Ausschreibung: Rumänien Schulmöbel Furnizare mobilier i materiale didactice Sali clas în cadrul proiectului Educaie pentru performan finaat prin PNRR pentru Liceul Tehnologic Panait Istrati - ROU- Trockenwischtafeln oder Zubehör Stühle Tische, Schränke, Schreibtische und Bücherschränke Schulmöbel Lehrmittel Dokument Nr...: 66193-2024 (ID: 2024020107103040743) Veröffentlicht: 01.02.2024 * ROU-: Rumänien Schulmöbel Furnizare mobilier i materiale didactice Sali clas în cadrul proiectului Educaie pentru performan finaat prin PNRR pentru Liceul Tehnologic Panait Istrati 2024/S 23/2024 66193 Rumänien Schulmöbel Furnizare mobilier i materiale didactice Sali clas în cadrul proiectului Educaie pentru performan finaat prin PNRR pentru Liceul Tehnologic Panait Istrati OJ S 23/2024 01/02/2024 Änderungsbekanntmachung Lieferungen 1. Beschaffer 1.1. Beschaffer Offizielle Bezeichnung: LICEUL TEHNOLOGIC PANAIT ISTRATI Rechtsform des Erwerbers: Einrichtung des öffentlichen Rechts Tätigkeit des öffentlichen Auftraggebers: Bildung 2. Verfahren 2.1. Verfahren Titel: Furnizare mobilier i materiale didactice Sali clas în cadrul proiectului Educaie pentru performan finaat prin PNRR pentru Liceul Tehnologic Panait Istrati Beschreibung: Furnizare mobilier i materiale didactice Sali clas în cadrul proiectului Educaie pentru performan finaat prin PNRR pentru Liceul Tehnologic Panait Istrati Catedra -26 buc Scaun profesor - 26 buc Banca individuala elevi -676 buc Scaun elevi -676 buc Cuier - 78 buc Dulap clasa - 26 buc Tabla magnetica alba - 26 buc Kennung des Verfahrens: 97cbbdda-bcf3-4c92-ad76-e2368a16aadd Interne Kennung: 1/2023 Verfahrensart: Offenes Verfahren 2.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39160000 Schulmöbel 2.1.4. Allgemeine Informationen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU 2.1.6. Ausschlussgründe: Beteiligung an einer kriminellen Vereinigung: Participare la o organizatie criminala Korruption: Coruptie Betrugsbekämpfung: Frauda Terroristische Straftaten oder Straftaten im Zusammenhang mit terroristischen Aktivitäten: Infractiuni teroriste sau infractiuni legate de activitati teroriste Geldwäsche oder Terrorismusfinanzierung: Spalare de bani sau finantarea terorismului Kinderarbeit und andere Formen des Menschenhandels: Exploatarea prin munca a copiilor si alte forme de trafic de persoane Entrichtung von Steuern: Plata impozitelor Zahlung der Sozialversicherungsbeiträge: Plata asigurarilor sociale 5. Los 5.1. Los: LOT-0000 Titel: Default lot Beschreibung: Catedra - 26 buc Scaun profesor -26 buc Banca individuala elevi -676 buc Scaun elevi -676 buc Cuier -78 buc Dulap clasa - 26 buc Tabla magnetica alba -26 buc Interne Kennung: 1/2023 5.1.1. Zweck Art des Auftrags: Lieferungen Haupteinstufung (cpv): 39160000 Schulmöbel Zusätzliche Einstufung (cpv): 30195400 Trockenwischtafeln oder Zubehör, 39112000 Stühle, 39120000 Tische, Schränke, Schreibtische und Bücherschränke, 39162100 Lehrmittel 5.1.2. Erfüllungsort Land, Gliederung (NUTS): Brila (RO221) Land: Rumänien Zusätzliche Informationen: Liceul Tehnologic Panait Istrati 5.1.4. Verlängerung Maximale Verlängerungen: 0 5.1.6. Allgemeine Informationen Vorbehaltene Teilnahme: Teilnahme ist nicht vorbehalten. Die Namen und beruflichen Qualifikationen des zur Auftragsausführung eingesetzten Personals sind anzugeben: Nicht erforderlich Auftragsvergabeprojekt ganz oder teilweise aus EU-Mitteln finanziert 5.1.9. Eignungskriterien Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului Beschreibung: Cerina: Ofertanii, ofertanii asociai, terii susintori i subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Se va completa DUAE în conformitate cu art. 193 alin. 1 din Legea 98/2016. Modalitate de indeplinire: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (inclusiv pentru asociati/subcontractanti/terti sustinatori) cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE i care urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor sunt: - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), valabile la momentul prezentrii, Operatorul economic va prezenta pentru sediul principal documente din care s reias neîncadrarea în prevederile art. 165 alin.