Ausschreibung: Rumänien Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen ACORD CADRU -Servicii de repara re i întreinere a autovehiculelor precum i piese de schimb i accesorii pentru autovehiculele din dotarea si/sau utilizarea Apara tului de Specialitate al Primarului Sectorului 4 i a direciilor descentralizate - ROU- Teile und Zubehör für Fahrzeuge und deren Motoren Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen Dokument Nr...: 66921-2024 (ID: 2024020107152941383) Veröffentlicht: 01.02.2024 * ROU-: Rumänien Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen ACORD CADRU -Servicii de repara re i întreinere a autovehiculelor precum i piese de schimb i accesorii pentru autovehiculele din dotarea si/sau utilizarea Apara tului de Specialitate al Primarului Sectorului 4 i a direciilor descentralizate 2024/S 23/2024 66921 Rumänien Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen ACORD CADRU - Servicii de reparare i întreinere a autovehiculelor precum i piese de schimb i accesorii pentru autovehiculele din dotarea si/sau utilizarea Aparatului de Specialitate al Primarului Sectorului 4 i a direciilor descentralizate OJ S 23/2024 01/02/2024 Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Sozialwesen 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: ACORD CADRU - Servicii de reparare i întreinere a autovehiculelor precum i piese de schimb i accesorii pentru autovehiculele din dotarea si/sau utilizarea Aparatului de Specialitate al Primarului Sectorului 4 i a direciilor descentralizate Beschreibung: Acordul-cadru este inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 Contractele care au ca obiect cel putin doua tipuri de achizitie publica, constand in lucrari, servicii sau produse, pentru a caror atribuire se aplica dispozitiile prezentei legi se atribuie in conformitate cu dispozitiile prezentei legi aplicabile pentru tipul de achizitie care constituie obiectul principal al contractului in cauza. In cazul de fata tipul de achizitie care constituie obiectul principal este de servicii. Acordul-cadru are ca principal obiect servicii de reparare i întreinere a autovehiculelor precum i piese de schimb i accesorii pentru autovehiculele din dotarea si/sau utilizarea Aparatului de Specialitate al Primarului Sectorului 4 i a direciilor descentralizate. Autoritatea contractant deine un numr de 190 de autovehicule, descrise la nivelul anexei caietului de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2.110.700,00 lei fara TVA Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Kennung des Verfahrens: ec86304f-f0ad-41f5-b606-767acbaee2c8 Interne Kennung: 4316422/2022/19 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50110000 Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: Serviciile ce vor fi prestate in perioada de derulare a AC se regasesc descrise la nivelul caietului de sarcini. Estimarile cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului cadru se regasesc in cadrul documentatiei de atribuire. Modificarea acordului cadru/contractelor de achizitie publice, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP. In derularea acordului cadru pot fi introduse tipologii noi de prod/serv/lucrari, in baza art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 coroborat cu art. 9 din Instr nr. 1/2021, tratate ca si modif. contractuale cu valoare sczut- adaptari la context practic , care nu aduc atingere naturii generale a ctr/AC si care sunt in legatura cu ducerea la indeplinire a AC (necesare pentru eficientizarea procesului de implem a respectivului ctr din prisma Aut. Ctr si/sau pentru imbunatatirea calitatii result. acestuia), in limita a 10% din valoarea AC. Preurile unitare în acest caz vor fi stabilite prin raportare la preuri unitare similare din ctr, cu adaptrile de rigoare. Dac nu exist preuri unitare similare pentru calcularea modif, se va lua în calcul rezonabilitatea preului, luând în considerare orice aspect relevant care reflect natura produsului, nivelul de calitate, provenienta dup caz, precum i orice aspect care impacteaz preul, la care se adaug un profit rezonabil. Caracterul rezonabil va fi evaluat în raport cu bunele practici general acceptate în sect respectiv de activ, astfel încât s reflecte faptul c achiziia prod/serv /lucrarilor, ce fac obiectul modif., s-a fcut în condiii de eficien ec i social, obinându-se nivelul de calitate necesar, la un pre ce nu depete pe cel mediu existent pe piaa de profil în cauz. Pe perioada de valabilitate a acordului-cadru Promitentul-Achizitor isi rezerva dreptul /optiunea de a suplimenta cantitatea de produse/servicii estimata la nivelul documentatiei de atribuire cu pana la maxim 50% din cantitatea maxima estimata pentru acordul-cadru. Pretul produselor/serviciilor/lucrarilor care pot fi achizitionate suplimentar in baza prezentei clauze de revizuire este cel din propunerea financiara ce sta la baza acordului-cadru (ajustat dupa caz conform formula de ajustare). Interne Kennung: 4316422/2022/19 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 50110000 Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen Zusätzliche Einstufung (cpv): 34300000 Teile und Zubehör für Fahrzeuge und deren Motoren 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: SECTORUL 4 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 24 Monat 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Cerina nr. 1: Ofertanii, terii susintori i subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitate de indeplinire: Se va completa i prezena iniial DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/ter susintor) cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 20 locuri, in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa aplicarea criteriului de atribuire, asupra ofertelor admisibile. Aceste documente justificative sunt: 1. Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc). Not: Operatorii economici participanti la procedura trebuie s prezinte certificate in termen de valabilitate la momentul prezentrii. În cazul ofertanilor ce sunt persoane juridice strine se vor prezenta certificate echivalente care s fie valabile la momentul prezentrii. În etapa prevzut la art. 196 alin. (2), operatorul economic prezint pentru sediul principal documente din care s reias neîncadrarea în prevederile art. 165 alin. (1), iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat scadente. 2. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. Dac este cazul, documente prin care se demonstreaz faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. 166, alin. 2, art. 167, alin. 2, art.171 din Legea 98/2016 privind achiziiile publice. 4. Alte documente edificatoare, dup caz. Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98 /2016 Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016, conform model de la sectiunea Formulare, se va intocmi de catre fiecare ofertant /asociat, inclusiv de catre tert sustinator / subcontractant, dupa caz, si va fi prezentata de toti participantii odata cu depunerea DUAE si ofertei in SEAP, cu informatii aferente situatiei lor. - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt urmatoarele: Daniel BALUTA - PRIMAR Madalina Magdalena STANCU - VICEPRIMAR Andrei TROCAN - ADMINISTRATOR PUBLIC Mihai ENACHE -DIRECTOR EXECUTIV -DIRECTIA DE DEZVOLTARE Mihai Sorin IONESCU -DIRECTOR TEHNIC- DIRECTIA DE DEZVOLTARE Mihai Daniel ISTODORESCU -DIRECTOR EXECUTIV - DIRECTIA JURIDICA Alexandru DRAGHICI -DIRECTOR EXECUTIV -DIRECTIA OPERATIUNI FINANCIARE George Cezar CIOCLEA -DIRECTOR EXECUTIV- DIRECTIA BUGET-FINANTE Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Cerinta 1: Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul acordului-cadru. Modalitate prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Se va completa si prezenta initial DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (ofertant /ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 20 locuri, in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa aplicarea criteriului de atribuire, asupra ofertelor admisibile. Precizari: - in cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract; - cerinta se aplica si pentru subcontractanti si/sau terti sustinatori care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul DUAE distinct; - in situatia in care Ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unor terti sau in situatia in care subcontracteaza parti din contract, acesta va prezenta documentele care atesta forma de inregistrare si pentru Tertii sustinatori/ Subcontractantii declarati in DUAE. - pentru subcontractantii declarati in DUAE, obiectul de activitate inscris in documentele care atesta capacitatea de exercitare a activitatii profesionale va fi in concordanta cu partea din contract pe care acestia o vor realiza; - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii lor. Cerinta 2: Operatorii economici trebuie s fie autorizati de ctre RAR în conformitate cu Legea 51/2013 care modific i completeaz OG 82/2000 aprobat prin Legea 222/2003 i conform Ordinului nr. 2131 din 8 decembrie 2005 ( *actualizat*), pentru aprobarea Reglementrilor privind autorizarea operatorilor economici care desfoar activiti de reparaii, de întreinere, de reglare, de modificri constructive, de reconstrucie a vehiculelor rutiere, precum i de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz - RNTR 9 sau sa aiba incheiat un contract /precontract angajament valabil cu un service auto care sa detina in completare fata de ce detine ofertantul dotarile necesare, pentru urmtoarele activiti: - repararea, întreinerea, recondiionarea i/sau reglarea ansamblurilor mecanice; - repararea, întreinerea i/sau reglarea echipamentului electric i/sau electronic; - repararea i/sau redresarea structurii caroseriei. Astfel se va prezenta certificarea privind autorizarea de catre RAR. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Cifr de afaceri medie anual Beschreibung: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceri global a ofertantului din ultimii trei ani 2019, 2020 si 2021 a fost de minim 2.800.000,00 lei (2019+2020+2021: 3 =2.800.000,00 lei) In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul/ ofertantul asociat/ tertul sustinator vor completa si depune DUAE. Ofertantii clasati pe primele 20 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire vor prezenta, anterior atribuirii acordului cadru, la solicitarea Autoritatii Contractante, situatiile financiare sau extrase din situatiile financiare aferente anilor 2019, 2020 si 2021. Aceste documente vor fi prezentate si de catre ofertantul asociat, in situatia in care resursele acestuia au fost luate in considerare pentru indeplinirea cerintei. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei, pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual in lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In aceasta situatie, si ofertantul asociat va completa DUAE. De asemenea, impreuna cu DUAE si cu oferta, se va incarca in SEAP si Acordul de Asociere, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unui tert, tertul sustinator va completa DUAE. In cazul in care beneficiaza de sustinere din partea unui tert, ofertantul va prezenta: a) Angajamentul ferm privind sustinerea economica si financiara acordata de tertul sustinator. Angajamentul ferm va fi incarcat in SEAP impreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. b) documentele din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator asigura indeplinirea obligatiilor asumate prin angajament. Aceste documente vor fi incarcate in SEAP impreuna cu Angajamentul ferm, cu DUAE si cu oferta, si vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. c) situatiile financiare sau extrase din situatiile financiare aferente anilor 2019, 2020 si 2021 din care rezulta indeplinirea nivelului minim solicitat al cerintei privind situatia economica si financiara. Documentele mentionate la pct. c) vor fi prezentate de ofertantii clasati pe primele 20 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii acordului cadru, la solicitarea Autoritatii Contractante, cu respectarea cerintelor privind semnarea electronica a documentelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Beschreibung: Lista principalelor prestari de servicii derulate in cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati, insotita de certificari/documente constatatoare sau echivalent. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor au fost prestate si duse la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale in domeniu, servicii similare celor ce formeaza obiectul acordului cadru in valoare totala de 1.000.000,00 lei. Nivelul valoric al serviciile de natura similara solicitate pentru indeplinirea cerinei se poate demonstra prin cumularea mai multor contracte. Prin servicii similare se inteleg servicii de service care sa fi inclus atat operatiuni de mecanica, electrica, vopsitorie/tinichigerie, cât i servicii ITP si servicii de tractare. Nota: Ultimii 3 ani vor fi calculati pana la data limita de depunere a ofertei stabilita initial in anuntul de participare, cu mentiunea ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventuale decalari ale termenului limita prevazut in anuntul de participare publicat. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire vor completa si depune DUAE cu urmatoarele informatii: numarul si data contractului invocat drept experienta similara, beneficiarul acestuia si datele sale de contact, activitatile derulate in cadrul contractului, periada de derulare, valoarea acestora in lei fara TVA, data si numarul documentului de receptie, precum si orice alte informatii relevante care fac dovada preliminara a indeplinirii cerintei - Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 20 locuri, dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, pana la incheierea raportului procedurii de atribuire, conform prevederilor art.196 alin (2) din Legea nr.98/2016. - Documentele justificative, care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE sunt: Certificate sau documente emise de beneficiar /procese verbale de receptie/parti relevante ale contractului, din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei privind experienta similara. - Autoritatea contractanta va avea dreptul de a se adresa inclusiv beneficiarului final al contractului prezentat drept experienta similara, pentru confirmarea celor prezentate de ofertant.; - In cazul in care contractul/ contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere. - In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experienta similara au fost executate ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare; In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul poate beneficia de sustinerea unui/ unor tert/ terti, sens vor fi respectate prevederile art. 182 din Legea nr. 98/2016 si ale art. 48 din HG nr. 395/2016. Tertul sustinator va completa in acest caz DUAE - sectiunea Criteriile de selectie - pct. C Capacitatea tehnica si profesionala . Ofertantul va prezenta in ipoteza sustinerii de terta parte: I. Documente care se vor depune de terul susintor odat cu oferta: 1. DUAE; 2. Formulare/declaraii solicitate prin documentaia de atribuire; 3. Angajament ferm de susinere; 4. Documente din care reiese c terul dispune de resursele tehnice i profesionale pe care le va mobiliza în derularea contractului; 5. Documente din care reiese modul efectiv prin care va transfera resursele invocate ctre contractant, atunci când va fi necesar în derularea contractului. II. Documente care se vor depune în procesul de evaluare a ofertelor, la solicitarea autoritii/ entitii contractante: Documentele care justific îndeplinirea criteriului de calificare. III. Documente care se vor depune la semnarea contractului: Act juridic continând minim clauzele de la nivelul sectiunii formulare, încheiat între terul susintor i contractant (ce devine anex la contract). Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Utilaje, instalaii i echipament tehnic Beschreibung: Se va demonstra prin prezentarea unor documente care sa ateste detinerea ( facturi, contracte, fise, etc), la solicitarea Autoritatii Contractanta, doar pentru operatorii economici clasati pe primele 20 de locuri. Se va demonstra prin prezentarea unor documente care sa ateste detinerea ( facturi, contracte, fise, etc), la solicitarea Autoritatii Contractanta, doar pentru operatorii economici clasati pe primele 20 de locuri. