Ausschreibung: Kroatien Reinigungsdienste Usluge ienja i dezinfekcije neklinikih prostora - HRV-Pula Reinigungsdienste Dokument Nr...: 191562-2024 (ID: 2024040202162277200) Veröffentlicht: 02.04.2024 * HRV-Pula: Kroatien Reinigungsdienste Usluge ienja i dezinfekcije neklinikih prostora 2024/S 65/2024 191562 Kroatien Reinigungsdienste Usluge ienja i dezinfekcije neklinikih prostora OJ S 65/2024 02/04/2024 Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung - Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Opa bolnica Pula - Ospedale Generale di Pola Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Gesundheit 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Usluge ienja i dezinfekcije neklinikih prostora Beschreibung: Predmet nabave su usluge ienja neklinikih prostora Ope bolnice Pula temeljem iskazanih potreba korisnika, a sukladno trokovniku/tehnikoj specifikaciji i ostalim uvjetima. Kennung des Verfahrens: a98cd080-0529-4221-bdc9-6a71fb72e102 Interne Kennung: 1/24 OS Verfahrensart: Offenes Verfahren Zentrale Elemente des Verfahrens: Otvoreni postupak 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90910000 Reinigungsdienste 2.1.3. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 243 000,00 EUR 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Sudjelovanje u zloinakoj organizaciji Korruption: Korupcija Betrugsbekämpfung: Prijevara Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s teroristikim aktivnostima Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Pranje novca ili financiranje terorizma Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima Entrichtung von Steuern: Plaanje poreza Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plaanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Usluge ienja i dezinfekcije neklinikih prostora Beschreibung: Predmet nabave su usluge ienja neklinikih prostora Ope bolnice Pula temeljem iskazanih potreba korisnika, a sukladno trokovniku/tehnikoj specifikaciji i ostalim uvjetima. Interne Kennung: 1/24 OS 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 90910000 Reinigungsdienste 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Istarska upanija (HR036) Land: Kroatien Zusätzliche Informationen: OB Pula. lokacija Santoriova 24a,Pula 5.1.3. Geschätzte Dauer Datum des Beginns: 02/05/2024 Laufzeit: 24 Monat 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.5. Wert Geschätzter Wert ohne MwSt.: 243 000,00 EUR 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen Diese Auftragsvergabe ist auch für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) geeignet Zusätzliche Informationen: Sklapanje okvirnog sporazuma mogue je uvjetovano dobivanjem suglasnosti Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske. 5.1.8. Zugänglichkeitskriterien Kriterien für die Zugänglichkeit für Menschen mit Behinderungen wurden nicht berücksichtigt, da die Beschaffung nicht für die Nutzung durch natürliche Personen vorgesehen ist 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Upis u registar Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Popis glavnih usluga Beschreibung: Detalji opisani u dokumentaciji o nabavi Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Anwendung dieses Kriteriums: Nicht verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Cijena ponude Beschreibung: Cijena ponude Gewichtung (Punkte, genau): 90 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Radno iskustvo voditelja tima poslova ienja-RI Beschreibung: Maksimalan broj bodova koji ponuditelj moe ostvariti u okviru ovog kriterija je 10 bodova. Bodovi za radno iskustvo voditelja tima poslova ienja izraeno u mjesecima dodjeljivati e se u skladu sa sljedeim rangom bodova: Radno iskustvo voditelja tima poslova ienja RI broj bodova koji je ponuda dobila za radno iskustvo voditelja tima poslova ienja OD 24 mjeseca 10 BODOVA OD 13 DO 23 mjeseca 5 BODOVA OD 12 MJESECI 0 BODOVA Maksimalan broj bodova koji ponuditelj moe ostvariti u okviru ovog kriterija je 10 bodova. Gewichtung (Punkte, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://eojn.hr/tender-eo/3097 Ad-hoc-Kommunikationskanal: Name: https://eojn.hr/ 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Adresse für die Einreichung: https://eojn.hr/tender-eo/3097 Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Beschreibung der finanziellen Sicherheit: Jamstvo za ozbiljnost ponude Ponuditelj je obvezan u ponudi priloiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadunice ili bjanko zadunice koja mora biti potvrena kod javnog