Ausschreibung: Kroatien Bauarbeiten für Gebäude des Sozialwesens Nabava radova energetske obnove zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku - HRV-Osijek Bauarbeiten für Gebäude des Sozialwesens Dokument Nr...: 192176-2024 (ID: 2024040202202377845) Veröffentlicht: 02.04.2024 * HRV-Osijek: Kroatien Bauarbeiten für Gebäude des Sozialwesens Nabava radova energetske obnove zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku 2024/S 65/2024 192176 Kroatien Bauarbeiten für Gebäude des Sozialwesens Nabava radova energetske obnove zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku OJ S 65/2024 02/04/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Bauleistung 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Centar za pruanje usluga u zajednici Osijek Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Sozialwesen 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Nabava radova energetske obnove zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku Beschreibung: Predmet nabave je energetska obnova zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku , sukladno trokovniku te projektnoj dokumentaciji koja se moe preuzeti na https://domzaodgoj-osijek.hr/nabava Kennung des Verfahrens: 1178fd81-ca90-4300-a34e-9c05e8900b9d Interne Kennung: A2.1-2024 Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45215200 Bauarbeiten für Gebäude des Sozialwesens 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 2 471 393,65 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Nabava radova energetske obnove zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku Beschreibung: Predmet nabave je energetska obnova zgrade Doma za odgoj djece i mladei u Osijeku , sukladno trokovniku te projektnoj dokumentaciji koja se moe preuzeti na https://domzaodgoj-osijek.hr/nabava Interne Kennung: A2.1-2024 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Bauleistung Haupteinstufung (cpv): 45215200 Bauarbeiten für Gebäude des Sozialwesens 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: Vinkovaka 61, Osijek 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 15/05/2024 Laufzeit: 12 Monat 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 2 471 393,65 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert Angaben zu Mitteln der Europäischen Union EU-Mittel Programm: Aufbauinstrument der Europäischen Union Kennung der EU-Mittel: Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. Weitere Einzelheiten zu den EU-Mitteln: Projekt NPOO.C6.1.R1-I1.04.0216 Energetska obnova doma za odgoj djece i mladei u Osijeku na adresi Vinkovaka 61, Osijek. Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet Zusätzliche Informationen: Postupak javne nabave financira se temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. za projekt NPOO.C6.1.R1-I1.04.0216 Energetska obnova doma za odgoj djece i mladei u Osijeku na adresi Vinkovaka 61, Osijek. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Prosjeni godinji promet Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis radova Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Tehniki strunjaci ili tijela - izvoenje radova Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Duljina trajanja jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku Beschreibung: Nueno jamstvo mora biti iskazano u mjesecima. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku daje se za sve izvedene radove i ugraenu opremu. Minimalno trajanje jamstva je 24 mjeseca. Ponuda u kojoj je iskazano jamstvo manje od 24 mjeseci biti e odbijena. Maksimalno trajanje jamstva je 60 mjeseci te ukoliko ponuditelj ponudi u svojoj ponudi jamstveni rok dui od maksimalnog smatrati e se da je ponuen maksimalni rok od 60 mjeseci Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/4009 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/4009 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Ponuditelj je obvezan u ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije bez prigovora i na prvi poziv na kojoj je kao korisnik naznaen CENTAR ZA PRUANJE USLUGA U ZAJEDNICI OSIJEK, sukladno lanku 1039. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18 ,126/21, 114/22, 156/22, 155/23) u apsolutnom iznosu od 60.000,00 eura bez PDV-a. U sluaju zajednice gospodarskih subjekata, traeno jamstvo za ozbiljnost ponude moe jedan lan zajednice za sve, u kojem sluaju jamstvo moe izrijekom glasiti na lanove zajednice gospodarskih subjekata koji su svi zajedno ugovaratelj, pojedinano u jednom jamstvu ili jamstvo moe glasiti na zajednicu gospodarskih subjekata predvoenu jednim lanom, ili svaki lan zajednice moe dostaviti jamstvo za svoj dio garancije koje mora sadravati navod da je rije o zajednici gospodarskih subjekata i navod o kojem jamstvu se radi.Jamstvo za ozbiljnost ponude naplatit e se u sluaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja auriranih popratnih dokumenata sukladno lanku 263. ZJN 2016, neprihvaanja ispravka raunske greke, odbijanja potpisivanja ugovora i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladno roku valjanosti ponude, a gospodarski subjekt moe dostaviti i jamstvo koje je due od roka valjanosti ponud Ako istekne rok valjanosti ponude, naruitelj e traiti od ponuditelja produenje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produenom roku. Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji nain oteen (buenjem, klamanjem i sl.). Frist für den Eingang der Angebote: 09/04/2024 11:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tag Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 09/04/2024 11:00:00 (UTC+1) Ort: CENTAR ZA PRUANJE USLUGA U ZAJEDNICI OSIJEK, Vinkovaka 61, Osijek Zusätzliche Informationen: Ovlateni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlatenje predati lanovima Strunog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda. Auftragsbedingungen: Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Finanzielle Vereinbarung: NARUITELJ e izvedene radove platiti temeljem ispostavljenih rauna, privremenih situacija koji moraju odgovarati ugovorenim jedininim cijenama i prema stvarno izvedenim koliinama koje e biti obraunate na temelju izraene graevinske knjige i ovjerene od strane nadzornog inenjera, a putem privremenih odnosno okonane situacije u roku od 30 dana od dana primitka i ovjere privremene i/ili okonane situacije od strane nadzornog inenjera, na IBAN IZVOAA/lanova zajednice gospodarskih subjekata/ podizvoaa, odnosno sukladno lanku 5. prijedloga ugovora koji se nalazi u prilogu. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Centar za pruanje usluga u zajednici Osijek 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Centar za pruanje usluga u zajednici Osijek Registrierungsnummer: 61997429886 Postanschrift: Vinkovaka cesta 61 Stadt: Osijek Postleitzahl: 31000 Land, Gliederung (NUTS): Osjeko-baranjska upanija (HR025) Land: Kroatien Kontaktperson: Adela Juri E-Mail: korisnik405@socskrb.hr Telefon: +385 31274033 Internetadresse: http://domzaodgoj-osijek.hr/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: a46287a3-ecec-47ea-8a64- fd8c091bb8a7-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Radi odgovora na upite gospodarskih subjekata i uitavanja novih dokumenata (shema). 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - Radi odgovora na upite gospodarskih subjekata i uitavanja novih dokumenata (shema). Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/03/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 8bf189a1-aa60-41cc-9a34-618e54af533f - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/03/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 65/2024 Datum der Veröffentlichung: 02/04/2024 Referenzen: http://domzaodgoj-osijek.hr/ https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/4009 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202404/ausschreibung-192176-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de