Ausschreibung: Rumänien Postdienste Servicii potale i de curierat pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureti, precum i pen tru direciile descentralizate - ROU- Postdienste Dokument Nr...: 66424-2024 (ID: 2024020107115040948) Veröffentlicht: 01.02.2024 * ROU-: Rumänien Postdienste Servicii potale i de curierat pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureti, precum i pen tru direciile descentralizate 2024/S 23/2024 66424 Rumänien Postdienste Servicii potale i de curierat pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureti, precum i pentru direciile descentralizate OJ S 23/2024 01/02/2024 Änderungsbekanntmachung Dienstleistungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Sozialwesen 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 Rechtsform des Erwerbers: Lokale Gebietskörperschaft Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Allgemeine öffentliche Verwaltung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Servicii potale i de curierat pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureti, precum i pentru direciile descentralizate Beschreibung: Prezenta documentaie de atribuire conine cerinele, criteriile, regulile i informaiile necesare pentru a asigura potenialilor ofertani o informare complet, corect i explicit cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect Servicii potale i de curierat pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureti, precum i pentru direciile descentralizate, in scopul expedierii corespondentei si a coletelor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificri sau informaii suplimentare în legtur cu documentaia de atribuire. În msura în care solicitrile de clarificare sunt primite cu cel puin 18 zile înainte de termenul limit stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractant va rspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitri de clarificare în a 11- a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor Kennung des Verfahrens: 012f9410-bcc8-4235-bd77-d805fde34f2e Interne Kennung: 4316422/2021/33 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 64110000 Postdienste 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: Obiectul achizitiei va fi reprezentat de servicii potale si de curierat, constând în colectarea, sortarea, transportul i livrarea ctre destinatari persoane fizice i persoane juridice a plicurilor i coletelor, în greutate de pân la 2000 grame*, precum i asigurarea monitorizrii, implementrii i funcionrii corespondenei prin intermediul interconectrii sistemului informatic deinut de beneficiar cu cel deinut de prestator. *Ce depaseste greutatea de 2000 grame se considera colet Tipuri de servicii potale: - trimiteri postale simple - trimiteri postale cu confirmare de primire - trimiteri postale recomandate - trimiteri rapide - colete Estimarile cantitatilor maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru se regasesc in cuprinsul caietului de sarcini. Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2.103.000,00 lei fara TVA Interne Kennung: 4316422/2021/33 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Dienstleistungen Haupteinstufung (cpv): 64110000 Postdienste 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti 5.1.3. Geschätzte Dauer Laufzeit: 36 Monat 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesen 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Cerinta nr. 1: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 Modalitate de indeplinire: Se va completa si prezenta initial DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 10 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dup aplicarea criteriului de atribuire. Aceste documente justificative sunt: 1. Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidate (buget local, buget de stat, etc), la momentul prezentarii. Aceste documente trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii certificatelor. Nota: In cazul ofertantilor ce sunt persoane juridice straine se vor prezenta certificate echivalente care sa ateste ca acestia nu inregistreaza obligatii fiscale restante in conditiile legii incidente in tara de rezidenta, la momentul prezentarii. 2. Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. Daca este cazul, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166, alin. 2, art.167, alin. 2, art.171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. 4. Alte documente edificatoare, dupa caz. Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98 /2016, conform model de la sectiunea Formulare, se va intocmi de catre fiecare ofertant /asociat, inclusiv de catre tert sustinator / subcontractant, dupa caz, si va fi prezentata de toti participantii odata cu depunerea DUAE si ofertei in SEAP, cu informatii aferente situatiei lor. - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt urmatoarele: BALUTA DANIEL-FUNCTIA-PRIMAR ANDREI GEORGE TROCAN- ADMINISTRATOR PUBLIC MADALINA MAGDALENA STANCU- VICEPRIMAR CEZAR GEORGE CIOCLEA DIRECTOR EXECUTIV-DIRECTIA ECONOMICA DANIELA TUDOSE DIRECTOR EXECUTIV DIRECTIA JURIDICA SORIN MIHAI IONESCU - DIRECTOR TEHNIC DIRECTIA DE DEZVOLTARE VLADIMIR GEORGE NICULESCU - DIRECTOR TEHNIC DIRECTIA DE DEZVOLTARE Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Conditie de calificare: 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. 