Ausschreibungen und Aufträge: LOT 1 Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 Utilaje dotate cu instalatie de ridicat -Acorduri Cadru 2 ani -DRDP Constanta - ROU-Constanta Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen Dokument Nr...: 387333-2024 (ID: 2024070101183479420) Veröffentlicht: 01.07.2024 * ROU-Constanta: Rumänien Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen ,, Servicii de reparatii utilaje: LOT 1 Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 Utilaje dotate cu instalatie de ridicat -Acorduri Cadru 2 ani -DRDP Constanta 2024/S 126/2024 387333 Rumänien Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen ,, Servicii de reparatii utilaje: LOT 1 Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 Utilaje dotate cu instalatie de ridicat - Acorduri Cadru 2 ani -DRDP Constanta OJ S 126/2024 01/07/2024 Bekanntmachung vergebener Aufträge oder Zuschlagsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. E-Mail: sicapachizitii@andnet.ro Rechtsform des Erwerbers: Von einer zentralen Regierungsbehörde kontrolliertes öffentliches Unternehmen Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: ,,Servicii de reparatii utilaje: LOT 1 Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 Utilaje dotate cu instalatie de ridicat - Acorduri Cadru 2 ani -DRDP Constanta Beschreibung: Servicii de reparatii utilaje: LOT 1 Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 Utilaje dotate cu instalatie de ridicat , conform cerintelor caietului de sarcini-DRDP Constanta Valoare estimata maxima acord cadru (L1+L2): 6.000.000,00 lei, fara TVA, Valoare estimata minima acord cadru (L1+L2): 2.040.000,00 lei, fara TVA. Din care pe loturi: LOT 1- Servicii de reparatii utilajepentru masini autopropulsate pentru lucrari Valoare maxima acord cadru 5.800.000,00 lei fara TVA, Valoare minima acord cadru 1.940.000,00 lei fara TVA, Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an. Valoarea celui mai mare contract subsecvent : 2.900.000 lei fara TVA. Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 970.000 lei fara TVA. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru cat si cantitatile estimate minima si maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietul de sarcini. LOT 2- Servicii de reparatii utilaje dotate cu instalatie de ridicat Valoare maxima acord cadru 200.000 lei fara TVA, Valoare minima acord cadru 100.000 lei fara TVA, Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an. Valoare celui mai mare contract subsecvent : 100.000 lei fara TVA. Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 33.333,33 lei fara TVA. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru cat si cantitatile estimate minima si maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietul de sarcini. A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este in a 20-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva. C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA. D. Orice solicitare de clarificri trebuie transmis în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Kennung des Verfahrens: 29b9cbbb-4c63-470c-b342-d821227dde96 Interne Kennung: 1605438/2022/1353/S1 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50110000 Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen 2.1.3. Wert Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 6 000 000,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 5. Los 5.1. Los: LOT-0001 Titel: LOT 1 - Servicii de reparatii utilaje-masini autopropulsate pentru lucrari Beschreibung: Servicii de reparatii utilaje-masini autopropulsate pentru lucrari Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50110000 Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Raza de activitate a subunitatilor DRDP-constanta 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein Zusätzliche Informationen: Nu este cazul. 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: ,,Perioda de garantie pentru manopera Beschreibung: Algoritm de calcul: a) Punctajul unei oferte n pentru factorul de evaluare ,, Perioada de garantie pentru manopera se calculeaza dupa urmatoarea formula de calcul: Pg = (G/G max ofertata)x10 Din care: Pg = punctaj acordat ofertei analizate (oferta n)/punctaj privind garantia pentru manopera in luni ofertata pentru oferta n; G = perioada garantiei pentru manopera in luni, aferenta ofertei analizate G max ofertata = perioada garantiei pentru manopera in luni, maxim ofertata pentru procedura in cauza Oferta va fi declarata neconforma in situatia in care perioada de garantie pentru manopera este mai mica de 6 luni. Pentru evaluarea componentei tehnice se va oferta obligatoriu perioada in luni. PONDERE - 10 % Punctaj maxim factor 10 puncte Modul de îndeplinire al criteriului - Se va prezenta o declaratie in care se va specifica perioada de garantie pentru manopera, care va fi exprimata in numar luni calendaristice. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Adaosul comercial aplicat pieselor de schimb Beschreibung: a) Punctajul unei oferte n pentru factorul de evaluare ,,Adaos comercial pentru piese de schimb se calculeaza dupa urmatoarea formula de calcul: Pa = (A min/A ofertat )x30 Din care: Pa =adaosul minim ofertat/adaosul ofertat in cadrul ofertei analizate (oferta n) Amin ofertat = adaosul comercial minim ofertat, pentru procedura in cauza. Aofertat = adaosul comercial, aferent ofertei analizate (oferta n) Oferta va fi declarata neconforma in situatia in care adaosul va fi mai mare de 15%. PONDERE - 30 % Punctaj maxim factor 30 puncte Oferta va fi declarata neconforma in situatia in care adaosul comercial aplicat pentru piesele de schimb ce se vor achizitiona din provizion, altele decat cele din Anexa 1 a caietului de sarcini, este mai mare de 15%. Modul de îndeplinire al criteriului - Se va prezenta o declaratie in care se va specifica adaosul comercial ce urmeaza a fi aplicat pentru piesele de schimb ce se vor achizitiona din provizion, altele decat cele din Anexa 1 a caietului de sarcini, care va fi exprimat in procent %. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Constanta Serviciul Juridic TED eSender: Operator SEAP 5.1. Los: LOT-0002 Titel: LOT 2 - Servicii de reparatii utilaje dotate cu instalatie de ridicat Beschreibung: Servicii de reparatii utilaje dotate cu instalatie de ridicat Interne Kennung: 2 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50110000 Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Raza de activitate a subunitatilor DRDP-constanta 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: nein Zusätzliche Informationen: Nu este cazul. 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: ,,Perioda de garantie pentru manopera Beschreibung: Algoritm de calcul: a) Punctajul unei oferte n pentru factorul de evaluare ,, Perioada de garantie pentru manopera se calculeaza dupa urmatoarea formula de calcul: Pg = (G/G max ofertata)x10 Din care: Pg = punctaj acordat ofertei analizate (oferta n)/punctaj privind garantia pentru manopera in luni ofertata pentru oferta n; G = perioada garantiei pentru manopera in luni, aferenta ofertei analizate G max ofertata = perioada garantiei pentru manopera in luni, maxim ofertata pentru procedura in cauza Oferta va fi declarata neconforma in situatia in care perioada de garantie pentru manopera este mai mica de 6 luni. Pentru evaluarea componentei tehnice se va oferta obligatoriu perioada in luni. Modul de îndeplinire al criteriului - Se va prezenta o declaratie in care se va specifica perioada de garantie pentru manopera, care va fi exprimata in numar luni calendaristice. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Adaosul comercial aplicat pieselor de schimb Beschreibung: a) Punctajul unei oferte n pentru factorul de evaluare ,,Adaos comercial pentru piese de schimb se calculeaza dupa urmatoarea formula de calcul: Pa = (A min/A ofertat )x30 Din care: Pa =adaosul minim ofertat/adaosul ofertat in cadrul ofertei analizate (oferta n) Amin ofertat = adaosul comercial minim ofertat, pentru procedura in cauza. Aofertat = adaosul comercial, aferent ofertei analizate (oferta n) Oferta va fi declarata neconforma in situatia in care adaosul va fi mai mare de 15%. PONDERE - 30 % Punctaj maxim factor 30 puncte Oferta va fi declarata neconforma in situatia in care adaosul comercial aplicat pentru piesele de schimb ce se vor achizitiona din provizion, altele decat cele din Anexa 1 a caietului de sarcini, este mai mare de 15%. Modul de îndeplinire al criteriului - Se va prezenta o declaratie in care se va specifica adaosul comercial ce urmeaza a fi aplicat pentru piesele de schimb ce se vor achizitiona din provizion, altele decat cele din Anexa 1 a caietului de sarcini, care va fi exprimat in procent %. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem Elektronische Auktion: nein 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Constanta Serviciul Juridic TED eSender: Operator SEAP 6. Ergebnisse Wert aller in dieser Bekanntmachung vergebenen Verträge: 2 650 000,00 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0002 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 199 711,48 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 200 000,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0002/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0002 Wert des Ergebnisses: 199 711,48 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 1/67/23804 Datum des Vertragsabschlusses: 16/05/2023 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0002/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0002 Wert des Ergebnisses: 199 711,48 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 202/70705 Datum des Vertragsabschlusses: 29/12/2022 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0002/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0002 Wert des Ergebnisses: 30 000,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 2/42/10262 Datum des Vertragsabschlusses: 