Ausschreibung: Rumänien Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste Acord cadru 12 luni - Servicii de furnizare de energie electrica de joasa/medie tensiune -inclusiv contractarea serviciilor de transport si distributie - ROU-Pitesti Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste Dokument Nr...: 324650-2024 (ID: 2024060301251714575) Veröffentlicht: 03.06.2024 * ROU-Pitesti: Rumänien Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste Acord cadru 12 luni - Servicii de furnizare de energie electrica de joasa/medie tensiune -inclusiv contractarea serviciilor de transport si distributie 2024/S 106/2024 324650 Rumänien Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste Acord cadru 12 luni - Servicii de furnizare de energie electrica de joasa/medie tensiune - inclusiv contractarea serviciilor de transport si distributie OJ S 106/2024 03/06/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Acord cadru 12 luni - Servicii de furnizare de energie electrica de joasa/medie tensiune - inclusiv contractarea serviciilor de transport si distributie Beschreibung: Servicii de furnizare de Energie electrica de joasa tensiune inclusiv contractarea serviciilor de transport si distributie se regaseste in cadrul caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile, conform art. 160 din Legea 98/2016. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, in a 10-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98/2016. Orice solicitare de clarificri trebuie transmis în SEAP. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, in a 10-a zi inainte de stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98/2016. Orice solicitare de clarificri trebuie transmis în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub Kennung des Verfahrens: 962041c6-50b9-4fcb-9113-14540ff76705 Interne Kennung: 4122205_2024_PAAPD1484011 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 65300000 Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 3 025 210,00 RON 2.1.4. Allgemeine Informationen Zusätzliche Informationen: Solicitarile de clarificari sau informaii suplimentare se pot transmite cel tarziu cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. În masura în care solicitrile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevzut în anunul de participare/de concurs, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitri trebuie s fie transmis cu cel puin 10 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor /solicitarilor de participare. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: ACORD CADRU 12 LUNI privind Achizitionarea de energie electrica JT (joasa tensiune) in calitate de consumator eligibil la punctele de consum in sectorul de activitate ale Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti la punctele de consum mentionate in Anexa nr.1 la caietul de sarcini, alimentat din instalaiile de joas tensiune de pe piaa liber. Interne Kennung: 1 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 65300000 Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Arge (RO311) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: PITESTI, ALEEA SPITALULUI, NR. 36, JUDET ARGES 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 12 Monate 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice - Operatorul economic(lider, asociat, tert sustinator, subcontactant, daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare din formularul DUAE;din documentatia de atribuire si se va atasa declaratia in SICAP, odata cu DUAE. Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 si art. 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice - Operatorul economic(lider, asociat, tert sustinator, subcontactant, daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare din formularul DUAE;din documentatia de atribuire si se va atasa declaratia in SICAP, odata cu DUAE. Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 59 , art. 60 si art 61din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice - Operatorul economic(lider, asociat, tert sustinator, subcontactant, daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare din formularul DUAE din documentatia de atribuire si se va atasa declaratia in SICAP, odata cu DUAE. Persoane cu functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti: - Cj. Molfea Adriana - Manager; - Dr.Stefan Costin - Director medical; -Ec. Diguta Livia - Director financiar - contabil interimar; -ing. Jian Mihai Ovidiu - Director Administrativ - As. Geogrescu Andreea - Irina - Director ingrijiri medicale. Consiliul de administratie: - Dr. Ionescu Anci - Presedinte CA; - Cj. Ciobanu Alisa - Membru CA; - George Paul Buscu Membru CA; - Hontaru Sorina - Membru CA - Ec. Vatasescu Katy - Ioana - Membru CA. Serviciul Achizitii: Sef Serviciu achizitii- Gratiela Alexandra Hutanu , Responsabil achizitie -Tudose Laurentiu Compartiment de specialitate: Ing. Eugen Simescu Cerinta nr. 4 - Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontactant, daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Pentru confirmarea celor declarate in DUAE se va solicita ofertantului clasat pe locul I, dupa aplicarea criteriului de atribuire(inclusiv de catre ofertantul asociat al castigatorului licitatiei sau tertul sustinator, dupa caz) prezentarea , pana la data incheierii raportului procedurii de atribuire, a urmatoarelor documente: - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului in original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, document din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul in care trebuie sa prezinte acest certificat. In acest caz sun aplicabile prevederile art. 166 (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice; - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local in original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, document din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul in care trebuie sa prezinte acest certificat. In acest caz sunt aplicabile prevederile art. 166 (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice -Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de decizie sau de control in cadrul acestuia asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv - Documente, dupa caz, prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2),art.167 alin.