2. Operatorii economici ce depun oferta vor face dovada c dein certificat de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare general, eliberat de ctre autoritatea de reglementare (valabil pentru colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor postale), în temeiul art. 7, din OUG nr. 13 din 6 martie 2013, cu modificrile i completrile ulterioare, privind serviciile postale. Modalitate prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Se va completa initial DUAE (Partea IV - Capacitatea de a corespunde cerintelor) de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal /secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului dovada autorizarii conf. OUG nr. 13 din 6 martie 2013, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 10 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa aplicarea criteriului de atribuire. Precizari: - in cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract; - cerinta se aplica si pentru subcontractanti si/sau terti sustinatori care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul DUAE distinct; - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii lor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Cifr de afaceri medie anual Beschreibung: Media cifrei de afaceri global a ofertantului din ultimii trei ani (2018, 2019, 2020) s fie cel puin egal cu suma de: 2.000.000,00 lei; In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul/ ofertantul asociat/ tertul sustinator vor completa si depune DUAE, Partea IV Criteriile de selectie - Sectiunea B Capacitatea economica si financiara . Ofertantii clasati pe primele 10 locuri, dupa aplicarea criteriului de atribuire, vor prezenta, anterior atribuirii acordului cadru, la solicitarea Autoritatii Contractante, situatiile financiare sau extrase din situatiile financiare aferente anilor 2016, 2017 si 2018. Aceste documente vor fi prezentate si de catre ofertantul asociat, in situatia in care resursele acestuia au fost luate in considerare pentru indeplinirea cerintei. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei, pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual in lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In aceasta situatie, si ofertantul asociat va completa DUAE - Partea IV Criteriile de selectie - Sectiunea B Capacitatea economica si financiara . De asemenea, impreuna cu DUAE si cu oferta, se va incarca in SEAP si Acordul de Asociere, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unui tert, tertul sustinator va completa DUAE - Partea IV Criteriile de selectie - Sectiunea B Capacitatea economica si financiara . In cazul in care beneficiaza de sustinere din partea unui tert, ofertantul va prezenta: a) Angajamentul ferm privind sustinerea economica si financiara acordata de tertul sustinator. Angajamentul ferm va fi incarcat in SEAP impreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. b) documentele indicate in cadrul Angajamentului ferm din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator asigura indeplinirea obligatiilor asumate prin angajament. Aceste documente vor fi incarcate in SEAP impreuna cu Angajamentul ferm, cu DUAE si cu oferta, si vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. c) situatiile financiare sau extrase din situatiile financiare aferente anilor 2016 si 2017, 2018 din care rezulta indeplinirea nivelului minim solicitat al cerintei privind situatia economica si financiara. Documentele mentionate la pct. c) vor fi prezentate de catre ofertantii clasati pe primele 10 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii acordului cadru, la solicitarea Autoritatii Contractante, cu respectarea cerintelor privind semnarea electronica a documentelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Pentru contractele de achiziie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Beschreibung: Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Cerinta1 : Experienta similara Lista principalelor prestari de servicii derulate in cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani, (raportati la data limita de depunere a ofertei stabilita initial prin anuntul de participare) cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati, insotita de certificari/documente constatatoare sau echivalent. Ofertantul /ofertantii trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in cadrul unuia sau mai multor contracte (maxim 5), servicii similare celor care fac obiectul procedurii de atribuire a caror valoare cumulata sa fie de minimum 2.000.000,00 lei. Pentru indeplinirea nivelului valoric minim al experientei similare se accepta: - fie prezentarea a cel putin unui contract care sa acopere, prin obiectul sau, serviciile indicate in valoare de cel putin 2.000.000,00 lei fara TVA, fie prezentarea a maxim 5 contacte distincte, cu conditia ca prin aceste contracte sa fie acoperite in ansamblu toate tipurile de servicii indicate, iar valoarea cumulata a acestora sa fie de cel putin 2.000.000,00 lei (fara TVA). Prin servicii similare se inteleg servicii constând în colectarea, sortarea, transportul i livrarea ctre destinatari persoane fizice i persoane juridice a plicurilor i coletelor. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire vor completa si depune DUAE, cu urmatoarele informatii: numarul si data contractului invocat drept experienta similara, beneficiarul acestuia si datele sale de contact, activitatile derulate in cadrul contractului, periada de derulare, valoarea acestora in lei fara TVA, data si numarul documentului de receptie, precum si orice alte informatii relevante care fac dovada preliminara a indeplinirii cerintei - Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 10 locuri, dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, pana la incheierea raportului procedurii de atribuire, conform prevederilor art.196 alin (2) din Legea nr.98/2016. - Documentele justificative, care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE sunt: Certificate sau documente emise de beneficiar /procese verbale de receptie/parti relevante ale