Ausschreibung: Kroatien Video-Überwachungssystem Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice - HRV-Grad Video-Überwachungssystem Dokument Nr...: 259110-2024 (ID: 2024050201200046785) Veröffentlicht: 02.05.2024 * HRV-Grad: Kroatien Video-Überwachungssystem Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice 2024/S 86/2024 259110 Kroatien Video-Überwachungssystem Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice OJ S 86/2024 02/05/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Kliniki bolniki centar Sestre milosrdnice Rechtsform des Erwerbers: Von einer zentralen Regierungsbehörde kontrollierte Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice Beschreibung: Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice Kennung des Verfahrens: b6075019-592b-4c43-9808-c105fb1e0055 Interne Kennung: 155/2023 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 32323500 Video-Überwachungssystem 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 370 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice Beschreibung: Sustav videonadzorne zatite za potrebe Klinikog bolnikog centra Sestre milosrdnice Interne Kennung: 155/2023 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 32323500 Video-Überwachungssystem 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: DDP NA LOKACIJI NARUITELJA: Kliniki bolniki centar Sestre milosrdnice, Vinogradska cesta 29, Zagreb 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/07/2024 Laufzeit: 210 Tage 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 370 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Drugi potencijalni ekonomski ili financijski zahtjevi Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih isporuka robe Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehniki strunjaci ili tijela - kontrola kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Potvrde slubenih instituta za kontrolu kvalitete ili agencije priznate strunosti Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Norme za osiguranje kvalitete Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Sustavi ili norme upravljanja okoliem Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 80 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: BRZINA ODAZIVA NA REKLAMACIJU PO POZIVU NARUITELJA Beschreibung: BRZINA ODAZIVA NA REKLAMACIJU PO POZIVU NARUITELJA: 1. do 2 sata po pozivu Naruitelja -10 BODOVA 2. vie od 2 sata do najvie 12 sati po pozivu Naruitelja - 8 BODOVA 3. vie od 12 sati do najvie 24 sata po pozivu Naruitelja - 5 BODOVA 4. vie od 24 sata do najvie 48 sati po pozivu Naruitelja - 0 BODOVA Gewichtung (Punkte, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: JAMSTVENI ROK Beschreibung: JAMSTVENI ROK: 1. 5 godina - 10 BODOVA 2. 3 godine - 5 BODOVA 3. 2 godine - 0 BODOVA Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/5896 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/5896 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Jamstva: Jamstvo, opisano u ovoj cjelini dokumentacije o nabavi, ponuditelji ili isporuitelji duni su dostaviti naruitelju u papirnatom obliku u izvorniku, u obliku: - neopozive, bezuvjetne, bankarske garancije naplative na prvi poziv korisnika garancije i bez prigovora ili - bjanko zadunice ili - zadunice U svakoj bankarskoj garanciji mora biti navedeno da je korisnik garancije Kliniki bolniki centar Sestre milosrdnice, Vinogradska cesta 29, Zagreb. Na svakoj bankarskoj garanciji mora biti izrijekom navedeno da je bezuvjetna, neopoziva, naplativana prvi poziv korisnika garancije i bez prigovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude Javni naruitelj zahtijeva od gospodarskog subjekta dostavu jamstva za ozbiljnost ponude. Javni naruitelj e aktivirati jamstvo za ponudu u skladu s lankom 214. stavak 1. toka 1. Zakona o javnoj nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude je odreeno u apsolutnom iznosu i iznosi: 11.100,00 eura Jamstvo za ozbiljnost ponude se naplatiti e se u sluaju: odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. Zakona, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora o nabavi ili okvirnog sporazuma ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o nabavi ili okvirnog sporazuma ako okvirni sporazum obvezuje na sklapanje i izvrenje Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude ponuditelj dostavlja naruitelju odvojeno od elektronike ponude, u papirnatom obliku, potom ili dostavom u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom ponuditelja, nazivom i adresom Naruitelja, naznakom predmeta nabave, naznakom evidencijskog broja nabave kojeg je naruitelj dodijelio nadmetanju, naznakom dio/dijelovo ponude koji sedostavljaju odvojeno i naznakom NE OTVARAJ. Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude je 120 dana od dana otvaranja ponuda, sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt moe dostaviti i jamstvo koje je due od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naruitelj e traiti od ponuditelja produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. Ukoliko ponuditelj dostavlja jamstvo u obliku bankarske garancije, na bankarskoj garanciji izrijekom treba biti navedeno svih 5 (pet) prethodno navedenih sluajeva za koje se ista dostavlja naruitelju. Ukoliko ponuditelj umjesto bankarske garancije uplati novani polog na raun Naruitelja, duan jeu ponudi priloiti dokaz o uplati. Javni naruitelj e sukladno lanku 217. ZJN 2016 vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od 10 (deset) dana od dana dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a preslike vraenih jamstava e pohraniti. Frist für den Eingang der Angebote: 15/05/2024 10:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tage Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 15/05/2024 10:00:00 (UTC+2) Ort: Ravnateljstvo KBC Sestre milosrdnice, Vinogradska cesta 29, 10000 Zagreb Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda moe nazoiti ovlatena osoba ponuditelja uz predoenje pisanog obrasca ovlasti (PREDLOCI OBRAZACA - Obrazac 1. - u prilogu) Ovlast se predaje uz predoenje osobne iskaznice ovlatenim predstavnicima naruitelja neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Javnom otvaranju ponuda mogu nazoiti i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo predstavnici naruitelja i ovlateni predstavnici ponuditelja. Upisnik o zaprimanju ponuda dijelova ponuda koje se dostavljaju odvojeno od elektronike ponude, sastavlja i potpisuje za to ovlatena osoba naruitelja te je isti sastavni dio Zapisnika o otvaranju ponuda. Auftragsbedingungen: Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Aufträge werden elektronisch erteilt: nein Zahlungen werden elektronisch geleistet: nein Finanzielle Vereinbarung: Plaanje e se izvriti u roku od 60 (ezdeset) dana od dana nastanka duniko vjerovnikog odnosa, odnosno izdavanja rauna od strane odabranog ponuditelja. Odabrani ponuditelj je duan uz raun priloiti Zapisnik o obavljenom tehnikom prijemu naprava i sustava videonadzorne zatite, potpisan od obje ugovorne strane. Plaanje se obavlja na iro-raun odabranog ponuditelja, odnosno isporuitelja. Predujam i traenje sredstava osiguranja plaanja iskljueni su. Nema avansnog plaanja. Od 01. prosinca 2018. godine naruitelj zaprima i obrauje te izvrava plaanje e-rauna. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Kliniki bolniki centar Sestre milosrdnice 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Kliniki bolniki centar Sestre milosrdnice Registrierungsnummer: 84924656517 Postanschrift: Vinogradska Cesta 29 Stadt: Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Goran Kulji, univ.spec.oec. E-Mail: nabava@kbcsm.hr Telefon: +385 13787294 Internetadresse: https://kbcsm.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 4f61c61a-6cd4-4d8e-85a0- d1f3974fd4cc-01 Hauptgrund für die Änderung: Korrektur Beschaffer Beschreibung: Omake naruitelja prilikom objave postupka nabave. 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Izmjena trokovnika - Naruitelj u trokovniku zamjenjuje tekst tehnike zatite tekstom videonadzorne zatite u sljedeim stavkama: 1.1.15., 1.1.16., 1.2.16., 1.3.6., napomena iznad stavke 2. IT OPREMA, 2.2.1., 2.2.2., 2.2.6., 3.1., 3.1.2., 3.1.6., 3.1.8., 3.2, REKAPITULACIJA Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/05/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj u obrascu Tehnika specifikacija zamjenjuje tekst tehnike zatite tekstom videonadzorne zatite u dijelovima: 2. Opis sustava videonadzorne zatite 3. IT infrastruktura Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/05/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj u Dokumentaciji o nabavi, Dio II Upute za ponuditelje, u toki 2. Sadraj i nain izrade, dio Elektronika ponuda mora sadravati najmanje - Ostali uvjeti , dodaje uvjet pod rednim brojem 1. obrazac Tehnika specifikacija , uz pripadajuu uputu. Pod rednim brojem 2. sada je Izjava sukladno Odluci Vijea Europske unije 2022/578 o izmjeni Odluke 2014/512/ZVSP o mjerama ograniavanja s obzirom na djelovanja Rusije kojima se destabilizira stanje u Ukrajini . Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/05/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Promjena ostalih uvjeta nabave - Naruitelj dokumentaciji o nabavi, Dio II Upute za ponuditelje, u toki 4.8. Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili strunim pravilima, u toki 1. Izjava o jamstvu na predmetnu ugraenu opremu i ureaje uz obvezu godinjeg servisiranja, zamjenjuje tekst sustava tehnike zatite tekstom sustava videonadzorne zatite . Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/05/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj zamjenjuje tekst tehnike zatite tekstom videonadzorne zatite u: - Dokumentacija o nabavi - Dio I - Opi podaci o postupku nabave - toka 3.1.5. Trajanje ugovora; - Dokumentacija o nabavi - Dio II Upute za ponuditelje - toka 4.7. Rok, nain i uvjeti plaanja; - Prijedlog ugovora: l. 3, st. 3.5.; l. 4. st. 4.3. i 4.4.; l. 5., st. 5.2.; l. 6, st. 6.3. i 6.11. Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/05/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Ostalo - Naruitelj mijenja podatak Nabava iz podruja obnove zgrada oteenih potresom u DA Änderung der Auftragsunterlagen am: 01/05/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 0ea29e6c-d92e-44d6-a80a-efbbfedfbf2a - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 29/04/2024 18:00:00 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 86/2024 Datum der Veröffentlichung: 02/05/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/5896 https://kbcsm.hr https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202405/ausschreibung-259110-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de