(2), art.171 din Legea 98/2016, sau orice alte documente edificatoare. - Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / înregistrarea la organe din tara respectiva. - Se vor prezenta certificate/documente suport conform prevederilor legale, care sa ateste ca acestia nu inregistreaza obligatii fiscale restante in conditiile legii incidente in tara de rezidenta. - Documentele prezentate in alta limba decat cea romana vor fi insotite OBLIGATORIU de traducere autorizata. Pentru persoanele juridice straine ca modalitate de indeplinire a cerintei este si completarea DUAE conform art.193 din Legea 98/2016, urmand ca documentele edificatoare sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante, si doar ofertantului clasat pe locul I, la finalizarea evaluarii ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Cerinta nr. 1 Exercitarea activitatii profesionale. Operatorii economici ce depun oferta, trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea de îndeplinire i aplicabilitatea în cadrul procedurii Documentele justificative: certificat constatator emis de ONRC sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta.In cazul in care certificatul constatator este prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta conformitatea certificatului in original / copie legalizata.Completarea DUAE, respectiv certificate constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Cerinta nr.2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distributie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 95/ 2006, conform Legii 95/ 2006 art. 926, republicata si actualizata, valabil la momentul prezentarii - modalitate de indeplinire - se va completa DUAE. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Cerinta nr.3. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, pentru reparare, mentenanta si punere în functiune/instalare, pentru tipurile de echipamente medicale care fac obiectul contractului, în conformitate cu prevederile Legii 95/ 2006 art. 926, republicata si actualizata, valabil la momentul prezentarii - modalitate de indeplinire - se va completa DUAE. Persoane juridice/ fizice straine: documente echivalente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul roman sau strain clasat pe locul I dupa aplicarea criteriului de atribuire in conformitate cu prevederile art.196 alin 2/LG 98/2016 coroborat cu prev art.132 alin 2/HG 395/2016. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Experien similar prin solicitarea îndeplinirii acestui criteriu dorim s ne asigurm c ofertantul are experiena i capacitatea necesar de a furniza serviciile aferente obiectului Acordului-cadru. Beschreibung: Lista principalelor prestri de servicii similare în ultimii 3 ani precizate valoric i cantitativ (calculai pân la data limit de depunere a ofertelor). Ofertanii trebuie s demonstreze c în ultimii 3 ani (calculai pân la data limit de depunere a ofertelor) au furnizat servicii similare cu o valoare care s fie cel puin egal cu valoarea estimat a celui mai mare contract subsecvent. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Termen de raspuns solicitari - componenta tehnica Beschreibung: Algoritm de calcul: Pentru cel mai scurt timp de raspuns se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 puncte. Pentru alt timp, punctajul se acorda astfel: Punctaj = (Tm / To) x Pmax, unde: Tm = (Timpul cel mai mic ofertat), To = (Timpul ofertat ), Pmax (Punctajul maxim alocat) = 10 puncte. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view /100180689 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://www.e-licitatie.ro Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 05/07/2024 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 4 Monate Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 05/07/2024 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Zusätzliche Informationen: COMISIA DE EVALUARE Auftragsbedingungen: Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Informationen über die Überprüfungsfristen: Conform art. 8 alin. (1) lit. A din Legea101/2016. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI Organisation, die Angebote bearbeitet: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI Registrierungsnummer: 4122205 Postanschrift: Strada: ALEEA SPITALULUI, nr. 36 Stadt: Pitesti Postleitzahl: 110114 Land, Gliederung (NUTS): Arge (RO311) Land: Rumänien Kontaktperson: MIZGACIU ROXANA E-Mail: roxana.mizgaciu@sjupitesti.ro Telefon: +40 248287150 Fax: +40 248287202 Internetadresse: https://www.sjupitesti.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 3439c9d1-e4fc-43a1-84b7-39923c0fafc9 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 31/05/2024 16:36:15 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/05/2024 14:01:05 (UTC+3) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 106/2024 Datum der Veröffentlichung: 03/06/2024 Referenzen: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100180689 https://www.adr.gov.ro/ https://www.e-licitatie.ro https://www.sjupitesti.ro http://www.cnsc.ro http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202406/ausschreibung-324650-2024-ROU.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de