contractului, din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei privind experienta similara. - Autoritatea contractanta va avea dreptul de a se adresa inclusiv beneficiarului final al contractului prezentat drept experienta similara, pentru confirmarea celor prezentate de ofertant.; - In cazul in care contractul/ contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere. - In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experienta similara au fost executate ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare valoare este exprimata in alta valuta decat in lei: Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei, pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual in lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru anul 2021 cursul de referinta se va raporta la cursul BNR aferent datei limita de depunere a ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Proporia de subcontractare Beschreibung: Informatii privind subcontractarea (daca este cazul) 1) Operatorilor economici li se solicita precizarea partii/partilor din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze. 2) Autoritatea contractanta va verifica inexistenta unei situatii de excludere prevazute la art. 164, 165 si 167 în legatura cu subcontractantii propusi. Autoritatea contractanta nu stabileste cerinte de participare pentru subcontractantii propusi de ofertant/candidat în oferta sau solicitarea de participare, dar ia în considerare capacitatea tehnica si profesionala a subcontractantilor propusi pentru partea lor de implicare în contractul care urmeaza sa fie îndeplinit, daca documentele prezentate sunt relevante în acest sens. În cazul în care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract, DUAE include si informatiile solicitate cu privire la subcontractanti. Avand in vedere prevederile art. 218 din Legea 98/2016 subcontractantii îsi vor exprima la data depunerii ofertei/momentul introducerii acestora în contract, optiunea de a fi sau nu platiti direct de catre autoritatea contractanta. In acest sens vor cuprinde in oferta depusa denumirea subcontractantilor si datele de contact ale acestora, partea/partile din contract care urmeaza a fi îndeplinite de catre acestia, valoarea la care se ridica partea/partile respective, precum si acordul subcontractantilor cu privire la aceste aspecte. (art. 150 alin. 1 si 2 din HG nr. 395/2016). 3) Conform art 174 alin 1 din Legea nr 98/2016, pentru toti subcontractantii propusi, la nivel de DUAE, vor fi prezentate informatii relevante referitoare la capacitatea tehnica si profesionala a acestora cu privire la partile din contract pe care acestia le vor indeplini efectiv. 4) Operatorii economici aflati in aceasta situatie vor depune acordul de subcontractare; acesta va contine, pe langa alte clauze considerate necesare de catre parti, clauzele obligatorii. Acordul de subcontractare se va depune odata cu DUAE. 5) Documentele care probeaza cele declarate in DUAE si cele asumate in acordul de subcontractare vor fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 10 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitii Beschreibung: Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatii Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent prin prezentarea unor certificate valabile acordate de organisme independente sau alte probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru cazurile în care operatorul economic nu a avut acces la un certificat de calitate astfel cum a fost solicitat ori nu a avut posibilitatea de a- l obtine în termenul stabilit. Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art. 193 alin. 1 din Legea 98/2016, iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 10 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentul justificativ este Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii emis de un organism de certificare independent sau orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma autoritatii contractante asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. - Documentul justificativ (spre ex. certificatul) trebuie sa fie in termen de valabilitate la data prezentarii acestuia. - In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: Înscrierea în registrul comerului Beschreibung: Este Inscris In registrele comerciale In statul membru de stabilire, astfel cum este descris In anexa XI la Directiva 2014/24/UE; operatorii economici din anumite state membre pot avea obligatia de a respecta alte cerinte stabilite In anexa respectiva. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 70 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Componenta tehnica Beschreibung: Punctajul factorului de evaluare Componenta tehnic cu o valoare de 30 puncte din valoarea total de 100 de puncte i cu o pondere de 30% în totalul criteriului de atribuire, va fi acordat astfel: a) Pentru oferta admisibil cu un numar de ore cuprins in intervalul 12 ore se vor acorda 30 puncte, b) Pentru oferta admisibil cu un numar de ore cuprins in intervalul 13-23 ore se vor acorda 15 puncte. Nota: Ofertele care vor prezenta timpul de transmitere de 24 h vor primi 0 puncte. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30 5.1.11. Auftragsunterlagen Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen: 09/12/2021 15:00:00 (UTC+2) Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.e-licitatie.ro 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 27/12/2021 15:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 4 $name_timeperiod.Month_deu Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 27/12/2021 15:00:00 (UTC+2) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 Informationen über die Überprüfungsfristen: Termenele de contestare sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr 101/2016. 