07/03/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja 6.1.4. Statistische Informationen: Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 199 711,48 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 199 711,48 RON 6.1. Ergebnis, Los- Kennung: LOT-0001 Status der Preisträgerauswahl: Es wurde mindestens ein Gewinner ermittelt. Rahmenvereinbarung: Höchstwert der Rahmenvereinbarung: 5 779 487,16 RON Neu geschätzter Wert der Rahmenvereinbarung: 5 800 000,00 RON 6.1.2. Informationen über die Gewinner Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0001/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0001 Wert des Ergebnisses: 5 779 487,16 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 2/190/54410 Datum des Vertragsabschlusses: 13/11/2023 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0001/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0001 Wert des Ergebnisses: 1 000 000,00 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 3/87/26388 Datum des Vertragsabschlusses: 20/06/2024 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0001/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0001 Wert des Ergebnisses: 5 779 487,16 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 1/68/23805 Datum des Vertragsabschlusses: 16/05/2023 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: ja Wettbewerbsgewinner: Leiter des Bieters: UTILNAVOREP SERVICE Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Angebot: Kennung des Angebots: REF_OF: CAN1095390/LOT-0001/CIF: RO43294252 Kennung des Loses oder der Gruppe von Losen: LOT-0001 Wert des Ergebnisses: 5 779 487,16 RON Das Angebot wurde in die Rangfolge eingeordnet: ja Rang in der Liste der Gewinner: 1 Informationen zum Auftrag: Kennung des Auftrags: 203/70706 Datum des Vertragsabschlusses: 29/12/2022 Der Auftrag wird als Teil einer Rahmenvereinbarung vergeben: nein 6.1.4. Statistische Informationen: Bandbreite der Angebote: Wert des niedrigsten zulässigen Angebots: 5 779 487,16 RON Wert des höchsten zulässigen Angebots: 5 779 487,16 RON 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Registrierungsnummer: 16054368 Postanschrift: Prin DRDP-Constanta -cu sediul in Municipiul Constana, strada Prelungirea Traian, fãrã numãr, jude Constanta, cu sediul temporar la Centrul de Coordonare si Intretinere (CIC) Poiana, Nod Rutier A4 DC 89, Autostrada A4, Km 5+644, Oras Ovidiu, Judet Constanta Stadt: Constanta Postleitzahl: 010873 Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien Kontaktperson: TEODORA CHIRICA E-Mail: sicapachizitii@andnet.ro Telefon: +40 212643202 Fax: +40 213120984 Internetadresse: https://www.cnadnr.ro Profil des Erwerbers: https://sicap-prod.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Constanta Serviciul Juridic Registrierungsnummer: 16054368_3 Postanschrift: DRDP-Constanta -cu sediul in Municipiul Constana, strada Prelungirea Traian, fãrã numãr, jude Constanta, cu sediul temporar la Centrul de Coordonare si Intretinere (CIC) Poiana, Nod Rutier A4 DC 89, Autostrada A4, Km5+644, Oras Ovidiu, Judet Constanta Stadt: Constanta Postleitzahl: 900714 Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien E-Mail: net@drdpct.ro Telefon: +40 212643310 Fax: +40 0241584371 Internetadresse: https://www.drdpct.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 8.1. ORG-9001 Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP SERVICE Registrierungsnummer: RO43294252 Postanschrift: Strada Vlaicu Aurel, Nr. 52 Stadt: Constanta Postleitzahl: 900055 Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien E-Mail: d.oana@utilnavorep.ro Telefon: +40 241661880 Internetadresse: https://www.unrservice.ro Rollen dieser Organisation: Bieter Federführendes Mitglied Gewinner dieser Lose: LOT-0002, LOT-0001 8.1. ORG-9000 Offizielle Bezeichnung: UTILNAVOREP Registrierungsnummer: RO 1905300 Postanschrift: Strada Vlaicu Aurel, Nr. 52 Stadt: Constanta Postleitzahl: 900055 Land, Gliederung (NUTS): Constana (RO223) Land: Rumänien E-Mail: licitatii@utilnavorep.ro Telefon: +040 241691079 Fax: +040 241518015 Internetadresse: https://www.utilnavorep.ro Rollen dieser Organisation: Bieter Gewinner dieser Lose: LOT-0002, LOT-0001 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 6b0fd283-d557-4478-8f15-fe878ea50c4b - 01 Formulartyp: Ergebnis Art der Bekanntmachung: Bekanntmachung vergebener Aufträge oder Zuschlagsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 29 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/06/2024 18:05:25 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 27/06/2024 17:12:47 (UTC+3) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 126/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2024 Referenzen: https://sicap-prod.e-licitatie.ro https://www.adr.gov.ro/ https://www.cnadnr.ro https://www.drdpct.ro https://www.unrservice.ro https://www.utilnavorep.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-387333-2024-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de