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Proporia de subcontractare Beschreibung: Ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze In cazul in care Ofertantul va subcontracta o parte din contract, Ofertantul are obligatia de a completa DUAE, partea II Informatii referitoare la operatorul economic , sectiunea D Informatii privind subcontractantii pe ale caror capacitati operatorul economic nu se bazeaza , si partea IV Criteriile de selectie - Sectiunea C Capacitatea tehnica si profesionala , cu indicarea explicita a procentului la care se ridica partea/ partile subcontractate pentru fiecare subcontractant declarant. In situatia in care ofertantul indeplineste cerinta de capacitate tehnica si profesionala utilizand resursele subcontractantilor, ofertantul va completa in DUAE si partea II Informatii referitoare la operatorul economic , sectiunea C Informatii privind utilizarea capacitatii altor entitati . Subcontractantii pe ale caror capacitati ofertantul se bazeaza pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare sunt considerati si terti sustinatori, caz in care acordul de subcontractare reprezinta, in acelasi timp, si angajamentul ferm, situatie in care se va respecta modelul de Acord de Subcontractare din Documentatia de Atribuire. Fiecare subcontractant va completa un formular DUAE separat care sa cuprinda informatiile solicitate in: - partea II Informatii referitoare la operatorul economic - sectiunea A Informatii privind operatorul economic si B Informatii privind reprezentantii operatorului economic , - partea III Motive de excludere . - partea IV Criteriile de selectie - Sectiunea A Capacitatea de a corespunde cerintelor ; - partea IV Criteriile de selectie - Sectiunea C Capacitatea tehnica si profesionala , in situatia in care resursele sale sunt utilizate pentru indeplinirea criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala. Ofertantii vor incarca in SEAP, impreuna cu DUAE si cu oferta, acordul/ acordurile de subcontractare incheiate intre ofertant si subcontractantul/ subcontractantii nominalizat / nominalizati in oferta, astfel incat activitatile ce revin acestuia/ acestora, precum si procentul aferent prestatiilor. Nota: Simpla inchiriere a unui utilaj sau contractele de furnizare de bunuri nu sunt considerate sau interpretate drept subcontractare pentru scopul prezentului accord- cadru. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitii Beschreibung: Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatii Certificat de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent. Note: - Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru al asocierii in parte - Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tert sustinator). - In cazul in care operatorul economic demonstreaza ca nu are acces la un certificat de calitate ori nu a avut posibilitatea de a-l obtine pana la momentul solicitarii, din motive care nu ii sunt imputabile, ofertantul poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele /dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, echivalent cu cel solicitat prin documentatia de atribuire. Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art. 193 alin. 1 din Legea 98/2016, iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 20 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentul justificativ este Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii emis de un organism de certificare independent sau orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma autoritatii contractante asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. - Documentul justificativ (spre ex. certificatul) trebuie sa fie in termen de valabilitate la data prezentarii acestuia. - In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Înscrierea în registrul comerului Beschreibung: Este Inscris In registrele comerciale In statul membru de stabilire, astfel cum este descris In anexa XI la Directiva 2014/24/UE; operatorii economici din anumite state membre pot avea obligatia de a respecta alte cerinte stabilite In anexa respectiva. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 60 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Per de garanie a serv efectuate Beschreibung: Algoritm de calcul: a)Min 3luni-5pcte b)4-6luni-10pcte c)7-12luni- 5pcte d)Peste 12luni20pcte NOT: Pt o per de garanie <3luni-0pcte Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Timp alocat de la data accept AC asupra notificrii ofertant privind operatia defeciunilor pân la intrarea auto pe linia de reparatie Beschreibung: Algoritm de calcul: a)Max 12 ore-10pcte b)13-24ore-5pcte NOT: Pt ofertare un timp alocat >24ore-0pcte Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Masina la schimb pt auto afl in reparatie Beschreibung: Algoritm calcul: a)Masina la schimb din mom introducerii in reparatie-10pcte b) Masina la schimb pt durata lucrari >3zile-5pcte c)Masina la schimb pt durata lucrari >5zile- 3pcte Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10 5.1.11. Auftragsunterlagen Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen: 29/07/2022 15:00:00 (UTC+3) Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.e-licitatie.ro 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 