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung mit erneutem Aufruf zum Wettbewerb Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 10 Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Organisation, die Angebote bearbeitet: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) Registrierungsnummer: RO 4316422 Postanschrift: Strada: Cobuc George, poet, nr. 6-16 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 040532 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: IORDANA HUDISTEANU E-Mail: achizitiipublice@ps4.ro Telefon: +40 213360360 Fax: +40 213360360 Internetadresse: https://www.ps4.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Federführendes Mitglied Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0027 Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 Registrierungsnummer: 13839528 Postanschrift: Strada Metalurgiei, Nr. 12-18, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 041833 Land: Rumänien Kontaktperson: Elena Irion E-Mail: carmen.niculescu@taxeimpozite4.ro Telefon: +40 219441 Internetadresse: http://www.taxeimpozite4.ro Profil des Erwerbers: http://www.taxeimpozite4.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0029 Offizielle Bezeichnung: Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 Registrierungsnummer: 17226151 Postanschrift: Strada Olteniei, Nr. 252-254, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 041334 Land: Rumänien Kontaktperson: Claudia DOBRIN E-Mail: achizitii@dgaspc4.ro Telefon: +40 372715100 Fax: +40 372713883 Internetadresse: https://www.dgaspc4.ro Profil des Erwerbers: https://www.dgaspc4.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0030 Offizielle Bezeichnung: DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 Registrierungsnummer: 38872198 Postanschrift: Strada Metalurgiei, Nr. 12-18, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 041833 Land: Rumänien Kontaktperson: CRISTIAN-IONU BÎRDAC E-Mail: dmu@ps4.ro Telefon: +40 799905307 Internetadresse: https://www.mobilitateurbana4.ro/ Profil des Erwerbers: https://www.mobilitateurbana4.ro/ Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0028 Offizielle Bezeichnung: Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 Registrierungsnummer: 38248861 Postanschrift: Strada Bulevardul George Cosbuc, Nr. 6-16, Sector: 4 Stadt: Bucuresti Land: Rumänien Kontaktperson: Ana Maria Mocni E-Mail: office@dgauis.ro Telefon: +40 786883180 Internetadresse: https://dgauis.ro Profil des Erwerbers: https://dgauis.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0005 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: 605172-2021 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 13839528 - Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 17226151 - Direcia General de Asisten Social i Protecia Copilului Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 38872198 - DIRECTIA MOBILITATE URBANA SECTOR 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Localitate la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Tara la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Telefon la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: E-mail la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Fax la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 38248861 - Directia Generala de Administrare a Unitatilor de Invatamant, a Sportului si Culturii Sector 4 10.1. Änderung Abschnittskennung: BUYER Beschreibung der Änderungen: Contractul implica o achizitie comuna 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.2) Situatia economica si financiara 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.2) Situatia economica si financiara 10.1. Änderung Abschnittskennung: PROCEDURE Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.2) Situatia economica si financiara 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Denumire criteriu selectie la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Descriere modalitate de indeplinire la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Beschreibung der Änderungen: Criteriul de selecie este utilizat pentru invitarea la etapa a doua a procedurii la III.1.3) Capacitatea tehnica si profesionala 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Denumire oficiala la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Numar national de inregistrare la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Adresa postala la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Localitate la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Cod NUTS la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Cod postal la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Tara la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Persoana de contact la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Telefon la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: E-mail la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Fax la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Adresa de internet principala (URL) la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 10.1. Änderung Abschnittskennung: ORG-0005 Beschreibung der Änderungen: Adresa profilului cumparatorului (URL) la 20329980 - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 3f7d6594-f198-42c0-b158-614d5309b0ff - 01 Formulartyp: Änderung Art der Bekanntmachung: Änderungsbekanntmachung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 23/11/2021 18:12:13 (UTC+2) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/01/2024 10:17:24 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/02/2024 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de