo mora sadravati navod o tome da je rije o zajednici gospodarskih subjekata (moraju biti navedeni svi preostali lanovi zajednice) - ili svaki lan zajednice gospodarskih subjekata dostavlja zasebno jamstvo za svoj dio garancije (zbroj svih iznosa garancija mora odgovarati iznosu jamstva navedenom u dokumentaciji o nabavi). Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za sluaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku bankarske garancije na poziv ili uplatom novanog pologa u korist rauna sredinjeg tijela za nabavu. Jamstvo mora biti bezuvjetno i s rokom valjanosti sukladnim roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Napomena: U tekstu bankarske garancije OBAVEZNO JE taksativno navesti SVIH prethodno naznaenih 5 SLUAJEVA za koja se izdaje jamstvo: 1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, 2. nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona o javnoj nabavi, 3. neprihvaanja ispravka raunske greke, 4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, 5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektronike dostave ponude, u papirnatom obliku, u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, s dodatkom: Klinika bolnica Sveti Duh , Sveti Duh 64, 10000 Zagreb, Predmet nabave LABORATORIJSKI REAGENSI I, grupa XXX, evidencijski broj nabave: 009-2024-LAB - Dio ponude koji se dostavlja odvojeno, NE OTVARAJ Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom sluaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektronikim sredstvima komunikacije. Frist für den Eingang der Angebote: 07/08/2024 12:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 90 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 07/08/2024 12:00:00 (UTC+2) Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Naruitelj prihvaa e-raun. Ponuditelj je obvezan prema naruitelju poslati iskljuivo eRaun. Obraun i naplata izvrenih isporuka robe obavit e se nakon potpisom prihvaenih rauna od strane naruitelja, a sve temeljem jedininih cijena iz ponudbenog trokovnika i stvarno izvrenih isporuka robe. Ponuditelj mora svom raunu obvezno priloiti raune svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio. Naruitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio rauna platiti ponuditelju/lanu zajednice gospodarskih subjekata u roku 60 (ezdeset) dana od dana primitka rauna. Naruitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio rauna platiti podugovaratelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 (ezdeset) dana od dana primitka rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: KLINIKA BOLNICA SVETI DUH TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: KLINIKA BOLNICA SVETI DUH Registrierungsnummer: 65119154523 Postanschrift: Sveti Duh 64 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Josip everdija E-Mail: javna_nabava@kbsd.hr Telefon: +385 13712057 Internetadresse: https://kbsd.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 30fd92c1-4a24-4dde-ae62-dedcf64c2e9a - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/06/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 126/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/14022 https://kbsd.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-388169-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de