16/08/2022 15:00:00 (UTC+3) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 4 $name_timeperiod.Month_deu Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 16/08/2022 15:00:00 (UTC+3) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Informationen über die Überprüfungsfristen: Termenele de contestare sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr 101/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 20 Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Organisation, die Angebote bearbeitet: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Registrierungsnummer: RO 4316422 Postanschrift: Strada: Cobuc George, poet, nr. 6-16 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 040532 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: IORDANA HUDISTEANU E-Mail: achizitiipublice@ps4.ro Telefon: +40 733200457 Fax: +40 213360360 Internetadresse: https://www.ps4.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Federführendes Mitglied Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0031 Offizielle Bezeichnung: Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 Registrierungsnummer: 17226151 Postanschrift: Strada Olteniei, Nr. 252-254, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 041334 Land: Rumänien Kontaktperson: Claudia DOBRIN E-Mail: achizitii@dgaspc4.ro Telefon: +40 372715100 Fax: +40 372713883 Internetadresse: https://www.dgaspc4.ro Profil des Erwerbers: https://www.dgaspc4.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0033 Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 Registrierungsnummer: 38872198 Postanschrift: Strada Metalurgiei, Nr. 12-18, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 041833 Land: Rumänien Kontaktperson: CRISTIAN-IONU BÎRDAC E-Mail: dmu@ps4.ro Telefon: +40 799905307 Internetadresse: https://www.mobilitateurbana4.ro/ Profil des Erwerbers: https://www.mobilitateurbana4.ro/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0034 Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 Registrierungsnummer: 38248861 Postanschrift: Strada Bulevardul George Cosbuc, Nr. 6-16, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Land: Rumänien Kontaktperson: Ana Maria Mocni E-Mail: office@dgauis.ro Telefon: +40 786883180 Internetadresse: https://dgauis.ro Profil des Erwerbers: https://dgauis.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0032 Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 Registrierungsnummer: 13839528 Postanschrift: Strada Metalurgiei, Nr. 12-18, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 041833 Land: Rumänien Kontaktperson: Elena Irion E-Mail: carmen.niculescu@taxeimpozite4.ro Telefon: +40 219441 Internetadresse: http://www.taxeimpozite4.ro Profil des Erwerbers: http://www.taxeimpozite4.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 BUCURESTI Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 369450-2022 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0004 Beschreibung der Änderungen: Telefon la RO 4316422 - SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Abschnittskennung: BUYER Beschreibung der Änderungen: Contractul implica o achizitie comuna 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Denumire factor evaluare la Per de garanie a serv efectuate Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Per de garanie a serv efectuate Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Algoritm de calcul la Per de garanie a serv efectuate Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Denumire factor evaluare la Timp alocat de la data accept AC asupra notificrii ofertant privind operatia defeciunilor pân la intrarea auto pe linia de reparatie Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Timp alocat de la data accept AC asupra notificrii ofertant privind operatia defeciunilor pân la intrarea auto pe linia de reparatie Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Algoritm de calcul la Timp alocat de la data accept AC asupra notificrii ofertant privind operatia defeciunilor pân la intrarea auto pe linia de reparatie Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Denumire factor evaluare la Masina la schimb pt auto afl in reparatie Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Masina la schimb pt auto afl in reparatie Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Algoritm de calcul la Masina la schimb pt auto afl in reparatie Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.2) Situatia economica si financiara 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.2) Situatia economica si financiara 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.2) Situatia economica si financiara 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Localitate la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Tara la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Telefon la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: E-mail la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Fax la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: f1a3bb9c-f3af-4deb-a219-71686ee509a7 - 01 Formulartyp: Änderung Art der Bekanntmachung: Änderungsbekanntmachung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 04/07/2022 20:48:18 (UTC+3) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/01/2024 10:17:07 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/02/2024 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de