Ausschreibung: Kroatien Nutzfahrzeuge Nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga - HRV-Zaprei Nutzfahrzeuge Dokument Nr...: 387054-2024 (ID: 2024070101165579175) Veröffentlicht: 01.07.2024 * HRV-Zaprei: Kroatien Nutzfahrzeuge Nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga 2024/S 126/2024 387054 Kroatien Nutzfahrzeuge Nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga OJ S 126/2024 01/07/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: ZAPREI, d.o.o. E-Mail: zsluzbe@komunalno-zapresic.hr Rechtsform des Erwerbers: Von einer lokalen Gebietskörperschaft kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Umweltschutz 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga Beschreibung: Predmet nabave je nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga prema specifikaciji koja je dio ove Dokumentacije o nabavi. Kennung des Verfahrens: 347c1759-886d-4010-b433-e976f3112eb7 Interne Kennung: E-VV_03/2024 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34144700 Nutzfahrzeuge 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 285 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Konkurs: Steaj Zahlungsunfähigkeit: Nesolventnost Verwaltung der Vermögenswerte durch einen Insolvenzverwalter: Imovinom subjekta upravlja steajni upravitelj Vergleichsverfahren: Nagodba s vjerovnicima Einstellung der gewerblichen Tätigkeit: Suspendirane poslovne aktivnosti Der Zahlungsunfähigkeit vergleichbare Lage gemäß nationaler Rechtsvorschriften: Situacije istovrsne steaju prema nacionalnim zakonima 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga Beschreibung: Predmet nabave je nabava kamiona smeara putem financijskog leasinga prema specifikaciji koja je dio ove Dokumentacije o nabavi. Interne Kennung: E-VV_03/2024 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 34144700 Nutzfahrzeuge 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Zelengaj 15, Zaprei 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 01/08/2024 Laufzeit: 90 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 285 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen: ja Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.7. Strategische Auftragsvergabe Die Auftragsvergabe fällt in den Anwendungsbereich der Richtlinie 2009/33/EG des Europäischen Parlaments und des Rates (Richtlinie zur Förderung sauberer Fahrzeuge CVD)) 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Uzorci, opisi ili fotografije Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehniki strunjaci ili tijela - kontrola kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehnika oprema i mjere za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za podvozje Beschreibung: Naruitelj kao drugi kriterij odreuje trajanje jamstvenog roka za podvozje predmeta nabave. Ponuda sa najduim jamstvenim rokom dobiva maksimalni broj bodova (5 bodova), a ostale ponude se boduju u odnosu na najdue ponueni jamstveni rok. Minimalno trajanje jamstvenog roka za podvozje predmeta nabave iznosi 12 mjeseci. Jamstveni rok mogue je iskazivati iskljuivo cijelim brojem (ne decimalnim) u mjesecima (npr. 12,24,36,48 i sl.), a isti se upisuje u dokumentu Tehnika specifikacija. Ukoliko ponuditelj ne definira trajanje jamstvenog roka sukladno navedenom ponuditelj nee dobiti bodove prema kriteriju za odabir te e se smatrati da ponuditelj nudi minimalni jamstveni rok. Gewichtung (Punkte, genau): 5 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Jamstveni rok za nadogradnju Beschreibung: Naruitelj kao trei kriterij odreuje trajanje jamstvenog roka za nadogradnju predmeta nabave. Ponuda sa najduim jamstvenim rokom dobiva maksimalni broj bodova (5 bodova), a ostale ponude se boduju u odnosu na najdui ponueni rok. Minimalno trajanje jamstvenog roka za nadogradnju predmeta nabave iznosi 12 mjeseci. Jamstveni rok mogue je iskazivati iskljuivo cijelim brojem (ne decimalnim) u mjesecima (npr. 12,24,36,48 i sl.), a isti se upisuje u dokumentu Tehnika specifikacija. Ukoliko ponuditelj ne definira trajanje jamstvenog roka sukladno navedenom ponuditelj nee dobiti bodove prema kriteriju za odabir te e se smatrati da ponuditelj nudi minimalni jamstveni rok. Gewichtung (Punkte, genau): 5 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/13944 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/13944 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Die Bieter können mehrere Angebote einreichen: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Jamstvo za ozbiljnost ponude naruitelj odreuje u iznosu od 3% procijenjene vrijednosti nabave to u apsolutnom iznosu prema pojedinim grupama predmeta nabave iznosi: 8.550,00 eura u obliku bjanko zadunice ili zadunice. Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti krae od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude ili jamstva za ozbiljnost ponude, Naruitelj moe traiti njihovo produljenje. U tu e se svrhu ponuditelju dati rok od 5 dana od dana dostave zahtjeva za produljenjem. U sluaju nedostavljanja jamstva za ozbiljnost ponude, isto e se smatrati neotklonjivim nedostatkom, te e takva ponuda biti odbijena sukladno l. 295. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se prije otvaranja ponuda u izvorniku i u neovjerenoj preslici na pisarnicu Naruitelja s naznakom predmeta nabave. Izvornik se dostavlja u zatvorenoj plastinoj foliji kao dio ponude koji se dostavlja odvojeno od osnove ponude, dok se preslika dostavlja uz e-ponudu putem EOJN-a. Jamstvo ne smije biti ni na koji nain oteeno (buenjem, klamanjem i sl.), a to se ne odnosi na uvezivanje od strane javnog biljenika. Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaeno, Naruitelj e ga vratiti ponuditeljima neposredno nakon zavretka postupka javne nabave. Frist für den Eingang der Angebote: 29/07/2024 12:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 60 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 29/07/2024 12:00:00 (UTC+2) Ort: Zelengaj 15, Zaprei Zusätzliche Informationen: Mario Juri, Mateja Turibak, Goran Kranji, Marija tritof, Danijel Dropulji Auftragsbedingungen: Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgen: Nein Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Ponuditelj je duan dostaviti vaee odobrenje za obavljanje poslova leasinga sukladno l. 26 Zakona o leasingu (NN 141/13) Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Uvjeti plaanja: - financijski leasing - otkupna vrijednost predmeta nabave iznosi 10% ukupne vrijednosti predmeta nabave i ista mora biti uraunata u iznos rate (financiranje u roku od 59+1) - period financiranja: 5 godina, (59+1 mjesenih rata) - uee: 20% od vrijednosti predmeta nabave bez PDV-a - ponuda mora biti izraena u eurima - plaanje: mjeseno do 10-og u mjesecu - uplata uea i troka obrade odmah po potpisu Ugovora o javnoj nabavi robe - poetak otplate: do 10-og u mjesecu koji slijedi mjesec u kojem je izvrena isporuka i primopredaja predmeta nabave - bez interkalarne kamate - uz Ugovor je potrebno obavezno dostaviti otplatni plan 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: ZAPREI, d.o.o. TED eSender: Narodne novine d.d. 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: ZAPREI, d.o.o. Registrierungsnummer: 96412232479 Postanschrift: Zelengaj 15 Stadt: Zaprei Postleitzahl: 10290 Land, Gliederung (NUTS): Zagrebaka upanija (HR065) Land: Kroatien Kontaktperson: Mario Juri E-Mail: zsluzbe@komunalno-zapresic.hr Telefon: +385 13310315 Internetadresse: https://komunalno.vio-zapresic.hr/ Profil des Erwerbers: https://komunalno.vio-zapresic.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 6cab3636-47ad-4707-b2f9-bdb8c1d59c80 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Unterart der Bekanntmachung: 16 Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 27/06/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 126/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/07/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/13944 https://komunalno.vio-zapresic.hr/ https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202407/ausschreibung-387054-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de