biljenika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadraju bjanko zadunice (Narodne novine, broj: 115/12 i 82/17) i Pravilnikom o obliku i sadraju zadunice (Narodne novine, broj: 115/12 i 82/17), bez uveanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi odreenoj sukladno odredbi lanka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (Narodne novine, broj: 35/05, 41/08,125/11, 78/15 i 29/18) u sljedeem iznosu: 7.290 ,00 eur bez PDV-a. Sukladno lanku 216. stavak 2. ZJN 2016, ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, naruitelj je obvezan prije odabira zatraiti produenje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraem od 5 (pet) dana. Umjesto dostavljanja zadunice ili bjanko zadunice ponuditelj ima mogunost dati novani polog u traenom iznosu, kojeg je potrebno uplatiti na IBAN naruitelja: IBAN HR4624020061101069286, model i poziv na broj: 00 1_24. Prilikom uplate novanog pologa na IBAN naruitelja potrebno je u svrhu (opis) plaanja navesti Jamstvo za ozbiljnost ponude 1/24 OS. Dokaz o uplati novanog pologa ponuditelj je duan priloiti u ponudi. Frist für den Eingang der Angebote: 09/04/2024 13:00:00 (UTC+1) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 120 Tag Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 09/04/2024 13:00:00 (UTC+1) Ort: Pula Zusätzliche Informationen: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlateni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Sukladno lanku 282. stavku 8. ZJN 2016 pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Auftragsbedingungen: Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nije definirano Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Finanzielle Vereinbarung: Plaanje po predujmu i primjena valutne klauzule je iskljuena. Sukladno Zakonu o elektronikom izdavanju rauna u javnoj nabavi (NN broj 94/2018) odabrani ponuditelj je obvezan izdati eRaun. Naruitelj e plaanje izvriti u roku od 30 dana od dana zaprimanja eRauna. Plaanje se vri na IBAN odabranog ponuditelja. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 999 Zusätzlich erfasste Erwerber: Naruitelji koji su navedeni u ovoj obavijesti Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: Opa bolnica Pula - Ospedale Generale di Pola 8. Organisationen 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Opa bolnica Pula - Ospedale Generale di Pola Registrierungsnummer: 16089706543 Postanschrift: Santoriova ulica - Via Santorio Santorio 24 Stadt: Pula - Pola Postleitzahl: 52100 Land, Gliederung (NUTS): Istarska upanija (HR036) Land: Kroatien Kontaktperson: Gordana Udovii E-Mail: gordana.udovicic@obpula.hr Telefon: +385 52376436 Internetadresse: https://www.obpula.hr Rollen dieser Organisation: Beschaffer Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Registrierungsnummer: 95857869241 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 23/V Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: Kontakt E-Mail: dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559 930 Internetadresse: https://www.dkom.hr/ Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0003 Offizielle Bezeichnung: Narodne novine d.d. Registrierungsnummer: TED94 Registrierungsnummer: HR64546066176 Postanschrift: Savski gaj XIII. 6 Stadt: Zagreb Postleitzahl: 10020 Land, Gliederung (NUTS): Grad Zagreb (HR050) Land: Kroatien Kontaktperson: EOJN Helpdesk E-Mail: eojn@nn.hr Telefon: +385 16652889 Internetadresse: https://www.nn.hr/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 17e7c31d-3997-4b79-8d61- 14321154c78b-01 Hauptgrund für die Änderung: Aktualisierte Informationen Beschreibung: Upit zainteresiranog gospodarskog subjekta 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Rok za dostavu - Produenje roka za dostavu ponuda i odgovor na upit zainteresiranog gospodarskog subjekta Änderung der Auftragsunterlagen am: 30/03/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 11c9e3f1-6ccf-4044-a6d5-f69ef2095e01 - 01 Formulartyp: Wettbewerb Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung Standardregelung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 28/03/2024 18:00:00 (UTC+1) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Kroatisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 65/2024 Datum der Veröffentlichung: 02/04/2024 Referenzen: https://eojn.hr/ https://eojn.hr/tender-eo/3097 https://www.dkom.hr/ https://www.nn.hr/ https://www.obpula.hr http://icc-hofmann.net/NewsTicker/202404/ausschreibung-191562-2024-HRV.txt -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de