(1) din Legea 98/2016, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate. - cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, - dup caz, documente prin care se demonstreaz faptul c operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziiile publice; - alte documente edificatoare, dup caz. Informatii privind beneficiarul real: Cerin: Ofertanii, ofertanii asociai, terii susintori i subcontractanii au obligatia sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante informatiile cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR, in intelesul art. 3 punctul 6 din Directiva (UE) 2015/849 a Parlamentului European si a Consiliului, al art. 41 din Legea nr. 129 din 11 iulie 2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si astfel cum sunt ele reglementate de obligatiile impuse de art. 22 alin. 2 lit. d) din Regulamentul (UE) 2021 I 241 a Parlamentului European si a Consiliului. Modalitate de indeplinire: Ofertanii, ofertanii asociai, terii susintori i subcontractanii vor prezenta, odata cu DUAE, o declaraie pe proprie rspundere privind punerea la dispozitia autoritii contractante, la solicitarea acesteia, a documentului care contine informatiile cu privire la beneficiarul real al acestora. (formularul nr. 9) Dupa stabilirea clasamentului ofertelor, Comisia de evaluare va solicita prezentarea documentului care contine informatiile cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR odata cu documentele suport/dovezile aferente informatiilor din DUAE depuse de ofertantul clasat pe primul loc, aspecte ce se vor mentiona in procesele verbale aferente indeplinirii criteriilor de calificare si selectie intocmite in conformitate cu prevederile din normele metodologice ale actelor normative anterior mentionate. Colectarea partiala a datelor solicitate de art. 22 din Regulamentul RRF sau absenta lor atrage dupa sine respingerea ofertei castigatoare sau, dupa caz, anularea procedurii de achizitie publica, in situatia depunerii unei singure oferte Avand in vedere numarul limitat de caractere impus de SEAP, informatiile suplimentare privind cerinta solicitata se regasesc in documentul instructiuni catre ofertanti. Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Eignung zur Berufsausübung Bezeichnung: III.1.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Beschreibung: Cerina: Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, din care s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna din situaiile de anulare a constituirii precum i faptul ca are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Cerina se aplica inclusiv pentru subcontractanti si/sau terti sustinatori care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul unui DUAE distinct. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezantarii acestuia. Modalitatea de indeplinire: In vederea demonstrarii indeplinirii criteriului de capacitate de exercitare a activitatii profesionale, Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Terul sustinator va bifa în DUAE la seciunea A: Indicatie globala pentru toate criteriile de selectie una din optiunile DA sau NU. Ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire va prezenta, anterior atribuirii contractului, la solicitarea Autoritatii Contractante, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in integralitate, din care sa rezulte ca activitatea principala / secundara pe care o desfasoara conform codificarii CAEN corespunde obiectului contractului. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii / asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, starea ofertantului etc. Se permite dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale si prin prezentarea certificatului constatator emis de catre ONRC in forma electronica, prin intermediul serviciului online InfoCert, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa. Nota 1: Toate documentele justificative care atesta capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a operatorilor economici vor contine informatii reale, valabile si actuale la data prezentarii acestora. Nota 2: Pentru persoanele juridice straine, se vor prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, care sa cuprinda informatii reale /actuale la data prezentarii, care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta. Nota 3: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui membru sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza. Nota 4: In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unor terti sau in situatia in care subcontracteaza parti din contract, acesta va prezenta Certificatul Constatator si pentru tertii sustinatori / subcontractantii declarati in DUAE. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui subcontractant sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza Nota 5: Se solicita depunerea in SICAP semnat cu semnatura electronica pentru fiecare document Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Bezeichnung: - Beschreibung: Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: - Beschreibung: Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet Kriterium: Art: Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Bezeichnung: - Beschreibung: Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei Anwendung dieses Kriteriums: Verwendet 5.1.10. Zuschlagskriterien Kriterium: Art: Preis Bezeichnung: Pretul ofertei Beschreibung: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 40 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Extindere perioada garanie Beschreibung: Algoritm de calcul: Punctajul pentru Garantia extinsa a produselor se acorda astfel: 0 (zero) puncte pentru garantia minima de 3 ani; 10 (zece) puncte pentru extinderea duratei de garantie de la 3 ani la 4 ani, respectiv pentru un an de extra-garantie; 20 (douazeci) puncte pentru extinderea duratei de garantie de la 3 ani la 5 ani, respectiv pentru doi ani de extra-garantie ; Nu se acorda punctaj intermediar pentru intervale mai mici de 12 luni. Pentru ofertele care aloca o garantie a produselor peste 5 ani se va acorda punctajul maxim alocat de 20 puncte. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Terrmenul de livrare a produselor Beschreibung: Punctajul pentru factorul de evaluare Termen de livrare, se vor acorda dup cum urmeaz: Pentru oferta admisibila cu cea mai redus durat de livrare = 20 puncte Pentru restul ofertelor admisibile, punctajul se va calcula utilizând urmtoarea formul: Pdurata de livrare(n) = Durata de livrare(min) / Durata de livrare(n) x 20, unde: Pdurata de livrare (n): punctajul obinut de ctre oferta admisibila aflata sub evaluare Durata de livrare (min) cea mai redusa dintre duratele de livrare ale ofertelor admisibile, exprimat în zile; Durata de livrare (n): durata de livrare a ofertei admisibile aflata sub evaluare, exprimat în zile; Pentru oferta cu un termen de livrare de 45 zile de la emiterea comenzii, se considera conforma dar nu primeste punctaj, aceasta reprezentând îndeplinirea cerinei minime solicitate în caietul de sarcini. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20 Kriterium: Art: Qualität Bezeichnung: Etichetarea ecologic a mobilierului Beschreibung: Algoritm de calcul: Punctajul pentru Etichetarea ecologic a mobilierului se acorda astfel: 0 (zero) puncte pentru ofertanii care nu prezint Etichetarea ecologic a mobilierului; 20 (douzeci) puncte pentru ofertanii care prezint Etichetarea ecologic a mobilierului, astfel cum s-a stabilit în Decizia (UE) 2016/1332 a Comisiei, sau alte etichete ecologice ISO 14024 tipul I relevante care îndeplinesc în mod direct cerinele menionate sau care utilizeaz metode echivalente sunt considerate a fi conforme. Modalitatea de îndeplinire: Ofertantul va prezenta eticheta ecologic a UE pentru mobilier, astfel cum s-a stabilit în Decizia (UE) 2016/1332 a Comisiei, sau alte etichete ecologice ISO 14024 tipul I relevante care îndeplinesc în mod direct cerinele menionate sau care utilizeaz metode echivalente sunt considerate a fi conforme. Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20 5.1.11. Auftragsunterlagen Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen: 25/01/2024 15:00:00 (UTC+2) Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.e-licitatie.ro 5.1.12. Bedingungen für die Auftragsvergabe Bedingungen für die Einreichung: Elektronische Einreichung: Erforderlich Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch Elektronischer Katalog: Nicht zulässig Varianten: Nicht zulässig Frist für den Eingang der Angebote: 14/02/2024 15:00:00 (UTC+2) Frist, bis zu der das Angebot gültig sein muss: 6 $name_timeperiod.Month_deu Informationen über die öffentliche Angebotsöffnung: Eröffnungsdatum: 14/02/2024 15:00:00 (UTC+2) Ort: In SEAP Auftragsbedingungen: Elektronische Rechnungsstellung: Erforderlich Von einer Bietergemeinschaft, die den Zuschlag erhält, anzunehmende Rechtsform: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016 5.1.15. Techniken Rahmenvereinbarung: Keine Rahmenvereinbarung Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem 5.1.16. Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung Überprüfungsstelle: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt: LICEUL TEHNOLOGIC PANAIT ISTRATI Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt: LICEUL TEHNOLOGIC PANAIT ISTRATI Organisation, die Angebote bearbeitet: LICEUL TEHNOLOGIC PANAIT ISTRATI 8. Organisationen 8.1. ORG-0004 Offizielle Bezeichnung: LICEUL TEHNOLOGIC PANAIT ISTRATI Registrierungsnummer: 4342880 Postanschrift: Strada: Plantelor, nr. 13 Stadt: Braila Postleitzahl: 810137 Land, Gliederung (NUTS): Brila (RO221) Land: Rumänien Kontaktperson: GABRIELA PANAIT E-Mail: panait_istrati15@yahoo.com Telefon: +40 239619320 Fax: +40 239619321 Internetadresse: https://www.ctpanaitistratibr.ro Profil des Erwerbers: https://www.e-licitatie.ro Rollen dieser Organisation: Beschaffer Federführendes Mitglied Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt Organisation, die Teilnahmeanträge entgegennimmt Organisation, die Angebote bearbeitet 8.1. ORG-0002 Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Registrierungsnummer: 20329980 Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien E-Mail: office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 218900745 Internetadresse: http://www.cnsc.ro Rollen dieser Organisation: Überprüfungsstelle 8.1. ORG-0001 Offizielle Bezeichnung: Operator SEAP Registrierungsnummer: RO42283735 Postanschrift: Strada: Italian, nr. 22, Sector: -, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 020976 Stadt: Bucuresti Postleitzahl: 020976 Land, Gliederung (NUTS): Bucureti (RO321) Land: Rumänien Kontaktperson: Roxana Popescu E-Mail: contact.autoritati@e-licitatie.ro Telefon: +40 3032997 Internetadresse: https://www.adr.gov.ro/ Rollen dieser Organisation: TED eSender 10. Änderung Fassung der zu ändernden vorigen Bekanntmachung: e6b57fdd-3e6f-43c8-80f1- e12045466d71-01 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Terrmenul de livrare a produselor Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Algoritm de calcul la Terrmenul de livrare a produselor Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Denumire factor evaluare la Etichetarea ecologic a mobilierului Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Descriere factor evaluare la Etichetarea ecologic a mobilierului Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Algoritm de calcul la Etichetarea ecologic a mobilierului Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Direct proportional la Etichetarea ecologic a mobilierului Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 10.1. Änderung Abschnittskennung: LOT-0000 Beschreibung der Änderungen: Durata in zile Änderung der Auftragsunterlagen am: 31/01/2024 11. Informationen zur Bekanntmachung 11.1. Informationen zur Bekanntmachung Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 2f3d8e4c-2cff-474e-b1c6-541a67ef9f6c - 01 Formulartyp: Änderung Art der Bekanntmachung: Änderungsbekanntmachung Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 10/01/2024 13:12:33 (UTC+2) Bekanntmachung eSender-Übermittlungsdatum: 31/01/2024 11:19:38 (UTC+2) Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Rumänisch 11.2. Informationen zur Veröffentlichung ABl. S Nummer der Ausgabe: 23/2024 Datum der Veröffentlichung: 01/02/2024 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de